Onzin, vorig jaar wonnen ze zo nog het WK tegen Spanjequote:Op donderdag 8 augustus 2024 15:51 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Nederland en penalties. Dat is toch wel echt typisch hoor.
Als ik mod was wist ik het wel....quote:Op donderdag 8 augustus 2024 15:52 schreef 3rr0r het volgende:
Schuld van @:fetX die zegt houd eens wat tegen als de Spaanse keept
[ afbeelding ]
De uitzondering die de regel bevestigt.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 15:53 schreef Szura het volgende:
[..]
Onzin, vorig jaar wonnen ze zo nog het WK tegen Spanje
Daarom ben je geen modquote:Op donderdag 8 augustus 2024 15:53 schreef RipCity het volgende:
[..]
Als ik mod was wist ik het wel....
Tsja, ik heb nu eenmaal niet zoveel tegen Spanje.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 15:52 schreef RipCity het volgende:
[..]
Als we daar de lol uit moeten halen
Jammer dat je geen mod bentquote:Op donderdag 8 augustus 2024 15:53 schreef RipCity het volgende:
[..]
Als ik mod was wist ik het wel....
Gelukkig niet zeg.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 15:54 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Jammer dat je geen mod bent
Die gaan we niet kijken iddquote:Op donderdag 8 augustus 2024 15:54 schreef GotenSSJ het volgende:
Strijd om het brons, dan weet je ook wel weer hoe laat het is.
Tiepiesch Neeederlantsquote:Op donderdag 8 augustus 2024 15:54 schreef GotenSSJ het volgende:
Zaterdag om 10:35.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 15:54 schreef GotenSSJ het volgende:
Ja als het nergens om gaat winnen we misschien een keer een penalty serie.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 15:53 schreef Szura het volgende:
[..]
Onzin, vorig jaar wonnen ze zo nog het WK tegen Spanje
Nou nee... we gaan nog even evalueren.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 15:56 schreef Zorro het volgende:
Maar goed, het tabje in mijn browser met het waterpolo topic kan nu dicht. Dat ruimt weer op.
Kijk eens domquote:Op donderdag 8 augustus 2024 15:55 schreef Zorro het volgende:
Domme tegengoal in de laatste seconde tweede kwart en de belachelijke beslissing van de scheidsrechter om die goal van Spanje niet af te keuren toen de VAR overduidelijk zei: "2:31 goal. 2:30 timeout"
Ach, wat jammer.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 15:51 schreef alpeko het volgende:
@:Jane verloren met penals. Hoe was het tuin programma?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |