SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
neequote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Tegen die tijd ben jij er niet meer.
Even afkloppen er kan nog veel gebeuren.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
neeHet gaat eindelijk lukken om aan de winter te ontsnappen
Hier is het al een maand boven de 25 graden iedere dag.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Uhm, ik heb niet het idee dat we de herfst ooit verlaten hebben.
Hebben toch al een paar dagen zomer gehadquote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Uhm, ik heb niet het idee dat we de herfst ooit verlaten hebben.
En datquote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier is het al een maand boven de 25 graden iedere dag.
quote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier is het al een maand boven de 25 graden iedere dag.
Nee, gewoon herfst.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Hebben toch al een paar dagen zomer gehad
Morgen weer lekker regen en windquote:
Zucht.quote:
Lekker motten hier.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
neeHet gaat eindelijk lukken om aan de winter te ontsnappen
nou doe niet zo naarquote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:42 schreef Lospedrosa het volgende:
H
[..]
Even afkloppen er kan nog veel gebeuren.
Auwquote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb op mijn tong gebeten ofzo
jaaaaaaaquote:
Ja, lekker is andersquote:
hier vanmorgen ook een kleine 10 minuten, zachtjes...quote:
quote:
Ik bijt regelmatig op mijn wang.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, lekker is anders
Kan het niet aanraden
dat had je niet vooraf kunnen bedenken en het dus niet te doen?quote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, lekker is anders
Kan het niet aanraden
Heb je al die lampies gezien?quote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:46 schreef bitterbal het volgende:
op een normale dag tussen de 80 duizend en 120 duizend bezoekers heeft die mall
jaquote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb je al die lampies gezien?
Ook op dezelfde plek?quote:
Ja, nee.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:46 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat had je niet vooraf kunnen bedenken en het dus niet te doen?
Livestream!quote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jaals het goed zit mijn hotel daar vlakbij
sukkelquote:
Daar heb ik eigenlijk nooit zo opgelet.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ook op dezelfde plek?
Ik doe het nu niet meer, maar vaak deed ik dat dan nog 3x op dezelfde plek en dan had ik een wondje
Maar...quote:
Derde is toch nog steeds knap.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:50 schreef Koen66 het volgende:
Ah, zie nu pas dat Bolletje gefaald heeft
Ik weet het tegenwoordig niet meer want zie hier echt op de meest random momenten gewoon naaktslakken.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Maar...
Is dan ook:
Naaktslakken = regen
?
Naaktslakken is toch een werkwoord?quote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Maar...
Is dan ook:
Naaktslakken = regen
?
Nou ja zo denk ik altijd.quote:
Ja, ik ook van jou Niznoquote:
Even een pleistertje op plakkenquote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ook op dezelfde plek?
Ik doe het nu niet meer, maar vaak deed ik dat dan nog 3x op dezelfde plek en dan had ik een wondje
Hardop gelachenquote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Naaktslakken is toch een werkwoord?
goedzoquote:
Misschien moet je een egelfokkerij beginnen, want die eten die dingenquote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:51 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik weet het tegenwoordig niet meer want zie hier echt op de meest random momenten gewoon naaktslakken.
Nu gaat ze morgen zeker niet met de scooterquote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:51 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nou ja zo denk ik altijd.
Dat ik niet mag denken: dan en dan gebeurt dit of dat. Dan denk ik, afkloppen ondertussen kan er van alles nog gebeuren.
Ja, het is niet: meedoen is ook winnenquote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dat wel maar daar doe je niet voor mee als atleet
Is dat een wit t-shirt?quote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:53 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Klop het nu af. In mijn lievelings t-shirt
Egels zijn wel leuk.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Misschien moet je een egelfokkerij beginnen, want die eten die dingen
Niet aan de gordijnen?quote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:53 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Klop het nu af. In mijn lievelings t-shirt
Ja, moest vandaag naar de receptie voor een pleistertjequote:
nopesquote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nu gaat ze morgen zeker niet met de scooter
Jawel, maar ze maken veel geluid en zitten onder de vlooienquote:
Oke fancy pants.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:54 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Draag alleen nog Cavolaro Napoli
Huisdieren die geen geluid maken bevalt me wel.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jawel, maar ze maken veel geluid en zitten onder de vlooien
Ik heb zelf ook best veel van Carice van Houten in huis.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:55 schreef Lospedrosa het volgende:
Meeste vrouwen hebben rubberen dildo’s Carice van Houten.
Vissenquote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:56 schreef Ama het volgende:
[..]
Huisdieren die geen geluid maken bevalt me wel.
Ja, ze zijn weer openquote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dit weekend weer boerderijwinkel
Nou ja, die bewegen enzo.. dus dan maken ze ook geluidquote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:58 schreef Ama het volgende:
[..]
Ratten zijn ook wel aardig geluidloos.
Ja oke dat wel en als ze elkaar kut vinden gaan ze piepen maar ze kunnen verder geen geluid maken.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou ja, die bewegen enzo.. dus dan maken ze ook geluid
Denk zondag BBQ'enquote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ze zijn weer open![]()
Heb je al een wensenlijstje?
Nee want die is in LA dus 28 en eigenlijk al te verlept om snel te rennen.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Verliezen leer je ook van. En ze is pas 24. Komt nog wel.
mooi muziekjequote:
quote:
Oh ja jij weet het beter.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 22:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee want die is in LA dus 28 en eigenlijk al te verlept om snel te rennen.
Ja, tuurlijk weet US het beterquote:
Ik vermoord ze allemaal.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 22:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Ik denk dat ze wel gaan krijsen als @:Ama erop gaat staan
Hoe?quote:
Nu ja de Olympische spelen zijn niet iedere maand, volgende kans voor Mickey Mouse op goud is augustus 2028.quote:
Kan ook met zoutquote:
Watquote:Op donderdag 8 augustus 2024 22:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nu ja de Olympische spelen zijn niet iedere maand
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Eén hele koe graagquote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ze zijn weer open![]()
Heb je al een wensenlijstje?
quote:
Ik vind jouw obsessie voor de magnetron een beetje ongezond.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 22:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Of per 100 slakken in de magnetron, enorme vleesexplosie.
Vlammenwerper is leukerquote:
Als je voldoende ruimte hebt in de diepvriesquote:Op donderdag 8 augustus 2024 22:05 schreef Ama het volgende:
Ik zou eigenlijk ook een keer zo'n vlees pakket moeten kopen of samen met iemand.
Geen vriezer?quote:Op donderdag 8 augustus 2024 22:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb maar een kleine BBQ dus dat gaat lastig worden.
Ja weet niet hoeveel ruimte je moet hebben.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 22:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Als je voldoende ruimte hebt in de diepvries
Mag dat ook met bepaalde mensen?quote:
Ja, dat weet ik ook nietquote:Op donderdag 8 augustus 2024 22:06 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja weet niet hoeveel ruimte je moet hebben.
Naaktslakken in NL toch niet? Gorequote:Op donderdag 8 augustus 2024 22:06 schreef UitStraling het volgende:
Terwijl slakken gewoon erg lekker zijn
Ja mogen is een ruim begrip natuurlijkquote:Op donderdag 8 augustus 2024 22:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mag dat ook met bepaalde mensen?
Nee?
Oke..
Naaktslakken uit de magnetron met een snufje zout?quote:Op donderdag 8 augustus 2024 22:06 schreef UitStraling het volgende:
Terwijl slakken gewoon erg lekker zijn
Als je het bewijsmateriaal goed weet te verbergen...quote:Op donderdag 8 augustus 2024 22:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja mogen is een ruim begrip natuurlijk
Soms staat het wel op de website, hoeveel ruimte je nodig hebt voor zo'n pakketquote:Op donderdag 8 augustus 2024 22:07 schreef Ama het volgende:
[..]
Heb wel wat ruimte over maar geen complete vriezer.
Dit klinkt licht verontrustendquote:Op donderdag 8 augustus 2024 22:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Als je het bewijsmateriaal goed weet te verbergen...
Oke, dit gesprek heeft niet plaatsgevonden.
Nu pas?quote:
Oh goeie, thanks.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 22:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Soms staat het wel op de website, hoeveel ruimte je nodig hebt voor zo'n pakket
Ja ok, en eigenlijk niet eens licht, gewoon verontrustendquote:
Doe dan een varken.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 22:08 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee ik ga ‘m spitroasten
Lekker krokante buikspek en spareribsquote:
quote:Op donderdag 8 augustus 2024 22:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ok, en eigenlijk niet eens licht, gewoon verontrustend
Omg ik wil.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 22:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Lekker krokante buikspek en spareribs
Stop eens, ik krijg honger.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 22:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Lekker krokante buikspek en spareribs
Babi pangang pannenkoekquote:Op donderdag 8 augustus 2024 22:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Stop eens, ik krijg honger.
Als ik ooit op dieet ga dan verlaat ik jullie ook maar.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 22:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Is hier in de KSC niet veel voor nodig, maar ok.
Gorgelen met natte zuurkool helpt tegen de honger.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 22:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Stop eens, ik krijg honger.
Hm.. het is ineens overquote:
Helpt ook tegen elke vorm van plezier in het levenquote:Op donderdag 8 augustus 2024 22:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gorgelen met natte zuurkool helpt tegen de honger.
Volgens mij ook tegen zin in het levenquote:Op donderdag 8 augustus 2024 22:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
quote:
quote:
Het werkt dus welquote:
Ja, hier gaat het gewoon iedere seconde over etenquote:Op donderdag 8 augustus 2024 22:11 schreef Ama het volgende:
[..]
Als ik ooit op dieet ga dan verlaat ik jullie ook maar.
@dud0r gaat dat ook proberenquote:Op donderdag 8 augustus 2024 22:14 schreef Ama het volgende:
Ben ik echt de enige vreetzak die dat zou proberen?
Zijn dit weer oma's tipsquote:Op donderdag 8 augustus 2024 22:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als ik ooit nog een keer bij die zaak kom probeer ik het misschien welquote:Op donderdag 8 augustus 2024 22:14 schreef Ama het volgende:
Ben ik echt de enige vreetzak die dat zou proberen?
Nee, dit zijn de tips van USquote:
BLUFquote:Op donderdag 8 augustus 2024 22:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als ik ooit nog een keer bij die zaak kom probeer ik het misschien wel
Precies, opgelost, slotjequote:Op donderdag 8 augustus 2024 22:18 schreef mschol het volgende:
[..]
hij komt gewoon nooit meer bij die zaak
wat hebben jullie uitgespookt?quote:Op donderdag 8 augustus 2024 22:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
En we mogen niet meer in dat bos lopen
Wat ga ik proberen?quote:Op donderdag 8 augustus 2024 22:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
@:dud0r gaat dat ook proberen
want #viesdik
Ja dat is goedequote:
Zeg ik nietquote:
Ja uit een soort morbide fascinatiequote:Op donderdag 8 augustus 2024 22:12 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik zou wel proberen hoor als het voor mijn neus zou staan.
Proberen nog meer #viesdik te wordenquote:Op donderdag 8 augustus 2024 22:19 schreef dud0r het volgende:
[..]
Wat ga ik proberen?
[..]
Ja dat is goede![]()
Alsof ze het ooit nog terugvindenquote:Op donderdag 8 augustus 2024 22:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
En we mogen niet meer in dat bos lopen
Stil nou.quote:
Eehm oh ja.quote:
quote:Op donderdag 8 augustus 2024 22:19 schreef dud0r het volgende:
[..]
Wat ga ik proberen?
[..]
Ja dat is goede![]()
Die zou dat alleen willen als het uit de magnetron kwamquote:Op donderdag 8 augustus 2024 22:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Eehm oh ja.
Ze hadden ook nog een pannenkoek met kipsaté en ook nog eentje speciaal voor US met carpaccio
Ja, dit kan toch niet?quote:
US is toch geen culisnob?quote:Op donderdag 8 augustus 2024 22:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die zou dat alleen willen als het uit de magnetron kwam
Nee, ja.. maar die duwt carpaccio in de magnetronquote:
Misschien kunnen ze dan een pannenkoek van gisteren pakken en die nog even in de magnetron doenquote:Op donderdag 8 augustus 2024 22:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die zou dat alleen willen als het uit de magnetron kwam
Van die combinaties waar alleen Django Wagner van gaat kwispelen.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 22:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Eehm oh ja.
Ze hadden ook nog een pannenkoek met kipsaté en ook nog eentje speciaal voor US met carpaccio
Hoi Djangoquote:Op donderdag 8 augustus 2024 22:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Van die combinaties waar alleen Django Wagner van gaat kwispelen.
Dat is zo'n type die bij alles wat enigszins eetbaar is, gaat kwispelenquote:Op donderdag 8 augustus 2024 22:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Van die combinaties waar alleen Django Wagner van gaat kwispelen.
Heb je hier een stopwatch voor?quote:Op donderdag 8 augustus 2024 22:26 schreef Ama het volgende:
Over 24 uur heb ik mijn kast eindelijk staan.Ja kunnen pas om 22:00 ophalen.
Nou sorry hoor, maar niet geklikt en wat is dit nou weerquote:
Nee maar kijk net naar het tijdstip en besefte mij dat.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 22:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb je hier een stopwatch voor?
Je weet niet wat je mitstquote:Op donderdag 8 augustus 2024 22:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou sorry hoor, maar niet geklikt en wat is dit nou weer
Ik heb totaal geen tijdsbesef en ik onthoud bepaalde data ook zeldenquote:Op donderdag 8 augustus 2024 22:28 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee maar kijk net naar het tijdstip en besefte mij dat.
Klik eens.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 22:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou sorry hoor, maar niet geklikt en wat is dit nou weer
Het is USquote:
Wel wat je maart?quote:
*side -eyedquote:
Hoop wel trouwens dat ik bericht krijg dat die persoon eerder thuis is.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 22:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb totaal geen tijdsbesef en ik onthoud bepaalde data ook zelden
Oh ja dat klinkt echt wel prima. Misschien volgende week eens doenquote:Op donderdag 8 augustus 2024 22:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Proberen nog meer #viesdik te worden
Nee, maar even zonder gekheid
Pannenkoeken met babi pangang
Bakkesquote:
Pannenkoek met ragout is lekkerquote:Op donderdag 8 augustus 2024 22:23 schreef LTVDK het volgende:
Ook met kalfsragout zie ik, een soort kroketpannenkoek ofzo
want anders?quote:Op donderdag 8 augustus 2024 22:29 schreef Ama het volgende:
[..]
Hoop wel trouwens dat ik bericht krijg dat die persoon eerder thuis is.
Ik verwacht wel een fotoreportagequote:Op donderdag 8 augustus 2024 22:29 schreef dud0r het volgende:
[..]
Oh ja dat klinkt echt wel prima. Misschien volgende week eens doen
[..]
Bakkes
[..]
Pannenkoek met ragout is lekker
quote:Op donderdag 8 augustus 2024 22:29 schreef Ama het volgende:
Pannenkoek met kroket zou ik ook wel eten. Denk ik.
quote:
Uiteraardquote:Op donderdag 8 augustus 2024 22:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik verwacht wel een fotoreportage![]()
Oh, ik dacht om een speciale redenquote:Op donderdag 8 augustus 2024 22:30 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja niks moet het om 22:00 maar eerder is wel fijner.
Kan ik eerder chillen met Solo.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 22:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh, ik dacht om een speciale reden
Had niet anders van je verwachtquote:
Met een beukende storm tegen je huisquote:Op donderdag 8 augustus 2024 22:32 schreef Ama het volgende:
Een voordeel aan de winter is wel dat je fatsoenlijk kan slapen.
Warm dik dekbed en sprei om onder weg te kruipenquote:Op donderdag 8 augustus 2024 22:32 schreef Ama het volgende:
Een voordeel aan de winter is wel dat je fatsoenlijk kan slapen.
Oh dat vind ik wel lekker.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 22:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Met een beukende storm tegen je huis
Ja heel rustgevend.
Heerlijkquote:Op donderdag 8 augustus 2024 22:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja heel rustgevend.
Pff ja zoveel beter dan dit.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 22:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Warm dik dekbed en sprei om onder weg te kruipen
heerlijk rustgevend jaquote:Op donderdag 8 augustus 2024 22:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja heel rustgevend.
Heerlijk slapen alleen moet het niet hard onweren.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 22:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heerlijkregen tegen de ramen, gierende wind
Ja dat het al donker is voor je avondeten op hebt is wel erg matig inderdaad en dat die verwarming weer moet loeien.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 22:34 schreef CherryLips het volgende:
Warme chocolademelk en warme appeltaart
Alleen het gebrek aan daglicht is wel intens kut.
voor je avondeten op is?quote:Op donderdag 8 augustus 2024 22:34 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja dat het al donker is voor je avondeten op hebt is wel erg matig inderdaad en dat die verwarming weer moet loeien.
Dat is toch voor je avondeten?quote:Op donderdag 8 augustus 2024 22:35 schreef mschol het volgende:
[..]
voor je avondeten op is?
wat dacht je voordat je thuis bent van werk
Gelukkig. Voldoe ik tenminste aan iemands verwachtingenquote:Op donderdag 8 augustus 2024 22:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Had niet anders van je verwacht
Ik heb van die ontspannende geluidjes die ik aan zet als ik ga slapen. Daar zit ook storm en regen tussen. Heerlijk.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 22:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja heel rustgevend.
Ik luister vaak ASMR maar dat zijn geen regen geluiden.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 22:38 schreef dud0r het volgende:
[..]
Gelukkig. Voldoe ik tenminste aan iemands verwachtingen
[..]
Ik heb van die ontspannende geluidjes die ik aan zet als ik ga slapen. Daar zit ook storm en regen tussen. Heerlijk.
Van die fluisterdingen?quote:Op donderdag 8 augustus 2024 22:38 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik luister vaak ASMR maar dat zijn geen regen geluiden.
Zo eentje die de microfoon likt.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 22:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Van die fluisterdingen?
Heel lang geleden had ik een keer een vrouw een augurk horen eten
Geen gehoor
Wel gefluister maar geen gesmak hoor of überhaupt eten. Maar ik vind geluid van haren kammen enz echt chill.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 22:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Van die fluisterdingen?
Geen gehoor
quote:Op donderdag 8 augustus 2024 22:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Van die fluisterdingen?
Geen gehoor
quote:
ze zijn gewoon allemaal op weg naar je huisquote:Op donderdag 8 augustus 2024 22:43 schreef Ama het volgende:
[..]
Moeten ze maar niet het fietspad overnemen.
Nee dit gaat echt te ver. Ga niet eens aanklikken want denkt YouTube nog dat ik dat wil luisteren in vervolg.quote:
quote:Op donderdag 8 augustus 2024 22:46 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee dit gaat echt te ver. Ga niet eens aanklikken want denkt YouTube nog dat ik dat wil luisteren in vervolg.
Plausibelquote:Op donderdag 8 augustus 2024 22:45 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ze zijn gewoon allemaal op weg naar je huis
Beste licht in het huis om op te nemen vermoed ik.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 22:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Hoezo eten mensen augurken in de slaapkamer ?
Gooit zijn beeldscherm de Dieze in.quote:
Ja je weet het dat gaat. Dan worden mijn ASMR aanbevelingen echt verneukt.quote:
Welke 'mensen'?quote:Op donderdag 8 augustus 2024 22:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Hoezo eten mensen augurken in de slaapkamer ?
quote:Op donderdag 8 augustus 2024 22:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gooit zijn beeldscherm de Dieze in.
Ik heb die augurken-mevrouw nog steeds op staanquote:
Nou, welterusten Luctor, het was leuk je gesproken te hebbenquote:
Voor het ijs zou ik de vriezer proberenquote:Op donderdag 8 augustus 2024 22:48 schreef Ama het volgende:
Dat gezegd te hebben ga ik mijn oortjes zoeken en een ijsje.
Waaromquote:Op donderdag 8 augustus 2024 22:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb die augurken-mevrouw nog steeds op staan
Het is raar
Ja, weet ik niet... het is net alsof ik een paard op een wortel hoor kauwenquote:
Ja die kwam ik op de terugweg weer tegen.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 22:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Voor het ijs zou ik de vriezer proberen
Je hebt ook huisdieren ASMR.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 22:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, weet ik niet... het is net alsof ik een paard op een wortel hoor kauwen
Whuuutquote:
Ja doe ze een microfoontje bij de dieren als ze eten. Konijn die watermeloen eet enz.quote:
Ik zie hetquote:Op donderdag 8 augustus 2024 22:52 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja doe ze een microfoontje bij de dieren als ze eten. Konijn die watermeloen eet enz.
Bij huisdieren klinkt het wel minder smerig.quote:
Vind @bitterbal fijnquote:
Eensquote:Op donderdag 8 augustus 2024 22:54 schreef Ama het volgende:
[..]
Bij huisdieren klinkt het wel minder smerig.
Paarden ookquote:Op donderdag 8 augustus 2024 22:54 schreef Ama het volgende:
Knaagdieren kunnen tenminste kauwen met geluid zonder dat het goor klinkt.
Kunnen paarden netjes appels eten dan?quote:Op donderdag 8 augustus 2024 22:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Paarden ook
Behalve mijn verzorgpony's (toevallig beiden New Forrests), ik weet niet waar die last van hadden, maar die aten allebei zo goor. Appels werden standaard appelmoes
Ja, sommigen wel, maar die twee helaas nietquote:Op donderdag 8 augustus 2024 22:57 schreef Ama het volgende:
[..]
Kunnen paarden netjes appels eten dan?
Nou en eentje (bejaarde van 30) kreeg slobberquote:Op donderdag 8 augustus 2024 22:57 schreef Ama het volgende:
Dacht dat die daar bijna altijd een bende van maken.
Ik heb hier wel een beeld bij.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 22:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou en eentje (bejaarde van 30) kreeg slobber
Dat ging echt alle kanten op
Handigquote:Op donderdag 8 augustus 2024 22:50 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja die kwam ik op de terugweg weer tegen.
Op een gegeven moment duwde hij gewoon zijn gezicht IN de emmer met slobber, neus en al.. zag je van die luchtbelletjesquote:
Slobber is een soort pap, voor paardenquote:
Paarden geven soms ook echt geen fuck.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 23:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Op een gegeven moment duwde hij gewoon zijn gezicht IN de emmer met slobber, neus en al.. zag je van die luchtbelletjesjoejoe
Hahaha nooit van gehoordquote:Op donderdag 8 augustus 2024 23:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Slobber is een soort pap, voor paarden
Nopeeeeequote:Op donderdag 8 augustus 2024 23:03 schreef Ama het volgende:
[..]
Paarden geven soms ook echt geen fuck.
Nee, dat snap ik welquote:
Kutbeestenquote:Op donderdag 8 augustus 2024 23:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
NopeeeeeGaan ook gerust op iemands voet staan.. ze caren niet.
Geven ze vaak aan oude paarden die moeilijk kunnen eten of paarden die moeten aansterken.quote:
Vooral koudbloeden en daarom vind ik koudbloeden niet zo heel leuk.quote:
Vroeger te vaak gehad.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 23:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
NopeeeeeGaan ook gerust op iemands voet staan.. ze caren niet.
Heel dat halster smerig, want ik gaf het natuurlijk niet op stalquote:Op donderdag 8 augustus 2024 23:05 schreef Ama het volgende:
En ideaal spul voor een paard om er een bende van te maken.
Ik ben er wel alert op, maar soms zijn ze net even wat sneller en lomperquote:Op donderdag 8 augustus 2024 23:06 schreef Ama het volgende:
[..]
Vroeger te vaak gehad.Kan je dat paard wel even vervloeken.
Koudbloeden? Paarden zijn hagedissen?quote:Op donderdag 8 augustus 2024 23:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vooral koudbloeden en daarom vind ik koudbloeden niet zo heel leuk.
In stal gebeurde dat zo snel.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 23:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben er wel alert op, maar soms zijn ze net even wat sneller en lomper
Ja, hele grote hagedissen, waar je een bosritje mee kan makenquote:Op donderdag 8 augustus 2024 23:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Koudbloeden? Paarden zijn hagedissen?
Ideale combi met koudbloedenquote:Op donderdag 8 augustus 2024 23:08 schreef Ama het volgende:
Maar ik ben ook wel lomp dus opzich wel goede combinatie.
Nou kijkquote:Op donderdag 8 augustus 2024 23:09 schreef Ama het volgende:
Mijn droom blijft om een fjord te hebben (of twee).
quote:Op donderdag 8 augustus 2024 23:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ideale combi met koudbloeden
Ik vind ze echt geweldig.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 23:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou kijk
Maar Fjorden zijn wel echt stront en stront eigenwijs
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |