SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Ja, dat drink je niet voor je lol.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 17:59 schreef datismijnmening het volgende:
Sinaasappel-wortelsapje voor de vitamientjes
Brother ewquote:Op donderdag 8 augustus 2024 17:59 schreef datismijnmening het volgende:
Sinaasappel-wortelsapje voor de vitamientjes
Met of zonder brommertjequote:Op donderdag 8 augustus 2024 18:00 schreef Dr_Flash het volgende:
Dat baanwielrennen is toch niet te volgen man![]()
20 man die in de rondte rijden en opeens is het afgelopen en heeft iedereen een paar punten meer of minder of niks of duizend
Zonder. Met brommertje is goed te volgen. Dat zijn er ook maar 6.quote:
Dan heb ik het idee dat ik een kutje opvreetquote:Op donderdag 8 augustus 2024 18:04 schreef Ama het volgende:
Ik ga vissticks en patat eten bij mijn vader. Ze eten mosselen maar dat moet ik niet hoor.
Mosselenquote:Op donderdag 8 augustus 2024 18:04 schreef Ama het volgende:
Ik ga vissticks en patat eten bij mijn vader. Ze eten mosselen maar dat moet ik niet hoor.
Dat laatste is er ook ja.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 18:09 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Mosselen![]()
Met sausjes en stokbrood om te dippen
Ik had ook liever een ginto gehad ja. Soms moeten we nou eenmaal healthy doenquote:Op donderdag 8 augustus 2024 18:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dat drink je niet voor je lol.
Misschien wil mijn vader wel van mij af.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 18:10 schreef datismijnmening het volgende:
Ik zou mijn kinderen nooit vissticks geven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Lekker suikerdrankje gehad nu dus.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 18:10 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik had ook liever een ginto gehad ja. Soms moeten we nou eenmaal healthy doen
Omg mosselenquote:Op donderdag 8 augustus 2024 18:04 schreef Ama het volgende:
Aldi verkocht het ook.ACE drink.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 18:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wat?
Toen ik nog bij de Poolse supermarkt woonde, haalde ik iedere week een fles sinaasappel-wortelsap.
Heerlijk
Fruit en groentequote:Op donderdag 8 augustus 2024 18:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Lekker suikerdrankje gehad nu dus.
quote:Op donderdag 8 augustus 2024 18:11 schreef Ama het volgende:
[..]
Misschien wil mijn vader wel van mij af.Haha gay fishSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-XOXO-
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |