SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
dit wil ik zienquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 14:33 schreef Karzai het volgende:
beetje hendig zijn en je maakt je eigen bikini met wat plakband
oh, ik dacht iemand uit deze scquote:
Jij en ik niet, maar we hebben best leuke dames hier hoorquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 14:38 schreef Karzai het volgende:
[..]
laten we dat maar niet doenzulke lijven hebben wij hier niet
dat is waarquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 14:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Jij en ik niet, maar we hebben best leuke dames hier hoor
Als ik dit zou proberen zou ik wel aardig wat haren kwijtraken bij het "uitkleden"quote:
ik het ook niet, maar het knabbelt lekker weg bij een biertjequote:Op vrijdag 9 augustus 2024 14:41 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik wil dit geen echte maaltijd noemen overigens
Alle lijven zijn welkomquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 14:38 schreef Karzai het volgende:
[..]
laten we dat maar niet doenzulke lijven hebben wij hier niet
Met puree?quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 14:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Het is vrijdag dus worteltjes met doperwtjes met vis.
Ook lekkerquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 14:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, gewoon gekookte aardappelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |