SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Vakman pur sang
quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 21:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik hoef niet per se 20 kilometer te lopen op een dag
Ik reageer dan ook op de TTquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 21:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Eigenlijk ging het over midges
Ooh midgesquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 21:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Eigenlijk ging het over midges
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Dan toch liever een wolf.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 21:34 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ooh midgesdacht al waar heb je het over.
![]()
Maar idd wat een teringbeesten.
Ik heb alleen maar atletiek en de shooutouts van het hockey gezien. En baantjefietsen.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 21:43 schreef Nizno het volgende:
hebben ze op NPO1 nog iets aan het breaken gedaan of gaan ze dat maar gewoon in een minisamenvatting gooien?
Zal wel een samenvatting wtodenquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 21:43 schreef Nizno het volgende:
hebben ze op NPO1 nog iets aan het breaken gedaan of gaan ze dat maar gewoon in een minisamenvatting gooien?
shootouts zag ik idd ook voorbij komen, meteen naar NPO3 gezapt waar ze exact hetzelfde op hadden. belachelijkquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 21:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar atletiek en de shooutouts van het hockey gezien. En baantjefietsen.
Eurosport heeft ook het Breaken uitgezonden... Beter dan die iets te chauvinistische GTST acteur...quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 21:43 schreef Nizno het volgende:
ja ik heb het wel gekeken.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 21:51 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Eurosport heeft ook het Breaken uitgezonden... Beter dan die iets te chauvinistische GTST acteur...
NOS ook vierdequote:Op vrijdag 9 augustus 2024 21:49 schreef Nizno het volgende:
Ik snap dat je niet alles tegelijk uit kan zenden maar de shootouts op 2 zenders tegelijk vind ik wel echt een farce
dan had je die tijd ook kunnen gebruiken om even een korte samenvatting te doen van de wedstijden van India.
Desnoods eerst een mini met de belofte er nog uitgebreid op terug te komen.
Maar dit...
nee gemiste kansen te over
ook vierdequote:Op vrijdag 9 augustus 2024 21:43 schreef Nizno het volgende:
quote:Breaker India Sardjoe heeft geen medaille gewonnen op de Olympische Spelen. De 18-jarige uit Den Haag verliest in de strijd om het brons van een breaker die ze eerder op de avond met overmacht verslagen had.
quote:
quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 21:52 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja ik heb het wel gekeken.
Heb IPtv dus kon het zien.
heb jij ooit vieszwemmers gezien?quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 21:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Schoonzwemsters liggen nog op medaillekoers hoor ik net.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |