SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Ja maar dat is niet inslapen op je rugquote:Op zondag 11 augustus 2024 17:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dat gaat automatisch en dan lig ik op m'n zij oid en dan word ik op m'n rug wakker, met het gevoel dat ik op m'n nek heb geslapen
Vroeger sliep ik weleens in op mijn rug, had ik gegarandeerd de hele dag hoofdpijn.quote:Op zondag 11 augustus 2024 17:39 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja maar dat is niet inslapen op je rug
GeSaRe helaasquote:Op zondag 11 augustus 2024 17:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
*kijkt op het schema
Het is dus GeSaWi met Dimmy
Het is mij gelukt met een slaappil (toen ik verplicht plat moest blijven liggen in het ziekenhuis). Maar anders lukt mij dat ook niet nee.quote:Op zondag 11 augustus 2024 17:34 schreef datismijnmening het volgende:
Snap niet hoe mensen op hun rug kunnen slapen. Volgens mij moet je daar psychopathisch voor zijn
#huilenquote:
Binnen een tijdje weer wakker dan?quote:Op zondag 11 augustus 2024 17:40 schreef Ama het volgende:
[..]
Het is mij gelukt met een slaappil (toen ik verplicht plat moest blijven liggen in het ziekenhuis). Maar anders lukt mij dat ook niet nee.
Ja ik heb ook een oxa genomen vandaagquote:Op zondag 11 augustus 2024 17:40 schreef Ama het volgende:
[..]
Het is mij gelukt met een slaappil (toen ik verplicht plat moest blijven liggen in het ziekenhuis). Maar anders lukt mij dat ook niet nee.
Kan jij zien wat dit is?quote:Op zondag 11 augustus 2024 17:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Toevallig heb ik een sportshirt aan waarbij er op de mouwen een L en een R staat
Kom ik nu na een x aantal jaar achter
Een raket?quote:Op zondag 11 augustus 2024 17:43 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Kan jij zien wat dit is?
[ afbeelding ]
Mja. Alleen maar op je rug liggen is kut. Kan niet op mijn zij liggen want dan hoor ik mijn been knakken.quote:Op zondag 11 augustus 2024 17:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
#huilen
Heb je momenteel veel ongemak?
Oke, ja bedankt voor het delen thoquote:Op zondag 11 augustus 2024 17:44 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Mja. Alleen maar op je rug liggen is kut. Kan niet op mijn zij liggen want dan hoor ik mijn been knakken.
Kan niet alleen douchen en dat soort dingen. Ben wel nog nooit zo blij geweest dat ik staand kan plassen #tmi
Lelijkquote:Op zondag 11 augustus 2024 17:43 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Kan jij zien wat dit is?
[ afbeelding ]
Dacht ik ook dus ook jaren.Het is een duim en vinger wat een pen vast heeft.quote:
Zeer zeker, Tadzjikistan heeft erg mooie natoerquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 09:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik wacht totdat @:RockNijntje weer terug is van haar vakantie. Ben benieuwd of ze mooie foto's heeft weten te maken van de natuur daar.
Nou, dan ben je niet de enigequote:Op zondag 11 augustus 2024 17:45 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dacht ik ook dus ook jaren.Het is een duim en vinger wat een pen vast heeft.
Groeien veel komkommers zeker?quote:Op zondag 11 augustus 2024 17:46 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Zeer zeker, Tadzjikistan heeft erg mooie natoer
Neequote:Op zondag 11 augustus 2024 17:46 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Groeien veel komkommers zeker?
Oh.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |