Tisjeboy Jay niet kennenquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 07:58 schreef Hyaenidae het volgende:
Nog nooit van gehoord, misschien omdat Brabant hier nog mee besmet is?
Jay associeer ik met Gay.
Allebei opgezocht, allebei niet kennen. Maar ik ben dan ook niet opgegroeid in de Bijlmer.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 08:27 schreef roos94 het volgende:
[..]
Tisjeboy Jay niet kennen
Jay-z niet kennen
Dan ken je beyonce zeker ook nietquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 08:29 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Allebei opgezocht, allebei niet kennen. Maar ik ben dan ook niet opgegroeid in de Bijlmer.
Ja die wel, maar niet persoonlijk.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 08:30 schreef roos94 het volgende:
[..]
Dan ken je beyonce zeker ook niet
Djaaaaylaaaanooooo, klerejong, nu naar binnen komen godverredommequote:Op zaterdag 10 augustus 2024 08:47 schreef Eightyone het volgende:
Het schreeuwt lekker.
"Djááááydéééén, kom je ééééten."
Moet je kijken Johnnie, geile wijven!quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 09:09 schreef DrDentz het volgende:
Vroeger noemden mensen hun zoon gewoon Kees, en hun dochter ook
"Kees! Blijf met je poten van je zuster af!"quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 09:09 schreef DrDentz het volgende:
Vroeger noemden mensen hun zoon gewoon Kees, en hun dochter ook
quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 10:52 schreef FlippingCoin het volgende:
ze hebben ook allemaal datzelfde kroontje zowat op die tattoo lekker origineel
En wat is het idee erachter, dat je kind een prins is of zo? Lekkere mindset om je kind vast te verpesten.quote:
Inderdaad!quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 11:12 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
En wat is het idee erachter, dat je kind een prins is of zo? Lekkere mindset om je kind vast te verpesten.
In de bijbaantijd werkte er een medewerker die Jae heette. Maar omdat hij zich als een poot gedroeg noemden we hem gay met een snelle uitspraak van de g alsof het op een j leekquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 06:43 schreef roos94 het volgende:
Welkom bij mijn TED talk.
Wanneer je eens naar "vier handen op 1 buik kijkt" weet je bij voorbaat al dat sowieso de helft van die kinderen "Jay" of iets soortgelijks gaat heten.
Nu kom ik echt uit een Rotterdams shithole, en daar hebben héél véél jongens een van onderstaande namen.
Jay
Jay-Jay
Jayden
Jaylen
Jaylano
Djaylano
Djayden
Jayce
Jayde
Jayson
Wat maken die 3 letters "JAY" zo ongelooflijk geliefd? Ik vind het zelf niet mooi, maar los daarvan, is het opvallend dat dit zo'n universele keuze lijkt in bepaalde leefgebieden.
Populariteit van de naam Jayden
Deze naam werd in 2022 aan 219 jongens gegeven. De laatste jaren staat Jayden in de top 65, tussen namen als Elias, Ted, Joah, Tijn en Fedde.
Jayden is vanaf 2000 geregistreerd door het Meertens Instituut als jongensnaam in Nederland. Waar andere namen nog wat tijd nodig hebben om ingeburgerd te raken, liep de populariteit van Jayden meteen rap op. 2008 geldt als het piekjaar voor de jongensnaam. Toen kwamen er 800 baby's met deze naam ter wereld.
En nu Jaylen. Lettertje verschil. Jaylen is een populaire babynaam en staat in de lijst van de Sociale Verzekeringsbank (SVB) met meest gegeven namen van 2023.
Zo kunnen we nog wel even doorgaan. Maar wat maakt deze specifieke naam nu zo geliefd? Ik ken ze ook in meisjesvorm trouwens. In mijn oude straat woonden welgeteld 2 Jaylinns : (en ken ook een paar Jaya, Jayda, Jayla...)
De naam is ook erg geliefd als tattoo, vaak met een kroontje erbij (??)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Deel hier jouw bevindingen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dan zo'n vat frituurvet laten tatoeren?quote:Op woensdag 14 augustus 2024 18:11 schreef Mubassie het volgende:
Niet je kind gewoon Diamantino noemen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |