SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Lolquote:
Die met die kassalade?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 10:38 schreef bitterbal het volgende:
We hebben al 2 collega’s waarvan de contracten niet zijn verlengd die niet meer komen opdagen. En een heeft gewoon d’r spullen gepakt op een dag en is zelf weg gegaan
Wat is daar zo grappig aanquote:
Wat een losers.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 10:38 schreef bitterbal het volgende:
We hebben al 2 collega’s waarvan de contracten niet zijn verlengd die niet meer komen opdagen. En een heeft gewoon d’r spullen gepakt op een dag en is zelf weg gegaan
Ja, niet jouw circus.quote:
Ja, niets eigenlijk.quote:
Bedankt zusquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 10:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, niets eigenlijk.
Oke, goed gesprek.
Doe ik met liefde, broerquote:
Ik las eerst kaassaladequote:
Ja, maar buiten je cirkel van beīnvloeding.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 10:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar toch lullig voor je collega's.
Merels zijn zo schattigquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 10:54 schreef essnhills het volgende:
Lol
Ik hoorde een plons maar daarna geen gefladder en gespetter.
Er zit een merel in mijn vogelbadje en die zit daar gewoon te chillen en een beetje om zich heen te kijken.
Af en toe even badderen en daarna gewoon weer chillen in het water
Lol neequote:Op dinsdag 6 augustus 2024 10:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Merels zijn zo schattig![]()
Ik heb jullie toch weleens vertelt van een merel die ik had opgevangen en die had ik Merel genoemd.
![]()
![]()
Ik liep toen stage bij een paardenpension (geen rusthuis, gewoon waar je een paard kan stallen) en daar was een merel uit het nest gevallen. Er liepen daar twee enthousiaste honden rond, dus die konden we niet laten rondhupsen. Dus Merel mee naar huis. In een leeg konijnenhok gepropt buiten en kattenvoer (quote:
Zou ik ook doen met dit weer.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 10:54 schreef essnhills het volgende:
Lol
Ik hoorde een plons maar daarna geen gefladder en gespetter.
Er zit een merel in mijn vogelbadje en die zit daar gewoon te chillen en een beetje om zich heen te kijken.
Af en toe even badderen en daarna gewoon weer chillen in het water
Beetje om je heen kijkenquote:
Vluchten tot in het verdorde en ijskoude hoge noorden, ver boven de boomgrens. De grond in de permafrost en zelfs de gletsjers smelten daar nog niet.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 10:57 schreef Karzai het volgende:
Ikea blijft je dan tot alle uithoeken van de aarde achtervolgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |