SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Wat ik altijd en tegen iedereen zeg: ALLES IS TIJDELIJKquote:Op woensdag 7 augustus 2024 11:10 schreef essnhills het volgende:
Heb vannacht wel een stuk beter geslapen. Al ben ik nog wel echt vermoeider.
Maar hopelijk komt de rust weer wat terug
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
quote:Op woensdag 7 augustus 2024 11:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat ik altijd en tegen iedereen zeg: ALLES IS TIJDELIJKJa nee Thanks heb ik heb ik vet veel aan iddSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Herkenbaar, maar dat komt door @bitterbalquote:Op woensdag 7 augustus 2024 11:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat laat mij met jurkjes niet zo echt tegenhouden eigenlijk
Zekers. Inmiddels weet ik het wel met die Duitsers.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 11:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
2 uur langNeem je wel voldoende drinken en snacks mee voor onderweg?
Ik ken het eigenlijk meer als "niets zo permanent als tijdelijk',quote:Op woensdag 7 augustus 2024 11:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik weet ook niet of 'alles is tijdelijk' nu echt opbeurend is_
Graag gedaan !quote:Op woensdag 7 augustus 2024 11:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja nee Thanks heb ik heb ik vet veel aan idd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Snap ik ,maar jurkjes is ook net even wat anders,quote:Op woensdag 7 augustus 2024 11:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat laat mij met jurkjes niet zo echt tegenhouden eigenlijk
Dit is ook weer nieuw, ik blijf wel gewoon bij mijn eigen mottoquote:Op woensdag 7 augustus 2024 11:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ken het eigenlijk meer als "niets zo permanent als tijdelijk',
Dus nee, dat is niet echt opbeurend
quote:Op woensdag 7 augustus 2024 11:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Graag gedaan !
Voor meer positiviteit, volg mijMooi afgerond weer iddSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Hoe is dat anders? Een kledingstuk is een kledingstuk toch ?quote:Op woensdag 7 augustus 2024 11:14 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Snap ik ,maar jurkjes is ook net even wat anders,
Grand Canyon is er niets bijquote:
Je kan nooit genoeg jurkjes hebbenquote:Op woensdag 7 augustus 2024 11:14 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Snap ik ,maar jurkjes is ook net even wat anders,
Verstandigquote:Op woensdag 7 augustus 2024 11:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zekers. Inmiddels weet ik het wel met die Duitsers.
We fikken waarschijnlijk weg.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 11:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Verstandig![]()
Heb je een beetje mooi weer daar ?
Ik, kom maar halen.quote:
Lolololquote:Op woensdag 7 augustus 2024 11:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
We fikken waarschijnlijk weg.![]()
Maar ik heb een tent met koelkast, dus komt goed.
Gewoon gratis?quote:
Ja hoor.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 11:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gewoon gratis?![]()
Wel handschoenen meenemen natuurlijk
Ding is nogal heet.
Ama heeft dibs op de zon, dus die mag hem komen ophalenquote:
Wat heb jij daar in je broekzak?quote:Op woensdag 7 augustus 2024 11:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gewoon gratis?![]()
Wel handschoenen meenemen natuurlijk
Ding is nogal heet.
Vriendin verzamelt vintage jurkjes.Ik heb een aantal stukken van een surfmerk.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 11:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoe is dat anders? Een kledingstuk is een kledingstuk toch ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |