Wat wat wat!!!quote:Vliegtuig keert terug naar Schiphol vanwege agressief duo
Een vliegtuig onderweg naar Marrakesh is gisteren teruggekeerd naar Schiphol vanwege een agressief duo aan boord. De maatschappij Transavia heeft aangifte gedaan tegen de twee mannen.
De 31-jarigen uit Utrecht en Amsterdam zouden aanwijzingen van de gezagvoerder hebben genegeerd. Ook waren ze verbaal agressief, zegt de woordvoerder van de Koninklijke Marechaussee tegen omroep NH. De orde en veiligheid aan boord van het vliegtuig zouden daardoor zijn verstoord.
Een getuige zegt tegen de omroep dat de mannen op een verkeerde plek gingen zitten, wat tot onenigheid leidde.
Veiligheid boven alles
Vlak voor de Belgisch-Franse grens maakte het toestel rechtsomkeert. Op Schiphol werden de twee mannen uit het toestel gezet. 2,5 uur later dan gepland vertrok het toestel opnieuw naar Marokko.
"Terugkeren, dat is nogal wat", zegt een woordvoerder van Transavia. "Maar de veiligheid van onze passagiers en crew gaat boven alles."
De Koninklijke Marechaussee doet onderzoek naar het incident en heeft getuigen gehoord. Ook de twee mannen worden nog verhoord.
Wees niet bang, dat gebeurt gewoon.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 14:14 schreef Gibson88 het volgende:
Zou dat soort tuig gewoon op een zwarte lijst zetten zodat ze niet meer met en dergelijke maatschappij kunnen vliegen. Kutvolk
Kunnen we die lijst een andere kleur geven dit is stigmatiserend.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 14:14 schreef Gibson88 het volgende:
Zou dat soort tuig gewoon op een zwarte lijst zetten zodat ze niet meer met en dergelijke maatschappij kunnen vliegen. Kutvolk
Mwah een vliegtuig dat werkelijk tijdens de vlucht terugkeert naar Schiphol om 2 passagiers te kunnen verwijderen komt niet zo heel vaak voor.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 14:40 schreef spoilert het volgende:
Maar dit soort gedrag komt veel vaker voor dan je in het nieuws leest, maar ja het is komkommertijd.
Ik zal nooit vergeten hoe een gezagvoerder van een Air Arabia Maroc
vlucht van Amsterdam naar Marokko alle passagiers vorderde het toestel te verlaten, alle koffers liet uitladen en leeg vertrok naar Marokko. Dit allemaal om dat een groot deel van de passagiers zich niet wisten te gedragen. Dat was een flinke chaos op de G-pier
Ik ben ooit een rondreis door Marokko gaan maken. Toen we bij de gate stonden om naar Marrakesh te vliegen en ik het soort volk om ons heen zag zei ik tegen mijn vriendin: "als dit een voorbode is van wat ons daar te wachten staat kunnen we beter nu al omdraaien". Hadden we het maar echt gedaan. Wat een helse trip was dat zeg.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 14:21 schreef FlippingCoin het volgende:
Ja kan je verwachten als je naar Marrakesh vliegt.
Dit dus.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 12:39 schreef Filosoofert het volgende:
Je zal jezelf maar zo slecht in de hand hebben dat het vliegtuig terug moet
Ding dong.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 12:39 schreef Filosoofert het volgende:
Je zal jezelf maar zo slecht in de hand hebben dat het vliegtuig terug moet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |