abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_8562264
Je leest het overal,...het is steeds meer in bij de dames,....zelfs dames met een partner gebruiken deze staven om een dubbel genot te beleven.

Maar is het werkelijk zo dat 1 op de 3 dames een dildo-tje of ander speeltje gebruikt om soms als de man niet thuis is tot een hoogtepunt te komen?

Of gebruiken de dames ook andere voorwerpen,...ik ben nieuwsgierig....mijn vriendin gebruikt er soms ook 1 en echt niet omdat ze te kort komt!

Good bye my friend,..see you in hell
  dinsdag 18 februari 2003 @ 16:29:12 #2
30231 Trancemaster
*vakantie nodig heeft!
pi_8562350
Vibo
The whole thing is based on respect, respect to the music respect to the djs respect to the crowd We have to remain in constant contact but look around yourself No one's style is better than the other no one's style is trueer than the other It's all Music
  dinsdag 18 februari 2003 @ 16:30:17 #3
30231 Trancemaster
*vakantie nodig heeft!
pi_8562371
Mijn vriendin iig niet Zou het best wel leuk vinden eigenlijk
The whole thing is based on respect, respect to the music respect to the djs respect to the crowd We have to remain in constant contact but look around yourself No one's style is better than the other no one's style is trueer than the other It's all Music
pi_8562406
ik heb er geen.. het lijkt me best wel eens leuk om er eentje in het seksspel te betrekken, maar mijn vriendje wil niet..
pi_8562469
quote:
Op dinsdag 18 februari 2003 16:31 schreef Jory het volgende:
ik heb er geen.. het lijkt me best wel eens leuk om er eentje in het seksspel te betrekken, maar mijn vriendje wil niet..
Wat flauw! Waarom laat ie je niet gewoon eens wat aanklooien!
pi_8562472
quote:
Bij mij is het net andersom eigenlijk... ruilen?
Djespuwr
  dinsdag 18 februari 2003 @ 16:35:41 #7
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_8562493
quote:
nieuw vriendje nodig ?
pi_8562566
quote:
\
Ik kan me best voorstellen dat jouw vriendje je niet wil delen.... als ik die foto's zie word ik sponaan verliefd!
黑 ¦ Links tot en met...
豹 ¦ Overtuigd carnivoor...
也 ¦ Wat doe ik in Taiwan? Modderscheppen en uitwaaien...
  dinsdag 18 februari 2003 @ 16:52:09 #9
13777 DoctorB
Bomba je hoofd
pi_8562914
dat is al JAAAAAAAAAAREN zo.
Indien u het niet eens bent met een van de door mij gedane uitlatingen bent u te dom om deze te begrijpen. Ik verzoek u dan ook zich verder van commentaar te onthouden.
pi_8566644
Ik heb een heleboel speeltjes

En ja ik gebruik ze ook alleen.

Heb laatst de elek. tanenborstels eens geprobeert omdat daar toch veel over geklept word, maar dat was het niet...

Geef mij maar rocket als je even weg wil trillen

Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_8572148
quote:
Op dinsdag 18 februari 2003 19:41 schreef erodome het volgende:
Ik heb een heleboel speeltjes

En ja ik gebruik ze ook alleen.

Heb laatst de elek. tanenborstels eens geprobeert omdat daar toch veel over geklept word, maar dat was het niet...

Geef mij maar rocket als je even weg wil trillen

Pics!!
Been there, done that, got the t-shirt
pi_8572200
Ik heb er ook wel meerdere liggen maar niet voor als ik alleen ben maar om samen mee te spelen
  dinsdag 18 februari 2003 @ 23:03:10 #13
10275 DaBuzzzzz
Mooie woonspulletjes
pi_8572363
Alle vrouwen een kunstlul!

Mogen wij dan naar de hoeren???

ww.ghalia.nl De mooiste Oosterse lampen
pi_8572498
quote:
Op dinsdag 18 februari 2003 23:03 schreef DaBuzzzzz het volgende:
Alle vrouwen een kunstlul!

Mogen wij dan naar de hoeren???

Daar heb je fleshlight voor
ja ik zit vaak op cracksites met banners
Als je neus andersom zou staan, zou je verdrinken onder de douche.
pi_8574626
Ik heb 1 ge-wel-dig seksspeeltje: m'n vriend

Verder niks en ik mis ook niks; vroeger had ik wel andere speeltjes van mijn toenmalige vriend gekregen, maar die zijn allemaal de deur uitgegaan samen met hem

"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_8576355
Mijn vrouw heeft verschillende speeltjes. De meeste fibo's vindt ze niet echt boeien, maar de Tarzan is daar een zeer positieve uitzondering op.
Verder is de Pocket Rocket erg favoriet!!!
pi_8578384
vibs zijn oke samen en alleen...
beauty is in the eye of the beholder
pi_8578542
k zou het ook wel tof vinden..en me vriend ook wel, duzz dat scheelt..brengt mij meteen op een vraag, weet er ook iemand een goede betrouwbare site waar je voor niet al te veel geld sowiets kunt bestellen?
pi_8588052
quote:
Op woensdag 19 februari 2003 11:36 schreef shorty86 het volgende:
k zou het ook wel tof vinden..en me vriend ook wel, duzz dat scheelt..brengt mij meteen op een vraag, weet er ook iemand een goede betrouwbare site waar je voor niet al te veel geld sowiets kunt bestellen?
gewoon bij Cristine LeDuc binnen lopen, kun je gelijk kijken hoe ze er uit zien!!!

Zou er denk ik zelf nooit aan zijn begonnen, maar mijn vriend heeft net zolang op me ingepraat en toen heb ik toch maar een vibrator gekocht en tot nu toe geen spijt, wel uitbreiding van de speeltjes!!!
Dank je wel lievie

...
pi_8593085
quote:
Op woensdag 19 februari 2003 11:36 schreef shorty86 het volgende:
Ik zou echt naar de sexshop gaan ipv te bestellen via het internet....

Vooral als je je eerste gaat halen, in een sexshop kan je ze echt zien en weet je beter wat je koopt.

Zo was onze eerste vibo aankoop een aanfluiting.
Bully heette het ding, kei en kei hard met keiharde dingetjes erop.

Dat vond ik helemaal niet fijn, deed pijn omdat ie te hard was.

Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_8593097
quote:
Op dinsdag 18 februari 2003 16:35 schreef Fliepke het volgende:

[..]

nieuw vriendje nodig ?

haha.. .. neej.. kwil geen nieuw vriendje.. ik krijg em wel zover
pi_8593193
quote:
Op woensdag 19 februari 2003 21:13 schreef Jory het volgende:

[..]

haha.. .. neej.. kwil geen nieuw vriendje.. ik krijg em wel zover

Gewoon pikstraf geven, kijken hoelang 'ie het volhoudt.
pi_8593221
quote:
Hij is denk ik bang je dat ding lekkerder vindt dan zijn piemeltje
En NEE, dat heb ik niet zelf meegemaakt
  vrijdag 21 februari 2003 @ 15:32:40 #24
40501 Jeff21
Friendly Yan is liev!
pi_8631419
quote:
Op woensdag 19 februari 2003 17:44 schreef Psyduckie het volgende:

[..]

gewoon bij Cristine LeDuc binnen lopen, kun je gelijk kijken hoe ze er uit zien!!!

Zou er denk ik zelf nooit aan zijn begonnen, maar mijn vriend heeft net zolang op me ingepraat en toen heb ik toch maar een vibrator gekocht en tot nu toe geen spijt, wel uitbreiding van de speeltjes!!!
Dank je wel lievie

Graag gedaan hoor, alleen volgende keeer niet vergeten de batterijen eruit te halen he :-)
Aan deze tekst kunnen geen rechten worden ontleend
pi_8742704
Ik zit erover te denken om een vibo te kopen voor mijn vriendin. Zij is nu op wintersport, en wil r ermee verrassen als ze terug komt... Alleen weet niet zeker wat ze ervan vind
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')