SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Ja maar echtquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 18:24 schreef CherryLips het volgende: [..] Echt een pieppieppiepklein stipje op Buienradar, alleen boven jouw huis
![]()
Jaquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 18:24 schreef CherryLips het volgende:
Weten jullie nog die dag dat het 41 graden was.
In 2019 toen? Volgens mij heb ik toen ook gewoon buiten gelopenquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 18:24 schreef CherryLips het volgende:
Weten jullie nog die dag dat het 41 graden was.
quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 18:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
In 2019 toen? Volgens mij heb ik toen ook gewoon buiten gelopenWas wel een bijzonder sfeertje toen ik door het centrum liep, er was helemaal niemand op straat, er reed geen auto niks. En dan over de centrumspeakers met zo'n kraakje Mambo No. 5. Voelde alsof ik in een soort Fallout liep
Ja dat was gewoon een uniek sfeertje, zo'n moment dat alles perfect samenvalt, zo'n moment dat je maar eens in de paar jaar hebtquote:
Maar vrijwilliger buiten lopen in die hittequote:Op dinsdag 13 augustus 2024 18:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dat was gewoon een uniek sfeertje, zo'n moment dat alles perfect samenvalt, zo'n moment dat je maar eens in de paar jaar hebt
Duitsland dusquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 18:33 schreef CherryLips het volgende:
Als ik zo naar buienradar kijk geldt die code geeloranjepaarsblauw alleen voor Groningen enzo.
Hier is het nu wel lekkerquote:
quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 18:32 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar vrijwilliger buiten lopen in die hitte
quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 18:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ga met 35 graden ook wandelen, ik heb wel meer afwijkingen
Valt altijd weer tegenquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 18:33 schreef CherryLips het volgende:
Als ik zo naar buienradar kijk geldt die code geeloranjepaarsblauw alleen voor Groningen enzo. En Drenthe.
"Over vijf minuten is het droog"quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 18:50 schreef essnhills het volgende:
Melding van buienalarm dat het in Zwaag over 5 minuten weer droog wordt.
Ja ok thanks maar het regende niet?
Het laatste gedeelte klopt.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 18:50 schreef essnhills het volgende:
Melding van buienalarm dat het in Zwaag over 5 minuten weer droog wordt.
Ja ok thanks maar het regende niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |