SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Same shit, different day
SC hopper present
Ik zou @datismijnmening taggenquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 11:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Idd, beterschap @:ditismijnmening (wilde dimmy taggen, laten we dat maar niet doen)
Die bestaat ook?quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 11:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Idd, beterschap @:ditismijnmening (wilde dimmy taggen, laten we dat maar niet doen)
Wat had je ?quote:
Ik ga even huilenquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 11:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zou @:datismijnmening taggen
Niet geprobeerd, maar misschien wel ?quote:
We halen even de brug op voor alle zekerheid.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 11:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ga even huilen
En daarna even wijzigen
quote:dimmy
Doe dimmy een premium account (abo) kado
ondertitel:
laatste bezoek: 6902 dagen, 12 uur geleden.
aantal posts: 0 (gemiddeld 0 per dag)
Nomnomquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 11:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Aardbeien, blauwe bessen, muesli met stukjes chocola en kwark.
Voor een ander?quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 11:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
Lekker weer om in de volle zon een gat in de tuin te graven zeg.
Waarom zou je dat sowieso nu willen doen?quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 11:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
Lekker weer om in de volle zon een gat in de tuin te graven zeg.
Gat moet straks ook de regen opvangen.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 11:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Beter dan in de stromende (horizontale) regen, lijkt mij.
gat als zwembad gebruikenquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 11:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Waarom zou je dat sowieso nu willen doen?
Dan heb je gelijk een vijverquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 11:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Beter dan in de stromende (horizontale) regen, lijkt mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |