abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_214601914
Hallo,

Ik ben benieuwd of er heren aanwezig zijn die Finasteride gebruiken om haaruitval te verminderen, oftewel volledig te stoppen. Ook lees ik dat de dunnere haren dikker worden en zelfs kleine babyhaartjes terug kunnen komen.

Allemaal heel mooi en aardig maar wat mij heeft laten afschrikken is niet zozeer de mogelijke bijwerkingen met name de kans op libido vermindering, erectieproblemen etc. maar meer over dat het hersenmist kan veroorzaken. Ook schijnt er post finasteride syndroom te kunnen ontstaan. Dat wil zeggen dat de bijwerkingen langdurig kunnen aanhouden, ook als je ermee gestopt bent.

Nu lees je heel veel artikelen dat PFS erg zeldzaam is en wetenschappelijk niet bewezen is. Toch melden steeds meer mensen die behoorlijke klachten blijven houden na het stoppen ervan.

Wat is jullie ervaring ermee?

Bedankt.
pi_214602275
Gewoon accepteren dat je kaal wordt.
pi_214602349
Heb er veel ervaring mee. Ik heb er lang van geprofiteerd in de zin dat ik vele jaren een mooie bos haar heb gehad. Maar ik had last van alle bijwerkingen:

- brainfog
- depressief
- libido minder

Ik ben om deze reden gestopt en mijn haar ook kwijtgeraakt. Heb nog wel vele jaren daarna last gehad van de bijwerkingen. Maar ik heb dankzij finasteride wel een mooie jeugd en studententijd gehad met veel aandacht van vrouwen.
Hallo
pi_214603617
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2024 20:55 schreef Sebbeszweet het volgende:
Maar ik heb dankzij finasteride wel een mooie jeugd en studententijd gehad met veel aandacht van vrouwen.
En nu niet meer? ;(
pindazakje
pi_214603690
quote:
11s.gif Op dinsdag 6 augustus 2024 21:55 schreef Hyaenidae het volgende:

[..]
En nu niet meer? ;(
Hehe ik ben ondertussen iets ouder. Mijn James Dean jaren zijn beetje voorbij 🤓
Hallo
pi_214615375
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2024 20:55 schreef Sebbeszweet het volgende:
Heb er veel ervaring mee. Ik heb er lang van geprofiteerd in de zin dat ik vele jaren een mooie bos haar heb gehad. Maar ik had last van alle bijwerkingen:

- brainfog
- depressief
- libido minder

Ik ben om deze reden gestopt en mijn haar ook kwijtgeraakt. Heb nog wel vele jaren daarna last gehad van de bijwerkingen. Maar ik heb dankzij finasteride wel een mooie jeugd en studententijd gehad met veel aandacht van vrouwen.
Veel aandacht maar helaas kon je er niks mee vanwege je verminderde libido.

Geloof me vrouwen boeit hoofdhaar vrij weinig in tegendeel

https://skullshaver.eu/bl(...)-bald-men-attractive
pi_214618674
quote:
1s.gif Op woensdag 7 augustus 2024 19:14 schreef devlinmr het volgende:

[..]
Veel aandacht maar helaas kon je er niks mee vanwege je verminderde libido.

Geloof me vrouwen boeit hoofdhaar vrij weinig in tegendeel

https://skullshaver.eu/bl(...)-bald-men-attractive
Libido werd geleidelijk minder, dat gebeurt niet in een paar dagen.
Hallo
pi_214618785
Bij mij zag je al vroeg dat ik kaal werd en dat heeft mij echt geen moment geboeid. Ik heb er ook niet minder om geneukt. Die fabeltjes die mannen elkaar vertellen als het om vrouwen gaat. :')
pi_214646380
quote:
1s.gif Op woensdag 7 augustus 2024 22:19 schreef Document1 het volgende:
Bij mij zag je al vroeg dat ik kaal werd en dat heeft mij echt geen moment geboeid. Ik heb er ook niet minder om geneukt. Die fabeltjes die mannen elkaar vertellen als het om vrouwen gaat. :')
Dan had jij een grote schlung
Hallo
pi_214646416
Je kan beter een transplantatie in turkije halen. Dat zet meer zoden aan de dijk
pi_214646531
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2024 18:36 schreef Sebbeszweet het volgende:

[..]
Dan had jij een grote schlung
30cm maar dat heeft iedereen hier toch? :?
pi_214648174
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2024 18:38 schreef Jahr00n het volgende:
Je kan beter een transplantatie in turkije halen. Dat zet meer zoden aan de dijk
Niet echt... ja een paar jaar maar dan trekt je haarlijn achter de implantatie zich terug... en dat ziet me er toch raar uit
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')