Pfff is warmquote:Op maandag 12 augustus 2024 09:01 schreef Sapstengel het volgende:
Het is 34 graden
Een paar jaar terug hadden we dit weken achter elkaar. Nu misschien net anderhalve dag.
Ja van mij hoeft het ook niet, vind 24 ook wel genoeg. Word gewoon een hele dag binnen zitten en gamenquote:
quote:Op maandag 12 augustus 2024 08:32 schreef Doug-Heffernan het volgende:
Pfff wat is het warm he pffff
Ik verlang naar regen pffff
Kun je dat ventiel eens dichtdraaien, begint te stinken en koud te worden.quote:
Dat die niet tegen hitte kunnen is een hoax, in de winter zetten die de verwarming zelfs op 25quote:Op maandag 12 augustus 2024 07:56 schreef Paul het volgende:
Ik ben zo bang dat we allemaal stikken en al die oudjes danooooooooh
Het is te warm sorry pfffffquote:Op maandag 12 augustus 2024 10:06 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
[..]
Kun je dat ventiel eens dichtdraaien, begint te stinken en koud te worden.
Wat is een purge?quote:Op maandag 12 augustus 2024 10:48 schreef Flitsbezorger het volgende:
Stel je niet zo aan joh zwakkeling
Jij sneuvelt sowieso als eerste bij een oorlog of een purge
Ik typte net purge in op Google en toen zag ik een reeks aan goede antwoorden.quote:
Had ik al gedaan, en zag toen:quote:Op maandag 12 augustus 2024 10:50 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Ik typte net purge in op Google en toen zag ik een reeks aan goede antwoorden.
Moet je ook eens proberen!
Vreemd, want dit was mijn eerste hit namelijk:quote:Op maandag 12 augustus 2024 10:52 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Had ik al gedaan, en zag toen:
1. zuiveren
2. reinigen
Dus ik snap het nog niet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |