SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
-XOXO-
quote:Op maandag 12 augustus 2024 13:09 schreef Ama het volgende: @:datismijnmening Hoe is het nu met de pijn? Deze SC heeft wel beetje pech als het gaat om aanrijdingen met auto's.
![]()
![]()
Jij wilt zeker gaan voor Mount Kimbie hè, ouwe hipster.quote:Op maandag 12 augustus 2024 13:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Volgens mij loopt onze muzieksmaak niet helemaal over. Line-up is ook niet zo goed dat ik het echt niet kan missen.
Ik had het over de gewone verkoopprijs van een kaartje, niet de doorverkoopprijzen.quote:Op maandag 12 augustus 2024 12:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Niemand wil op een drijfnat festival staan. Er is heel veel in het water gevallen.
3 aanrijdingen in 1 jaar tijd.quote:Op maandag 12 augustus 2024 13:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]Jij bent iets op het spoor.
Goed bezig.quote:Op maandag 12 augustus 2024 13:28 schreef Lospedrosa het volgende:
Vanochtend hele belangrijke audit doorstaan van Veritas. Het papiertje is binnen.
Als je elke ochtend om elf uur een toeval hebt, is dat geen toeval meer.quote:Op maandag 12 augustus 2024 13:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, dat kan geen toeval zijn.
The Streets natuurlijk.quote:Op maandag 12 augustus 2024 13:24 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Jij wilt zeker gaan voor Mount Kimbie hè, ouwe hipster.
Moet je nog veel papiertjes?quote:Op maandag 12 augustus 2024 13:28 schreef Lospedrosa het volgende:
Vanochtend hele belangrijke audit doorstaan van Veritas. Het papiertje is binnen.
Auto's rijden niet op het spoor, dat zijn treinenquote:Op maandag 12 augustus 2024 13:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]Jij bent iets op het spoor.
Aanrijding met een trein lijkt me helemaal geen pretje nee.quote:Op maandag 12 augustus 2024 13:46 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Auto's rijden niet op het spoor, dat zijn treinen
KSC uitgedundquote:Op maandag 12 augustus 2024 13:47 schreef Ama het volgende:
[..]
Aanrijding met een trein lijkt me helemaal geen pretje nee.
quote:Op maandag 12 augustus 2024 13:09 schreef Ama het volgende:
@:datismijnmening Hoe is het nu met de pijn?
Deze SC heeft wel beetje pech als het gaat om aanrijdingen met auto's.![]()
quote:Op maandag 12 augustus 2024 13:20 schreef datismijnmening het volgende:
Nou....
De arts heeft gebeld. Heb een Schatzker type II laterale tibiaplateaufractuur![]()
![]()
Bhp: Operatie om het bot en verbrijzelde kraakbeen in het gewricht te herstellen. Vervolgens laterale plaat fixatie en zes weken niet belasten en eventueel gips. Daarna 12 weken langzaam opbouwend belasten en herstellen. Helemaal toppie de woppie![]()
![]()
![]()
![]()
Mja dit dus. Het doet zeer omdat mijn been inmiddels zwaar voelt en gewoon geen beweging heeft.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-XOXO-
Heb je al eens eerder wat gebroken?quote:Op maandag 12 augustus 2024 13:49 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
[..]
Mja dit dus. Het doet zeer omdat mijn been inmiddels zwaar voelt en gewoon geen beweging heeft.
Alleen hartenquote:Op maandag 12 augustus 2024 13:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heb je al eens eerder wat gebroken?
quote:Op maandag 12 augustus 2024 13:20 schreef datismijnmening het volgende:
Nou....
De arts heeft gebeld. Heb een Schatzker type II laterale tibiaplateaufractuur![]()
![]()
Bhp: Operatie om het bot en verbrijzelde kraakbeen in het gewricht te herstellen. Vervolgens laterale plaat fixatie en zes weken niet belasten en eventueel gips. Daarna 12 weken langzaam opbouwend belasten en herstellen. Helemaal toppie de woppie![]()
![]()
![]()
![]()
Echt kutSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar hopelijk geneest het netjes en heb je straks nergens meer last van
![]()
Gelukkig is je bijdehandje niet gebroken.quote:Op maandag 12 augustus 2024 13:46 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Auto's rijden niet op het spoor, dat zijn treinen
Nou ja het moet er ook weer uit natuurlijkquote:Op maandag 12 augustus 2024 13:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Echt kutMaar hopelijk geneest het netjes en heb je straks nergens meer last van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |