SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Ja Chef.Ben al bezig.quote:Op maandag 12 augustus 2024 21:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
SHEEPLE
WAKKEWODDE
d03 Je eIgEn RieSuRtSj!
Er staat nu wel een windje hier. Maar nu is het weer 27,8.quote:Op maandag 12 augustus 2024 21:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is de wind daar plots gedraaid ofzo dat het daar nu zo hard afkoelt
Ik kan nog steeds niks open zetten want het is nog 30+ buitenquote:Op maandag 12 augustus 2024 21:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Er staat nu wel een windje hier. Maar nu is het weer 27,8.
Dan vliegen de klodders tzatziki weer tegen het plafond aan.quote:Op maandag 12 augustus 2024 21:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wacht maar tot je Kosta weer tegenkomt
door ze in te smeren met.......................quote:
fijn, kan ik je zo buiten zettenquote:Op maandag 12 augustus 2024 21:08 schreef Ama het volgende:
26 graden buiten, 25 binnen dus ik heb achterdeur lekker open gezet.
die was getrouwdquote:Op maandag 12 augustus 2024 21:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wacht maar tot je Kosta weer tegenkomt
Voor je het weet hobbelt er een portie kleine bitterballetjes achter bal aanquote:Op maandag 12 augustus 2024 21:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dan vliegen de klodders tzatziki weer tegen het plafond aan.
quote:Op maandag 12 augustus 2024 21:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Voor je het weet hobbelt er een portie kleine bitterballetjes achter bal aan
👀quote:Op maandag 12 augustus 2024 21:09 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
fijn, kan ik je zo buiten zetten
22e operatiequote:Op maandag 12 augustus 2024 21:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
@:datismijnmening heb je al gehoord of je been eraf moet? Of ten minste hoe lang je in gips moet blijven.
Gaat dat been er dan afquote:
Vraag je dit voor een snack?quote:Op maandag 12 augustus 2024 21:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
@:datismijnmening heb je al gehoord of je been eraf moet? Of ten minste hoe lang je in gips moet blijven.
quote:
De arts heeft gebeld. Heb een Schatzker type II laterale tibiaplateaufractuurquote:Op maandag 12 augustus 2024 21:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ai, moet er nog wat in elkaar geknutseld worden?
neem ik een 4e koffer meequote:Op maandag 12 augustus 2024 21:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Oprechte interesse. Jij kan dat been toch niet meenemen in je koffer.
jeetjequote:Op maandag 12 augustus 2024 21:15 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
[..]
De arts heeft gebeld. Heb een Schatzker type II laterale tibiaplateaufractuur
Bhp: Operatie om het bot en verbrijzelde kraakbeen in het gewricht te herstellen. Vervolgens laterale plaat fixatie en zes weken niet belasten en eventueel gips. Daarna 12 weken langzaam opbouwend belasten en herstellen.
Half jaartje revalideren dus, na die 6 weken in het gips is de ene been wel de helft dunner dan de anderquote:Op maandag 12 augustus 2024 21:15 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
[..]
Bhp: Operatie om het bot en verbrijzelde kraakbeen in het gewricht te herstellen. Vervolgens laterale plaat fixatie en zes weken niet belasten en eventueel gips. Daarna 12 weken langzaam opbouwend belasten en herstellen.
quote:Op maandag 12 augustus 2024 21:15 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
[..]
Nee wordt automatisch geüpload naar de Cloudquote:Op maandag 12 augustus 2024 21:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hij kan wel een 2e ipad kopen inmiddels dan, 1e moet bijna vol zijn.
Is dit dé manier om af te vallen?quote:Op maandag 12 augustus 2024 21:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Half jaartje revalideren dus, na die 6 weken in het gips is de ene been wel de helft dunner dan de ander
quote:
Hele lichaam in de gips danquote:Op maandag 12 augustus 2024 21:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Is dit dé manier om af te vallen?
Verder rond je knie wel alles in orde of te vroeg om nog iets van te zeggen?quote:Op maandag 12 augustus 2024 21:15 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
[..]
Geen aanrader. Ook een keertje gedaan. Op het eind kon ik het gips er zo ongeveer vanaf schuivenquote:Op maandag 12 augustus 2024 21:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wie het nou eigenlijk wasquote:Op maandag 12 augustus 2024 21:16 schreef bitterbal het volgende:
Heeft die persoon wel duizend maal zijn excuses aangeboden?
Nou de tibiaplateau is dus onderdeel van je knie. Dus neequote:Op maandag 12 augustus 2024 21:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Verder rond je knie wel alles in orde of te vroeg om nog iets van te zeggen?
sir hiss gaat dit sujet opsporenquote:Op maandag 12 augustus 2024 21:18 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wie het nou eigenlijk was![]()
Politie heeft gegevens genoteerd maar ik heb hem eigenlijk niet gezien
Dat weet ik, maar je kunt er ook wat schade bijhebben.quote:Op maandag 12 augustus 2024 21:19 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nou de tibiaplateau is dus onderdeel van je knie. Dus nee
oh johquote:Op maandag 12 augustus 2024 21:18 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
En houden.quote:Op maandag 12 augustus 2024 21:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar je kunt er ook wat schade bijhebben.
Dit heb je eerst tien keer op moeten schrijven om het uit je hoofd te kennen.quote:Op maandag 12 augustus 2024 21:15 schreef datismijnmening het volgende:
Schatzker type II laterale tibiaplateaufractuur
Als die moeilijk gaat doen gewoon poot stijf houden.quote:Op maandag 12 augustus 2024 21:18 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja het kraakbeen. Maar verder valt het volgens mij mee. Kniebanden zullen ook wel een optater hebben gekregen maar dat weet ik over een paar maanden pas hoe die hersteld zijnquote:Op maandag 12 augustus 2024 21:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar je kunt er ook wat schade bijhebben.
quote:Op maandag 12 augustus 2024 21:23 schreef Modus het volgende:
[..]
Als die moeilijk gaat doen gewoon poot stijf houden.
Copy pastequote:Op maandag 12 augustus 2024 21:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dit heb je eerst tien keer op moeten schrijven om het uit je hoofd te kennen.
Nee, is vooral spier dat afzwaktquote:Op maandag 12 augustus 2024 21:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
En je beste beentje voor.quote:Op maandag 12 augustus 2024 21:23 schreef Modus het volgende:
[..]
Als die moeilijk gaat doen gewoon poot stijf houden.
Hij jou ook nietquote:Op maandag 12 augustus 2024 21:18 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Als je straks uit het gips bent eerst je been maar eens buigen; bizar dat je dat soort van vergeten bent in een paar weken.quote:Op maandag 12 augustus 2024 21:23 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja het kraakbeen. Maar verder valt het volgens mij mee. Kniebanden zullen ook wel een optater hebben gekregen maar dat weet ik over een paar maanden pas hoe die hersteld zijn
Toen mijn elleboog net uit het gips was (voor de tweede keer) was mijn elleboog ook gewoon een bocht ipv een hoek als je die boogquote:Op maandag 12 augustus 2024 21:25 schreef UitStraling het volgende:
Als het gips er na maanden afgaat weet je alvast hoe je als lijk gaat ruiken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
kunnen de lichten niet aan als het raam dicht isquote:Op maandag 12 augustus 2024 21:31 schreef LTVDK het volgende:
De lichten moeten aan maar de ramen kunnen nog niet open want het is nog 29+ buiten
quote:Op maandag 12 augustus 2024 21:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Toen mijn elleboog net uit het gips was (voor de tweede keer) was mijn elleboog ook gewoon een bocht ipv een hoek als je die boogBij 15 even missteekjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Nee ze kunnen nog niet opens omdat het dan warmer wordt binnenquote:Op maandag 12 augustus 2024 21:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
kunnen de lichten niet aan als het raam dicht is
klinkt net zoals je kraan
maar wat heeft dat met de lichten te maken?quote:Op maandag 12 augustus 2024 21:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee ze kunnen nog niet opens omdat het dan warmer wordt binnen
Heb je nog gloeilampen?quote:Op maandag 12 augustus 2024 21:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee ze kunnen nog niet opens omdat het dan warmer wordt binnen
komen er allemaal vliegjes en mugjes en bijtjes binnenquote:Op maandag 12 augustus 2024 21:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
maar wat heeft dat met de lichten te maken?
Nee alles LEDquote:
ja maar hij kan toch gewoon de lichten aan doenquote:Op maandag 12 augustus 2024 21:33 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
komen er allemaal vliegjes en mugjes en bijtjes binnen
Heb je vlinder zo ook gevangen?quote:Op maandag 12 augustus 2024 21:33 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
komen er allemaal vliegjes en mugjes en bijtjes binnen
Nou dat het al donker wordt maar het nog steeds warm isquote:Op maandag 12 augustus 2024 21:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
maar wat heeft dat met de lichten te maken?
quote:Op maandag 12 augustus 2024 21:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb je vlinder zo ook gevangen?
ohhhhhhhhquote:Op maandag 12 augustus 2024 21:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou dat het al donker wordt maar het nog steeds warm is
quote:Op maandag 12 augustus 2024 21:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou dat het al donker wordt maar het nog steeds warm is
Ja ik was er niet bij om het te kunnen zeggenquote:
Dat het nog zo laat warm is ...quote:
Hoe klinkt het met wat wiwij op?quote:
ja nou... hier is het eigenlijk altijd warm. Heet zelfs.quote:
man3quote:Op maandag 12 augustus 2024 21:36 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ja nou... hier is het eigenlijk altijd warm. Heet zelfs.
ahahahahahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!
Maar vlinders zijn koudbloedigquote:Op maandag 12 augustus 2024 21:36 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ja nou... hier is het eigenlijk altijd warm. Heet zelfs.
ahahahahahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!
Maar dat is nu een litteken waar je van kan zeggen : gevochten met een leeuw?quote:Op maandag 12 augustus 2024 21:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik was er niet bij om het te kunnen zeggen
Nee mag niet. Maar ik doe het toch HAHAHAHAHAquote:Op maandag 12 augustus 2024 21:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoe klinkt het met wat wiwij op?
Oh mag niet natuurlijk.
quote:Op maandag 12 augustus 2024 21:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja Sirr Hiss heeft het gelezen. zag 2 blauwe vinkjes. Morgen ben je het haasssssssssje
Is het dan wel een echte vlinder?quote:
Is wel veruit de mooiste jaquote:Op maandag 12 augustus 2024 21:37 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Maar dat is nu een litteken waar je van kan zeggen : gevochten met een leeuw?
Duurt het alleen maar langerquote:Op maandag 12 augustus 2024 21:38 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee mag niet. Maar ik doe het toch HAHAHAHAHA
quote:Op maandag 12 augustus 2024 21:38 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Normaal zou ik zeggen doe lekker je ding, maar dit is niet heel slim Truusquote:Op maandag 12 augustus 2024 21:38 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Lekker op de barbecue gegrild?quote:Op maandag 12 augustus 2024 21:39 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
een heerlijke Vlinder zelfs
jij mag alleen PAP hebben... van die walgelijke smakeloze gribusquote:
Wel lekker geluid om bij te slapen.quote:Op maandag 12 augustus 2024 21:41 schreef kwiwi het volgende:
Waarom stormt het eigenlijk altijd 's nachts, dan wil ik eigenlijk slapen. Overdag heb ik alle tijd om naar buiten te kijken
Dat is toch juist lekker? Ik slaap heerlijk met stormweerquote:Op maandag 12 augustus 2024 21:41 schreef kwiwi het volgende:
Waarom stormt het eigenlijk altijd 's nachts, dan wil ik eigenlijk slapen. Overdag heb ik alle tijd om naar buiten te kijken
Vlinderpap?quote:Op maandag 12 augustus 2024 21:42 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
jij mag alleen PAP hebben... van die walgelijke smakeloze gribus
quote:Op maandag 12 augustus 2024 21:43 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb met m'n benen tegen de tiptoetsen van de oven aan gestaan en nu geeft ie een melding en doet ie het niet meer
Gewoon met zo'n speciaal samenknijprooster dat het goed blijft liggenquote:
quote:Op maandag 12 augustus 2024 21:44 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Of zoals de Fransen zeggen PAPillon![]()
@:haags kijk deze giller![]()
Is je been stuk?quote:Op maandag 12 augustus 2024 21:43 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb met m'n benen tegen de tiptoetsen van de oven aan gestaan en nu geeft ie een melding en doet ie het niet meer
Het stormt toch niet alleen 's nachts.quote:Op maandag 12 augustus 2024 21:41 schreef kwiwi het volgende:
Nee. ook wel eens overdag..quote:Op maandag 12 augustus 2024 21:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Het stormt toch niet alleen 's nachts.
Ik zal jou eens ondersteboven hangen Eiglebnavottequote:
quote:Op maandag 12 augustus 2024 21:53 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik zal jou eens ondersteboven hangen Eiglebnavotte
Vraag maar weer als mijn vingers hersteld zijn.quote:Op maandag 12 augustus 2024 21:54 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
potje volleyballen?
NOU???
Sloop je
i told you soquote:Op maandag 12 augustus 2024 21:56 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Sir Hiss heeft me geappt...
Hij is boos
zal morgen wel laten weten wat mijn straf isquote:
Klopt ik zie geen wind op die foto.quote:Op maandag 12 augustus 2024 21:58 schreef Budapestenaar het volgende:
Zelfs aan het water geen zuchtje wind![]()
[ afbeelding ]
Scherp!quote:Op maandag 12 augustus 2024 21:59 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Klopt ik zie geen wind op die foto.
Niet als het binnen 27 graden isquote:Op maandag 12 augustus 2024 22:05 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Is dat niet juist fijn??![]()
![]()
Nee, dan niet, maar dan ben ik toch liever binnenquote:
Tis hier opgelopen naar 22.5 Cquote:Op maandag 12 augustus 2024 22:07 schreef mschol het volgende:
[..]
tis binnen nog wat warmer hier volgens mij
ah gossie.. ik zou zeggen, probeer 30 graden eensquote:Op maandag 12 augustus 2024 22:09 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Tis hier opgelopen naar 22.5 C
Opschepper!quote:Op maandag 12 augustus 2024 22:09 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Tis hier opgelopen naar 22.5 C
Het is vooral die hoge luchtvochtigheid die het zo matig maakt, alles plaktquote:Op maandag 12 augustus 2024 22:10 schreef mschol het volgende:
[..]
ah gossie.. ik zou zeggen, probeer 30 graden eens
De talg op je hoofdhuid die langzaam op roomboter gaat lijken.quote:Op maandag 12 augustus 2024 22:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het is vooral die hoge luchtvochtigheid die het zo matig maakt, alles plakt
Ik ga voor de gein eens zoeken hoevaak jij het woord airco hebt gezegd de laatste tijd.quote:Op maandag 12 augustus 2024 22:13 schreef Nattekat het volgende:
Eens kijken of m'n airco nog wat gedaan heeft tijdens mijn training. Ik verwacht toch wel minimaal dat het kouder is dan buiten.
Ja zo eerst nog maar eens onder de douche springen voor bedquote:Op maandag 12 augustus 2024 22:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De talg op je hoofdhuid die langzaam op roomboter gaat lijken.
ik heb er ook eentje nu!!!!quote:Op maandag 12 augustus 2024 22:19 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik ga voor de gein eens zoeken hoevaak jij het woord airco hebt gezegd de laatste tijd.
Nu moet je welke elke dag even een keer paar keer zeggen dat je een airco hebt.quote:Op maandag 12 augustus 2024 22:21 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ik heb er ook eentje nu!!!!
HEERLIJKHEID
AFGESPROKENquote:Op maandag 12 augustus 2024 22:22 schreef Ama het volgende:
[..]
Nu moet je welke elke dag even een keer paar keer zeggen dat je een airco hebt.
Moet toch wel 1 keer per dag gemiddeld zijn voor de dagelijkse flex.quote:Op maandag 12 augustus 2024 22:19 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik ga voor de gein eens zoeken hoevaak jij het woord airco hebt gezegd de laatste tijd.
Sinds 1 mei 122 keer in GC. En nog 30 keer ofzo op andere plekken.quote:Op maandag 12 augustus 2024 22:19 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik zie niksquote:Op maandag 12 augustus 2024 22:28 schreef EttovanBelgie het volgende:
kijk deze protserige gouden zegelring met diamant dan
KIJK
103 dagen sinds 1 mei, vast ook nog wat meegetelde quotes, ik loop goed op schemaquote:Op maandag 12 augustus 2024 22:25 schreef Ama het volgende:
[..]
Sinds 1 mei 122 keer in GC. En nog 30 keer ofzo op andere plekken.
Verboden. Slecht voor het milieu.quote:Op maandag 12 augustus 2024 22:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Het is afgekoeld van 28,7 naar 26,9 in mijn slaapkamer. Ik ga eens een poging doen tot slaap.![]()
Maar als ik ga slapen, dan gaat mijn laptop en tv uit, dus verbruik ik veel minder energie.quote:Op maandag 12 augustus 2024 22:34 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Verboden. Slecht voor het milieu.
Wakker blijven
Wat zijn we strengquote:Op maandag 12 augustus 2024 22:34 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Verboden. Slecht voor het milieu.
Wakker blijven
vooruitquote:Op maandag 12 augustus 2024 22:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar als ik ga slapen, dan gaat mijn laptop en tv uit, dus verbruik ik veel minder energie.
Eerder was ik niet van plan gelukkig, dus fijnquote:Op maandag 12 augustus 2024 22:39 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
over 5 minuten en 33 seconden.
met wakker blijven?quote:Op maandag 12 augustus 2024 22:44 schreef CherryLips het volgende:
Succes vannacht allemaal, strijders.
heb airco @Amaquote:Op maandag 12 augustus 2024 22:44 schreef CherryLips het volgende:
Jij ook strijderquote:Op maandag 12 augustus 2024 22:44 schreef CherryLips het volgende:
Mweh zou echt gek worden als ik steeds zo slecht slaap. Paar nachtjes is nog te overzien.quote:Op maandag 12 augustus 2024 22:53 schreef mschol het volgende:
[..]
mja, ik hoop van niet eigenlijk.. veel te weinig slaap gehad afgelopen dagen
gewoon jezelf knock-out rosse!quote:Op maandag 12 augustus 2024 22:55 schreef Ama het volgende:
[..]
Mweh zou echt gek worden als ik steeds zo slecht slaap. Paar nachtjes is nog te overzien.
ik heb een bus naar parijs gedaan, van 23:00 tot 6:00 rijden.. daarna hele dag disney.. toen was ik wel echt moequote:Op maandag 12 augustus 2024 22:57 schreef Nattekat het volgende:
Probeer een nachtbus. Je slaapt amper, maar daarna ben je zo moe dat je zo in slaap valt
Op naar Disney!quote:Op maandag 12 augustus 2024 22:58 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb een bus naar parijs gedaan, van 23:00 tot 6:00 rijden.. daarna hele dag disney.. toen was ik wel echt moe
Je hebt niet eens een echte airco maar wen mobieltje.quote:Op maandag 12 augustus 2024 22:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Moet toch wel 1 keer per dag gemiddeld zijn voor de dagelijkse flex.
Niet dat ik nu veel kan flexen momenteel...
O ja die heb ik ook nog staan in de berging.quote:Op maandag 12 augustus 2024 23:00 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je hebt niet eens een echte airco maar wen mobieltje.
Ik ook een keer en toen meteen weer terug in de bus naar huis. Kwamen ook echt om 04:00 terug ofzo. Arme ouders die ons allemaal moest ophalen op het station.quote:Op maandag 12 augustus 2024 22:58 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb een bus naar parijs gedaan, van 23:00 tot 6:00 rijden.. daarna hele dag disney.. toen was ik wel echt moe
Dat is alleen een nadeel als het buiten warmer is dan binnenquote:Op maandag 12 augustus 2024 23:00 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je hebt niet eens een echte airco maar wen mobieltje.
met school gegaan ofzo?quote:Op maandag 12 augustus 2024 23:02 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik ook een keer en toen meteen weer terug in de bus naar huis. Kwamen ook echt om 04:00 terug ofzo. Arme ouders die ons allemaal moest ophalen op het station.
Yesquote:Op maandag 12 augustus 2024 23:04 schreef mschol het volgende:
[..]
met school gegaan ofzo?
zelf gegaan toen.. en langer dan maar 1 dag
Nee dat is altijd een nadeel qua efficiëntiequote:Op maandag 12 augustus 2024 23:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat is alleen een nadeel als het buiten warmer is dan binnen
En dat is het niet zo vaak 's avonds.
Het enige stuk efficiëntie dat je verliest met een mobiele is dat de compressor binnen warmte staat te genereren. Het vacuüm effect boeit niet omdat er koele lucht van buiten wordt aangezogen.quote:Op maandag 12 augustus 2024 23:24 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee dat is altijd een nadeel qua efficiëntie
Vochtige lucht.quote:Op maandag 12 augustus 2024 23:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het enige stuk efficiëntie dat je verliest met een mobiele is dat de compressor binnen warmte staat te genereren. Het vacuüm effect boeit niet omdat er koele lucht van buiten wordt aangezogen.
quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 01:20 schreef datismijnmening het volgende:
Broodje frikandel speciaal gemaakt
Is goed!quote:Op maandag 12 augustus 2024 23:25 schreef Lospedrosa het volgende:
¤1500 krijg je van mij een Daikin 3,5Kw vaste split , all in prijs.
quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 01:20 schreef datismijnmening het volgende:
Broodje frikandel speciaal gemaakt
Ja helaas, maar jij bent er ook vroeg bijquote:
Neuh, half negen hierquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 05:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja helaas, maar jij bent er ook vroeg bij
Oquote:
quote:
Morguh herenquote:
O dan gaat het straks nog broeierige worden. Lees net 92% luchtvochtigeheidquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 06:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemorgen![]()
Het is net een beetje gaan regenen.
Geen idee hoe warm het hier boven is, benenden is het 23.7quote:
Ja, genieten.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 06:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dan gaat het straks nog broeierige worden. Lees net 92% luchtvochtigeheid
Nee het koelt ook niet echt af ook al is het buiten momenteel net iets koeler als buiten. Het doet voor binnen nietsquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 06:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, genieten.
De regen is nu ook alweer gestopt, dus dat heeft ook geen zoden aan de dijk gebracht voor afkoeling.
O dat is hoog, Zal het hier aan het eind van de dag ook wel zijn.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 06:18 schreef Karzai het volgende:
brakke nacht, 27 graden in huis, even alles open gezet en de ventilator aan om af te koelen
mogge Dotquote:
ik wil niet weten hoe warm het hier isquote:
quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 06:18 schreef Karzai het volgende:
brakke nacht, 27 graden in huis, even alles opengezet en de ventilator aan om af te koelen
Ja doe maarquote:Op maandag 12 augustus 2024 23:25 schreef Lospedrosa het volgende:
¤1500 krijg je van mij een Daikin 3,5Kw vaste split , all in prijs.
Doe je het nog beter dan ikquote:
Ja 1,5 aan een en toen nog een paar keer een kwartiertje, wakker, 10 min wakkerquote:
quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 06:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja 1,5 aan een en toen nog een paar keer een kwartiertje, wakker, 10 min wakker
Dan ga ik er maar uit want doe me meer slecht dan goed om te blijven liggen
Ja ik sliep al slecht, maar nu het lijf gekneusd is nog minder.quote:
Ja het is vies, ook binnen is het niet meer lekker, de vochtigheidsgraad is te hoogquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 07:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Het voelt nu al benauwder aan dan gisteren.
Ja, inderdaad. Dat buitje heeft het alleen maar verergert.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 07:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja het is vies, ook binnen is het niet meer lekker, de vochtigheidsgraad is te hoog
Ik ga wel gewoon op kantoor werken, daar is tenminste aircoquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 07:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Het voelt nu al benauwder aan dan gisteren.
Ja die stenen zijn allemaal warm.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 07:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Dat buitje heeft het alleen maar verergert.
Heeft iets van vijf minuten geduurd of zo. De stenen in de tuin zijn allang weer droog.
Tot vanmiddag!quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 07:28 schreef CherryLips het volgende:
Gisteravond: Ik ga er vroeg uit en doe meteen vroeg de boodschappen enzo!
Ik nu: Ik wil slapen.
Er is niets zo veranderlijk als de mensquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 07:28 schreef CherryLips het volgende:
Gisteravond: Ik ga er vroeg uit en doe meteen vroeg de boodschappen enzo!
Ik nu: Ik wil slapen.
Voorlopig wel vannacht koelt het iets meer afquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 07:38 schreef UitStraling het volgende:
Dit was de ergste nacht alweer toch, toch?
Ik ook. Verjaagt ook de muggen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 07:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Voorlopig wel vannacht koelt het iets meer af
Al moet ik zeggen er weinig last van gehad te hebben
Goede ventilator naast het bed staan
Ja ook dat en het zorgt er ook voor dat je wat frisse wind over je heen voelt gaanquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 07:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ook. Verjaagt ook de muggen.
Lekker toch, heb van de warmte ook geen last gehad eerlijk gezegdquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 07:49 schreef gianni61 het volgende:
ik heb best prima geslapen eigenlijk
wat?quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 07:56 schreef Lospedrosa het volgende:
Er is gewoon een vaccin tegen knokkelkoorts.
Alleen mag je die niet van de GGD omdat
Die laatste had je toch al?quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 07:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wat?
Ik ga vanmiddag voor de 2e prik van die vaccinatie. plus hondsdolheid![]()
Nou omdat het steeds meer voorkomt in de EUquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 08:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee
maar wat bedoel je het mag niet van de ggd?
oh ik ga bij de ggd. De eis dat ik het al gehad moest hebben heb ik niet gehoord. Het is idd wel zo dat de 2e keer en daarna vaak slechter uitpakken dan de eerste keer.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 08:04 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nou omdat het steeds meer voorkomt in de EU
Je moet minimaal 4 weken op reis en/of knokkelkoorts gehad hebben.
Vind dat eigenlijk heftiger dan cojona
nou ja corona pakt mij sommige mensen heel erg naar uit ja.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 08:04 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nou omdat het steeds meer voorkomt in de EU
Je moet minimaal 4 weken op reis en/of knokkelkoorts gehad hebben.
Vind dat eigenlijk heftiger dan cojona
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |