Maar is het werkelijk zo dat 1 op de 3 dames een dildo-tje of ander speeltje gebruikt om soms als de man niet thuis is tot een hoogtepunt te komen?
Of gebruiken de dames ook andere voorwerpen,...ik ben nieuwsgierig....mijn vriendin gebruikt er soms ook 1 en echt niet omdat ze te kort komt!
quote:Wat flauw! Waarom laat ie je niet gewoon eens wat aanklooien!
Op dinsdag 18 februari 2003 16:31 schreef Jory het volgende:
ik heb er geen.. het lijkt me best wel eens leuk om er eentje in het seksspel te betrekken, maar mijn vriendje wil niet..
quote:Bij mij is het net andersom eigenlijk... ruilen?
ik heb er geen.. het lijkt me best wel eens leuk om er eentje in het seksspel te betrekken, maar mijn vriendje wil niet..
quote:nieuw vriendje nodig
quote:\
En ja ik gebruik ze ook alleen.
Heb laatst de elek. tanenborstels eens geprobeert omdat daar toch veel over geklept word, maar dat was het niet...
Geef mij maar rocket als je even weg wil trillen
quote:Pics!!
Op dinsdag 18 februari 2003 19:41 schreef erodome het volgende:
Ik heb een heleboel speeltjesEn ja ik gebruik ze ook alleen.
Heb laatst de elek. tanenborstels eens geprobeert omdat daar toch veel over geklept word, maar dat was het niet...
Geef mij maar rocket als je even weg wil trillen
quote:Daar heb je fleshlight voor
Op dinsdag 18 februari 2003 23:03 schreef DaBuzzzzz het volgende:
Alle vrouwen een kunstlul!Mogen wij dan naar de hoeren???
Verder niks en ik mis ook niks; vroeger had ik wel andere speeltjes van mijn toenmalige vriend gekregen, maar die zijn allemaal de deur uitgegaan samen met hem
quote:gewoon bij Cristine LeDuc binnen lopen, kun je gelijk kijken hoe ze er uit zien!!!
Op woensdag 19 februari 2003 11:36 schreef shorty86 het volgende:
k zou het ook wel tof vinden..en me vriend ook wel, duzz dat scheelt..brengt mij meteen op een vraag, weet er ook iemand een goede betrouwbare site waar je voor niet al te veel geld sowiets kunt bestellen?
Zou er denk ik zelf nooit aan zijn begonnen, maar mijn vriend heeft net zolang op me ingepraat en toen heb ik toch maar een vibrator gekocht en tot nu toe geen spijt, wel uitbreiding van de speeltjes!!! Dank je wel lievie
quote:Ik zou echt naar de sexshop gaan ipv te bestellen via het internet....
Op woensdag 19 februari 2003 11:36 schreef shorty86 het volgende:
k zou het ook wel tof vinden..en me vriend ook wel, duzz dat scheelt..brengt mij meteen op een vraag, weet er ook iemand een goede betrouwbare site waar je voor niet al te veel geld sowiets kunt bestellen?
Vooral als je je eerste gaat halen, in een sexshop kan je ze echt zien en weet je beter wat je koopt.
Zo was onze eerste vibo aankoop een aanfluiting.
Bully heette het ding, kei en kei hard met keiharde dingetjes erop.
Dat vond ik helemaal niet fijn, deed pijn omdat ie te hard was.
quote:haha..
Op dinsdag 18 februari 2003 16:35 schreef Fliepke het volgende:[..]
nieuw vriendje nodig
?
quote:Gewoon pikstraf geven, kijken hoelang 'ie het volhoudt.
Op woensdag 19 februari 2003 21:13 schreef Jory het volgende:[..]
haha..
.. neej.. kwil geen nieuw vriendje.. ik krijg em wel zover
![]()
quote:Hij is denk ik bang je dat ding lekkerder vindt dan zijn piemeltje
quote:Graag gedaan hoor, alleen volgende keeer niet vergeten de batterijen eruit te halen he :-)
Op woensdag 19 februari 2003 17:44 schreef Psyduckie het volgende:[..]
gewoon bij Cristine LeDuc binnen lopen, kun je gelijk kijken hoe ze er uit zien!!!
Zou er denk ik zelf nooit aan zijn begonnen, maar mijn vriend heeft net zolang op me ingepraat en toen heb ik toch maar een vibrator gekocht en tot nu toe geen spijt, wel uitbreiding van de speeltjes!!!
Dank je wel lievie
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |