SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
neequote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Tegen die tijd ben jij er niet meer.
Even afkloppen er kan nog veel gebeuren.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
neeHet gaat eindelijk lukken om aan de winter te ontsnappen
Hier is het al een maand boven de 25 graden iedere dag.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Uhm, ik heb niet het idee dat we de herfst ooit verlaten hebben.
Hebben toch al een paar dagen zomer gehadquote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Uhm, ik heb niet het idee dat we de herfst ooit verlaten hebben.
En datquote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier is het al een maand boven de 25 graden iedere dag.
quote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier is het al een maand boven de 25 graden iedere dag.
Nee, gewoon herfst.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Hebben toch al een paar dagen zomer gehad
Morgen weer lekker regen en windquote:
Zucht.quote:
Lekker motten hier.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
neeHet gaat eindelijk lukken om aan de winter te ontsnappen
nou doe niet zo naarquote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:42 schreef Lospedrosa het volgende:
H
[..]
Even afkloppen er kan nog veel gebeuren.
Auwquote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb op mijn tong gebeten ofzo
jaaaaaaaquote:
Ja, lekker is andersquote:
hier vanmorgen ook een kleine 10 minuten, zachtjes...quote:
quote:
Ik bijt regelmatig op mijn wang.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, lekker is anders
Kan het niet aanraden
dat had je niet vooraf kunnen bedenken en het dus niet te doen?quote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, lekker is anders
Kan het niet aanraden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |