SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Vakman pur sang
quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 21:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik hoef niet per se 20 kilometer te lopen op een dag
Ik reageer dan ook op de TTquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 21:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Eigenlijk ging het over midges
Ooh midgesquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 21:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Eigenlijk ging het over midges
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Dan toch liever een wolf.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 21:34 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ooh midgesdacht al waar heb je het over.
![]()
Maar idd wat een teringbeesten.
Ik heb alleen maar atletiek en de shooutouts van het hockey gezien. En baantjefietsen.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 21:43 schreef Nizno het volgende:
hebben ze op NPO1 nog iets aan het breaken gedaan of gaan ze dat maar gewoon in een minisamenvatting gooien?
Zal wel een samenvatting wtodenquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 21:43 schreef Nizno het volgende:
hebben ze op NPO1 nog iets aan het breaken gedaan of gaan ze dat maar gewoon in een minisamenvatting gooien?
shootouts zag ik idd ook voorbij komen, meteen naar NPO3 gezapt waar ze exact hetzelfde op hadden. belachelijkquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 21:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar atletiek en de shooutouts van het hockey gezien. En baantjefietsen.
Eurosport heeft ook het Breaken uitgezonden... Beter dan die iets te chauvinistische GTST acteur...quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 21:43 schreef Nizno het volgende:
ja ik heb het wel gekeken.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 21:51 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Eurosport heeft ook het Breaken uitgezonden... Beter dan die iets te chauvinistische GTST acteur...
NOS ook vierdequote:Op vrijdag 9 augustus 2024 21:49 schreef Nizno het volgende:
Ik snap dat je niet alles tegelijk uit kan zenden maar de shootouts op 2 zenders tegelijk vind ik wel echt een farce
dan had je die tijd ook kunnen gebruiken om even een korte samenvatting te doen van de wedstijden van India.
Desnoods eerst een mini met de belofte er nog uitgebreid op terug te komen.
Maar dit...
nee gemiste kansen te over
ook vierdequote:Op vrijdag 9 augustus 2024 21:43 schreef Nizno het volgende:
quote:Breaker India Sardjoe heeft geen medaille gewonnen op de Olympische Spelen. De 18-jarige uit Den Haag verliest in de strijd om het brons van een breaker die ze eerder op de avond met overmacht verslagen had.
quote:
quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 21:52 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja ik heb het wel gekeken.
Heb IPtv dus kon het zien.
heb jij ooit vieszwemmers gezien?quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 21:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Schoonzwemsters liggen nog op medaillekoers hoor ik net.
Ja gisteren nog, Sharon van R goud in die drollenbeek.quote:
Yuvat Westendorp gaf co commentaar bij de NOSquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 21:52 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja ik heb het wel gekeken.
Heb IPtv dus kon het zien.
welke GTST acteur?
ow hij....quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 22:02 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Yuvat Westendorp gaf co commentaar bij de NOS
owww ja vergat ik alweer.... ja sorry het is de laatste vrijdag van de week... dat gebeurde al de eerste donderdag van de weekquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 22:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja gisteren nog, Sharon van R goud in die drollenbeek.
Voor Yuvat geldt ook wat ik gisteren over Yibbi zei trouwens.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 22:02 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Yuvat Westendorp gaf co commentaar bij de NOS
Geen idee wat je gisteren zeiquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 22:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Voor Yuvat geldt ook wat ik gisteren over Yibbi zei trouwens.
quote:ja sorry het is de laatste vrijdag van de week... dat gebeurde al de eerste donderdag van de week
Dat je als ouder niet goed snik bent als je je spruit zo noemtquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 22:06 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Geen idee wat je gisteren zei
[..]
STOP DE TIJDquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 22:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Voor Yuvat geldt ook wat ik gisteren over Yibbi zei trouwens.
Voor postnatale abortus is het wat aan de late kant nu.quote:
wil je nog een joker inzetten?quote:
ja ik zag op AD ineens dat FCstad al had gewonnen van Bredaquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 22:12 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh de eredivisie is ook weer begonnen
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 22:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Mooi. Ik ga slapen iigtot morgen allen
Geen wonder det jullie weggestuurd worden.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 22:23 schreef LTVDK het volgende:
Wat een tuig@:4EverBlackEyed
[ afbeelding ]
Jij ook na kwiwi en fles bedtijd vandaag?quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 22:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Mooi. Ik ga slapen iigtot morgen allen
Nee jij danquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 22:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Jij ook na kwiwi en fles bedtijd vandaag?
Dat is al heel de dag bezig hoorquote:
Zal wel weer voorbij vliegen. Zo nog feestje en dan moet ik eigenlijk morgenvroeg alweer aan de slag in de tuin. Denk 's middags siesta.quote:
Wie ben jij en wat heb je met onze onze kwiwi gedaan?quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 22:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Was met twee vrienden de park aan het checken vanavond
* kwiwi does not computequote:Op vrijdag 9 augustus 2024 22:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zal wel weer voorbij vliegen. Zo nog feestje en dan moet ik eigenlijk morgenvroeg alweer aan de slag in de tuin. Denk 's middags siesta.
We zouden een uurtje in de stad in een park gaan wandelen, maar werd een paar uur inclusief ijsjequote:Op vrijdag 9 augustus 2024 22:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Wie ben jij en wat heb je met onze onze kwiwi gedaan?
Jij wildebrasquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 22:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
We zouden een uurtje in de stad in een park gaan wandelen, maar werd een paar uur inclusief ijsje
War had je voor ijsje?quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 22:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
We zouden een uurtje in de stad in een park gaan wandelen, maar werd een paar uur inclusief ijsje
Kwiwiquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 22:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
In de VS gaan ze nu pas aan het weekend beginnen. Iemand had het lef om met "happy friday" aan te komen weer.quote:
Morgen een extra rondje rennen om het goed te makenquote:
Hadden ze geen kwiwi schepijsquote:
Of twee, waren 2 grote bollenquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 22:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Morgen een extra rondje rennen om het goed te maken
Ahhh op die fietsquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 22:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
In de VS gaan ze nu pas aan het weekend beginnen. Iemand had het lef om met "happy friday" aan te komen weer.
Misschien smaakt het wel hartstikke lekkerquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 22:46 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat heb ik eigenlijk nog nooit ergens gezienMaar zou ook een beetje als kanibalisme voelen
![]()
Contact gelijk verbroken mag ik hopen?quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 22:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
In de VS gaan ze nu pas aan het weekend beginnen. Iemand had het lef om met "happy friday" aan te komen weer.
Alsof je een hapje uit je arm neemtquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 22:46 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat heb ik eigenlijk nog nooit ergens gezienMaar zou ook een beetje als kanibalisme voelen
![]()
Blijkbaar hoort het erbij om zo enthousiast te zijn. Ben er over een paar weken wel weer vanaf.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 22:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Contact gelijk verbroken mag ik hopen?
wrom ben jij nog niet slapen dan?quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 22:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Moe, zo ver na m'n bedtijdEn met jou? Nog een beetje ontspannen zo na dr vakantie?
Klinkt minderquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 22:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Moe, zo ver na m'n bedtijdEn met jou? Nog een beetje ontspannen zo na dr vakantie?
Hi, how are you?quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 22:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Blijkbaar hoort het erbij om zo enthousiast te zijn. Ben er over een paar weken wel weer vanaf.
hmm.... ja nee.... maar wrom ben jij dan niet op je bedtijd op bed gegaan?quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 22:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ben nu even over m'n moeheid heen volgens mij
Thanks, you to!quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 22:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
AWESOME MAN! LIKE, TOTALLY READY FOR THE WEEKEND!!
quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 22:55 schreef Nizno het volgende:
[..]
hmm.... ja nee.... maar wrom ben jij dan niet op je bedtijd op bed gegaan?
quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 22:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Was niet thuis, kon moeilijk in het park op een bankje gaan liggen slapen. Nou ja, had natuurlijk theoretisch wellicht gekundquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 22:55 schreef Nizno het volgende:
[..]
hmm.... ja nee.... maar wrom ben jij dan niet op je bedtijd op bed gegaan?
ik zie geen beperkingquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 22:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Was niet thuis, kon moeilijk in het park op een bankje gaan liggen slapen. Nou ja, had natuurlijk theoretisch wellicht gekund
Dat like elke drie woorden ookquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 22:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
AWESOME MAN! LIKE, TOTALLY READY FOR THE WEEKEND!!
Alsof ze daar in Zwitserland zwervers tolererenquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 22:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Was niet thuis, kon moeilijk in het park op een bankje gaan liggen slapen. Nou ja, had natuurlijk theoretisch wellicht gekund
Hoe warm is het in het park?quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 22:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Daar word ik echt helemaal gek vanquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 22:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat like elke drie woorden ook
kun je lekker samen met kwiwi babbelenquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 23:02 schreef mschol het volgende:
das wel vervelend, klaarwakker zijn en de rest ligt al op 1 oor![]()
kan ja, gezellig maar ga toch maar proberen zo te slapen,evt ben ik om 3 uur wakkerquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 23:03 schreef Nizno het volgende:
[..]
kun je lekker samen met kwiwi babbelen
ook een optiequote:Op vrijdag 9 augustus 2024 23:05 schreef mschol het volgende:
[..]
kan ja, gezellig maar ga toch maar proberen zo te slapen,evt ben ik om 3 uur wakker
quote:
spannend?quote:
ben zo blij dat ik geen TV abo meer heb en niet het luxeprobleem heb om alle zenders bij langs te moeten zappenquote:
Slaapsequote:Op vrijdag 9 augustus 2024 23:39 schreef Nizno het volgende:
en nu is studio parijs voorbij en ga ik op mn bed liggen
Gute Nacht Freunde
quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 06:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Iedereen aan het stappen. Vrijdagavond!
Ik heb helemaal niets gedaanquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 22:23 schreef LTVDK het volgende:
Wat een tuig@:4EverBlackEyed
[ afbeelding ]
Ja, ook daar mogen we niet meer komen.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 22:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Geen wonder det jullie weggestuurd worden.
Gisteren voldoende stapjes gedaan idd.. 34.570 stuks, maar dat was niet in de avond, want toen lag ik al op bed.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 06:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Iedereen aan het stappen. Vrijdagavond!
Ja slim, ik heb de prijs voor gas en elektra voor een jaar vastgezet.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 07:30 schreef Karzai het volgende:
Ik heb er goed aangedaan mijn krantenabonnement voor drie jaar vast te leggen, de prijsverhoging zal mij de komende 2 jaar nog niet treffen
Dat mis ik ergens toch wel, een papieren krant 's ochtends bij het ontbijt. Dat was zo standaard vroeger 's ochtendsquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 07:30 schreef Karzai het volgende:
Ik heb er goed aangedaan mijn krantenabonnement voor drie jaar vast te leggen, de prijsverhoging zal mij de komende 2 jaar nog niet treffen
Ik heb geen papieren krant, maar gewoon digitaalquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 07:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat mis ik ergens toch wel, een papieren krant 's ochtends bij het ontbijt. Dat was zo standaard vroeger 's ochtendsNu is het snel boterham eten en weg, toen was ontbijt een rustig/ontspannen moment.
Oh, mja op laptop lezen in toch niet hetzelfde. Bestaat een papieren krant eigenlijk nog?quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 07:51 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ik heb geen papieren krant, maar gewoon digitaal
BBQquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 07:55 schreef Karzai het volgende:
Zo maar even douchen, boodschapje doen en wat huishoudelijke taken verrichten. Dan kan ik vanmiddag lekker smurfen.
Vanavond bbq bij mijn moeder in de tuin
quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 07:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh, mja op laptop lezen in toch niet hetzelfde. Bestaat een papieren krant eigenlijk nog?
Jawel mijn stiefvader en vader krijgen nog dagelijks de papieren krant.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 07:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh, mja op laptop lezen in toch niet hetzelfde. Bestaat een papieren krant eigenlijk nog?
Laatste een bbq gegeven in het F1 subforum. @Nattekatquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 07:55 schreef Karzai het volgende:
Zo maar even douchen, boodschapje doen en wat huishoudelijke taken verrichten. Dan kan ik vanmiddag lekker smurfen.
Vanavond bbq bij mijn moeder in de tuin
Jezus. Krijg al pijn als ik het lees.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 07:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gisteren voldoende stapjes gedaan idd.. 34.570 stuks, maar dat was niet in de avond, want toen lag ik al op bed.
quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 08:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jezus. Krijg al pijn als ik het lees.
me 2quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 08:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jezus. Krijg al pijn als ik het lees.
Zit je in een Russisch strafkamp?quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 08:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
In totaal voor die dag 22 km, maar de tocht was niet volledig 22 km.
Wel 3800 kcal verbrand, dus hapjes waren aan het einde van de dag hartstikke welkom
hapje hele kipquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 08:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Wel 3800 kcal verbrand, dus hapjes waren aan het einde van de dag hartstikke welkom
We waren aan het twijfelen of we de 24km route zouden doen, maar daarvoor waren we net iets te laatquote:
quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 08:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zit je in een Russisch strafkamp?
Ik had lasagne met 3 kg kaas eropquote:
Bilal is Femke ?quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 08:12 schreef Lospedrosa het volgende:
https://www.nu.nl/olympis(...)s-alles-of-niks.html
We vragen Femke om een reactie: “mimimiminimimimimmi”
Ja, die user tochquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 08:14 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wat is een bilal? Ja een bi-lateraal gesprek.
Weekend heaquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 22:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Jij ook na kwiwi en fles bedtijd vandaag?
Dolomiten tocht gedaan een keer. 2e dag 24km +2000hm man wat een zere poten de volgende dag.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 08:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
We waren aan het twijfelen of we de 24km route zouden doen, maar daarvoor waren we net iets te laat
[..]
[..]
Ik had lasagne met 3 kg kaas erop![]()
Wel m'n gehemelte verbrand, maar goed.. dat had ik kunnen verwachten.
Oh ja, een vriendin van mij had dat dit jaar ook gedaan, volgens mij was dat best afzienquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 08:18 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dolomiten tocht gedaan een keer. 2e dag 24km +2000hm man wat een zere poten de volgende dag.
Vandaag weer zo'n stukje?quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 08:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
ja die zag ik gisterenquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 08:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
https://www.instagram.com/reel/C-UqT2wSYiR/
Oh nu is het pas echt?quote:
Gaat die er 1 gevenquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 09:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gelukkig had je haar er dan nog geen gegeven.
Nee dan was het weer van 'ja die wilde ik nu nog niet echt hoor'quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 09:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gelukkig had je haar er dan nog geen gegeven.
Ietsjes minderquote:
Ik zit op 123quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 09:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ietsjes minder![]()
Zit nu wel bijna op de 3000 stapjes
Luie.quote:
Ik lig nog op nul stappen. Ik ben mijn bed nog niet uit geweest.quote:
Het zou wel ietwat schaamte geven als we tussen eilandjes als Grenada en Barbados eindigen ja.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 08:45 schreef UitStraling het volgende:
[ afbeelding ]
Nederland sportland onder druk door bezuinigingen, "Toekomstige kampioenen mogelijk niet eens ontdekt"
Waarom dit pitchen als iets heel ergs? het winnen van 80 gouden medailles levert voor een land evenveel op als het winnen van 0 gouden medailles.
Daar had ze dan weer wel gelijk inquote:
Sjesus, ik zit in mijn onderbroek nog koffie te kwijlen.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 09:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Vers brood bij de bakker gehaald
Ging naar de Action voor zo'n handbagage tas, harstikke uitverkocht natuurlijkDus dan maar 5 liter ruitenvloeistof meegenomen, gelijk krachttraining gehad
Glas in de glasbak gegooid
En moet zo nog even naar nog wat andere winkels
Woeeej
Nee eerst naar de keuken voor ontbijt en koffiequote:Op zaterdag 10 augustus 2024 09:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Luie.
Ben je dan alleen van bed naar de computer geschuifeld?
quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 09:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daar had ze dan weer wel gelijk in
Van die tassen die je mee mag nemen nog het vliegtuig in? Primark en decathlon hebben die ook geloof ik.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 09:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Vers brood bij de bakker gehaald
Ging naar de Action voor zo'n handbagage tas, harstikke uitverkocht natuurlijkDus dan maar 5 liter ruitenvloeistof meegenomen, gelijk krachttraining gehad
Glas in de glasbak gegooid
En moet zo nog even naar nog wat andere winkels
Woeeej
Ik lig nog in bedquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 09:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Sjesus, ik zit in mijn onderbroek nog koffie te kwijlen.
Oh ja.. jij ontbijt wel.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 09:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee eerst naar de keuken voor ontbijt en koffie
Ja nou ja.. ik was om 7 uur wakker gebruld door mensen buitenquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 09:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Sjesus, ik zit in mijn onderbroek nog koffie te kwijlen.
quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 09:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Van die tassen die je mee mag nemen nog het vliegtuig in? Primark en decathlon hebben die ook geloof ik.
Ga je die persoonlijkheidstest hier publiceren?quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 09:20 schreef UitStraling het volgende:
Ik ben een persoonlijkheidstest aan het maken, kom maar op met die nobele leuke ridderomschrijving.
Als je er nog lang wilde werkenquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 09:15 schreef bitterbal het volgende:
Ik had gisteren zo'n kut klant🙄
Ze was eergisteren ook algeweest met haar dochter en zoon denk ik. Kwamen ze met een matras die ze wilden terug brengen uit maart dit jaar. Nou matrassen mogen binnen 90 dagen terug anders niet dus ik heb die geweigerd. Ging ze al met mij in discussie dat die niet is gebruikt blabla maar goed ik hou gewoon vol dat het niet terug kan.
Had ze meer spullen waaronder een stoel. Dus ik scan die bonnen zie ik een medewerkers nummer staan. Dus ik vraag of zij medewerker zijn van de blauwe doos. nee dat was de broer van die vrouw maar die was niet mee. Dus ik leg haar uit dat de medewerkerskorting persoonlijk is voor de medewerker en dat de medewerker zelf dus die spullen terug moet brengen en dat andere mensen dat niet kunnen doen. Lijkt mij niet zo ingewikkeld.
Staat ze gisteren voor mijn neus met die stoel en een bon. ik scan de bon en zie een medewerkersnummerDus ik vroeg of haar broer mee was, nee die was er niet. Dus ik zo van ik heb u gisteren uitgelegd dat de korting voor de medewerker is en dat die het moet terug brengen. Ja maar ik ben zijn zus zegt ze
dus ik zeg dat het geen familie korting is, het is een persoonlijke korting voor de medewerker van de blauwe doos. Zoals ik haar eergisteren ook had uitgelegd.
Begon ze te ontkennen dat ik dat had gezegd en ze zou wel naar een andere balie gaan. Ik zo van daar krijgt u het zelfde antwoord. Nou helemaal uit haar stekker dus ik wensde haar een fijne dagnou toen moest de manager er bij komen.
Zij helemaal tekeer tegen de manager dat ik dat niet heb gezegd tegen haar eergisteren en dat ze voor niets is gekomen. En met mijn attitude kom ik nergens in het leven. ik ben een moeilijk persoon en slecht in mijn werk. En ze moesten nog maar overdenken of ze mij wilde houden als ik hier nog lang zou blijven werken.
Nou goed ze is met de stoel weg gegaan![]()
![]()
![]()
Dus als jij wat voor mij met personeelskorting zou kopen en jij bent straks weg en geen personeel meer dan zou ik het dus nooit meer kunnen terugbrengen?quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 09:17 schreef bitterbal het volgende:
we hebben dit best vaak. Hebben medewerkers iets voor een familie lid of vriend gekocht vanwege de korting en dan komt die vriend of familielid het terug brengen en dan vaak beledigt dat we het niet terug nemen.
ik vind het vrij logisch
Ligt eraanquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 09:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ga je die persoonlijkheidstest hier publiceren?
ja ze werd echt persoonlijk ook over mij tegen die manager. Ik zou dat niet gezegd hebben maar hoe kon ik anders weten dat haar broer een medewerker is.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 09:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Echt hoor, sommige mensen.
Ja dat is wel zo verstandig, anders ben ik niet te genietenquote:
Gewoon doen, stel je hier kwetsbaar op, dat is krachtigquote:
nee want het is korting voor mij als medewerker dus ik als medewerker moet het terug brengen met mijn personeelspas.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 09:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dus als jij wat voor mij met personeelskorting zou kopen en jij bent straks weg en geen personeel meer dan zou ik het dus nooit meer kunnen terugbrengen?
Volgens mij is dit mquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 09:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Ja, normaalgesproken neem ik gewoon mijn rugtas mee, maar die is eigenlijk te groot.
Ik weet niet hoe moeilijk ze nu gaan doen![]()
Maar bedankt voor de tip! Ik ga eens kijken
Zegt wijselijk nietsquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 09:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dat is wel zo verstandig, anders ben ik niet te genieten
Side-eyed richting 4E.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 09:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gewoon doen, stel je hier kwetsbaar op, dat is krachtig![]()
![]()
Maar als je dan die pas niet meer hebt omdat je geen medewerker meer bent?quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 09:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee want het is korting voor mij als medewerker dus ik als medewerker moet het terug brengen met mijn personeelspas.
Of het resultaat is, zoals je hoopt dat het is, of dat het resultaat is, zoals wij al dachten dat het zou zijn?quote:
Wat ik zei, een warme milkshakequote:Op zaterdag 10 augustus 2024 09:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zegt wijselijk niets
Al is koffie gewoon een must in de ochtend en ik weet niet waar dat van gisteren door moest gaan, maar daar zat weinig koffie bij
Ook al wist ze dat niet, jij hebt dat (waarschijnlijk vriendelijk?) medegedeeld. Dat ze het er niet mee eens is is niet jouw probleem.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 09:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ze werd echt persoonlijk ook over mij tegen die manager. Ik zou dat niet gezegd hebben maar hoe kon ik anders weten dat haar broer een medewerker is.
misschien wist ze niet dat die stoel met korting was gekocht maar goed dat is haar eigen fout. Maar we denken dat ze het nog een keer komt proberen
Thanks!quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 09:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Volgens mij is dit m
https://www.decathlon.nl/(...)r-zwart/_/R-p-324181
*Kijkt onschuldigquote:
ja dat komt welles voor en dat is eigenlijk niet zo te achterhalen bij de balie. Maar dat zeggen die mensen dan ook. Als ik dan vraag of ze hun pas bij zich hebben dan zeggen ze dat ze uit dienst zijn. En mensen die niet bij de blauwe doos werken zeggen altijd van nee die en die werken hierquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 09:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar als je dan die pas niet meer hebt omdat je geen medewerker meer bent?
Daar past mijn zooi echt niet inquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 09:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Thanks!
Die voldoet idd aan de richtlijnen (55 x 40 x 20 cm )
Flinke onderbroek dan.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 09:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Daar past mijn zooi echt niet innet m'n toilettas en een onderbroek.
ja als ik iets niet terug neem zeg ik altijd waarom anders is het wat raar.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 09:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ook al wist ze dat niet, jij hebt dat (waarschijnlijk vriendelijk?) medegedeeld. Dat ze het er niet mee eens is is niet jouw probleem.
Ja, met 3 kg suikerquote:
En hij weet dat ook gewoon.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 09:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja als ik iets niet terug neem zeg ik altijd waarom anders is het wat raar.
Ja mag ik dit terug brengen?
nee![]()
En dan verder niets meer zeggen. dat werkt niet natuurlijk dus ik weet zeker dat ik het haar heb verteld dat de broer het terug moet brengen omdat hij de medewerker is
Ik ga maar een paar dagen, mijn toilettas is ongeveer net zo groot als dat ding, maar ik heb ook een kleinere toilettasquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 09:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Daar past mijn zooi echt niet innet m'n toilettas en een onderbroek.
dat zou die moeten weten want dat staat in onze huisregelsquote:
Alleen nee zeggen en vervolgens die mevrouw alleen maar strak aan blijven kijken.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 09:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja als ik iets niet terug neem zeg ik altijd waarom anders is het wat raar.
Ja mag ik dit terug brengen?
nee![]()
En dan verder niets meer zeggen. dat werkt niet natuurlijk dus ik weet zeker dat ik het haar heb verteld dat de broer het terug moet brengen omdat hij de medewerker is
ja dat werkt niet tochquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 09:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Alleen nee zeggen en vervolgens die mevrouw alleen maar strak aan blijven kijken.
Nee, niet echt.quote:
In een beetje hotel hebben ze ook wel shampoo toch?quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 09:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ga maar een paar dagen, mijn toilettas is ongeveer net zo groot als dat ding, maar ik heb ook een kleinere toilettas
Dingen zoals shampoo en douchegel koop ik daar wel, anders ben ik echt een pakezel.
Ze zaten de laatste keer in m'n zonnebloemenquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 09:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Van die vieze smerige onhygiënische mensen die fruit altijd te lang bewaren
Ja, laten we het hopen, maar volgens mij is het een beetje een discutabel hotelquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 09:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
In een een beetje hotel hebben ze ook wel shampoo toch?
precies dus ze stond gewoon echt keihard te liegen dat ik het haar niet had verteld en dat ze helemaal voor niks vrij had genomen blabla en dat ze mij beter moesten trainenquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 09:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, niet echt.Dan gaan mensen toch altijd vragen naar een reden waarom het niet kan.
En slagroomquote:
Eindelijk weer eens eentje met azijn, wist al niet meer wat ik met al die 38 liter azijn moestquote:
Zo'n HH Holmes hotel.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 09:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, laten we het hopen, maar volgens mij is het een beetje een discutabel hotel![]()
Als ik niet post hier, dan weten jullie hoe dat komt.
Waarom had jij geen slagroom bij je appeltaart?quote:
quote:
Die was gewoon zuur omdat ze had gehoopt iemand anders aan de balie te hebbenquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 09:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
precies dus ze stond gewoon echt keihard te liegen dat ik het haar niet had verteld en dat ze helemaal voor niks vrij had genomen blabla en dat ze mij beter moesten trainen
Dat vind ik er niet lekker bijquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 09:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Waarom had jij geen slagroom bij je appeltaart?
Over de frietjes en de kabeljauw natuurlijkquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 09:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Eindelijk weer eens eentje met azijn, wist al niet meer wat ik met al die 38 liter azijn moest
Het is schoonmaakazijnquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 09:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Over de frietjes en de kabeljauw natuurlijk
ja toen ik haar nummertje had opgeroepen en ze zag dat ze bij mij kwam keek ze ook ineens heel sachoquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 09:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die was gewoon zuur omdat ze had gehoopt iemand anders aan de balie te hebben
Of The Overlook Hotelquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 09:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Met hele onlogische kamers
Even in een enorme blender springen.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 09:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan kan ik ook m'n bloed gebruiken.
Oh ja, dan is het maar goed dat het er niet bij zatquote:
Voor zover ik weet ga ik niet naar Los Angelesquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 09:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Of The Overlook Hotel
Cecil Hotel heb je ook nog.
Succes ermee.
Terwijl ze juist hartstikke blij mogen zijn als ze door jou worden geholpenquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 09:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja toen ik haar nummertje had opgeroepen en ze zag dat ze bij mij kwam keek ze ook ineens heel sacho
Ja nog steeds spijt dat ik die ook niet had gekozenquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 09:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh ja, dan is het maar goed dat het er niet bij zat![]()
Ik denk trouwens dat ik Bresiliennetaart had, geen wonder dat ik zo'n naam niet kan onthouden
ja he, vind ik ookquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 09:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Terwijl ze juist hartstikke blij mogen zijn als ze door jou worden geholpen
De teleurstelling was duidelijk zichtbaarquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 09:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja nog steeds spijt dat ik die ook niet had gekozen
Gewoon m'n vinger.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 09:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Even in een enorme blender springen.
#sharingiscaringquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 09:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
De teleurstelling was duidelijk zichtbaar![]()
Maar ach, je mocht een hapje proeven dus je weet nu hoe zoiets smaakt en normaal deel ik eten niet
Ook voor plakkende dijen.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 09:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
https://www.kruidvat.nl/t(...)kniekussen/p/5774592
Oke.. ik wist helemaal niet dat zoiets bestond
Heb je al iets voorbereid wat je tegen je allerlaatste klant gaat zeggen?quote:
Wat is dit?quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 09:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
https://www.kruidvat.nl/t(...)kniekussen/p/5774592
Oke.. ik wist helemaal niet dat zoiets bestond
Dat is handig voor als je praatgrage collega's hebt in de ochtendquote:
Brandend.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 09:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat is handig voor als je praatgrage collega's hebt in de ochtend
Douw je gewoon zo'n kussen in die mond..
quote:
huehue?quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 09:49 schreef CherryLips het volgende:
Heb geen zere bek trouwens. Alleen in m'n bovenkaak omdat ik de hele tijd kramp had van het openhouden.
Verdoving is nog niet uitgewerkt.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 09:50 schreef CherryLips het volgende:
Het kan toch niet dat ik gewoon helemaal geen pijn heb na die behandelingen?
Even afkloppen wel.
Bij voorkeur, alleen moet je wel zorgen dat het brandalarm niet afgaat, anders moet je weer naar buiten naar het verzamelpuntquote:
Bij een wortelkanaalbehandeling wel, daarvoor snijden ze je zenuwen weg onder je kies waardoor je daar dus niks meer voeltquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 09:50 schreef CherryLips het volgende:
Het kan toch niet dat ik gewoon helemaal geen pijn heb na die behandelingen?
Even afkloppen wel.
Euhm...quote:
Brrrr.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 09:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bij een wortelkanaalbehandeling wel, daarvoor snijden ze je zenuwen weg onder je kies waardoor je daar dus niks meer voelt
Ik offer me gewoon op voor the greater goodquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 09:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nog 9 minuten wachten jongeman
quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 09:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Heb je al iets voorbereid wat je tegen je allerlaatste klant gaat zeggen?
Ik vind het wel knap hoor, dat gepruts.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 09:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bij een wortelkanaalbehandeling wel, daarvoor snijden ze je zenuwen weg onder je kies waardoor je daar dus niks meer voelt
Iemand met een kussen incl. kattenhaar.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 09:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
nee ligt er ook aan of dat dan een leuke klant is of niet
waarom bestelden ze voor elkaar?quote:
daar schrikken ze zo hard van dat ze meteen het raamkiertje weer uit vliegenquote:
Dat je weer zo'n boze klant hebt en dat het dan tijd is om te stoppen dat je zegt. "Nou het kan mij allemaal niks meer schelen, ik neem ontslag." *loopt wegquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 09:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
Dat je op je zij hebt gelegen tijdens een plaknacht en dan haal je je benen van elkaar en trek je die hele huid los.quote:
quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 09:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat je op je zij hebt gelegen tijdens een plaknacht en dan haal je je benen van elkaar en trek je die hele huid los.
[..]
Dat je op je zij hebt gelegen tijdens een plaknacht en dan haal je je benen van elkaar en trek je die hele huid los.
Twee middelvingers geven, I'm out roepen en je dan afzetten tegen je bureau en naar achteren rollen.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 09:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
[..]
volgende week maandagquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 09:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oh ja, maandag 33 graden
Dat was ik heel even vergeten
Ripquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 09:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oh ja, maandag 33 graden
scherp, foutje van de ober?quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 09:53 schreef Nizno het volgende:
[..]
waarom bestelden ze voor elkaar?
Bert meldt de frikandellos en die worden bij Dirk Jan neergezet
Zucht.. ik ga wel naar kantoorquote:
Ik zie dit voor me.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 09:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Twee middelvingers geven, I'm out roepen en je dan afzetten tegen je bureau en naar achteren rollen.
Daarna herfst.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 09:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oh ja, maandag 33 graden
Ik vind deze informatie een verrijking van mijn kennis.quote:
ja kan ook.quote:
Er lag volop herfstspul bij de Actionquote:
Jij bent toch altijd het scherpste mes uit de bestekla?quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 09:57 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja kan ook.
en scherp klopt. ben goed wakker
en billen?quote:
O ja even kijkenquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 09:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Er lag volop herfstspul bij de Action
NOG 2 MINUTENquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 09:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan heb je niet goed geveegd.
Doe even rustig joh.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 09:57 schreef Karzai het volgende:
de keuken is weer schoon, stof gezogen, bed afgehaald, boodschappen gedaan, de badkamer doe ik morgen
zo nog even een was erin gooien
Plakpoep.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 09:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
sowieso want ik heb steakmessen (steekmessen ha ha ha) van de appie heijn destijds gekocht, die dingen zijn goud waard. En ik ben ook goud waardquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 09:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jij bent toch altijd het scherpste mes uit de bestekla?
kloptquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 09:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Stiekmessenquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 09:58 schreef Nizno het volgende:
[..]
sowieso want ik heb steakmessen (steekmessen ha ha ha) van de appie heijn destijds gekocht, die dingen zijn goud waard. En ik ben ook goud waard
Hedde gij druks op ofwa?quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 09:57 schreef Karzai het volgende:
de keuken is weer schoon, stof gezogen, bed afgehaald, boodschappen gedaan, de badkamer doe ik morgen
zo nog even een was erin gooien
quote:
quote:
halve pot koffie al op?quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 09:57 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja kan ook.
en scherp klopt. ben goed wakker
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 09:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oh ja, maandag 33 graden
Nee, ben al high genoeg van mezelf.quote:
Nee, ik drink geen koffie.quote:
Plakdijen en kleeftietjesquote:
luxeprobleem!quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 10:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Leuk ook dat de wegenbelasting ineens 6 euro duurder is
de TT van het nieuwe topicquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |