quote:en ga je net zo gillen als de dames 40 jaar geleden?
Op donderdag 10 april 2003 20:37 schreef Jane het volgende:
Ik ben trouwens te herkennen doordat ik de eerste ben die flauwgevallen afgevoerd word.![]()
quote:Een Take That-fan is er niks bij.
Op donderdag 10 april 2003 20:46 schreef MuadDib het volgende:[..]
en ga je net zo gillen als de dames 40 jaar geleden?
quote:En dat is dan weer niks vergeleken bij wat er gaat gebeuren als ik die prijsvraag van Radio 2 (een ontmoeting met) win! Berg je dan maar, Paul!
Op donderdag 10 april 2003 20:56 schreef Tijn het volgende:[..]
Een Take That-fan is er niks bij.
Serieus: ik zou waarschijnlijk geen woord uit kunnen brengen. En ik ga ook niet staan gillen bij het concert. Wel meezingen, wat op zich ook wel weer erg genoeg is.
quote:Ach dat doet iedereen wel als de tonen van "let it be" e.d. door het Gelredome schallen
Op vrijdag 11 april 2003 11:06 schreef Jane het volgende:
En ik ga ook niet staan gillen bij het concert.Wel meezingen, wat op zich ook wel weer erg genoeg is.
quote:En Moeder Marie het publiek bestraffend aankijkt voor uit de maat en vals zingen.
Op vrijdag 11 april 2003 11:09 schreef calvobbes het volgende:
Ach dat doet iedereen wel als de tonen van "let it be" e.d. door het Gelredome schallen
[Dit bericht is gewijzigd door Jane op 11-04-2003 12:27]
quote:Dan ligt Jane al een dag in de rij en is ze al drie keer flauwgevallen
Op vrijdag 11 april 2003 12:11 schreef Seborik het volgende:Jeej, nog maar 2 weken.
quote:Been there, done that...
Op vrijdag 11 april 2003 12:27 schreef calvobbes het volgende:[..]
Dan ligt Jane al een dag in de rij en is ze al drie keer flauwgevallen
Nou ja, ik bedoel een halve dag in de rij staan om vlak voor het podium te kunnen staan dan. Ben nog nooit flauwgevallen bij het zien van een Beatle of wie dan ook.
Deze keer ga ik niet zo lang in de rij staan. Gewoon om een normale tijd er heen en dan maar hopen dat ik toch nog wat kan zien. Vraag me af of er deze keer ook schermen zijn waar je het op kunt zien. Niet dat dat hetzelfde is, maar altijd beter dan helemaal niet kunnen volgen wat er zich op het podium afspeelt. Bij zijn vorige concerten in Ahoy waren die er iig niet.
quote:Bij de reclames voor zijn DVD die je op TV ziet, zie ik wel allerlei schermen e.d. Maar daar zitten dan ook wel kunstzinnig verantwoorden plaatjes op en niet Paul zelf... Alhoewel... Bovenaan in het midden van het podium zag ik wel Paul op een scherm.... Hmmmm.... beter kijken volgende keer
Op vrijdag 11 april 2003 13:18 schreef Jane het volgende:Vraag me af of er deze keer ook schermen zijn waar je het op kunt zien. Niet dat dat hetzelfde is, maar altijd beter dan helemaal niet kunnen volgen wat er zich op het podium afspeelt. Bij zijn vorige concerten in Ahoy waren die er iig niet.
Eerst leek 't me niet zo, maar ik moet zeggen, toen ik hoorde dat 't echt een goeie show met Beatles/Wings materiaal ging worden... Werd ik toch wel enthousiast van
quote:Er zijn nog veldkaarten te koop volgens ticketservice dus ga gezellig mee
Op vrijdag 11 april 2003 14:12 schreef Zander het volgende:
Ik begin ook steeds meer te twijfelen, 't is misschien tenslotte de enige keer dat ik McCartney ooit in het echt kan zien. Er zijn toch nog veldkaarten te koop?
quote:Tja, het is niet goedkoop, maar volgens mij ben je gek als je het niet doet. Zo vaak krijg je inderdaad de kans niet om een Beatle live te zien (en dan nog McCartney ipv Starr
Op vrijdag 11 april 2003 14:12 schreef Zander het volgende:
Ik begin ook steeds meer te twijfelen, 't is misschien tenslotte de enige keer dat ik McCartney ooit in het echt kan zien. Er zijn toch nog veldkaarten te koop?
Maar gelukkig speelt hij 'Jet' nog steeds live. Moet wel één van zijn persoonlijke favorieten zijn, want volgens mij heeft hij dat nummer tijdens al zijn toernees na Band On The Run altijd gespeeld.
* Heb gelijk de 'Back in the U.S.' cd maar even opgezet. Ik begin al helemaal in de stemming te komen.
[Dit bericht is gewijzigd door Jane op 11-04-2003 19:00]
* Tijn heeft er erg veel zin in!
Ik heb der SUPER zin in!!
Tijn en ik meeten al in Rotterdam en reizen vanaf daar richting Arnhem.
Als we om 14:37 van Rdam CS vertrekken, zijn we rond 15:13 op Utrecht CS en iets voor 4'en in Arnhem. Das netjes, kunnen we daar nog een terrasje pakken en wat eten in de buurt van het stadion en dan lopen we naar Mecca
quote:Mecca is wat ver lopen en laat volgens mij nog steeds geen heidenen toe, Tijn.
Op maandag 14 april 2003 14:24 schreef Tijn het volgende:
Op basis van ns.nl:Als we om 14:37 van Rdam CS vertrekken, zijn we rond 15:13 op Utrecht CS en iets voor 4'en in Arnhem. Das netjes, kunnen we daar nog een terrasje pakken en wat eten in de buurt van het stadion en dan lopen we naar Mecca
quote:De laatste keer (U2) zijn we er per bus naar toegegaan en ik geloof dat dat ook wel een goed idee was wat betreft afstand.
Op maandag 14 april 2003 14:31 schreef Seborik het volgende:
Hoever is het lopen naar dat stadion?
Note to self: regel strippenkaart
quote:Oh, dan zie ik jullie ook wel in rotterdam
Op maandag 14 april 2003 14:03 schreef Seborik het volgende:
Tijn en ik meeten al in Rotterdam en reizen vanaf daar richting Arnhem.
Dat stadion is volgens mij best een eind van het centrum vandaan, ik vraag me zelfs af of je er in de buurt wel wat te eten kunt halen. Maar er gaat vast wel een vorm van OV heen.
quote:Anders eten we iets in de stad van Arnhem en nemen we daarna een vorm van OV naar het stadion. No problem
Op maandag 14 april 2003 15:03 schreef menjo het volgende:[..]
Dat stadion is volgens mij best een eind van het centrum vandaan, ik vraag me zelfs af of je er in de buurt wel wat te eten kunt halen. Maar er gaat vast wel een vorm van OV heen.
quote:Ja, das goed. Iets voor half 3 afspreken bij de FRS in het station? De trein vertrekt om 14:37.
Op maandag 14 april 2003 15:03 schreef menjo het volgende:[..]
Oh, dan zie ik jullie ook wel in rotterdam
quote:Ok. Iermand btw enig idee tot hoe laat het concert ongeveer duurt? De laatste trein naar Rotterdam gaat om 23.37 vanaf arnhem (behalve als je de nachttrein wil nemen, en daar heb ik geen zin in).
Op maandag 14 april 2003 15:08 schreef Tijn het volgende:[..]
Ja, das goed. Iets voor half 3 afspreken bij de FRS in het station? De trein vertrekt om 14:37.
quote:Nee, maar het duurt 2 en een half uur, heb ik gehoord. Hoe laat begint het ook alweer?
Op maandag 14 april 2003 15:21 schreef menjo het volgende:[..]
Ok. Iermand btw enig idee tot hoe laat het concert ongeveer duurt?
quote:Een uur of 8 toch?
Op maandag 14 april 2003 15:52 schreef Jane het volgende:[..]
Nee, maar het duurt 2 en een half uur, heb ik gehoord. Hoe laat begint het ook alweer?
quote:Ik heb volgens mij niks van Gouda gezien. Maar als je zorgt dat je voor kwart over 3 op Utrecht ben, kun je sowieso instappen in onze trein
Op maandag 14 april 2003 15:57 schreef Zander het volgende:
Als ik 't goed heb stopt de trein van R'dam naar Utrecht / Arnhem ook in Gouda, dus dan stap ik daar wel op.
quote:Vergeet dat maar. Gelredome ligt ver buiten de stad en de terrasjes.
Op maandag 14 april 2003 14:24 schreef Tijn het volgende:
Op basis van ns.nl:Als we om 14:37 van Rdam CS vertrekken, zijn we rond 15:13 op Utrecht CS en iets voor 4'en in Arnhem. Das netjes, kunnen we daar nog een terrasje pakken en wat eten in de buurt van het stadion en dan lopen we naar Mecca
quote:Ok, maar met OV is het toch wel te doen naar het stadion?
Op dinsdag 15 april 2003 00:11 schreef calvobbes het volgende:[..]
Vergeet dat maar. Gelredome ligt ver buiten de stad en de terrasjes.
quote:Ja hoor, met de bus gaat het prima en over het algemeen laten ze bij grote concerten (oa U2) bussen speciaal rijden. Dat zou wel goed moeten gaan iig.
Op dinsdag 15 april 2003 00:49 schreef Seborik het volgende:
Ok, maar met OV is het toch wel te doen naar het stadion?
quote:Mooi, dan doen we dat dus
Op dinsdag 15 april 2003 00:51 schreef Litpho het volgende:[..]
Ja hoor, met de bus gaat het prima en over het algemeen laten ze bij grote concerten (oa U2) bussen speciaal rijden. Dat zou wel goed moeten gaan iig.
Oh jongens, ik kan bijna niet meer wachten. Zeker niet nu ik de Anthology gisteren heb afgekeken. Een levende legende, indeed...
Paul McCartney
Tue 22 Apr, 00:40 - 01:40 60 mins (Nederlandse tijd dus)
Back In The World:
A compelling brand new live concert film from Paul McCartney's first tour in almost 10 years, featuring his most popular songs of the 20th Century from The Beatles era and Wings to his more recent solo material. The concert is filmed live in the USA and follows Paul across 19 cities at 27 concerts over 7 weeks.
The live performance is interspersed with candid film of Paul off-stage, meeting fans and at celebrity parties. The film gives a glimpse of the private life behind the musical legend who has made a unique impact on generations of fans.
Features performances of many of his greatest world hits including Hey Jude, Let It Be, Jet, Can't Buy Me Love, All My Loving and Back in the USSR plus more live performances of Beatles classics including Hello Goodbye, Michelle and She's Leaving Home.
Bron: bbc.co.uk
Vraag me af of het hetzelfde is als de DVD (die ik eergisteren gekocht heb, maar nog niet helemaal gekeken)? Denk het wel, maar dan een beetje ingekort.
In ieder geval misschien leuk voor degenen die de DVD (nog) niet hebben en ik neem hem zelf denk ik ook wel ff op, voor het geval het toch iets anders is.
quote:Hee, dan heb ik waarschijnlijk naast je gestaan!
Op maandag 21 april 2003 23:14 schreef Minnie_ het volgende:
Ik ben 10 jaar geleden geweest samen met m'n broertje, die toen 17 was en een grote Beatles/Paul McCartney-fanStond nog helemaal vooraan ook
Tenzij je op een andere dag was natuurlijk. Ik was er op 9 oktober (John Lennon's verjaardag, vandaar dat ik het nog weet).
Vanavond dus op BBC 1!
quote:Vind je dat niet jammer, dat je het al kijkt omdat de setlist dus de hele toer hetzelfde is?
Op dinsdag 22 april 2003 12:39 schreef Jane het volgende:
Vanavond dus op BBC 1!
quote:Nee hoor. Het is niet alsof de nummers anders een verrassing zouden zijn. Volgens mij heb ik aan het begin van dit topic de setlist al eens gepost. Bovendien heb ik de cd ook al een tijdje in huis.
Op dinsdag 22 april 2003 12:59 schreef SunChaser het volgende:[..]
Vind je dat niet jammer, dat je het al kijkt omdat de setlist dus de hele toer hetzelfde is?
En mocht ik vrijdag niks zien omdat ik te klein ben, dan weet ik toch een beetje wat zich op het podium afspeelt.
Oh, ik zag trouwens op de dvd dat er wel degelijk op één van de schermen ook beelden van het podium worden getoond.
quote:Onbegonnen zaak. Toen ik de afkorting van dat nieuwe subforum zag, dacht ik al dat het speciaal voor mij bedoeld was.
Op dinsdag 22 april 2003 21:45 schreef SunChaser het volgende:
Jane, om met je tijd mee te gaan
quote:
Op dinsdag 22 april 2003 21:57 schreef Jane het volgende:[..]
Onbegonnen zaak. Toen ik de afkorting van dat nieuwe subforum zag, dacht ik al dat het speciaal voor mij bedoeld was.
Jaaaaaa, een 30+ forum
quote:Ik zou het thuislaten en de gok niet wagen.
Op woensdag 23 april 2003 20:59 schreef missPARTY het volgende:
Weet iemand trouwens ook ofdat je je een fototoestel kan meenemen, dat dat niet afgepakt wordt bij de controle...
quote:Maja kijk... strx heb je dan maybe wel super vette foto's
Op woensdag 23 april 2003 21:00 schreef Wodan het volgende:[..]
Ik zou het thuislaten en de gok niet wagen.
quote:Wegwerpcamera's worden over het algemeen wel toegelaten, maar een garantie kan ik je niet geven. Ze gaan iig wel moeilijk doen bij uitgebreide camera's met een zoomlens of digitale camera's.
Op woensdag 23 april 2003 20:59 schreef missPARTY het volgende:
Weet iemand trouwens ook ofdat je je een fototoestel kan meenemen, dat dat niet afgepakt wordt bij de controle...
Oh jongens, ik heb er zin in!
Heb gisteren nog even dat programma van de BBC gekeken (inderdaad een verkorte versie van de DVD) en volgens mij wordt het geweldig.
Wordt een bijzondere meeting denk ik zo!
En houd je het nog vol Jane of wil je nu al in de rij gaan liggen?
quote:Bijna niet, calvobbes!
Op donderdag 24 april 2003 21:29 schreef calvobbes het volgende:
En houd je het nog vol Jane of wil je nu al in de rij gaan liggen?
Maareh, valt wel mee hoor. Ik verheug me er wel ontzettend op.
Iemand trouwens enig idee hoe laat die tent opengaat? 'Aanvang 20.00 uur', gaan de deuren dan om 18.00 uur open, zoals mijn vriendin beweerde? Of heb ik er overheen gelezen op de kaarten?
quote:Dat is nooit precies duidelijk. Ligt er een beetje aan hoe laat Paul klaar is met de soundcheck enzo.
Op donderdag 24 april 2003 23:19 schreef Jane het volgende:Iemand trouwens enig idee hoe laat die tent opengaat? 'Aanvang 20.00 uur', gaan de deuren dan om 18.00 uur open, zoals mijn vriendin beweerde? Of heb ik er overheen gelezen op de kaarten?
Maar het zal wel rond zes uur zijn.
Hoelaat ga jij in de rij liggen denk je?
No way dat Jane op dr voeten kan blijven staan
quote:Weet het nog niet. Ik hoop er in ieder geval te zijn als de deuren opengaan, het liefst wat eerder. Maar ik ben ook een beetje afhankelijk van mijn vriendin, die de muziek hartstikke leuk vindt en zelfs 2x mee is geweest naar Liverpool, maar verder die rare liefde van mij voor dat groepje nooit helemaal zal begrijpen.
Op donderdag 24 april 2003 23:21 schreef calvobbes het volgende:Hoelaat ga jij in de rij liggen denk je?
We vertrekken iig op 14.00 uur van huis en dan ligt het aan het verkeer hoe laat we in Arnhem zijn. Eerst naar het hotel inchecken en onze spullen wegbrengen, misschien wat eten of zo en dan maar naar het stadion of zo, stel ik me voor.
Hebben jullie al een tijd in gedachten dat jullie er zijn?
quote:Hehe.
Op donderdag 24 april 2003 23:21 schreef Tijn het volgende:
No way dat Jane op dr voeten kan blijven staan
Het wordt iig een concert met van alles wat. Van bijna unplugged tot behoorlijk stevige rock. Echt Macca dus. Ik verheug me op alles, maar vooral ook op wat Wings-nummers. Ben tenslotte ooit begonnen als Wings-fan en slijt nooit helemaal. Net nog even naar 'Let me roll it' gekeken op de DVD. Geweldig! En 'Jet' ook, en 'Live and let die' en, en .....
quote:Ze hebben voor vanavond regen voorspeld het kijkt hier nu al donker. Zal het in Arnhem ook wel donker kijken.
Op vrijdag 25 april 2003 12:56 schreef calvobbes het volgende:
Wat is het trouwens lekker weer buiten! Misschien dat ze het dak open laten tot het concert
Maar in ieder geval, veel plezier iedereen.
quote:* MuadDib "Backt" met je mee (maar dan wel met "Back in the US")
Op vrijdag 25 april 2003 16:32 schreef Theeboon het volgende:
Ik zal 't maar moeten doen met 'Back in the world'
quote:Ik ook!
Op vrijdag 25 april 2003 16:32 schreef Theeboon het volgende:
Ik zal 't maar moeten doen met 'Back in the world'
De ex-Beatle bleek een behoorlijk mondje Nederlands te kunnen spreken. Hij sprak het publiek regelmatig aan met Nederlandse volzinnen. McCartney trad op in het kader van zijn Back to the World-tour 2003 die hem al voerde langs podia in de VS, Mexico en Japan. Het concert in Arnhem is het enige dat hij in Nederland geeft. Tot vrijdag was het optreden van McCartney niet uitverkocht. In de loop van de dag werden alsnog de resterende kaarten verkocht.
De show van de Britse megaster begon een half uur te laat. Het wachten was op de grote schare fans uit het westen van het land, die waren opgehouden in lange files vakantieverkeer. De popster zou daar zelf ook last van gehad hebben, ware het niet dat hij en zijn gevolg in twee witte limousines onder politiebegeleiding vanaf Schiphol over de vluchtstrook de A12 werden geleid.
Om half negen begon het concert dan eindelijk. Op een groot videoscherm werden beelden vertoond van het eerste bezoek van de Beatles aan Nederland in de jaren zestig. McCartney speelde vrijdag in Arnhem twintig Beatlenummers, vijftien songs die hij met zijn band Wings op plaat zette en een aantal nummers van zijn soloalbums. Ook droeg hij een nummer op aan zijn huidige echtgenote. "Ik wil dit liedje opdragen aan mijn liefste vrouw Heather."
Onder het uitzinnige publiek bevonden zich niet alleen ouderen die de opkomst en ondergang van de Beatles hebben meegemaakt, maar ook veel jongeren. In totaal genoten een kleine 30.000 mensen van het concert. Het dak van het stadion was tijdens het optreden gesloten wegens mogelijke geluidsoverlast.( www.telegraaf.nl)
Ik wist het niet eens,had er achteraf toch wel heen gewild...
Het was grandioos! Live and let die
Jane, heb je Sebs boodschappen nog door gekregen? We zagen ook webfreak nog ff langskomen en iets wat ondertekend was met "Jane". Was dat DE Jane?\
quote:En het was niet eens uitverkocht, je kon nog ter plekke aan de kassa een kaartje kopen
Op zaterdag 26 april 2003 01:32 schreef HeyFreak het volgende:
ik hoop dat hij binnenkort nog een keer terugkomt in nederland, want ik heb deze helaas moeten missen en ik wil hem wel ooit nog eens live meemaken...
t was echt FOKKING vet!!
quote:ja, maar arnhem is een eindje weg en ik wou niet alleen heengaan...
Op zaterdag 26 april 2003 01:37 schreef Tijn het volgende:[..]
En het was niet eens uitverkocht, je kon nog ter plekke aan de kassa een kaartje kopen
ik hoop alleen maar dat hij binnen een paar jaar weer terugkomt in nederland
quote:Ja Tijn, wrijf het nog een keertje in.
Op zaterdag 26 april 2003 01:37 schreef Tijn het volgende:
En het was niet eens uitverkocht, je kon nog ter plekke aan de kassa een kaartje kopen
Er stonden ook voldoende zwarthandelaren die nadat het concert begon hun prijs vast ver onder de ¤ 60 hebben laten zakken .
Paul speelde veel bekende Beatles, Wings en eigen hits. Hij kwam tweemaal terug voor een toegift.
Ik denk wel dat er een foutje achter de schermen gemaakt is:
Toen Paul de eerste toegift gaf kwam hij op met een vlag; rood-blauw-wit. Wellicht een verkeerde vlag, het publiek stond wel even raar te kijken. Maar zoals ik al zei: het was fantastisch!
Parkeren is trouwens wel erg slecht geregeld bij Gelredome, naast dat het ¤ 8 kost duurt het heel erg lang voordat we de parkeerplaats op konden (te weinig parkeerkaartverkopers).
quote:We hebben de laatste trein uit Arnhem gemist.. ben nu net thuisgekomen..
Op zaterdag 26 april 2003 01:28 schreef Tijn het volgende:
Ik hoop trouwens wel dat Zander en Menjo nog thuis zijn gekomenTwas wel erg laat eik
Maar evengoed heb ik me uitstekend vermaakt, een mooi concert. Misschien schrijf ik morgen nog wat meer, nu
quote:Euj! hoe komt het dat ik maar 2.50 euro hoefde te betalen. En wat is dat voor geneuk in dat stadion. Er word betaald in Ohra's??
Op zaterdag 26 april 2003 03:29 schreef The_Beatles het volgende:
Parkeren is trouwens wel erg slecht geregeld bij Gelredome, naast dat het ¤ 8 kost duurt het heel erg lang voordat we de parkeerplaats op konden (te weinig parkeerkaartverkopers).
quote:Ow gelukkig maar het je nog uberhaupt gelukt is!
Op zaterdag 26 april 2003 04:04 schreef Zander het volgende:We hebben de laatste trein uit Arnhem gemist.. ben nu net thuisgekomen..
De setlist van een macca site:
* electric set *
Hello, Goodbye
Jet
All My Loving
Getting Better
Let Me Roll It
Lonely Road
Your Loving Flame
* solo acoustic set *
Blackbird
Every Night
We Can Work It Out
You Never Give Me Your Money / Carry That Weight
Fool On The Hill
Here Today
Something
* band acoustic set *
Eleanor Rigby
Here, There And Everywhere
I've Just Seen A Face
Calico Skies
Two Of Us
Michelle
* 2nd electric set *
Band On The Run
Back In The USSR
Maybe I'm Amazed
Let 'Em In
My Love
She's Leaving Home
Can't Buy Me Love
Birthday
Live And Let Die
Let It Be
Hey Jude
* 1st encore *
The Long And Winding Road
Lady Madonna
I Saw Her Standing There
* 2nd encore *
Yesterday
Sgt Pepper's (reprise) / The End
Volgens mij zaten er wel een paar verschillen t.o.v. de andere! En was dat nummer wat ze voor de eerste keer deze tour speelde ook echt de eerste keer? Weet niet meer wel nummer dat was
quote:Ik zie 'm dus binnenkort bij het Colosseum optreden.
Op donderdag 3 april 2003 09:14 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik kreeg net van een leraar van mij een mailtje dat hij op 10 en 11 mei gratis optreedt in het Colosseum in Rome. 10 mei is toegankelijk voor iedereen, 11 mei alleen voor het bedrijfsleven. Goh, laten we met school nou net toevallig op 10 mei voor een weekje in Rome aankomen. Dus ik denk eigenlijk dat we daar naartoe gaan, anders zou de leraar het vast niet mailen.
quote:Volgens mij was dat Getting Better.
Op zaterdag 26 april 2003 11:02 schreef calvobbes het volgende:[..]
Volgens mij zaten er wel een paar verschillen t.o.v. de andere! En was dat nummer wat ze voor de eerste keer deze tour speelde ook echt de eerste keer? Weet niet meer wel nummer dat was
quote:
Op zaterdag 26 april 2003 01:30 schreef Tijn het volgende:
Het commercieële breezer-SMS-concept was trouwens ook eigenlijk wel erg grappigJane, heb je Sebs boodschappen nog door gekregen? We zagen ook webfreak nog ff langskomen
Magnifique optreden.. Echt briljant... Ik wil nog es
quote:Jaaaaaaaa! Ik heb ze gezien!
Op zaterdag 26 april 2003 01:30 schreef Tijn het volgende:Jane, heb je Sebs boodschappen nog door gekregen? We zagen ook webfreak nog ff langskomen en iets wat ondertekend was met "Jane". Was dat DE Jane?\
Ik begon gelijk te gillen 'Ahhh, da's voor mij!' en mijn vriendin keek me aan of ik gek geworden was. Dus ik uitleggen dat ik 'Jane' was en dat die rare namen ('Seb', 'Calvobbes' enz...) mensen van internet waren.
En toen wilde ik er één terugsturen met de groetjes, maar dat heb ik waarschijnlijk verkeerd gedaan (verkeerde nummer?), want hij verscheen maar niet in beeld. Later nog eens en toen kreeg ik ook dat berichtje terug van 'PAUL'. Maar toen begonnen ze net met het concert.
Wel grappig, want ik riep dus keihard 'Shit', omdat het berichtje aan jullie nog niet langs was geweest, maar de mensen naast me stonden heel raar te kijken. 'Wat zeur je nou, het begint eindelijk', zo iets.
quote:Nee, die staat volgens mij ook op de DVD...
Op zaterdag 26 april 2003 11:12 schreef Tijn het volgende:[..]
Volgens mij was dat Getting Better.
Het was de eerste keer dat iemand 't in Nederland kreeg te horen...
quote:Ik kon gelukkig meerijden met de lift van Zander, nog onwijs bedankt daarvoor
Op zaterdag 26 april 2003 11:02 schreef calvobbes het volgende:[..]
Ow gelukkig maar het je nog uberhaupt gelukt is!
Ben benieuwd hoe laat menjo thuis was
Maar het concert was verder echt erg gaaf, in het begin leek het een beetje plichtmatig maar dat werd later wel anders . Geweldige show ook, het kost een paar centen maar dan krijg je ook wat.
Alleen die intro met al die dansers vond ik een beetje overbodig, het zag er wel leuk uit maar de relatie met de rest van het optreden ontging me een beetje.
Die 2 nummers die ze voor het eerst speelden waren Getting Better en She's Leaving Home dacht ik.
Mijzelf stond vrij vooraan, ik denk zo'n 3 meter van 't podium
quote:Toen al
Op zaterdag 26 april 2003 11:46 schreef Jane het volgende:Ik begon gelijk te gillen
Hoe was je dan wel niet bij het concert zelf
quote:Ik heb die opnames nog van die radio special van een jaar of 10 terug.
Op zaterdag 26 april 2003 11:55 schreef AudreyHepburn het volgende:
Het feit dat hij opende met Hello, Goodbye wijst er natuurlijk op dat jullie je gisteravond ontzettend hebben laten neppen door zijn dubbelganger. Paul is immers dood.
Ik stond op ongeveer 20 á 25 meter van het podium, iets rechts van het midden, op de hoogte van de piano zeg maar. Alles goed kunnen zien, wat wel een wonder mag heten als je zo klein bent als ik. Volgens mijn vriendin waren we ook nog een keer in beeld bij een shot van het publiek op het scherm, maar dat heb ik zelf niet gezien.
Verrassend dat hij ook nog twee oude favorieten van me speelde, 'I've just seen a face' en 'Two of us'
. I've just seen a face heeft hij met Wings in de 70er jaren ook gespeeld tijdens concerten (staat op het 'Wings Over America' live album), maar Two of us is volgens mij ook zo'n nummer dat hij na de Beatles niet meer gespeeld had, of vergeet ik iets?
Oh, She's leaving home werd trouwens ook tijdens deze tour voor het eerst gespeeld.
Nummers die hij niet speelde, die eerder (in Amerika) wel gespeeld werden waren volgens mij 'Mother nature's son', 'Freedom' en 'Coming Up'. Mother nature's son wist ik al dat hij niet ging spelen. Die is volgens mij vervangen door 'Let 'em in'. 'Coming up' had ik wel willen horen, maar ja, je kunt niet alles hebben he?
quote:De enige 2 nummers waarbij dat gezegd is waren 'Getting Better' en 'She's leaving home', beide van Sgt. Pepper, dus één van die 2 moet je bedoelen...
Op zaterdag 26 april 2003 11:47 schreef webfreak het volgende:Het was de eerste keer dat iemand 't in Nederland kreeg te horen...
quote:Nou, ik heb het helemaal uitgestaan Tijn. Ik had echt geen poten meer over aan het eind, maar ach, wat boeit het?
Op zaterdag 26 april 2003 11:54 schreef Tijn het volgende:
Maar Jane, heb je het nou helemaal uitgezeten of niet?
quote:Wat gebeurt daarin dan
Op zaterdag 26 april 2003 11:57 schreef Mes het volgende:[..]
Ik heb die opnames nog van die radio special van een jaar of 10 terug.
Spooky...
Kortom, ik heb me ook meer dan uitstekend vermaakt, ondanks ons akkefietje met de NS.
quote:Haha, ik ook! Damn, we stonden van te voren al 2,5 uur te wachten ofzo en toen moest het nog beginnen, maar ach, twas het wel erg waard
Op zaterdag 26 april 2003 12:14 schreef Jane het volgende:Nou, ik heb het helemaal uitgestaan Tijn. Ik had echt geen poten meer over aan het eind, maar ach, wat boeit het?
quote:Lucky bastard!
Op zaterdag 26 april 2003 11:04 schreef Tom_Tom- het volgende:[..]
Ik zie 'm dus binnenkort bij het Colosseum optreden.
Even wat foto's van de Gelderlander pikken.
Mij ontging de zin van het 'voorprogramma' ook, maar mijn vriendin ving van één van onze omstanders op dat het symbolisch een tour rond de wereld moest voorstellen. Het hoefde van mij niet echt, maar het was gelukkig net afgelopen toen ik het zat begon te worden.
quote:Gaaf.
Op zaterdag 26 april 2003 11:46 schreef Jane het volgende:[..]
Jaaaaaaaa! Ik heb ze gezien!
![]()
![]()
Goed man!
Zo'n bord is echt een uitvinding voor Fokkers natuurlijk.
Vond het echt heel erg gaaf, Live and Let Die echt geweldig, beter dan de hele film.
De organisatie was trouwens bagger met al die vervelende politieagentjewannabe's overal.
quote:Ow, ik vond het erg leuk eigenlijk.
Op zaterdag 26 april 2003 12:20 schreef Jane het volgende:
Mij ontging de zin van het 'voorprogramma' ook, maar mijn vriendin ving van één van onze omstanders op dat het symbolisch een tour rond de wereld moest voorstellen. Het hoefde van mij niet echt, maar het was gelukkig net afgelopen toen ik het zat begon te worden.
Gecombineert met ballet was het leuk om te zien en vond het ook wel leuke muziek.
quote:Ja, wij waren om 6 uur met de pendelbus van het station vertrokken, dus hadden vanaf zeg maar 18.10 in de rij gestaan (ingang L). Hoe laat begon het concert? Iets voor negenen of zo? Nou ja, we hadden dus al ruim 2,5 uur gestaan voordat het begon. En ik ben ook de jongste niet meer!
Op zaterdag 26 april 2003 12:20 schreef Tijn het volgende:[..]
Haha, ik ook! Damn, we stonden van te voren al 2,5 uur te wachten ofzo en toen moest het nog beginnen, maar ach, twas het wel erg waard
Toen we teruggingen heb ik echt naar de bus moeten strompelen, maar gelukkig lag ons hotel recht tegenover het station, dus ik hoefde niet ver meer te lopen. De gestrande NS-reizigers hadden wel even bij ons langs kunnen komen.
Trouwens wel jammer dat ik niemand van jullie ben tegengekomen. Lijkt onmogelijk in die massa, maar wij zijn aan het eind wel een paar vrienden uit Bussum toevallig tegengekomen, dus zo onmogelijk was het toch niet.
Op 't begeven moment stond er trouwens achter ons een gast gewoon hardop te bellen... "Ja, ik zit hier bij Mccartney... Ja... Ja, echt gaaf weetje, echt zonde om te missen... Ja man... Ja echt wel"...
Was ook nog es tijdens dat acoustic gedeelte... heel irritant... Hij kreeg ook veel commentaar, heeft 'ie na 2 nummers toch maar opgehangen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |