abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 11 augustus 2024 @ 20:15:10 #51
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_214680883
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2024 17:48 schreef R_Nest het volgende:
Als je als man op omgebouwde man naar vrouw valt ben je gewoon homo.
Wat een bullshit reactie
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_214685078
Ik ken maar één transgender in mijn omgeving, dat is een man die vroeger vrouw was. Hij was ooit een tijd getrouwd met een vriendin van mij. Ik vond het wel apart. Ik heb hem alleen gekend als man en mijn vriendin heeft verder ook alleen relaties met mannen gehad. Maar ik wist (via haar) dat hij nog wel een vagina had. Ik zou daar zelf wel moeite mee hebben en er weinig mee kunnen. Ook al zag ik hem verder wel als man. Ik zag mijn vriendin toen ook niet als lesbisch of bi. Omdat ze alleen een relatie met hem had toen hij al als man door het leven ging, als hij nog vrouw was geweest was ze niets met hem begonnen zei ze.

Om de vragen in de OP te beantwoorden, ik zie iemand die een relatie heeft met een transgender niet per se als niet hetero. Diegene valt namelijk op iemand die er op dat moment uit ziet als iemand van het andere geslacht. En om je andere vraag te beantwoorden, ik zou geen seks kunnen hebben met een transgender, ik wordt er niet opgewonden van, maar ik kan mij wel voorstellen dat anderen dat wel worden.
pi_214687739
quote:
13s.gif Op zondag 11 augustus 2024 20:15 schreef Puzzie het volgende:

[..]
Wat een bullshit reactie
Mag jij vinden. Doet niks af aan mijn voorbeeld waar een man op een man valt en dat noemen we homo. Niks raars aan behalve dan voor degene die in zo'n situatie zitten en we geen homo mogen noemen omdat dat iets negatiefs is ofzo.
pi_214692805
Ligt eraan denk ik, als jij Henk met een pruik op aantrekkelijk vind voel je je op z'n minst aangetrokken tot mannen. Als het een transgender is die op een vrouw lijkt met enkel wat bouwkundige haken en ogen dan niet per se lijkt me. Er zijn genoeg mannen die zich aangetrokken voelen tot vrouwen met kort haar en/of mannelijke kleding. Zijn dat dan ook homo's?
pi_214693694
Wat een behoefte aan hokjes?
Moet er ook een aparte naam zijn voor wie een tijd lang zich aangetrokken voelt tot het andere geslacht, en later toch tot het eigen?
En dan weer een andere titel voor wie daarna zich weer “bedenkt”?
En weer een ander woord voor wie deze ontwikkeling “andersom” doet?

Iemand die zich aangetrokken voelt tot een ander, en die ander is trans, al dan niet volledig tot op het laatste detail, zal zichzelf misschien op dat moment in een van de vele hokjes willen plaatsen. Er zijn dan meerdere titels om uit te kiezen lijkt me. En elke is goed. En passend. En kloppend.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_214695405
Ja hoor, door mij maar een transgender. Maar ze moet wel echt op een vrouw lijken. Heb ik verder geen problemen mee. Lijkt me zelfs wel eens geil om te proberen. Of een chick met een dick natuurlijk!
Mja
pi_214701670
Ik ken / heb een paar transgenders gekend, die vond ik niet aantrekkelijk. Maar dat wil niet zeggen dat ik niet ooit een wel aantrekkelijke transgender tegen zou kunnen komen.
pi_214719966
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2024 15:54 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:

[..]Ik ga alleen niet mee in het waanidee dat een mens van geslacht kan veranderen.
En dat is dus transfobie samengevat in één beknopte zin.
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
pi_214720058
Als ik zou zeggen dat ik me identificeer als een paard, dan zou iedereen me terecht keihard uitlachen. Ik zie er immers niet uit als een paard, ik kan niet hinniken als een paard, ik kan niet draven en galopperen als een paard.

Maar als een man zegt dat hij zich identificeert als een vrouw, dan zouden we dat soort onzin dus wel ineens serieus moeten nemen omdat dat waanidee wel de steun heeft van de media, politieke partijen en machtige industrieën?
pi_214720543
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2024 14:01 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
Als ik zou zeggen dat ik me identificeer als een paard, dan zou iedereen me terecht keihard uitlachen. Ik zie er immers niet uit als een paard, ik kan niet hinniken als een paard, ik kan niet draven en galopperen als een paard.
Maar dat is het verschil. Een transgender identificeert zich niet als vrouw, die is van binnen een vrouw, heeft gevoelens als een vrouw en gedraagt zich als een vrouw, en heeft juist problemen doordat het lijf er niet mee matcht.

In jouw voorbeeld zou het iemand zijn die nooit praat, altijd op 4 benen loopt en alleen hinnikt en hooi eet. Zo iemand heeft een paardenbrein in een mensenlijf, zal er ook vast een hoop ellende van ondervinden, maar kan het niet kenbaar maken omdat ie alleen kan hinniken - het is immers een paard en geen mens.

Dat is het grote verschil tussen een transgender persoon en een man-in-jurk die doet alsof ie een vrouw is.
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
pi_214720915
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2024 15:07 schreef Stoney3K het volgende:
Maar dat is het verschil. Een transgender identificeert zich niet als vrouw, die is van binnen een vrouw, heeft gevoelens als een vrouw en gedraagt zich als een vrouw, en heeft juist problemen doordat het lijf er niet mee matcht.
Dat is dus lang niet altijd het geval. Vaak wordt het ook gewoon aangepraat door hun omgeving. Zie b.v.

pi_214721011
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2024 15:57 schreef nelaeryn het volgende:

[..]
Dat is dus lang niet altijd het geval. Vaak wordt het ook gewoon aangepraat door hun omgeving. Zie b.v.

Dat er in sommige situaties echt niet nagedacht wordt over transities en er wel duidelijke selectie moet plaatsvinden waardoor mensen geen spijt krijgen is een tweede probleem waar we echt kritisch naar moeten kijken. Vooral in plaatsen waar artsen er zelf belang bij hebben om iemand te behandelen die misschien niet behandeld wil worden.

Maar dat is geen bewijs dat transgenders niet bestaan of dat ze alleen maar in een waanidee leven.
pi_214721342
quote:
1s.gif Op zondag 11 augustus 2024 13:47 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Onzin.
Dat is het niet-accepteren van transgenders en iets anders dan een transgender niet seksueel aantrekkelijk te vinden.
Inderdaad, klassieke transfobe stropopredenering weer.
pi_214721344
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2024 13:53 schreef Hexagon het volgende:

[..]
En hun mening is leidend omdat?
Dat is 'hun' mening niet. Hij lult uit zijn nek.
pi_214723170
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2024 15:07 schreef Stoney3K het volgende:
En dit zijn dus dingen waar ik niets mee kan en die ik nooit zal begrijpen.

Wat versta je eronder als iemand "van binnen een vrouw" is?

Wat moet ik verstaan onder "gevoelens als een vrouw"? Wat voor gevoelens zijn exclusief voor vrouwen?

En wat moet ik eronder verstaan als iemand zich "gedraagt als een vrouw"? Wat voor soort gedragingen zijn exclusief voor vrouwen?
pi_214727510
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 augustus 2024 17:35 schreef Oumaimaa het volgende:
Hoe kijken jullie naar mensen die zeggen hetero te zijn maar wel seks of zelfs een relatie hebben (gehad) met een transgender persoon?
Niet. Is niet mijn pakkie aan.
Leven en laten leven.
Ikzelf val alleen maar op origineel fabrikaat en wat een ander doet zoeken ze maar lekker uit. Ben ik niet bij dus heb ik ook geen last van. Ga ik me ook niet in verdiepen.
pi_214732023
Er zijn gevallen die er zonder makeup net zo vrouwelijk uitzien als een echte vrouw zonder makeup. Die zijn veelal al in hun puberteit in transitie gegaan. Het ligt maar net aan hun bouw, hoe succesvol dat is. Er zijn lichaamstypes die al behoorlijk vrouwelijk aan doen (met amper lichaamsbeharing), zonder ook maar iets daar aan te hebben gedaan.

Die categorie kan ik mij wel tot aangetrokken voelen. In de praktijk zal dat waarschijnlijk nog niet eens 10% van de transgenders zijn. De rest staat er misschien goed op op de foto, met een laag makeup, wat filters en belichting, maar die zullen 'zeker postnut' in het volle licht niet meer diezelfde vrouwelijke appeal hebben.
pi_214732982
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 augustus 2024 18:21 schreef Cockwhale het volgende:
Er zijn gevallen die er zonder makeup net zo vrouwelijk uitzien als een echte vrouw zonder makeup. Die zijn veelal al in hun puberteit in transitie gegaan. Het ligt maar net aan hun bouw, hoe succesvol dat is. Er zijn lichaamstypes die al behoorlijk vrouwelijk aan doen (met amper lichaamsbeharing), zonder ook maar iets daar aan te hebben gedaan.

Die categorie kan ik mij wel tot aangetrokken voelen. In de praktijk zal dat waarschijnlijk nog niet eens 10% van de transgenders zijn. De rest staat er misschien goed op op de foto, met een laag makeup, wat filters en belichting, maar die zullen 'zeker postnut' in het volle licht niet meer diezelfde vrouwelijke appeal hebben.
Voor de beste resultaat moet je zelfs voor de pubertijd in transitie gaan.
Ô mon citoyens vous serez unis.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')