SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Ik zag het wel op de algemene atletiekstream van HBOquote:Op woensdag 7 augustus 2024 11:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ES/HBO liet geen beelden van Barshim zien
Ja nu welquote:Op woensdag 7 augustus 2024 11:48 schreef kilon het volgende:
[..]
Ik zag het wel op de algemene atletiekstream van HBO
Volgens mij is het al binnen.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 11:52 schreef Aguero het volgende:
Heeft Tamberi een probleem of gaat dit wel lukken?
Je verwacht het niet.quote:
Beetje weinig zouden de polsstokhoogspringsters zeggen.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 11:55 schreef DeeBee het volgende:
[..]
14 man naar de finale lijkt mij ja
Weet je wie daar ook altijd goed in was?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jack does it in real time...
quote:Op woensdag 7 augustus 2024 11:58 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Weet je wie daar ook altijd goed in was?Mwah Mayr en Dadic zijn ook weinig bijzonder. Oostenrijk is niet echt een zomersportland zullen we voorzichtig maar zeggenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Foppen door dus?quote:Op woensdag 7 augustus 2024 12:09 schreef Dale__Cooper het volgende:
20 man in de finale van de 5.000
Waarschijnlijk zal het tempo wel hoger liggen, anders weer vechten en rollen.
Ja, leuk.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 12:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zometeen gaat Bol weer rennen overigens.
Die houdt Wennemars weer uit deze race.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 12:13 schreef heywoodu het volgende:
Kramer maar net, lijkt me beter op de langere afstanden.
Mooie vierde plaats!quote:
Waar gaan jullie naartoe?quote:Op woensdag 7 augustus 2024 12:14 schreef heywoodu het volgende:
Ah ik vind het toch zo irritant om deze stem te horen, dat betekent dat we weg gaan
Bij het polsstokhoogspringen deed meneer Bol het niet zo goed, kijken of dit beter gaat.quote:
Krijgt nog wel een herkansingquote:
Typische Nederlandse choker die Bolquote:
Ja echt, wat is de NOS toch allemaal aan het doen zeg. Valt me zo tegen deze Spelen. Zelfde met dat continue schakelen tijdens de 5000m race van Sifan..quote:Op woensdag 7 augustus 2024 12:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ah de NOS gaat naar een herhaling van het baanwielrennen om 12:23
3x3 en volleybal ook al bagger, kutspelen voor de Serven jaquote:Op woensdag 7 augustus 2024 12:37 schreef heywoodu het volgende:
Vilagos die het niet haalt, damn. Na Topic en Spanovic nu dit, het zijn dit de slechtste Spelen ooit voor Servië-topic gloeit.
Lekker voor de Putinlovers.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 12:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
3x3 en volleybal ook al bagger, kutspelen voor de Serven ja
Niet door de series.quote:
Gelostquote:
Millsquote:Op woensdag 7 augustus 2024 14:50 schreef Nober het volgende:
Foppen, Mills, Lobalu en Spanjaard Ndikumwenayo zijn door naar de finale 5000m.
qR:
Advanced to next round by Referee
https://olympics.com/en/p(...)s-5000m/rnd1--------
vervroegd naar 18.15 of nog eerder?quote:Op woensdag 7 augustus 2024 17:33 schreef Dagoduck het volgende:
Dat ze het polsstokhoogspringen hebben vervroegd is wel verstandig.
Naar 18:15.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 17:42 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
vervroegd naar 18.15 of nog eerder?
Genot.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 18:16 schreef kilon het volgende:
Polstokfinale is alvast begonnen vanwege het hoge aantal deelnemers
Ik hoorde het ook en keek even op Reddit, meest geupvote post was "don't subscribe she only shows her tits"quote:
Dat is net even goedkoper dan HBO Max. Bijna net zoveel actie hoop ik?quote:Op woensdag 7 augustus 2024 18:23 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
nu een olympische aanbieding, 7 dollar voor een maand!
Vroeger waren bepaalde sporten voor mannen. Nog steeds wel een paar trouwens.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 18:32 schreef TAmaru het volgende:
bizar dat er voor 2000 geen polsstokhoogspringen bij de vrouwen was op de OS
hoezo dat dan?
En sporters hebben meestal al niet zo veel.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 18:23 schreef Jedi_Pimp het volgende:
[..]
Ik hoorde het ook en keek even op Reddit, meest geupvote post was "don't subscribe she only shows her tits"
Een OF hebben sowieso
welke danquote:Op woensdag 7 augustus 2024 18:35 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Vroeger waren bepaalde sporten voor mannen. Nog steeds wel een paar trouwens.
Dat weten andere preciezer dan ik, maar in ieder geval de tienkamp.quote:
Dat komt omdat de vrouwen de zevenkamp hebbenquote:Op woensdag 7 augustus 2024 18:37 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dat weten andere preciezer dan ik, maar in ieder geval de tienkamp.
Dat is een detail.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 18:40 schreef Redefine het volgende:
Dat komt omdat de vrouwen de zevenkamp hebben
je vraagt je wel af waarom vrouwen geen tienkamp zouden kunnen maar slechts een zevenkampquote:Op woensdag 7 augustus 2024 18:40 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat komt omdat de vrouwen de zevenkamp hebben![]()
De Steeplechase is nog niet zo heel lang bij de vrouwen. Kogelslingeren pas sinds Syndey Olympisch bij de vrouwen.
Er zijn ook wel weer sporten niet voor mannen. Balk bij turnen en ik geloof artistiek zwemmen ofzo?quote:Op woensdag 7 augustus 2024 18:42 schreef TAmaru het volgende:
[..]
je vraagt je wel af waarom vrouwen geen tienkamp zouden kunnen maar slechts een zevenkamp
en bij het turnen is bijv ook de rekstok niet voor vrouwen
Een antwoord zit al in het pas laat toevoegen van het polsstokhoogspringen bij de vrouwen. Zullen niet veel meerkampsters zijn die dat er zo even bij kunnen doen.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 18:42 schreef TAmaru het volgende:
[..]
je vraagt je wel af waarom vrouwen geen tienkamp zouden kunnen maar slechts een zevenkamp
en bij het turnen is bijv ook de rekstok niet voor vrouwen
Synchroonzwemmen en ritmische gymnastiek is alleen voor vrouwen ja.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 18:44 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Er zijn ook wel weer sporten niet voor mannen. Balk bij turnen en ik geloof artistiek zwemmen ofzo?
En ik maar denken dat de finale nou juist het moment is om een beetje te gaan chillen om je heen te kijken.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 18:50 schreef -XOR- het volgende:
"Als je op de Spelen in de finale staat moet je goed je best doen, want die zijn die zijn maar eens in de vier jaar"
~Prof. dr. ir. Krekkerie Sedoc, MD, MBE
Ringen zijn meesterlijk johquote:Op woensdag 7 augustus 2024 18:46 schreef Redefine het volgende:
[..]
Een antwoord zit al in het pas laat toevoegen van het polsstokhoogspringen bij de vrouwen. Zullen niet veel meerkampsters zijn die dat er zo even bij kunnen doen.
Bij het turnen heb je ook geen ringen brug en paardvoltige bij de vrouwen. De rekstok hebben ze juist wel, maar dan dubbel met ongelijke leggers.
Bij turnen zou je eigenlijk kunnen zeggen dat mannen- en vrouwenturnen niet hetzelfde is. Mannen is toch grotendeels kracht, met name op de onderdelen die bij de vrouwen niet zijn. Bij de vrouwen is het veel sierlijker. Buiten de rekstok (en de sprong een beetje) om vind ik de turnonderdelen van de mannen dan ook niet zo heel boeiend
Ik betaal niet voor naakt, maar het is wel een knappe dame, dus ik snap het ook wel dat ze daarmee probeert extra inkomsten te krijgen om haar sport te doen.quote:
Zei hij echt twee keer die zijnquote:Op woensdag 7 augustus 2024 18:50 schreef -XOR- het volgende:
"Als je op de Spelen in de finale staat moet je goed je best doen, want die zijn die zijn maar eens in de vier jaar"
~Prof. dr. ir. Krekkerie Sedoc, MD, MBE
Vooral een kwestie van kracht en uithoudingsvermogen (maakt het uiteraard niet minder knap). Toch vooral veel van hetzelfde.quote:
Voltige is het ergste ja. Als een bezetene rondjes draaien.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 18:52 schreef kilon het volgende:
[..]
Wel mokersaai om naar te kijken. Alleen het paard is nog erger.
Ja het is een beetje zoals baansprinten bijna geen wielrennen meer is, maar een krachtsport, zijn de ringen bijna geen turnen, maar een krachtsportquote:Op woensdag 7 augustus 2024 18:53 schreef Redefine het volgende:
[..]
Vooral een kwestie van kracht en uithoudingsvermogen (maakt het uiteraard niet minder knap). Toch vooral veel van hetzelfde.
Ik voel je.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 18:54 schreef PippenScottie het volgende:
Ik ben terug uit Parijs. En wegens omstandigheden bij mijn moeder en zus. Lang verhaal.
Zij hadden de tv niet eens aanstaan. Dat heb ik even rechtgezet, maar nu zijn ze er steeds doorheen aan het praten.
Ah huldiging Spanje?quote:
quote:
Ik betwijfel het, die zijn nu nar de reclame.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 18:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoop wel dat de NOS meteen live gaat.
Van Keith.quote:
Zijn ze echt aan het ouwehoeren nu terwijl er polsstokhoogspringen is?quote:Op woensdag 7 augustus 2024 18:58 schreef Redefine het volgende:
Sedoc negeert bij de 400m Kiran James. Gregory kan ik definitief dus niet serieus meer nemen
Hoe laat zijn de 110 horden?quote:Op woensdag 7 augustus 2024 18:59 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik betwijfel het, die zijn nu nar de reclame.
19.05.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 19:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hoe laat zijn de 110 horden?
ik neem al een paar jaar niemand meer serieus daar bij de NOSquote:Op [url=hdoettps://forum.fok.nl/topic/2716861/2/100#p214615135]woensdag 7 augustus 2024 18:58[/url] schreef Redefine het volgende:
Sedoc negeert bij de 400m Kiran James. Gregory kan ik definitief dus niet serieus meer nemen
Ja, maar gezien de rest van de week, hadden we ook niet anders kunnen verwachten he.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 18:59 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Zijn ze echt aan het ouwehoeren nu terwijl er polsstokhoogspringen is?
Redefine in OS / Dagprogramma Olympische Spelen Parijs 2024quote:18.15 Vrouwen – polsstokhoogspringen, finale
19.05 Mannen – 110m horden, halve finale
19.15 Mannen – hinkstapspringen, kwalificatie
19.35 Mannen – 400m horden, halve finale Nick Smidt
20.02 Mannen – 200m, halve finale
20.25 Mannen – discuswerpen, finale
20.45 Vrouwen – 400m, halve finale Lieke Klaver
21.20 Mannen – 400m, finale
21.43 Mannen – 3000m steeplechase, finale
Ik heb geen NOS gekeken, alleen HBOquote:Op woensdag 7 augustus 2024 19:00 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja, maar gezien de rest van de week, hadden we ook niet anders kunnen verwachten he.
Wat een walgelijke instelling heeft die gast. Als hij zo doorgaat, is hij vroeg oud en springt hij over 3 jaar niet hoger dan 6 meter meer. Dit kan echt niet als topsporter. Dan begint de ochtend na zo’n gouden medaille gewoon de voorbereiding op het volgende toernooi.quote:
Ik kijk grotendeels beiden. Dus dan krijg je het nog wel mee.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 19:02 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ik heb geen NOS gekeken, alleen HBO
Oké Richard Pluggequote:Op woensdag 7 augustus 2024 19:05 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Wat een walgelijke instelling heeft die gast. Als hij zo doorgaat, is hij vroeg oud en springt hij over 3 jaar niet hoger dan 6 meter meer. Dit kan echt niet als topsporter. Dan begint de ochtend na zo’n gouden medaille gewoon de voorbereiding op het volgende toernooi.
Zo lijkt die alleen nog maar op Baudet.quote:
quote:Op woensdag 7 augustus 2024 19:06 schreef kilon het volgende:
Wat voor tijd gaat Holloway nu eens eruit gooien
Ik ben op de NOS aangewezen vanavond. Sportklimmen in de hethaling is ook leuk, I guessquote:Op woensdag 7 augustus 2024 19:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Er is atletiek en baanwielrennen bezig, maar de NOS besluit om te gaan herhalen.
Ik vind het knap dat het bij het klimmen doen laten lijken dat Miroslaw niet gewoon de grote favoriet was. Behalve een terloopse (ze is wereldrecordhoudster), eigenlijk weinig aandacht.quote:
Nu zenden ze in ieder geval live sport uit, vooruitquote:Op woensdag 7 augustus 2024 19:09 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik ben op de NOS aangewezen vanavond. Sportklimmen in de hethaling is ook leuk, I guess
Hopelijk zitten ze met zijn allen erop.quote:
Morgen de winnende tijd bij de 200m finalequote:
uiteraard maar drank maakt je gewoon kapotquote:Op woensdag 7 augustus 2024 19:07 schreef McGrath het volgende:
[..]
Oké Richard Plugge
De spanningsboog kan niet altijd gespannen staan
Van Noah Lylesgodquote:Op woensdag 7 augustus 2024 19:13 schreef Redefine het volgende:
[..]
Morgen de winnende tijd bij de 200m finale
Op naar Reddit!quote:Op woensdag 7 augustus 2024 19:14 schreef Redefine het volgende:
Zhoya gaat dick swinging deze halve finale in. Zag er een beetje dubieus uit
Fixedquote:Op woensdag 7 augustus 2024 19:07 schreef McGrath het volgende:
[..]
Oké Richard Plugge
De polsstok kan niet altijd gespannen staan
Nopequote:Op woensdag 7 augustus 2024 19:15 schreef Pino112 het volgende:
Ik hoop dat Crittenden bij de derde horde beide benen breekt.
Ook wel weer heftig, heeft ie zijn vrouw mishandeld ofzo?quote:Op woensdag 7 augustus 2024 19:15 schreef Pino112 het volgende:
HBOquote:Op woensdag 7 augustus 2024 19:16 schreef Alpha0 het volgende:
Kap eens met dat stomme baanwielrennen.
Hij is via de herkansing gekomen. Een doodzonde.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 19:16 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ook wel weer heftig, heeft ie zijn vrouw mishandeld ofzo?
Het wordt weer tijd voor het stappen op het ouderwetse Legoblokje.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 19:15 schreef Pino112 het volgende:
Erger nog: hij heeft in de eerste ronde niet een serieuze poging gedaan (vanwege een blessure ofzo) en zou daardoor officieel niet aan de herkansing mee hebben mogen doen.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 19:16 schreef McGrath het volgende:
[..]
Is een memequote:Op woensdag 7 augustus 2024 19:16 schreef McGrath het volgende:
[..]
Oh ja, even vergeten dat hij het was, maar ik hoop niet zo snel dat sporters benen breken als ze niet echt iets naars op hun geweten hebben, maar denk dat dit dan wel in de buurt komt.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 19:17 schreef kilon het volgende:
[..]
Erger nog: hij heeft in de eerste ronde niet een serieuze poging gedaan (vanwege een blessure ofzo) en zou daardoor officieel niet aan de herkansing mee hebben mogen doen.
Gelukkigquote:Op woensdag 7 augustus 2024 19:17 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Is een meme
Ene Yannick op Twitter doet dat bij darters enzo.
Moet je even in het andere topic vragen.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 19:21 schreef PippenScottie het volgende:
Zit Nederland in de finale ploegenachtervolging? Waarom kijken we dit?
Parchment & Muratakequote:
Zit die in hiet 1?quote:Op woensdag 7 augustus 2024 19:33 schreef Redefine het volgende:
Ik gok niet dat de NOS Smidt live gaat uitzenden.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
we kijken atletiek hierquote:Op woensdag 7 augustus 2024 19:21 schreef PippenScottie het volgende:
Zit Nederland in de finale ploegenachtervolging? Waarom kijken we dit?
Hij had wel laatste woorden.quote:
Live blog van elke horde die Nick neemtquote:Op woensdag 7 augustus 2024 19:37 schreef Epistaxiophobia het volgende:
Waarom zend de NOS geen atletiek uit
vanwege alle grammaticale fouten, is een strafquote:Op woensdag 7 augustus 2024 19:37 schreef Epistaxiophobia het volgende:
Noors record?quote:
Die kiezen voor baanwielrennen.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 19:37 schreef Epistaxiophobia het volgende:
Nick's Record.quote:
Mwah die tijd staat al best scherpquote:
Voorbeschouwen op Harrie's hattrick.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 19:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die kiezen voor baanwielrennen.
Zijn er niet veel sneller geweest nee.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 19:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mwah die tijd staat al best scherp
hij hoefde niet hequote:
Nick naar de bobsleequote:Op woensdag 7 augustus 2024 19:40 schreef McGrath het volgende:
Smidt moet toch eigenlijk ook teveel kg's meesjouwen voor een 400m?
Dat ligt aan de tijden van de andere halve finales...quote:
Nou ja, top-2 wel. Nu moet hij hopen dat hij als tijdsnelste door kan, terwijl hij toch wel echt gedoodverfd medaillewinnaar was.quote:
Kan nog als tijdsnelste, maar dit lijkt veelzeggend.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 19:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zonde, had het Dos Santos zo gegund he
Doe uit dat licht?quote:Op woensdag 7 augustus 2024 19:41 schreef Dagoduck het volgende:
1,25 seconde boven zijn PR (en NR). Matig, slecht.
Het licht ging al uit denk.quote:
Nauw, nauw, nauw.quote:
Ah vond haar al rustig op Instaquote:
Bij dat eerste shot weet ze heel goed wat ze doetquote:Op woensdag 7 augustus 2024 19:45 schreef franklop het volgende:
Ah
[..]
Ah vond haar al rustig op Insta
Kwam precies op tijd.quote:
Klein eindsprintje.quote:
Wie?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |