SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:De UEFA heeft videoscheidsrechter Bartosz Frankowski en zijn assistent Tomasz Musial van het duel tussen Dynamo Kyiv en Rangers FC van dinsdagavond in de derde voorronde van de Champions League gehaald. Het Poolse duo werd maandagavond door de politie van Lublin gearresteerd omdat ze met een verkeersbord in hun handen stonden. Ze werden aangehouden voor vandalisme en bleken ook te veel gedronken te hebben.
hij wilde een bord voor zijn kopquote:
quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 19:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik denk dat ik zou blijven doorwerken als ik de loterij zou winnen
naieve kindertjesquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 19:38 schreef Modus het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Ligt er natuurlijk ook aan hoeveel je wint.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 19:38 schreef Modus het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Ik denk dat ze 5 euro bedoeldequote:Op dinsdag 6 augustus 2024 19:39 schreef Ama het volgende:
[..]
Ligt er natuurlijk ook aan hoeveel je wint.
Nee deze film heb ik geen zin in. Kijk liever die Ikea-horror C-filmquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 19:46 schreef UitStraling het volgende:
Mensen met flink geld werken meestal gewoon door tot ze sterven, stoppen met werken is meer voor de stukadoor, lekker pilsjes tikken in Benidorm en verlepte reetgeweien nafluiten.
Eten?quote:
Dat is ze gelukt voor het eerst onder de 41 secondenquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 19:19 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh, straks nog maar een keer dan als het om het echie gaat
quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:13 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat is ze gelukt voor het eerst onder de 41 seconden
ik zag hetquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:13 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat is ze gelukt voor het eerst onder de 41 seconden
Ik ben een blije kwokquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:06 schreef essnhills het volgende:
Ik ben blijkbaar een sneeuwuil ipv een tijger
ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
Nee Ama is vlinderquote:
Kijk maar in dat topicquote:
dat is ook maar een lijst van geen betekenisquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:27 schreef EttovanBelgie het volgende:
geen idee wat jullie aan het doen zijn,
maar allemaal op DE LIJST
quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:27 schreef EttovanBelgie het volgende:
quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:27 schreef EttovanBelgie het volgende:
Fjewquote:
Moet ik bang worden of wat is de bedoeling?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:27 schreef EttovanBelgie het volgende:
De bedoeling is dat je dat Emmense filmpje nog een keer plaatstquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Moet ik bang worden of wat is de bedoeling?
Nou waarvoor?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:36 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
De bedoeling is dat je dat Emmense filmpje nog een keer plaatst
2 kilo aardappelenquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:27 schreef EttovanBelgie het volgende:
Boerenkoolquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:47 schreef Karzai het volgende:
[..]
2 kilo aardappelen
boerenkool
spekjes en een rookworst
mijn dank is groot etto
quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:36 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
De bedoeling is dat je dat Emmense filmpje nog een keer plaatst
* ik ben onderwegquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:58 schreef mschol het volgende:
[..]
zie ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
snelquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:03 schreef Lospedrosa het volgende:
https://www.instagram.com/reel/C7FqE_1yti-/?igsh=cWwzNm5oMWU0cW5t
Bestellen jullie snel of moet je er lang over nadenken?
ligt aan wat ik bestelquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:03 schreef Lospedrosa het volgende:
binnen 2 seconden weet ik hetquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:03 schreef Lospedrosa het volgende:
Noteertquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:15 schreef bitterbal het volgende:
Weet je wie de ergste zijn, mensen in een restaurant die je wenken en het dan niet weten. heb welles gehad dat ik dan zei van dan kom ik zo wel terug en dan werd er gezegd nee blijf maar even staan
Kon je ze dan niet helpen? "Ik zou de sushi nemen met iets erbij."quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:15 schreef bitterbal het volgende:
Weet je wie de ergste zijn, mensen in een restaurant die je wenken en het dan niet weten. heb welles gehad dat ik dan zei van dan kom ik zo wel terug en dan werd er gezegd nee blijf maar even staan
Excuuuuuuuuuse me?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:15 schreef bitterbal het volgende:
nou dan loop ik gewoon wegquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:17 schreef Recce het volgende:
[..]
Kon je ze dan niet helpen? "Ik zou de sushi nemen met iets erbij."
Daar gaat je fooiquote:
eh ja dan moet je ze wat aansmeren natuurlijk en ze helpen een keuze te makenquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:15 schreef bitterbal het volgende:
nee dat was helemaal niet de intentie van de blijf maar staan. Dat waren mensen zoals het filmpje van losquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:21 schreef Karzai het volgende:
[..]
eh ja dan moet je ze wat aansmeren natuurlijk en ze helpen een keuze te maken
Nee doen ze vast niet. Anders haalden ze minstens dubbel zo ver.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:01 schreef Modus het volgende:
Als die kogelslingervrouwen nou gewoon eens zouden gaan trainen ofzo![]()
![]()
De meeste sporters zijn blij als de wedstrijden voorbij zijn 'ein-de-lijk weer eens een BigMac!'quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee doen ze vast niet. Anders haalden ze minstens dubbel zo ver.
het zijn maar schoenenquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:25 schreef gianni61 het volgende:
Steeple chase blijft raar.
Beetje elke ronde in een bak met water springen met je mooie schoenen
Dit zegt veel over je sterke karakter.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:27 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik pak de kaart en beslis binnen een minuut. En bestel. Maar veel tafelgenoten hebben bestelstress
Weten het niet meer als de ober er is en moeten het weer opzoeken. Of twijfelen ineens.
Dat heb ik altijd wel als er een lange tijd zit tussen bestelling bepalen en het bestellen zelfquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:27 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik pak de kaart en beslis binnen een minuut. En bestel. Maar veel tafelgenoten hebben bestelstress
Weten het niet meer als de ober er is en moeten het weer opzoeken. Of twijfelen ineens.
nee? Maar wil niet meer naar buitenquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:30 schreef mschol het volgende:
[..]
haal een ijsje, net als wat ik gisteren deed
nog gezien?
lolquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 16:58 schreef Recce het volgende:
Heeft @:DeZwabber weer een forumpauze? Dat Starlinergeval is nog steeds niet terug en nu is Boeing erachter gekomen dat-ie met de huidige software niet zonder bemanning kan terugkeren.
quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee? Maar wil niet meer naar buiten
Ze bezorgen ookquote:
je hebt wat gemist:quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee? Maar wil niet meer naar buiten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:35 schreef mschol het volgende:
[..]
je hebt wat gemist:ohhhhhhhhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:35 schreef mschol het volgende:
[..]
je hebt wat gemist:Oeh niceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Same shit, different day
SC hopper present
chocolade zeker aan de kleur te zien?quote:
19 augustus?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:40 schreef Koen66 het volgende:
Volgende week maandag 34 graden zal wel een Buienradar glitch zijn
mokkaquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:39 schreef Nizno het volgende:
[..]
chocolade zeker aan de kleur te zien?
ah okequote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:41 schreef mschol het volgende:
[..]
mokka
maar smaken kon je gewoon kiezen
yupquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou hehe, 200 meter vrouwen. Eens kijken of die DJ wat geleerd heeft van zaterdag.
hmm zou wel kunnen toch 34 gradenquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:40 schreef Koen66 het volgende:
Volgende week maandag 34 graden zal wel een Buienradar glitch zijn
das niet volgende week maandagquote:
LIgt er aan hoe je er tegen aan kijkt. Het is wel een ander weeknummer...quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:44 schreef Nizno het volgende:
[..]
das niet volgende week maandag
das aanstaande maandag
ow heerlijk om dan de boel in de avond te luchten....quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:43 schreef LTVDK het volgende:
Beetje jammer dat een boer het een goed idee vond om vandaag zijn akkers te bemesten
ja das het ook als je zaterdag het er over hebt.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:45 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
LIgt er aan hoe je er tegen aan kijkt. Het is wel een ander weeknummer...![]()
Zo was er hier laatst ook eentje bezig, de halve straat stond blauwquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:45 schreef Nizno het volgende:
[..]
ow heerlijk om dan de boel in de avond te luchten....
zo vinden mensen dat ik niet moet klagen over mensen die een vuurkorf aanzetten van 8 tot 11 savonds...
True wel, alhoewel altijd wel voer een discussiequote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:44 schreef Nizno het volgende:
[..]
das niet volgende week maandag
das aanstaande maandag
zelfs al is het niet blauw... de geur is irritant... als je denkt na een dag de boel dicht te hebben gehad ivm de warmte dat je eindelijk even kan luchten omdat de temperatuur buiten aangenamer wordt.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zo was er hier laatst ook eentje bezig, de halve straat stond blauw
geen discussiequote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
True wel, alhoewel altijd wel voer een discussie
quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:50 schreef Nizno het volgende:
[..]
geen discussie
12 is aanstaande maandag
19 is volgende week maandag
volgende week duid op het volgende weeknummer, dat is dus OOK aanstaande maandagquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:50 schreef Nizno het volgende:
[..]
geen discussie
12 is aanstaande maandag
19 is volgende week maandag
quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:52 schreef mschol het volgende:
[..]
volgende week duid op het volgende weeknummer, dat is dus OOK aanstaande maandag
quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:46 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja das het ook als je zaterdag het er over hebt.
wat raar om dan nog te spreken over volgende week maandag...
volgende week maandag?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:53 schreef Ama het volgende:
Zorgen dat ik zondag dus alles doe in huis zodat ik maandag dat niet hoef te doen.
Ik wil dit helemaal niet wetenquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:52 schreef Ama het volgende:
Oh elke keer als ik op mijn telefoon kijk komt er weer een graden bij maandag want nu staat er al 32.
Zo word ik ook wel eens omschrevenquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:55 schreef mschol het volgende:
[..]
het is wellicht raar en ongebruikelijk maar nog steeds correct
De meteorenzwerm Perseīden bereikt op maandag 12 augustus 2024, rond 21 uur, zijn maximumquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik wil dit helemaal niet weten
LALALALA
Waar ging het ook alweer over?
jij wordt als correct omschreven?quote:
dit is een wolk van stofdeeltjes achtergelaten door de komeet Swift-Tuttle.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De meteorenzwerm Perseīden bereikt op maandag 12 augustus 2024, rond 21 uur, zijn maximum
Zou eerder van die eerste twee uitgaan.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:58 schreef Nizno het volgende:
[..]
jij wordt als correct omschreven?
moeilijk te geloven
de schuld van Taylorquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 22:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
dit is een wolk van stofdeeltjes achtergelaten door de komeet Swift-Tuttle.
Ja, wat niet?quote:
Goh, dit had ik niet van jou verwachtquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 22:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zou eerder van die eerste twee uitgaan.
quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 22:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Goh, dit had ik niet van jou verwacht
Altijd die Swiftquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 22:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
dit is een wolk van stofdeeltjes achtergelaten door de komeet Swift-Tuttle.
Jeejquote:
Ja dit is nog onverwachter dan een trein die op tijd rijdtquote:
Dagtrip naar het buitenland gehad. Nu weer thuis afgezet met het busje.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 22:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jeej![]()
Ik wist niet dat je niet thuis was, maar blijkbaar let ik wel vaker niet op.
Busje komt zoquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 22:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dagtrip naar het buitenland gehad. Nu weer thuis afgezet met het busje.
Ik zit vol met verrassingen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 22:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dit is nog onverwachter dan een trein die op tijd rijdt
Is hard nodig in Nederland.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 22:05 schreef Karzai het volgende:
[..]
wanneer gaan jullie nou eens een kindje maken, ipv john kennedy on meth
mocht je het raam likken?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 22:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Oke, dat klinkt wat speciaal.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 22:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wtfquote:
Heb je nog wat gescoord bij de Bauhaus?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 22:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ben ook speciaalquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 22:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oke, dat klinkt wat speciaal.
Alsof je een piņata bentquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 22:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zit vol met verrassingen.
Oh ja, dat is waar.quote:
Infiltratiebuis en 75 kilo aan kiezels.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 22:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb je nog wat gescoord bij de Bauhaus?
Hoi speciaal, ik ben raar en ongebruikelijkquote:
lekker mugjes binnenlatenquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 22:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Nou, even alle ramen lekker tegen elkaar open zetten
niet likkenquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 22:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Nou, even alle ramen lekker tegen elkaar open zetten
Ik vind dat wellicht een wat rare en ongebruikelijke opmerking van jouquote:
quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 22:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
Waar ga je infiltreren?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 22:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Infiltratiebuis en 75 kilo aan kiezels.
sommige mensen weten wel wat de functie is van een horquote:
Ooit gehoord van horren?quote:
Bedankt voor de reminderquote:
altijd medelijden met mensen in een rolstoelquote:
Ik daht even een midship voltreffer en brand maar dit hoort gewoon zoquote:
Niks vreemds dusquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 22:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind dat wellicht een wat rare en ongebruikelijke opmerking van jou
ik weet wat de theoretische functie is.. in de praktijk valt dat alleen vies tegen altijdquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 22:08 schreef Nizno het volgende:
[..]
sommige mensen weten wel wat de functie is van een hor
Is dat hun slogan?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 22:09 schreef Nizno het volgende:
[..]
altijd medelijden met mensen in een rolstoel
de zonnebloem laat je niet zitten
yupquote:
hier werken ze prima.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 22:10 schreef mschol het volgende:
[..]
ik weet wat de theoretische functie is.. in de praktijk valt dat alleen vies tegen altijd
Nee, dit is wel gebruikelijkquote:
Verstandig, heeft bij mij wel een hoop geholpen door de kiezelgoot aan te leggenquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 22:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
In de tuin, mezelf maar even wapenen tegen wat wateroverlast
Ik ben tot op de dag van vandaag, erg dankbaar voor mijn horrenquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 22:10 schreef mschol het volgende:
[..]
ik weet wat de theoretische functie is.. in de praktijk valt dat alleen vies tegen altijd
Op wat dan hahaaaatjesquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 22:10 schreef Ama het volgende:
Het begint al ergens op te lijken.
[ afbeelding ]
Succesquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 22:12 schreef Koen66 het volgende:
Morgen vakantieauto inleveren en weer werken
Wij laten ze niet zitten!quote:
quote:Mensen met een lichamelijke beperking zijn vaker alleen dan ze zouden willen. Voor hen zijn persoonlijk contact en eropuit gaan niet altijd vanzelfsprekend.
Zeker in coronatijd is sociaal isolement een dagelijkse realiteit. Zonnebloemvrijwilligers creëren momenten om naar uit te kijken en herinneringen om te koesteren.
Wij laten ze niet zitten
Ook binnen de Zonnebloem afdeling Achtkarspelen zijn vrijwilligers actief. Afgelopen jaar hebben we zoveel mogelijk geprobeerd contact te houden met onze deelnemers.
Normaalgesproken gaan de vrijwilligers op huisbezoek, samen eropuit of ze organiseren vakanties en andere activiteiten voor mensen met een lichamelijke beperking. Doordat er steeds meer vraag is naar kleinschalige en 1-op-1 activiteiten, zijn er steeds meer vrijwilligers nodig. De komende jaren wil de Zonnebloem er voor nog meer mensen in deze omgeving kunnen zijn. Daar hebben we jouw hulp bij nodig.
wel een leuke vakantie gehad?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 22:12 schreef Koen66 het volgende:
Morgen vakantieauto inleveren en weer werken
Volgens mij moet ik ook nog behoorlijk wat extra's halen; maar had niet zo'n zin om teveel te slepen vandaag. Ga van het weekend ook even een gootje maken die naar de tuin afloopt; en daar dan even meterje de grond in. Zou het ergste wel op moeten lossen dan hoop ik.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 22:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Verstandig, heeft bij mij wel een hoop geholpen door de kiezelgoot aan te leggenGing alleen wel ietsjes meer in dan 75 kilo
Als ik eindelijk eens een keer nieuwe kozijnen neem dan neem ik er gelijk van die inzethorren bij. Heb hier een paar keer wat geklooid met van dat klittenbandgaas dat je zelf op maat moet knippen, maar dat is zo'n gekut en het blijft niet goed zittenquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 22:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben tot op de dag van vandaag, erg dankbaar voor mijn horren
quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 22:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben tot op de dag van vandaag, erg dankbaar voor mijn horren
Ja, ik kan echt horren aanbevelenquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 22:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als ik eindelijk eens een keer nieuwe kozijnen neem dan neem ik er gelijk van die inzethorren bij. Heb hier een paar keer wat geklooid met van dat klittenbandgaas dat je zelf op maat moet knippen, maar dat is zo'n gekut en het blijft niet goed zitten
Op de slaapkamer heb ik sinds vorig jaar ook horren; dat is wel echt een uitkomst.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 22:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als ik eindelijk eens een keer nieuwe kozijnen neem dan neem ik er gelijk van die inzethorren bij. Heb hier een paar keer wat geklooid met van dat klittenbandgaas dat je zelf op maat moet knippen, maar dat is zo'n gekut en het blijft niet goed zitten
nodig niet, maar vond het heerlijk vandaag weer even klimaatvluchteling te zijnquote:
Ah dan valt het mee, ik heb een tuin die afloopt richting het huis, dat werkt ook niet echt mee bij flinke regenquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 22:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Volgens mij moet ik ook nog behoorlijk wat extra's halen; maar had niet zo'n zin om teveel te slepen vandaag. Ga van het weekend ook even een gootje maken die naar de tuin afloopt; en daar dan even meterje de grond in. Zou het ergste wel op moeten lossen dan hoop ik.
Ja jaquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 22:15 schreef Nizno het volgende:
[..]
nodig niet, maar vond het heerlijk vandaag weer even klimaatvluchteling te zijn
Dat is onhandig. Je hebt ook wel eens binnen moeten dweilen toch?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 22:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ah dan valt het mee, ik heb een tuin die afloopt richting het huis, dat werkt ook niet echt mee bij flinke regen
Ja had ik vroeger toen ik nog thuis woonde wel, die waren ook speciaal voor die kozijnen gemaakt (degene die het huis had gebouwd was een timmerman). Wilde zoiets ook wel voor hier maken maar nooit aan toegekomen omdat ik het zonde vond want ik wilde al nieuwe kozijnen voordat ik het huis kochtquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 22:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ik kan echt horren aanbevelen
vandaag was het hier in huis net of er een bak water op de ramen was gegooid en aan het verdampen was het huis in ofzo.... of de waterkoker die met de deksel open aan het koken was.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 22:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja ja
Flex flex
Nee, airco is wel fijn, maar ik gebruik het liever niet.
Ook in de auto niet, maar goed.. ik kom er niet onderuit als ik niet levend geroosterd wil worden
Leuk spaardoel ..quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 22:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja had ik vroeger toen ik nog thuis woonde wel, die waren ook speciaal voor die kozijnen gemaakt (degene die het huis had gebouwd was een timmerman). Wilde zoiets ook wel voor hier maken maar nooit aan toegekomen omdat ik het zonde vond want ik wilde al nieuwe kozijnen voordat ik het huis kocht
Ik vind het zo jammer dat het hier met de ramen zo irritant is om er een hor voor te doen omdat de klinken naar binnen draaien zeg maar.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 22:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Op de slaapkamer heb ik sinds vorig jaar ook horren; dat is wel echt een uitkomst.
Heb je dan ook vandaag aan de ramen gelikt?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 22:19 schreef Nizno het volgende:
[..]
vandaag was het hier in huis net of er een bak water op de ramen was gegooid en aan het verdampen was het huis in ofzo.... of de waterkoker die met de deksel open aan het koken was.
een rare benauwde warmte. Terwijl ik dus op tijd alles dicht had gedaan.
dus ja daarom was vluchteling spelen heerlijk.
Hopelijk is dat morgen niet zo in huis.
nope ik ben geen windowlickerquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 22:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb je dan ook vandaag aan de ramen gelikt?
Ja nou ja.. moet ie zelf wetenquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 22:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
LTVDK gaat eerst nog een paar keer naar de VS op vakantie.
je kunt voor meerdere dingen tegelijk sparenquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 22:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
CE en ik ook niet.quote:
Ja 2 keer, eerste keer was het gebeurd toen ik op vakantie was, rook heel mijn huis naar nat laminaatquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 22:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat is onhandig. Je hebt ook wel eens binnen moeten dweilen toch?
CE mocht met het busje naar huisquote:
quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 22:21 schreef Nizno het volgende:
[..]
je kunt voor meerdere dingen tegelijk sparen
Denk dat ik gewoon bij de bank om meer hypotheek ga vragen (en kijken welke energiesubsidies je tegenwoordig allemaal krijgt). Mijn hypotheek is ongeveer 1/3e van de huidige marktwaarde, dus dat moet wel lukken denk ik.quote:
Vakantie is mij veel waardquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 22:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die energiesubsidies zijn vooral voor mensen die grote huizen hebben heb ik het ideequote:Op dinsdag 6 augustus 2024 22:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denk dat ik gewoon bij de bank om meer hypotheek ga vragen (en kijken welke energiesubsidies je tegenwoordig allemaal krijgt). Mijn hypotheek is ongeveer 1/3e van de huidige marktwaarde, dus dat moet wel lukken denk ik.
#ShockedPikachuquote:
Land of the free, home of the bravequote:Op dinsdag 6 augustus 2024 22:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja nou ja.. moet ie zelf weten
Het is een vrij land enz.
Nog 5,5quote:
Ja voor de meeste subsidies moet je ook '2' dingen laten doen. Maar isolerende kunststof kozijnen en triple isolerend glas telt al als twee dingen. En anders kan ik nog mijn zolder isoleren, of zonnepanelen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 22:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die energiesubsidies zijn vooral voor mensen die grote huizen hebben heb ik het idee
quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 22:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Nog 2 weken![]()
Maar eerst.. Rottumeroog![]()
![]()
Zelfs met isoleren van mijn dak kwam ik nauwelijks aan de vierkante meters; en toen was het geld op natuurlijk en kon ik geen tweede ding laten doenquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 22:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja voor de meeste subsidies moet je ook '2' dingen laten doen. Maar isolerende kunststof kozijnen en triple isolerend glas telt al als twee dingen. En anders kan ik nog mijn zolder isoleren, of zonnepanelen.
Jij dacht laat ik eens gek doen en naar het noordelijkste uithoekje van het land gaan?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 22:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Nog 2 weken![]()
Maar eerst.. Rottumeroog![]()
![]()
Jij als moneymaker?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 22:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zelfs met isoleren van mijn dak kwam ik nauwelijks aan de vierkante meters; en toen was het geld op natuurlijk en kon ik geen tweede ding laten doen
Mijn zolder heb ik misschien nog wat speelruimte, want ik kan daar ook nog de vloer isoleren. Moet ik alleen nog wel een trap plaatsen om het daar begaanbaar te makenquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 22:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zelfs met isoleren van mijn dak kwam ik nauwelijks aan de vierkante meters; en toen was het geld op natuurlijk en kon ik geen tweede ding laten doen
quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 22:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij dacht laat ik eens gek doen en naar het noordelijkste uithoekje van het land gaan?
quote:
Ik geef je groot gelijkquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 22:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Zulke 'verlaten' eilanden fascineren mij en er worden excursies georganiseerd. Dus toen je daarvoor kaarten kon krijgen, stond ik als eerst in de digitale wachtrij![]()
*kwispelt
Ik vond de boottocht net iets te lang.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 22:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Zulke 'verlaten' eilanden fascineren mij en er worden excursies georganiseerd. Dus toen je daarvoor kaarten kon krijgen, stond ik als eerst in de digitale wachtrij![]()
*kwispelt
Nee, ik ook niet.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 22:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik geef je groot gelijkZo hoog ben ik nog nooit in het land geweest
Er is daar gewoon een wcquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 22:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik vond de boottocht net iets te lang.
Geen vermakelijke meezingers en bootjesbingo?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 22:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik vond de boottocht net iets te lang.
Tof hoorquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 22:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
*kwispelt
De hele boottocht Engelbewaarder en Leefquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 22:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Geen vermakelijke meezingers en bootjesbingo?
Ik vind het echt leuk dat ze zoiets organiserenquote:
Mocht je de heenreis doorstaan dan kom je daarna nooit meer van dat eiland afquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 22:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
De hele boottocht Engelbewaarder en Leef
Helemaal priem, nooit meer de sunday scaries.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 22:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mocht je de heenreis doorstaan dan kom je daarna nooit meer van dat eiland af
quote:
quote:Expeditie Rottumeroog
Altijd al naar een onbewoond en mythisch eiland gewild? Het Groningse Waddeneilandje Rottumeroog is normaal niet toegankelijk. Maar Staatsbosbeheer organiseert ook dit jaar weer expedities naar dit vogeleiland van rust. Een unieke kans om te genieten van stilte en de natuur van het Werelderfgoed Waddenzee en een ontmoeting met zeehonden en vogels.
Een intensieve tocht
Op Rottumeroog kom je niet zomaar. Deze dag heet met recht een expeditie vanwege de lengte en de intensiteit van de tocht. Afhankelijk van het weer duurt de totale expeditie 13 tot 14 uur. De vaartijd is 3 tot 4 uur (enkele reis). Daarnaast reis je met een klein schip, sta je bloot aan de veranderlijke weersomstandigheden en loop je op Rottumeroog een groot stuk over het wad.
Brrrrquote:
Dat hoort toch veel sneller te kunnen? Is maar een stukje oostelijker dan Schiermonnikoog, en dat is nog geen uur varen vanaf Lauwersoogquote:
Klinkt als een droomreisquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 22:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
3-4 uur Engelbewaarder in je oor, dus...
Ja, wil ik ook nog een keer doen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 22:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind het echt leuk dat ze zoiets organiserenen het schijnt nog aardig populair te zijn
Ja eh.. ik zal het doorgeven ?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 22:40 schreef Koen66 het volgende:
*zet wekker weer op 5:30
[..]
Dat hoort toch veel sneller te kunnen? Is maar een stukje oostelijker dan Schiermonnikoog, en dat is nog geen uur varen vanaf Lauwersoog
Vooral met die muzikale begeleidingquote:
Misschien moet je trappen?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 22:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja eh.. ik zal het doorgeven ?
Dat zou dan in 2025 zijn, alles is dit jaar volgeboektquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 22:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, wil ik ook nog een keer doen.Moet het niet te warm zijn
quote:
Hmm.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 22:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat zou dan in 2025 zijn, alles is dit jaar volgeboekt![]()
September is de laatste maand waarin de expeditie plaats vindt.
quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 22:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Ja of per sup daarheen peddelen
quote:
Ik zou dood willen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 22:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
3-4 uur Engelbewaarder in je oor, dus...
Ik zou van boord springen en zelf gaan zwemmenquote:
Laatste stukje moet je lopen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 22:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zou van boord springen en zelf gaan zwemmen
De groeten
Ja, komen die waterschoenen weer van pasquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 22:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Laatste stukje moet je lopen.
*pakt ook zwemkleding inquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 22:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
Laatste keer wadlopen was eigenlijk wadzwemmenwel enorm gelachen die dag.
Volgens mij valt het bij die tocht van jou wel mee; moet je alleen laatste stukje even tot aan je middel in het water.quote:
Had je geen guide ofzo?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 22:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Volgens mij valt het bij die tocht van jou wel mee; moet je alleen laatste stukje even tot aan je middel in het water.
Wij moesten door een paar geulen heen en verkeken ons een beetje op de diepte (en stroming).
ik misschien wel nooitquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 22:54 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ben deze eeuw nog niet bij de Waddenzee geweest
Niks mis mee.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 22:55 schreef mschol het volgende:
weer wat DLC voor planet zoo gescoord via schimmige sites
Planet Zoo: Tropical Pack ¤2,78 EURquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 22:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Niks mis mee.
Welke heb je gescoord?
Ik wel, want vakanties met ouders en broer naar Texel, maar dat was nog in de jaren 90 van de vorige eeuw...quote:
Nice.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 22:56 schreef mschol het volgende:
[..]
Planet Zoo: Tropical Pack ¤2,78 EUR
Planet Zoo: Australia Pack ¤2,79 EUR
Planet Zoo: Africa Pack ¤2,61 EUR
Planet Zoo: Conservation Pack ¤3,41 EUR
Planet Zoo: North America Animal Pack ¤2,66 EUR
Planet Zoo: Oceania Pack ¤3,50 EUR
ik mis er nog wel een paar, maar dit leken mij nu het leukstquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 22:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nice.
Ik moet ook eens kijken welke ik nog mis, zodra ik daar weer mee ga spelen.
Jawel, maar we wilde heel graag de avontuurlijke route doen dus die liet ons behoorlijk zwoegen.quote:
ik ben, zover ik weet , sowieso nooit op de eilanden geweest..quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 22:57 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik wel, want vakanties met ouders en broer naar Texel, maar dat was nog in de jaren 90 van de vorige eeuw...
Ik heb gewoon alles via die sites gekocht. Scheelt veel geld haha.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 22:55 schreef mschol het volgende:
weer wat DLC voor planet zoo gescoord via schimmige sites
Kill it with firequote:Op dinsdag 6 augustus 2024 23:05 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben gestoken op mijn voet en hiel.
Vieze vuile teringbeesten.
Mij ook niet. Is denk ik een voordeel van die fibromen. Muggen denken bij de bulten oh die hebben we al gehad, die is niet meer leuk...quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 23:10 schreef Ama het volgende:
Muggen vinden mij niet meer interessant volgens mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |