SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Ja Chef.Ben al bezig.quote:Op maandag 12 augustus 2024 21:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
SHEEPLE
WAKKEWODDE
d03 Je eIgEn RieSuRtSj!
Er staat nu wel een windje hier. Maar nu is het weer 27,8.quote:Op maandag 12 augustus 2024 21:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is de wind daar plots gedraaid ofzo dat het daar nu zo hard afkoelt
Ik kan nog steeds niks open zetten want het is nog 30+ buitenquote:Op maandag 12 augustus 2024 21:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Er staat nu wel een windje hier. Maar nu is het weer 27,8.
Dan vliegen de klodders tzatziki weer tegen het plafond aan.quote:Op maandag 12 augustus 2024 21:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wacht maar tot je Kosta weer tegenkomt
door ze in te smeren met.......................quote:
fijn, kan ik je zo buiten zettenquote:Op maandag 12 augustus 2024 21:08 schreef Ama het volgende:
26 graden buiten, 25 binnen dus ik heb achterdeur lekker open gezet.
die was getrouwdquote:Op maandag 12 augustus 2024 21:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wacht maar tot je Kosta weer tegenkomt
Voor je het weet hobbelt er een portie kleine bitterballetjes achter bal aanquote:Op maandag 12 augustus 2024 21:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dan vliegen de klodders tzatziki weer tegen het plafond aan.
quote:Op maandag 12 augustus 2024 21:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Voor je het weet hobbelt er een portie kleine bitterballetjes achter bal aan
👀quote:Op maandag 12 augustus 2024 21:09 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
fijn, kan ik je zo buiten zetten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |