SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Same shit, different day
SC hopper present
En er is nu ook nog salequote:Op donderdag 8 augustus 2024 11:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik kan er ook niet uit wegblijven als ik in Nederland ben
Misschien hebben ze een vakbond opgericht en eisen ze nu beter groenvoer. Vandaag willen ze romanesco.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 11:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O dus bij jou laten ze ook ineens dingen liggen
Nadat het afgleed naar politiek correct ik ook niet meer. Maar wellicht is het nu weer beterquote:
quote:Saunders wears a mask during competition — and often, a Hulk mask — for a few different reasons, but it began as a ritual ahead of the 2021 Olympics. Athletes were required to wear masks during many Olympic qualifying events and at the Olympics in 2021 because of the COVID-19 pandemic.
Okee.quote:Saunders is openly lesbian. They have been outspoken about struggles with depression. Saunders has worked as an advocate for racial justice, mental health, and animal rights for bovines, especially bulls.
quote:Op donderdag 8 augustus 2024 11:17 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Nadat het afgleed naar politiek correct ik ook niet meer. Maar wellicht is het nu weer beter
Was de rookworst te woke?quote:Op donderdag 8 augustus 2024 11:17 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Nadat het afgleed naar politiek correct ik ook niet meer. Maar wellicht is het nu weer beter
Wat? Dat gezeik over paasfeest lentefeest?quote:Op donderdag 8 augustus 2024 11:17 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Jippie, hier weer een en al drama met de werkzaamheden.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 07:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
@:wereldgozer
Poolse busjes-genot
Verder weer genieten van de rust op de snelweg![]()
Lof it.
De onderste verdieping niet, want dat zijn net Kirby's, maar Wattenschijfje en Arizona laten weleens wat liggen :/quote:Op donderdag 8 augustus 2024 11:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O dus bij jou laten ze ook ineens dingen liggen
En geen zwarte pieten.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 11:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat? Dat gezeik over paasfeest lentefeest?
Dit boeit echt helemaal niemand @Nattekatquote:
Ik heb nog een bak paaseieren weg te werken.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 11:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oh ja
Binnenkort weer kruidnootjes in de winkel
De bende van...quote:
Ja, nog week of 3. Man man man.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 11:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oh ja
Liggen er al geloof ik.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 11:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oh ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |