Ze staan bij mij in de wachtrij, maar ben al bezet.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 13:16 schreef Aberkullie het volgende:
Beetje jaloers dat hij wel vrouwen kan krijgen?
quote:
quote:Op woensdag 7 augustus 2024 11:24 schreef epicbeardman het volgende:
Die Mike uit Blanes ofzo, mijn gaydar alarm ging al bij eerste moment af toen ik hem zag. Wat een meid is dat zeg, met zijn soa op zijn lip omdat hij te veel d*ck heeft gezogen.
Ik had die meiden allang in bed genomen, hij gaat dom lopen janken.
Mike.. kom uit de kast.
Zelfs op RTL zegt hij wat hij wil
[ afbeelding ]
Stuur hem gewoon mannen, met zijn 2 oorbelletjes
Die zolderkamer was niet voldoende b&b.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 12:10 schreef Pharkus het volgende:
Heb je jezelf aangemeld en ben je afgewezen?
Kijk het onder werktijd gewoon via videoland nu er eventjes geen ex on the beach is of temptation island.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 11:51 schreef Näsenbar het volgende:
Wel cute dat TS met zijn vriendjes elke avond voor de TV zit om B&B vol liefde te kijken. En dan lekker grapjes maken over de kandidaten en met z'n allen giechelen.
Precies wat een lelijke maagd met een kop als een grindtegel zou zeggenquote:Op woensdag 7 augustus 2024 15:18 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Ze staan bij mij in de wachtrij, maar ben al bezet.
Gemiddeld 3 likes per dag op Happn.
Heb in meer nationaliteiten gezeten dan jij landen hebt bezocht. Dus die stelling is niet echt geldig.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 10:28 schreef Questular het volgende:
[..]
Precies wat een lelijke maagd met een kop als een grindtegel zou zeggen
Jezelf vrijwillig laten indoctrineren door zulke WEF gesponsorde showsquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 10:25 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Kijk het onder werktijd gewoon via videoland nu er eventjes geen ex on the beach is of temptation island.
Incel vibes.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 10:37 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Heb in meer nationaliteiten gezeten dan jij landen hebt bezocht. Dus die stelling is niet echt geldig.
Als er een Ex on the Beach international zou zijn was ik 1 van de main characters.
Met mijn overconfidence regel ik alles. Van Indonesische expats in Amsterdam tot Servische meiden, van Sri Lankaanse tot Chileense.
Zelfs in Albanie kwamen ze als bijen op mij af alsof mijn pik honing spuit.
Ik denk zelfs nog wel dat ik je moeder kan fixen, of je zusje. Mijn rechtse alpha praatjes en humor worden ze vast kletsnat van.
In de Habibo Squad telegram groep gaan nu foto's rond van TS. Ik kan de rest van de users gerust stellen dat dit verhaal van TS 100% verzonnen isquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 10:37 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Heb in meer nationaliteiten gezeten dan jij landen hebt bezocht. Dus die stelling is niet echt geldig.
Als er een Ex on the Beach international zou zijn was ik 1 van de main characters.
Met mijn overconfidence regel ik alles. Van Indonesische expats in Amsterdam tot Servische meiden, van Sri Lankaanse tot Chileense.
Zelfs in Albanie kwamen ze als bijen op mij af alsof mijn pik honing spuit.
Ik denk zelfs nog wel dat ik je moeder kan fixen, of je zusje. Mijn rechtse alpha praatjes en humor worden ze vast kletsnat van.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |