SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Ook in de woonkamerquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 22:03 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Heb jij op de slaapkamer alleen?
Dan zet eens een paar dikke fans in de deuropening en beneden ook dat je de lucht geleidt naar beneden, en dat de hele dag. Moet je eens kijken wat het beneden scheelt.
Belangrijkst op dagen als vandaag is (buiten) zonwering. Desnoods een zonnedoek op maat bestellen en buiten er op boren met van die draaisluitingenquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 21:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jammere is wel dat het boven allemaal nog enkel glas in matige kozijntjes is, dus daar zal die het wel zwaar mee hebben op dagen als vandaag?
Ja een zonnescherm moet ik sowieso ook nog hebben, heb nu wel de gordijnen allemaal dicht, maar dat werkt toch maar beperkt. Maar die zijn ook niet goedkoop, heb er dan eentje nodig van 5-5,5 meter breed voor beneden. Zijn hier wel buren die rolluiken hebben, maar dat hoef ik niet, ben toch geen Belgquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 22:09 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Belangrijkst op dagen als vandaag is (buiten) zonwering. Desnoods een zonnedoek op maat bestellen en buiten er op boren met van die draaisluitingen
En die koele lucht die het meeneemtquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 22:11 schreef Nizno het volgende:
ik houd zo van petrichor
heb even heerlijk in de deur opening gestaan
daarna de voordeur meteen maar dicht gedaan, als er bij de acterdeur regen binnen komt heb ik geen moeite mee, maar bij de voordeur ligt een mat enzo
En een goeie luchtreiniger in huis plaatsen, scheelt je wat maanden leven en schone lucht is erg prettig.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 22:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja een zonnescherm moet ik sowieso ook nog hebben, heb nu wel de gordijnen allemaal dicht, maar dat werkt toch maar beperkt. Maar die zijn ook niet goedkoop, heb er dan eentje nodig van 5-5,5 meter breed voor beneden. Zijn hier wel buren die rolluiken hebben, maar dat hoef ik niet, ben toch geen Belg
uhuhquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 22:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En die koele lucht die het meeneemt
quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 22:09 schreef EttovanBelgie het volgende:
even alle naaktslakken dirigeren naar @:Ama's stulpje.
ja dat houdt een hor niet tegenquote:
Wat een teleurstelling weer.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 22:18 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
maar ze hebben chocolade bij
ik zou een deur als alternatief gebruikenquote:
Maar dan wordt het nooit koeler in huisquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 22:22 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik zou een deur als alternatief gebruiken
je hebt een airco. niet zeikenquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 22:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Maar dan wordt het nooit koeler in huis
Maakt wel wat verschil inderdaad.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 22:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En een goeie luchtreiniger in huis plaatsen, scheelt je wat maanden leven en schone lucht is erg prettig.
uuh wut?quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 22:29 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
iemand die het niet zo leuk vind dat iemand die blijkbaar hier post dom komt doen uit het niets in een ander topic
sorry voor de post ben ook alweer weg hier.![]()
eerder over het "post hier om 22:22 zoveel mogelijk" topic..quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 22:32 schreef Ama het volgende:
Aan je pohi te zien gaat dit vast over dat kansloze DTS.
Komen wel vaker kansloze DTS'ers hier.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 22:32 schreef Ama het volgende:
Aan je pohi te zien gaat dit vast over dat kansloze DTS.
Ik zou het niet pikken dat Ama impliceert dat je daar gepost hebt.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 22:36 schreef mschol het volgende:
[..]
eerder over het "post hier om 22:22 zoveel mogelijk" topic..
ik reageerde daar op kissingbird's post van 22:23 met een
kennelijk ernstig lange teentjes?
Sow heftig wel zeg.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 22:36 schreef mschol het volgende:
[..]
Beetje trollen in DTS kan best leuk zijn. Die mensen zien het echt als hun leven.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 22:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zou het niet pikken dat Ama impliceert dat je daar gepost hebt.
McGrath?quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 22:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Komen wel vaker kansloze DTS'ers hier.
En voor je het weet blijven ze en gaan ze in een snoephuisje wonen.
Mede een reden dat ik daar weg ben gegaan. Sowieso het giftige sfeertje daar waar het giftig uurtje hier bij verbleekt.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 22:38 schreef Ama het volgende:
[..]
Beetje trollen in DTS kan best leuk zijn. Die mensen zien het echt als hun leven.
Wat is dat eigenlijk? Wel eens proberen te lezen maar snap er niks van? Dode mensen topic?quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 22:38 schreef Ama het volgende:
[..]
Beetje trollen in DTS kan best leuk zijn. Die mensen zien het echt als hun leven.
ONZ / [ronde 72 Het Dodetopicspel #16497] Geen ei erbij Je krijgt steeds meer punten als er even iemand na je niks heeft gepost dacht ik maar gunnen ze elkaar niet dus ze posten daar echt complete onzin. Maar als je dan snachts post worden mensen leip want je pakt punten af. En sowieso zitten die mensen daar bijna 24/7 zodat ze zo hoog mogelijk bovenaan staan einde van de maand.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 22:39 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wat is dat eigenlijk? Wel eens proberen te lezen maar snap er niks van? Dode mensen topic?
Even bolk-bot inschakelen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 22:41 schreef Ama het volgende:
[..]
ONZ / [ronde 72 Het Dodetopicspel #16497] Geen ei erbij Je krijgt steeds meer punten als er even iemand na je niks heeft gepost dacht ik. Maar als je dan snachts post worden mensen leip want je pakt punten af. En sowieso zitten die mensen daar bijna 24/7 zodat ze zo hoog mogelijk bovenaan staan einde van de maand.
De sfeer daar is altijd al kut geweest. Zoveel gezeik ook al toen ik nog mod was.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 22:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mede een reden dat ik daar weg ben gegaan. Sowieso het giftige sfeertje daar waar het giftig uurtje hier bij verbleekt.
@Nattekat heeft een hele leuke bok bot met kittensquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 22:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Even bolk-bot inschakelen.
das toch wel totaal andersquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 22:48 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik heb ook een fles cola
Komt wel erg dichtbij zo
Amaquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 22:53 schreef mschol het volgende:
wie was hier nightmare before christmas fan?
@:cherrylips ? @:ama ? iemand anders?
[ afbeelding ]
waarom?quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 23:07 schreef Karzai het volgende:
Krijg het idee dat ik onevenredig hard wordt aangepakt
Je zegt het zelf.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 22:57 schreef Karzai het volgende:
ik drink teveel en ben moe zo maar naar bed, tot later
Nu blijf ik hier.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 22:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Komen wel vaker kansloze DTS'ers hier.
En voor je het weet blijven ze en gaan ze in een snoephuisje wonen.
Je zei het net zelfquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 23:07 schreef Karzai het volgende:
Krijg het idee dat ik onevenredig hard wordt aangepakt
Ik heb genoeg reserves bij me.quote:
Enorm. Waarom vraag je dat?quote:
Koenmeloen.quote:
Immer gerade aus natuurlijk.quote:
Ik kwam hier ooit een blauwe maandag iddquote:
Ik heb vandaag nog Blue Monday van New Order geluisterd. Komt wel heel dichtbij nuquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 23:27 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik kwam hier ooit een blauwe maandag idd
over een dikke 5 maanden weerquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 23:27 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik kwam hier ooit een blauwe maandag idd
Jaaaa deze wil ik zo graag.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 22:53 schreef mschol het volgende:
[ afbeelding ]
Ah, dank je voor de herinnering. Even de konijnen vetmesten.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 23:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
en over 4 maanden alweer de kerstboom
tijd genoeg nogquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 23:36 schreef aeque het volgende:
[..]
Ah, dank je voor de herinnering. Even de konijnen vetmesten.
Ik kon vanmiddag niet op de naam komen van die zanger die een paar jaar geleden Flappie coverden. Toen deze post opkwam, had ik meteen Todd Rundgren in mijn hoofd...quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 23:36 schreef aeque het volgende:
[..]
Ah, dank je voor de herinnering. Even de konijnen vetmesten.
quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 22:49 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dit was een test of je hier nog steeds lurkt.
Busted!
Ik post in beide ook welquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 22:36 schreef mschol het volgende:
[..]
Hierdoor voel ik me minder slecht over mezelf.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 22:41 schreef Ama het volgende:
[..]
ONZ / [ronde 72 Het Dodetopicspel #16497] Geen ei erbij Je krijgt steeds meer punten als er even iemand na je niks heeft gepost dacht ik maar gunnen ze elkaar niet dus ze posten daar echt complete onzin. Maar als je dan snachts post worden mensen leip want je pakt punten af. En sowieso zitten die mensen daar bijna 24/7 zodat ze zo hoog mogelijk bovenaan staan einde van de maand.
Joequote:Op dinsdag 13 augustus 2024 22:53 schreef mschol het volgende:
[ afbeelding ]
zeg dat wel. Toen de wekker ging dacht ik wat is dat voor vervelend geluid, dat moet ik uitzettenquote:
Ik heb vannacht al iets van een uur wakker gelegen, daarna blijkbaar wel weer in slaap gevallen.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 06:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zeg dat wel. Toen de wekker ging dacht ik wat is dat voor vervelend geluid, dat moet ik uitzetten![]()
gelukkig wel bedacht dat ik dan ook moest opstaan :p
6 weken niet douchen?quote:Op woensdag 14 augustus 2024 06:59 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dat gaat van zichzelf wel stinken
quote:Op woensdag 14 augustus 2024 07:00 schreef datismijnmening het volgende:
Ze komen straks een rolstoel bezorgen![]()
Man man man wat sjanant![]()
je hebt gelijkquote:
Komt een goede sloot water uit de lucht nu ja, ook flink wat onweerquote:
Ja zodat iedereen de kneuzenkermis op wielen kan zienquote:Op woensdag 14 augustus 2024 07:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
kan je wel naar buiten dimmies
Het volk verdient ook wel eens wat vermaak hoor prinsesquote:Op woensdag 14 augustus 2024 07:06 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja zodat iedereen de kneuzenkermis op wielen kan zien
ach alsof ze nog nooit eerder een kneus in een rolstoel hebben gezienquote:Op woensdag 14 augustus 2024 07:06 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja zodat iedereen de kneuzenkermis op wielen kan zien
zou dimmy ook wel staan. Een gouden rolstoelquote:Op woensdag 14 augustus 2024 07:12 schreef Karzai het volgende:
op het werk hebben we een gouden rollator voor de klanten die ze mogen lenen als ze komen winkelen
moet je aan bpaalde eisen voldoen om die te krijgen?quote:Op woensdag 14 augustus 2024 07:12 schreef Karzai het volgende:
op het werk hebben we een gouden rollator voor de klanten die ze mogen lenen als ze komen winkelen
Haha, misschien dat als je iets verder zou kijken dan je neus lang is dan had je gezien dat ik gisteren wel meer posts had gemaakt hierquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 22:49 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dit was een test of je hier nog steeds lurkt.
Busted!
hoe lang is de neus van Los eigenlijk, dat is dan de vraagquote:Op woensdag 14 augustus 2024 07:13 schreef McGrath het volgende:
[..]
Haha, misschien dat als je iets verder zou kijken dan je neus lang is dan had je gezien dat ik gisteren wel meer posts had gemaakt hier
nee hoor beschikbaar voor jong en oudquote:Op woensdag 14 augustus 2024 07:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
moet je aan bpaalde eisen voldoen om die te krijgen?
lekker hoorquote:Op woensdag 14 augustus 2024 07:25 schreef Karzai het volgende:
ik ben vrij, zo nog even op bed liggen denk ik
Kan ik niet zoiets krijgen?quote:Op woensdag 14 augustus 2024 07:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zou dimmy ook wel staan. Een gouden rolstoel
wie is dat die daarop zit?quote:Op woensdag 14 augustus 2024 07:26 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Kan ik niet zoiets krijgen?
[ afbeelding ]
zodat je nog meer in de spotlight zit van de kneuzenkermis?quote:Op woensdag 14 augustus 2024 07:26 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 14 augustus 2024 07:26 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
strakke slip aan?quote:Op woensdag 14 augustus 2024 07:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik vind het wat benauwd aanvoelen.
Doe wel een lange jurk danquote:Op woensdag 14 augustus 2024 07:30 schreef mschol het volgende:
[..]
zodat je nog meer in de spotlight zit van de kneuzenkermis?
mijn royal kennis is ietwat matig. Dat is toch dezelfde als die deze week ergens op Twitter met hoofddoek stond?quote:
* stuurt conducteurspetje en fluitje naar Dimmyquote:Op woensdag 14 augustus 2024 07:00 schreef datismijnmening het volgende:
Ze komen straks een rolstoel bezorgen![]()
Man man man wat sjanant![]()
"Buurvrouw, wat doet u nu?"quote:Op woensdag 14 augustus 2024 07:49 schreef Budapestenaar het volgende:
Weet niet of Dimmy die verwijzing snapt als jonkie.
volgens mij is die serie zo vaak herhaald dat dat ook wel in Dimmy d'r timespan wasquote:Op woensdag 14 augustus 2024 07:49 schreef Budapestenaar het volgende:
Die zijn nu toch nog steeds op tv.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 07:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
volgens mij is die serie zo vaak herhaald dat dat ook wel in Dimmy d'r timespan was
quote:Op woensdag 14 augustus 2024 07:49 schreef Budapestenaar het volgende:
Nog geen 5 minuten aan spatjes.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 08:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Alles bij elkaar viel die regen dus enorm tegen gisteren
quote:Op woensdag 14 augustus 2024 08:30 schreef UitStraling het volgende:
![]()
"Mensen boeken voor de herfstvakantie om Nederlandse hitte een beetje te ontlopen"
Daar moeten we maar aan wennen blijkbaar. Riolering hier in de stad kan dat ook niet of nauwelijks aan.quote:
altijd dat arme Limburgquote:Op woensdag 14 augustus 2024 08:30 schreef Karzai het volgende:
alleen in kerkrade viel wat regen
https://www.nu.nl/310570/(...)buien-met-hagel.html
Kijken of ik morgen kan gaan.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 08:45 schreef Karzai het volgende:
oh alien 7 komt deze week uit, ik ken eigenlijk maar drie delen van de alien films
Ik heb er nul gezienquote:Op woensdag 14 augustus 2024 08:45 schreef Karzai het volgende:
oh alien 7 komt deze week uit, ik ken eigenlijk maar drie delen van de alien films
oh die heb ik ook gezien jaquote:Op woensdag 14 augustus 2024 08:46 schreef CherryLips het volgende:
Ben volgens mij de enige die Prometheus en Covenant wel leuk vond.
Nou die pannetjes helpen ook niks meerquote:Op woensdag 14 augustus 2024 08:48 schreef CherryLips het volgende:
https://www.instagram.com/reel/C-o8SxzIDPP/
Lekker dan
'Wat gebeurt er'quote:Op woensdag 14 augustus 2024 08:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou die pannetjes helpen ook niks meer
De woonkamer blijft warm hier. Alleen de slaapkamer kan nu lekker afkoelen.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 08:53 schreef Karzai het volgende:
tis inmiddels afgekoeld naar 25 graden in huis, ik heb al vanaf 6 uur alle ramen open en de ventilator aan
Als er Duitsers, Zwitsers of Denen zouden wonen in de Bijlmer zou er geen rattenplaag zijn.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 08:55 schreef Karzai het volgende:
https://www.at5.nl/artike(...)rfafval-bijlmerplein
Nee hoor, heb ik me ook prima mee vermaakt.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 08:46 schreef CherryLips het volgende:
Ben volgens mij de enige die Prometheus en Covenant wel leuk vond.
"Bi verkoopt beter, maar dat ben ik eigenlijk nie" ?quote:Op woensdag 14 augustus 2024 08:57 schreef bitterbal het volgende:
https://www.facebook.com/share/F2PP552mPj9YpzF9/?mibextid=WC7FNe
Hoe werkt dit nou weer
Dit is de reden waarom moslims, God en Poetin een enorme kuthekel aan Europeanen hebben.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 08:57 schreef bitterbal het volgende:
Hoe werkt dit nou weer
Of bi of gay was niet origineel genoegquote:Op woensdag 14 augustus 2024 09:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
"Bi verkoopt beter, maar dat ben ik eigenlijk nie" ?
Je bent dus homo of hetero? Jeetje.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 08:57 schreef bitterbal het volgende:
Hoe werkt dit nou weer
God bestaat niet. Putin is een psychopaat en moslims Mjaquote:Op woensdag 14 augustus 2024 09:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit is de reden waarom moslims, God en Poetin een enorme kuthekel aan Europeanen hebben.
Doorgeslagen individualisme, zo'n verwijfde man die zijn eigen seksualiteit het allerbelangrijkste item op Aarde vind, simpele knoet, weg ermee in de toverhoed.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 09:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je bent dus homo of hetero? Jeetje.
A A N D A C H T S H O E R ! !quote:Op woensdag 14 augustus 2024 08:57 schreef bitterbal het volgende:
Hoe werkt dit nou weer
deze harryquote:Op woensdag 14 augustus 2024 09:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Harry heeft z'n tanden nog dus het valt mee.
quote:Op woensdag 14 augustus 2024 09:18 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
A A N D A C H T S H O E R ! !
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-XOXO-
quote:Op woensdag 14 augustus 2024 09:34 schreef datismijnmening het volgende:
Ik kan mijn gehele linkerzijde niet meer bewegen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 14 augustus 2024 09:34 schreef datismijnmening het volgende:
Ik kan mijn gehele linkerzijde niet meer bewegen
KatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Lekker vingeren sabbelen likkenquote:Op woensdag 14 augustus 2024 09:39 schreef kwiwi het volgende:
Had gisteren toch die rare vingerijsjes gekocht? Nou die zijn dus echt super lekkerGemaakt van vruchtensap
![]()
[ afbeelding ]
Eerst nog werken. Ik heb al best veel gedaan. Dus had wel verwacht dat het al later zou zijn.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 10:07 schreef Karzai het volgende:
[..]
lekker toch, nog een hele dag voor je om leuke dingen te doen
Ja, dat al welquote:Op woensdag 14 augustus 2024 10:03 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Wel de week al doormidden
OH, wacht, die telefoon-emoticon trekt de letters uit hun voegen.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 10:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik zit op ns internationaal te kijken voor treinreis naar Soltau. Zie ik bij iedere reis ¤115,00 of ¤ 114,90 staan op eentje na, daar staat ¤ 37,99. 🤔
Oh sorry.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 10:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
OH, wacht, die telefoon-emoticon trekt de letters uit hun voegen.
Ik dacht heel even dat m'n ogen stuk waren.
Nah, is niet erg verder, ik snapte het heel even niet.quote:
en nu ?quote:Op woensdag 14 augustus 2024 10:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik zit op ns internationaal te kijken voor treinreis naar Soltau. Zie ik bij iedere reis ¤115,00 of ¤ 114,90 staan op eentje na, daar staat ¤ 37,99. 🤔
Nee ik kan dit niet lezenquote:Op woensdag 14 augustus 2024 10:40 schreef CherryLips het volgende:
Test test
Nieuwe batterijtjes in m'n toetsenbord.
Ik snapte niet zo goed waarom die ene zoveel goedkoper is dan de rest. Maar ik denk dat ik het al weet. Al sir anderen gaan met de IC Berlijn en die andere gaat meer binnendoor.quote:
Tragischquote:
Daarom altijd eentje met een draadje.quote:
Die heb ik wel maar ik vind het makkelijk dat ik zo'n draadloze even opzij kan kiepen en ik andere dingen kan doen op m'n bureau.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 10:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Daarom altijd eentje met een draadje.
Daarom heb ik een groot bureau.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 10:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die heb ik wel maar ik vind het makkelijk dat ik zo'n draadloze even opzij kan kiepen en ik andere dingen kan doen op m'n bureau.
Daarom heb ik een bureau met kabelgoot, meteen alles uit het zicht.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 10:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Mijn bureau ligt helemaal vol.
Ik moet dat eens netjes opruimen en ook eens voor alle snoeren een mooie oplossing verzinnen.
Er kunnen prima spullen op staan zonder dat het meteen rommel is.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 10:52 schreef Ama het volgende:
Ik denk dat ik het netste bureau heb van iedereen hier.
Prot oekje in C's ont.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 10:58 schreef CherryLips het volgende:
De atterijen aren niehet proble bij mijn toeenord
Ja, dat moet ik eigenlijk ook hebben.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 10:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Daarom heb ik een bureau met kabelgoot, meteen alles uit het zicht.
Koekje.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 11:01 schreef CherryLips het volgende:
Koekje? Boekje? Doekje? Snoekje? Poekje? Hoekje?
Nee Ger, je hebt genoeg boekjes.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 11:01 schreef CherryLips het volgende:
Koekje? Boekje? Doekje? Snoekje? Poekje? Hoekje?
Best tevreden met m'n blauwe doos-aankoop.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 11:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, dat moet ik eigenlijk ook hebben.
Koekjes dan.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 11:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee Ger, je hebt genoeg boekjes.
Ja denk hetquote:Op woensdag 14 augustus 2024 11:15 schreef IJsdraakje het volgende:
Is het bluetooth CL? Zou kunnen dat er gewoon veel verstoring is van andere apparaten/netwerken op dezelfde kanalen.
Je kan nooit genoeg boekjes hebbenquote:Op woensdag 14 augustus 2024 11:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee Ger, je hebt genoeg boekjes.
Je kan ook nooit genoeg koekjes hebbenquote:
Even doorsparen.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 11:19 schreef CherryLips het volgende:
Leuk stulpje
https://www.zoopla.co.uk/for-sale/details/66013698/
quote:Op woensdag 14 augustus 2024 10:58 schreef CherryLips het volgende:
De atterijen aren niehet proble bij mijn toeenord
Ik heb geen 4 badkamers nodig.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 11:19 schreef CherryLips het volgende:
Leuk stulpje
Loterij gewonnen?quote:Op woensdag 14 augustus 2024 11:19 schreef CherryLips het volgende:
Leuk stulpje
Voor je harem tochquote:Op woensdag 14 augustus 2024 11:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb geen 4 badkamers nodig.
Alle wc's laten verstoppen.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 11:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Eén keer in de maand een schoonmaker laten komen en toch schone badkamers hebben. Gewoon iedere week een ander.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 11:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 14 augustus 2024 11:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Eén keer in de maand een schoonmaker laten komen en toch schone badkamers hebben. Gewoon iedere week een ander.
5 badkamers jeetje.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 11:30 schreef CherryLips het volgende:
https://www.zoopla.co.uk/for-sale/details/67598161/
Deze is wel beter.
Lol, die "keukenkast"quote:Op woensdag 14 augustus 2024 11:30 schreef CherryLips het volgende:
Deze is wel beter.
Heeft ie nou twee toiletten naast elkaar of wat is dat?quote:Op woensdag 14 augustus 2024 11:30 schreef CherryLips het volgende:
Deze is wel beter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |