SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Wen er maar aanquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 08:21 schreef datismijnmening het volgende:
Nou ik het een paar uurtjes kunnen slapen hoor. Als ik als een soort verfomfaaide croissant ga liggen kan ik half op mijn zij slapen
Ja, nog steeds in veertig-gradi-stanquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 05:31 schreef Dotteke het volgende: [..] O
dan is het een betere tijd om op te staan. Ben je op vakantie?
had je ook hier voor kunnen blijvenquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 08:28 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja, nog steeds in veertig-gradi-stan
Zo zit ik achter m'n computerquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 08:21 schreef datismijnmening het volgende:
Nou ik het een paar uurtjes kunnen slapen hoor. Als ik als een soort verfomfaaide croissant ga liggen kan ik half op mijn zij slapen
quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 08:21 schreef datismijnmening het volgende:
"oeh fancy pants rich mcgee over here"quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 08:32 schreef isax het volgende:
[..]
Mijn vriend is op zakenreis en ik ben naar het hotel gereden omdat airco.
Omdat het beter werkt als je het al eens hebt gehad.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 07:56 schreef Lospedrosa het volgende:
Er is gewoon een vaccin tegen knokkelkoorts.
Alleen mag je die niet van de GGD omdat
Verfomfaaide croissantquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 08:21 schreef datismijnmening het volgende:
Staat daar ook dat het niet mag?quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 08:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Omdat het beter werkt als je het al eens hebt gehad.
Omdat er nog meer getest moet worden op de mensen die het nog niet hebben gehad.
Tenminste, dat zat ik echt nét te lezen voor ik hier kwam
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |