Duitsers en Nederlanders met meer tijd dan goede ideeën.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 17:12 schreef Evangelion het volgende:
Een miljoen bezoekers? In fucking Duiven?
wie zijn die mensen .gif
Dat lijkt me nou echt de helquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 18:03 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Jammer ik wilde met je naar Preston Palace
Weer eens wat anders dan moslims bashen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 18:06 schreef ZarB het volgende:
Hoe escaleert dit topic nou weer van een kerstshow naar all-in vakantiegangers bashen
Sinds ze bepaalde (groepen) gasten niet meer toelaten en zich focussen op families is het al iets beter. Het is best geinig met een groepje vrienden ofzo of met jonge kinderen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 18:06 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Dat lijkt me nou echt de hel
Over 2 pagina's gaat het hier over asielzoekers denk ik.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 18:07 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Weer eens wat anders dan moslims bashen.
Je kan zeggen wat je wil, maar het heeft de eigenaren geen windeieren gelegd. Slim ondernemerschap dus. Van de grond af opgebouwd familiebedrijf.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 18:06 schreef Modus het volgende:
Je kan je afvragen wie de 'schuldige' is hier, die bedrijven of de mensen die dan ook zo vroeg al kilo's aan troep kopen die niemand nodig heeft.
Het is gewoon uitproberen hoe ver mensen hier in mee gaan, en de grens is blijkbaar nog niet bereikt.
Het is een wonder dat die er nog zijn.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 17:22 schreef Flitsbezorger het volgende:
Mensen die een bezoek aan een of andere bouwmarkt of tuinwinkel als de Intratuin als een dagtripje zien zijn zwaar achterlijk.
Intratuin bashen, nog wat anders bashen, alles bashen. Zo gaat dat nu eenmaalquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 18:06 schreef ZarB het volgende:
Hoe escaleert dit topic nou weer van een kerstshow naar all-in vakantiegangers bashen
WAT WAARquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 18:09 schreef D. het volgende:
Hoorde een week of 2 geleden dat de pepernoten alweer gesignaleerd waren, dus nu aan de kerst beginnen is een logisch gevolg
Mensen die op feestdagen naar de Ikea gaan, of zaterdag ochtend vroeg naar de supermarkt gaan ook. Blijkbaar is dat toch altijd een groot succes voor diezelfde mensen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 17:22 schreef Flitsbezorger het volgende:
Mensen die een bezoek aan een of andere bouwmarkt of tuinwinkel als de Intratuin als een dagtripje zien zijn zwaar achterlijk.
Wat is er nou weer mis om 's ochtends vroeg naar de supermarkt te gaan? Lekker rustig dan.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 18:37 schreef 111210 het volgende:
[..]
Mensen die op feestdagen naar de Ikea gaan, of zaterdag ochtend vroeg naar de supermarkt gaan ook. Blijkbaar is dat toch altijd een groot succes voor diezelfde mensen.
En vers brood.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 18:41 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Wat is er nou weer mis om 's ochtends vroeg naar de supermarkt te gaan? Lekker rustig dan.
Alsof die intratuin kunnen betalen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 17:56 schreef RamboDirk het volgende:
Mensen die naar de kerstshow in Duiven gaan behoren zonder uitzondering tot de lagere sociale klasses binnen onze samenleving.
Preston Palace is gewoon de uitzondering. Voor de rest is alles wat zich all-inclusive noemt vreselijk.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 18:03 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Jammer ik wilde met je naar Preston Palace
Hier een keer op zaterdag ochtend gedaan, wat een verschrikking. Alleen maar lange rijen met bejaarden en moeders met kinderen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 18:41 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Wat is er nou weer mis om 's ochtends vroeg naar de supermarkt te gaan? Lekker rustig dan.
Zaterdagochtend isquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 18:37 schreef 111210 het volgende:
[..]
Mensen die op feestdagen naar de Ikea gaan, of zaterdag ochtend vroeg naar de supermarkt gaan ook. Blijkbaar is dat toch altijd een groot succes voor diezelfde mensen.
Precies, ik ga liever om 21.00 uur dan heb je alleen de vakkenvullersquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 18:50 schreef 111210 het volgende:
[..]
Hier een keer op zaterdag ochtend gedaan, wat een verschrikking. Alleen maar lange rijen met bejaarden en moeders met kinderen.
Juistquote:
Oja de bbq op elke mooie zomerdag is nou iets waar ik me aan erger. Dat zijn vast dezelfde lui als die naar de kershow en all in Turkije gaanquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 18:56 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Juist![]()
Nou met deze temperaturen wat minder want iedereen wil zo vroeg mogelijk de boodschappen binnen hebben voor de BBQ 's avonds
Maar regelmatig dat ik om 8 uur al mijn boodschappen doe, doordeweeks en in het weekend. Heerlijk rustig.
Hier sluit de Jumbo al om 17.00 uur op zaterdagquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 18:54 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Precies, ik ga liever om 21.00 uur dan heb je alleen de vakkenvullers
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |