Wat een bullshit reactiequote:Op zaterdag 10 augustus 2024 17:48 schreef R_Nest het volgende:
Als je als man op omgebouwde man naar vrouw valt ben je gewoon homo.
Mag jij vinden. Doet niks af aan mijn voorbeeld waar een man op een man valt en dat noemen we homo. Niks raars aan behalve dan voor degene die in zo'n situatie zitten en we geen homo mogen noemen omdat dat iets negatiefs is ofzo.quote:
En dat is dus transfobie samengevat in één beknopte zin.quote:Op zondag 11 augustus 2024 15:54 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]Ik ga alleen niet mee in het waanidee dat een mens van geslacht kan veranderen.
Maar dat is het verschil. Een transgender identificeert zich niet als vrouw, die is van binnen een vrouw, heeft gevoelens als een vrouw en gedraagt zich als een vrouw, en heeft juist problemen doordat het lijf er niet mee matcht.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 14:01 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
Als ik zou zeggen dat ik me identificeer als een paard, dan zou iedereen me terecht keihard uitlachen. Ik zie er immers niet uit als een paard, ik kan niet hinniken als een paard, ik kan niet draven en galopperen als een paard.
Dat is dus lang niet altijd het geval. Vaak wordt het ook gewoon aangepraat door hun omgeving. Zie b.v.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 15:07 schreef Stoney3K het volgende:
Maar dat is het verschil. Een transgender identificeert zich niet als vrouw, die is van binnen een vrouw, heeft gevoelens als een vrouw en gedraagt zich als een vrouw, en heeft juist problemen doordat het lijf er niet mee matcht.
Dat er in sommige situaties echt niet nagedacht wordt over transities en er wel duidelijke selectie moet plaatsvinden waardoor mensen geen spijt krijgen is een tweede probleem waar we echt kritisch naar moeten kijken. Vooral in plaatsen waar artsen er zelf belang bij hebben om iemand te behandelen die misschien niet behandeld wil worden.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 15:57 schreef nelaeryn het volgende:
[..]
Dat is dus lang niet altijd het geval. Vaak wordt het ook gewoon aangepraat door hun omgeving. Zie b.v.
Inderdaad, klassieke transfobe stropopredenering weer.quote:Op zondag 11 augustus 2024 13:47 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Onzin.
Dat is het niet-accepteren van transgenders en iets anders dan een transgender niet seksueel aantrekkelijk te vinden.
En dit zijn dus dingen waar ik niets mee kan en die ik nooit zal begrijpen.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 15:07 schreef Stoney3K het volgende:
Maar dat is het verschil. Een transgender identificeert zich niet als vrouw, die is van binnen een vrouw, heeft gevoelens als een vrouw en gedraagt zich als een vrouw, en heeft juist problemen doordat het lijf er niet mee matcht.
Niet. Is niet mijn pakkie aan.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 17:35 schreef Oumaimaa het volgende:
Hoe kijken jullie naar mensen die zeggen hetero te zijn maar wel seks of zelfs een relatie hebben (gehad) met een transgender persoon?
Voor de beste resultaat moet je zelfs voor de pubertijd in transitie gaan.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 18:21 schreef Cockwhale het volgende:
Er zijn gevallen die er zonder makeup net zo vrouwelijk uitzien als een echte vrouw zonder makeup. Die zijn veelal al in hun puberteit in transitie gegaan. Het ligt maar net aan hun bouw, hoe succesvol dat is. Er zijn lichaamstypes die al behoorlijk vrouwelijk aan doen (met amper lichaamsbeharing), zonder ook maar iets daar aan te hebben gedaan.
Die categorie kan ik mij wel tot aangetrokken voelen. In de praktijk zal dat waarschijnlijk nog niet eens 10% van de transgenders zijn. De rest staat er misschien goed op op de foto, met een laag makeup, wat filters en belichting, maar die zullen 'zeker postnut' in het volle licht niet meer diezelfde vrouwelijke appeal hebben.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |