Dan hebben we het gemiddeld 5x gekeken als jij het voor de 10e gaatquote:Op maandag 12 augustus 2024 11:46 schreef datismijnmening het volgende:
After all, why not? Why shouldn’t I watch Band of Brothers for the tenth time.
[ afbeelding ]
Ik heb hem 5 keer gekeken denk ik.quote:Op maandag 12 augustus 2024 11:59 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dan hebben we het gemiddeld 5x gekeken als jij het voor de 10e gaat
Bijna weer jaaragenda's in de winkelquote:Op maandag 12 augustus 2024 11:58 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja Kerst komt er weer aan
Groetjes van Wolplein
Die prijs is echt verdubbeld sinds vroegah zag ikquote:Op maandag 12 augustus 2024 11:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
Het kriebelt om toch naar Lowlands te gaan dit weekend.
en als je daar bent ook nog eens.quote:Op maandag 12 augustus 2024 12:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die prijs is echt verdubbeld sinds vroegah zag ik
Viel op zich wel mee toen het nog eindeloos kutweer was.quote:Op maandag 12 augustus 2024 12:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die prijs is echt verdubbeld sinds vroegah zag ik
quote:Op maandag 12 augustus 2024 11:59 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dan hebben we het gemiddeld 5x gekeken als jij het voor de 10e gaat
Hij staat wel op mijn lijstje voor als ik weer series kan kijkenquote:
quequote:Op maandag 12 augustus 2024 12:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Viel op zich wel mee toen het nog eindeloos kutweer was.
In september draait Saving Private Ryan weer een weekje in de biosquote:
Ja die heb net al gezienquote:Op maandag 12 augustus 2024 12:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
In september draait Saving Private Ryan weer een weekje in de bios
Gezel frikandel
Kan je Solo meeten.quote:Op maandag 12 augustus 2024 11:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
Het kriebelt om toch naar Lowlands te gaan dit weekend.
Niemand wil op een drijfnat festival staan. Er is heel veel in het water gevallen.quote:
Prima Lowlands weer. @Solotovskiquote:Op maandag 12 augustus 2024 11:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Niet eens. Woensdag regen maar daarna gewoon anderhalve week NOGAL primadepuik zomerweer![]()
[ afbeelding ]
Gaat altijd naar Lowlands.quote:Op maandag 12 augustus 2024 13:07 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Is die lekker aan het raven ja?
Is dat die film waar geen einde aan komt?quote:Op maandag 12 augustus 2024 12:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
In september draait Saving Private Ryan weer een weekje in de bios
Gezel frikandel
Volgens mij loopt onze muzieksmaak niet helemaal over. Line-up is ook niet zo goed dat ik het echt niet kan missen.quote:
Lekker samen zingen bij de Sugababes.quote:Op maandag 12 augustus 2024 13:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Volgens mij loopt onze muzieksmaak niet helemaal over. Line-up is ook niet zo goed dat ik het echt niet kan missen.
Die kun je overslaan. Waren op Glastonbury ook niet veel soeps.quote:Op maandag 12 augustus 2024 13:17 schreef Ama het volgende:
[..]
Lekker samen zingen bij de Sugababes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-XOXO-
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |