SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:De UEFA heeft videoscheidsrechter Bartosz Frankowski en zijn assistent Tomasz Musial van het duel tussen Dynamo Kyiv en Rangers FC van dinsdagavond in de derde voorronde van de Champions League gehaald. Het Poolse duo werd maandagavond door de politie van Lublin gearresteerd omdat ze met een verkeersbord in hun handen stonden. Ze werden aangehouden voor vandalisme en bleken ook te veel gedronken te hebben.
hij wilde een bord voor zijn kopquote:
quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 19:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik denk dat ik zou blijven doorwerken als ik de loterij zou winnen
naieve kindertjesquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 19:38 schreef Modus het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Ligt er natuurlijk ook aan hoeveel je wint.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 19:38 schreef Modus het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Ik denk dat ze 5 euro bedoeldequote:Op dinsdag 6 augustus 2024 19:39 schreef Ama het volgende:
[..]
Ligt er natuurlijk ook aan hoeveel je wint.
Nee deze film heb ik geen zin in. Kijk liever die Ikea-horror C-filmquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 19:46 schreef UitStraling het volgende:
Mensen met flink geld werken meestal gewoon door tot ze sterven, stoppen met werken is meer voor de stukadoor, lekker pilsjes tikken in Benidorm en verlepte reetgeweien nafluiten.
Eten?quote:
Dat is ze gelukt voor het eerst onder de 41 secondenquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 19:19 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh, straks nog maar een keer dan als het om het echie gaat
quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:13 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat is ze gelukt voor het eerst onder de 41 seconden
ik zag hetquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:13 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat is ze gelukt voor het eerst onder de 41 seconden
Ik ben een blije kwokquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:06 schreef essnhills het volgende:
Ik ben blijkbaar een sneeuwuil ipv een tijger
ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |