Hij zei net 10 minuten begint de broadcast. Gelijk met wanner de nos begintquote:Op woensdag 14 augustus 2024 13:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik zag dat hbo max ook pas vanaf 13:30 live is. En daar moet je dan nog extra voor betalen.
de wedstrijd heeft Nederland ondertussen verlaten.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 13:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik zag dat hbo max ook pas vanaf 13:30 live is. En daar moet je dan nog extra voor betalen.
Het dagjesvolk is weer weg, zal de NOS wel denken.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 13:50 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
de wedstrijd heeft Nederland ondertussen verlaten.
Het waren 3 fijne dagen.
Inderdaad zonde dat ze deze etappe niet volledig live uitzenden.
Dat vind ik stom.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 13:50 schreef StephanL het volgende:
[..]
Hij zei net 10 minuten begint de broadcast. Gelijk met wanner de nos begint
Ach, het kan niet slechter dan het niet-Engels van Contadorquote:Op woensdag 14 augustus 2024 14:07 schreef golfer het volgende:
Dat steenkolen Engels van Iris Slappendel achterop die motor.
Ik ben blij dat ik weer naar de vrt ben overgeschakeld.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 14:22 schreef maxi-mus het volgende:
Roxanne heeft nog geen 2 seconden adem gehaald sinds het begin van de uitzending.
Is zij familie van de babbelzieke Joegoslaaf Zeljko Petrovic?quote:Op woensdag 14 augustus 2024 14:22 schreef maxi-mus het volgende:
Roxanne heeft nog geen 2 seconden adem gehaald sinds het begin van de uitzending.
Kijk met samengeknepen billen naar haar bochtenwerk.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 14:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Dygert kan niet zo goed sturen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |