SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Roeien kan ik dus niet meerquote:Op zondag 11 augustus 2024 21:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende: [..] Ja, snellezen is mij niet vreemd. [..] Ja precies.. roeien met de riemen die je hebt.
ik vermoedde het al maar durfde geen aanname te doenquote:
Spreekwoordelijk danquote:Op zondag 11 augustus 2024 21:52 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Roeien kan ik dus niet meer
Spreek voor jezelfquote:
doe ik, koninklijk meervoudquote:
Is goed Maximaquote:
Een roeispaan of peddel lijkt me praktischerquote:Op zondag 11 augustus 2024 21:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ja precies.. roeien met de riemen die je hebt.
4e vraagt wel vaker domme dingenquote:Op zondag 11 augustus 2024 21:55 schreef CherryLips het volgende:
Waarom zou ik morgen naar buiten willen.
Stapjes zetten? Boodschappen doen? IJsjes halen?quote:Op zondag 11 augustus 2024 21:55 schreef CherryLips het volgende:
Waarom zou ik morgen naar buiten willen.
Veel te warm. Misschien ijsjes halen.quote:Op zondag 11 augustus 2024 21:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Stapjes zetten? Boodschappen doen? IJsjes halen?
quote:Op zondag 11 augustus 2024 21:56 schreef CherryLips het volgende:
Prince William met beginnende baard
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |