SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Ook in de woonkamerquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 22:03 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Heb jij op de slaapkamer alleen?
Dan zet eens een paar dikke fans in de deuropening en beneden ook dat je de lucht geleidt naar beneden, en dat de hele dag. Moet je eens kijken wat het beneden scheelt.
Belangrijkst op dagen als vandaag is (buiten) zonwering. Desnoods een zonnedoek op maat bestellen en buiten er op boren met van die draaisluitingenquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 21:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jammere is wel dat het boven allemaal nog enkel glas in matige kozijntjes is, dus daar zal die het wel zwaar mee hebben op dagen als vandaag?
Ja een zonnescherm moet ik sowieso ook nog hebben, heb nu wel de gordijnen allemaal dicht, maar dat werkt toch maar beperkt. Maar die zijn ook niet goedkoop, heb er dan eentje nodig van 5-5,5 meter breed voor beneden. Zijn hier wel buren die rolluiken hebben, maar dat hoef ik niet, ben toch geen Belgquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 22:09 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Belangrijkst op dagen als vandaag is (buiten) zonwering. Desnoods een zonnedoek op maat bestellen en buiten er op boren met van die draaisluitingen
En die koele lucht die het meeneemtquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 22:11 schreef Nizno het volgende:
ik houd zo van petrichor
heb even heerlijk in de deur opening gestaan
daarna de voordeur meteen maar dicht gedaan, als er bij de acterdeur regen binnen komt heb ik geen moeite mee, maar bij de voordeur ligt een mat enzo
En een goeie luchtreiniger in huis plaatsen, scheelt je wat maanden leven en schone lucht is erg prettig.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 22:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja een zonnescherm moet ik sowieso ook nog hebben, heb nu wel de gordijnen allemaal dicht, maar dat werkt toch maar beperkt. Maar die zijn ook niet goedkoop, heb er dan eentje nodig van 5-5,5 meter breed voor beneden. Zijn hier wel buren die rolluiken hebben, maar dat hoef ik niet, ben toch geen Belg
uhuhquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 22:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En die koele lucht die het meeneemt
quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 22:09 schreef EttovanBelgie het volgende:
even alle naaktslakken dirigeren naar @:Ama's stulpje.
ja dat houdt een hor niet tegenquote:
Wat een teleurstelling weer.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 22:18 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
maar ze hebben chocolade bij
ik zou een deur als alternatief gebruikenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |