Presentator Nev Schulman heeft bij een fietsongeluk zijn nek op twee plekken gebroken. Schulman, bekend van de MTV-serie Catfish, schrijft op Instagram geluk te hebben dat hij nog leeft.
Waar hij zondag nog met zijn gezin ging vissen, werd afgelopen maandag een heel andere dag, beschrijft de 39-jarige Schulman. De presentator was onderweg om zijn kind van school te halen toen hij werd aangereden door een vrachtwagen.
Hij verloor zijn bewustzijn en brak bij de botsing twee wervels in zijn nek. Schulman raakte niet verlamd. "Ik kan mezelf niet zielig vinden als ik van de dokters hoor hoeveel mensen met vergelijkbare verwondingen nooit meer kunnen lopen", benadrukt de presentator.
"Ik heb geluk dat ik nog leef, kan staan en mijn gezin kan knuffelen", schrijft Schulman bij beelden uit het ziekenhuis. De artsen verwachten dat hij volledig zal herstellen. "Ik begin echt de betekenis van het woord dankbaarheid te begrijpen", vervolgt de Amerikaan. "Voor de kleine en grote dingen van voor het ongeval, en nu voor alles wat nog komen gaat."
https://www.nu.nl/achterk(...)1t-uZiYNoN754yYdG1cQZo, heftig. Dat had heel anders kunnen aflopen