SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Lolquote:
Die met die kassalade?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 10:38 schreef bitterbal het volgende:
We hebben al 2 collega’s waarvan de contracten niet zijn verlengd die niet meer komen opdagen. En een heeft gewoon d’r spullen gepakt op een dag en is zelf weg gegaan
Wat is daar zo grappig aanquote:
Wat een losers.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 10:38 schreef bitterbal het volgende:
We hebben al 2 collega’s waarvan de contracten niet zijn verlengd die niet meer komen opdagen. En een heeft gewoon d’r spullen gepakt op een dag en is zelf weg gegaan
Ja, niet jouw circus.quote:
Ja, niets eigenlijk.quote:
Bedankt zusquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 10:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, niets eigenlijk.
Oke, goed gesprek.
Doe ik met liefde, broerquote:
Ik las eerst kaassaladequote:
Ja, maar buiten je cirkel van beïnvloeding.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 10:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar toch lullig voor je collega's.
Merels zijn zo schattigquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 10:54 schreef essnhills het volgende:
Lol
Ik hoorde een plons maar daarna geen gefladder en gespetter.
Er zit een merel in mijn vogelbadje en die zit daar gewoon te chillen en een beetje om zich heen te kijken.
Af en toe even badderen en daarna gewoon weer chillen in het water
Lol neequote:Op dinsdag 6 augustus 2024 10:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Merels zijn zo schattig![]()
Ik heb jullie toch weleens vertelt van een merel die ik had opgevangen en die had ik Merel genoemd.
![]()
![]()
Ik liep toen stage bij een paardenpension (geen rusthuis, gewoon waar je een paard kan stallen) en daar was een merel uit het nest gevallen. Er liepen daar twee enthousiaste honden rond, dus die konden we niet laten rondhupsen. Dus Merel mee naar huis. In een leeg konijnenhok gepropt buiten en kattenvoer (quote:
Zou ik ook doen met dit weer.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 10:54 schreef essnhills het volgende:
Lol
Ik hoorde een plons maar daarna geen gefladder en gespetter.
Er zit een merel in mijn vogelbadje en die zit daar gewoon te chillen en een beetje om zich heen te kijken.
Af en toe even badderen en daarna gewoon weer chillen in het water
Beetje om je heen kijkenquote:
Vluchten tot in het verdorde en ijskoude hoge noorden, ver boven de boomgrens. De grond in de permafrost en zelfs de gletsjers smelten daar nog niet.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 10:57 schreef Karzai het volgende:
Ikea blijft je dan tot alle uithoeken van de aarde achtervolgen
Precies, helemaal als ik als vogel in een net wat hoger badje zat. Lekker overzicht, beetje rondkiek'n, beetje spetteren.quote:
Dit klinkt als een goeie matige horrorfilm.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 10:59 schreef essnhills het volgende:
[..]
Vluchten tot in het verdorde en ijskoude hoge noorden, ver boven de boomgrens. De grond in de permafrost en zelfs de gletsjers smelten daar nog niet.
En dan kom je het hoek je om en doemt er vanuit de sneeuw een blauwe doos op
Ik heb moeite met deze twee woorden achter elkaarquote:
quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 10:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik liep toen stage bij een paardenpension (geen rusthuis, gewoon waar je een paard kan stallen) en daar was een merel uit het nest gevallen. Er liepen daar twee enthousiaste honden rond, dus die konden we niet laten rondhupsen. Dus Merel mee naar huis. In een leeg konijnenhok gepropt buiten en kattenvoer () gegeven.
Op een gegeven moment is hij/ zij gewoon uitgevlogen en zagen we hem nog weleens in de tuin
quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 10:59 schreef essnhills het volgende:
[..]
Vluchten tot in het verdorde en ijskoude hoge noorden, ver boven de boomgrens. De grond in de permafrost en zelfs de gletsjers smelten daar nog niet.
Hehehe. Gewoon zo'n C-film die wel enorm vermakelijk is, maar met geen mogelijkheid goed te noemen is.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 11:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb moeite met deze twee woorden achter elkaar
Ik snap het nu beterquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 11:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hehehe. Gewoon zo'n C-film die wel enorm vermakelijk is, maar met geen mogelijkheid goed te noemen is.
Een beetje zoals sharknado?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 11:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hehehe. Gewoon zo'n C-film die wel enorm vermakelijk is, maar met geen mogelijkheid goed te noemen is.
Spitter spetter spater lekker in het waterquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 10:59 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Precies, helemaal als ik als vogel in een net wat hoger badje zat. Lekker overzicht, beetje rondkiek'n, beetje spetteren.
Uhm, okéquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 11:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Zo Vitamine C bruistablet en biergistpillen zitten er weer in
En een Malm en een Billy.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 10:59 schreef essnhills het volgende:
[..]
Met van die jump scares erin.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 11:03 schreef IJsdraakje het volgende:
Melige horror zou een redelijke omschrijving zijn denk ik?
Ik vind die combi wat raar, maar het zou kunnen werkenquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 11:03 schreef IJsdraakje het volgende:
Melige horror zou een redelijke omschrijving zijn denk ik?
Volgens mij staat die nog ergens op een wishlist.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 11:06 schreef CherryLips het volgende:
Ik kan het boek Horrorstor aanraden.
Efficiëntiequote:Op dinsdag 6 augustus 2024 11:06 schreef IJsdraakje het volgende:
Had ik al gezegd dat ik blij ben met m'n huisarts? Oog is weer ontstoken en m'n oogdruppels lagen gisteren klaar in de automaat, hoefde niet eens langs te komen.
Wel even in de gaten houden, want als het binnen relatief korte tijd wéér terug is, gaan ze me doorverwijzen.
Superfijnquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 11:06 schreef IJsdraakje het volgende:
Had ik al gezegd dat ik blij ben met m'n huisarts? Oog is weer ontstoken en m'n oogdruppels lagen gisteren klaar in de automaat, hoefde niet eens langs te komen.
Wel even in de gaten houden, want als het binnen relatief korte tijd wéér terug is, gaan ze me doorverwijzen.
Ik heb dat altijd als ik weer een keer antibiotica moet voor ontstekingen, gelukkig is het tegenwoordig bijna niet meer nodig maar als ik bel en zeg hoi ik heb dit en wil weer antibiotica dan geloven ze het ook wel.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 11:06 schreef IJsdraakje het volgende:
"Scheelt" het denk ik wel dat ik niet enorm vaak bij de HA langsga en dit een bekend probleem is, en dat ze weten dat ik niet bel als ik m'n andere opties niet al geprobeerd heb.quote:
En niet het gekloot van "oh, ja. Nu zijn ze al dicht"quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 11:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Superfijn
Ik vind zo'n medicijnautomaat echt een uitvinding. 0 menselijk contact en ik hoef niet meer 20 min in de wacht te staan om een apotheekmedewerker te spreken
Ja, idd!quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 11:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En niet het gekloot van "oh, ja. Nu zijn ze al dicht"
Dat vind ik echt zo rottigquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 11:12 schreef IJsdraakje het volgende:
Dat had ik bij m'n vorige huisarts, de bijbehorende apotheek ging om 17u dicht en dat was altijd enorm haasten uit werk.
En kut, want je kon daar nergens fatsoenlijk parkeren.
Ja, toen had ik alles nog in het centrum zitten, dus sowieso op een half uur fietsen van huis ook.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 11:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat vind ik echt zo rottigdan ga ik liever lopen ofzo, maar ik snap dat dit niet altijd kan
Heb je een nieuwe?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 11:15 schreef Ama het volgende:
Ik kreeg laatst wel meteen een jaarvoorraad van de pil.
Een win -win situatiequote:Op dinsdag 6 augustus 2024 11:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, toen had ik alles nog in het centrum zitten, dus sowieso op een half uur fietsen van huis ook.![]()
En ze hebben daar enorm lopen kloten met m'n spiraal een keer, dat was de druppel om naar deze te verkassen. Nu fijne HA op 5 minuten lopen.
Dan kan je even vooruit.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 11:15 schreef Ama het volgende:
Ik kreeg laatst wel meteen een jaarvoorraad van de pil.
Corona is alweer langer 'weg' dan dat het een issue wasquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 11:17 schreef IJsdraakje het volgende:
Ook alweer ruim 5 jaar geleden. Waar blijft de tijd.
Verrek, zeg dat.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 11:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Corona is alweer langer 'weg' dan dat het een issue was
Ja, de tijd gaat echt zo snel.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 11:17 schreef IJsdraakje het volgende:
Wat precies?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 11:36 schreef Karzai het volgende:
Dat is toch altijd een vraag bij je sollicitatie?
Hoe lang corona weg is?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 11:36 schreef Karzai het volgende:
Hoe snel de tijd gaat?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 11:36 schreef Karzai het volgende:
Dan weet je dat je bij een recruiter or manager zit die echt geen idee hebben wat ze anders moeten vragen.quote:
Zo'n zilveren? Ik vergeet hem er steeds op te leggenquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 11:43 schreef IJsdraakje het volgende:
Denk dat ik zo even langs de Action cross voor zo'n zonnescherm voor op de auto.
De eerste Lowlands daarna was wel ineens vreemd.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 11:17 schreef IJsdraakje het volgende:
Ja, waar ik 'm standaard neerzet, heeft 'ie eigenlijk altijd wel wát schaduw, maar komend weekend staat 'ie van vrijdag tot maandag compleet zonder beschutting vermoed ik.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 11:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zo'n zilveren? Ik vergeet hem er steeds op te leggen
Ik gebruik hem meestal in de winter.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 11:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, waar ik 'm standaard neerzet, heeft 'ie eigenlijk altijd wel wát schaduw, maar komend weekend staat 'ie van vrijdag tot maandag compleet zonder beschutting vermoed ik.
De concerten tijdens vond ik ook echt bizar.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 11:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
De eerste Lowlands daarna was wel ineens vreemd.
Mijn raarste vraag ooit aan een kandidaat, "bende gij homo ofwa?"quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 11:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dan weet je dat je bij een recruiter or manager zit die echt geen idee hebben wat ze anders moeten vragen.
Voorruitverwarming, dus niet echt nodig.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 11:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik gebruik hem meestal in de winter.
Ik heb die vraag nog nooit gehad.quote:
Zou kwispelend terugkijken bij zo'n vraag.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 11:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb die vraag nog nooit gehad.
Beetje kwijl laten lopen vanuit de rechtermondhoek.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 11:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zou kwispelend terugkijken bij zo'n vraag.
Plasje doenquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 11:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Beetje kwijl laten lopen vanuit de rechtermondhoek.
Met poep gooien.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 11:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Beetje kwijl laten lopen vanuit de rechtermondhoek.
Rollen in diezelfde plas, want ja.. waarom niet.quote:
Euhm, nee. Dat is raar.quote:
Flexquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 11:56 schreef Ama het volgende:
Vraag eigenlijk zelden geld voor spullen (tenzij het echt iets heel duurs is). Help graag anderen mensen die het ook niet zo breed hebben.
Dat vond ik dus ook wel van mijn bovenbuur.maar toch deed hij het.quote:
Broodje zweetkaasquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 12:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
Even heerlijk lunchen in het zonnetje.
Ik heb eieren gebakken voor de lunch. Eetgenot.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 12:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
Even heerlijk lunchen in het zonnetje.
Haar vriend lijkt me ook wel een leuke gozer.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 12:53 schreef Ama het volgende:
https://www.rtl.nl/nieuws(...)oor-de-springruiters Amalia alleen voor de camera is wel een stuk leuker.
quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 13:04 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Haar vriend lijkt me ook wel een leuke gozer.
[ afbeelding ]
Ik dacht even dat ik heb lopen prutsen dat het zo warm is binnen, maar buiten staat de oven wel goed aan jaquote:
Ja, ik moest even wat pakken dat nog buiten lach.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 13:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik dacht even dat ik heb lopen prutsen dat het zo warm is binnen, maar buiten staat de oven wel goed aan ja
Lachquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 13:10 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja, ik moest even wat pakken dat nog buiten lach.
Uhm ja no thanks! *huis hermetisch afsluit*
Gaat vrij vlotjes omhoog jaquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 13:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik dacht even dat ik heb lopen prutsen dat het zo warm is binnen, maar buiten staat de oven wel goed aan ja
Zijn dit de Bitcoin van @Nattekat ?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 13:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gaat vrij vlotjes omhoog ja
[ link | afbeelding ]
Jaaaaaquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 13:04 schreef Ama het volgende:
[..]
Binnenkort kan je (bijna) elke dag genieten.
Wat doet @Nattekat daar?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 13:19 schreef bitterbal het volgende:
Was weer het water in gegaan. Zag een grote kwal
Ik heb net mijn raam dicht gedaan en ook maar gelijk even de hor gestofzuigd.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 13:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
nomnomnomquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 13:09 schreef essnhills het volgende:
Ik heb ijsjes gemaakt
Banaan, mango, ananas en een beetje room
Wat een baas.quote:
Goed voor elkaar.quote:
Denk we dat hem in 2028 ook wel weer zien want Amerika. Dit zal wel een voorproefje zijn.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 13:38 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Goed voor elkaar.
Denk ook dat 'ie een compleet nieuw publiek aanspreekt en dus VEEL meer kijkers.
Ik vond deze wel mooi.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 13:38 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Goed voor elkaar.
Denk ook dat 'ie een compleet nieuw publiek aanspreekt en dus VEEL meer kijkers.
Jaquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 13:41 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik vond deze wel mooi.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 13:41 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik vond deze wel mooi.
[ afbeelding ]
Ik zei al dat het warm wasquote:
RIP slaapquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 13:37 schreef Ama het volgende:
Het was de afgelopen dagen net weer een beetje een comfi temperatuur geworden in mijn slaapkamer om te slapen. Nou dat is nu dus wel weer weg.
Ze hebben al verloren op de OS. Dus geef die 150.000 dollar maar gewoon aan de spelers gelijk.quote:
US was erquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 13:19 schreef bitterbal het volgende:
Was weer het water in gegaan. Zag een grote kwal
Vannacht wel heerlie de peerlie met deurketting balkondeur open gehadquote:
Ik heb ook nog steeds teveel kleding nadat ik ook al 2 zakken weg heb gedaan.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 13:55 schreef kwiwi het volgende:
Twee grote zakken kleding gedoneerd en m'n kast puilt nog steeds uitVolgende week nog maar een ronde.
Welke lip?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 13:51 schreef Ama het volgende:
Morgen bij een vriendin chillen die toevallig naast de piercingshop woont waar ik laatst was dus morgen zit er eindelijk geen irritant te lang staafje meer in mijn lip.
Moet je nou dat ding nog voor LEGO steentjes? Heb geen bericht gehad met je adres.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 14:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Pfffff ik zit in de trein. Eigenlijk iets te hard gelopen. Maar ik ben weer even naar kantoor geweest, for those Who care
Je hebt er wel weer de beste dag voor uitgekozen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 14:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Pfffff ik zit in de trein. Eigenlijk iets te hard gelopen. Maar ik ben weer even naar kantoor geweest, for those Who care
Oh ja niet meer aan gedachtquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 14:21 schreef Ama het volgende:
[..]
Moet je nou dat ding nog voor LEGO steentjes? Heb geen bericht gehad met je adres.
Had even een uurtje gepland met een collega die aan het terugkomen is van een herseninfarct, was wel nuttigquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 14:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je hebt er wel weer de beste dag voor uitgekozen.
Envelop is niet zo duur.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 14:30 schreef CherryLips het volgende:
Ik wilde nog iets terugsturen naar Zalando maar heb de envelop en plastic zakjes al weggegooidDus ik heb er weer een T-shirt bij. Ik twijfelde al of ik hem zou houden
Stickers kopenquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 14:31 schreef Ama het volgende:
@:dr_flash Fiets straks wel even naar de Primera. Zou normaal wel leuk briefje bij doen ofzo maar ben al blij dat het adres goed leesbaar is.
Huehue?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 14:31 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Envelop is niet zo duur.
Heb je nog een oude doos waarin hem kan terugzenden?
ik hield me inquote:
Het is voor mij wel goed om weer af en toe beetje te schrijven. Het is bijna weer zoals het was alleen kost iets meer moeite nu omdat mijn middelvinger nog niet goed meewerkt. Maar als ik het helemaal niet doe dan krijg ik die feeling helemaal niet nu.quote:
Oh ja schrijven zal wel een uitdaging zijn nu jaquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 14:31 schreef Ama het volgende:
@:dr_flash Fiets straks wel even naar de Primera. Zou normaal wel leuk briefje bij doen ofzo maar ben al blij dat het adres goed leesbaar is.
Valt wel mee hoor. Ik schrijf nu nog steeds netter dan de meeste kerels haha.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 14:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ja schrijven zal wel een uitdaging zijn nu ja
quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 14:35 schreef Ama het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor. Ik schrijf nu nog steeds netter dan de meeste kerels haha.
De beide PlayStations die ik heb, hebben nog nooit gepiept.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 14:35 schreef Ama het volgende:
Ik probeerde mijn Playstation weer aan te zetten maar denk dat ik hem maar gewoon helemaal van zijn plek haal want ding blijft onverklaarbaar piepen.
Nattekat zit in die van Ama verstopt.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 14:40 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
De beide PlayStations die ik heb, hebben nog nooit gepiept.
Ik had niks anders van hem verwacht.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 14:41 schreef Nizno het volgende:
[..]
Nattekat zit in die van Ama verstopt.
Ik was even vergeten dat hier voor in de straat tegenwoordig de "nerds" zitten die van alles repareren (zat eerst in een gebouw waar ik ook hielp maar dat ging failliet). Ik ken sowieso 1 van die jongens wel, heb hem al geappt. Laat hem wel even kijken en als hij ook zegt dit is klaar dan kan die weg.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 14:40 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
De beide PlayStations die ik heb, hebben nog nooit gepiept.
Nicequote:Op dinsdag 6 augustus 2024 15:04 schreef FreshFruit het volgende:
Wat woon ik toch in een mooie provincie.![]()
[ afbeelding ]
Maar wat voor antwoord verwachten ze danquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 11:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dan weet je dat je bij een recruiter or manager zit die echt geen idee hebben wat ze anders moeten vragen.
Ik had het bericht elders gepost en kreeg commentaar niet te oordelen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 15:06 schreef Koen66 het volgende:
'Negen jonge Nederlanders gearresteerd op vliegveld Mallorca na slopen hotelkamers, probeerden snel te vluchten’
Ben ik nou raar dat ik dergelijke fratsen nooit overwogen heb?
Mag hopen dat dat sarcastisch was bedoeldquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 15:10 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik had het bericht elders gepost en kreeg commentaar niet te oordelen.
Dus je hotelkamer slopen moet gewoon kunnen volgens elders?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 15:10 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik had het bericht elders gepost en kreeg commentaar niet te oordelen.
Je miste de big dick energy.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 15:06 schreef Koen66 het volgende:
'Negen jonge Nederlanders gearresteerd op vliegveld Mallorca na slopen hotelkamers, probeerden snel te vluchten’
Soort van de reactie ja.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 15:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dus je hotelkamer slopen moet gewoon kunnen volgens elders?
Geen idee, maar ik ook niet. Ook nooit begrepen wat er leuk is aan eigendom (van een ander) slopen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 15:06 schreef Koen66 het volgende:
quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 15:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik ook niet. Ook nooit begrepen wat er leuk is aan eigendom (van een ander) slopen.
Dit.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 15:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ook nooit begrepen wat er leuk is aan eigendom (van een ander) slopen.
Fryslan boppequote:Op dinsdag 6 augustus 2024 15:04 schreef FreshFruit het volgende:
[ afbeelding ]
Zoals dat ik nu een ijsje uit de vriezer kan trekkenquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 15:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Ennn weer thuis. Nu nog even thuiswerken tot vijf uur. Thuiswerken is zooo veel beter
Oh ja, ik moet ook nog zo'n pot hebben.quote:
Deze week in de 1+1 bij de AHquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 15:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Oh ja, ik moet ook nog zo'n pot hebben.
Zondag leeg gebunkert
Almond is ook lekkerquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 15:40 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb nog van die witte.(Wel huismerk
)
Pot magnumijs?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 15:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Oh ja, ik moet ook nog zo'n pot hebben.
Zondag leeg gebunkert
Jaquote:
Zeg, er is al genoeg zon vandaagquote:
Oh wist niet van het bestaanquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 15:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
https://www.ah.nl/product(...)-caramel-billionaire
Ohja die ijsjes die ik net heb gemaakt zullen nu wel klaar zijnquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 15:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zoals dat ik nu een ijsje uit de vriezer kan trekken
Welke heb je gemaakt?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 15:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ohja die ijsjes die ik net heb gemaakt zullen nu wel klaar zijn
Hier is het anders aardig aan het dichttrekkenquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 15:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zeg, er is al genoeg zon vandaag
Banaan, mango, ananas met wat roomquote:
Hier nietquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 15:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hier is het anders aardig aan het dichttrekken
Weet ook niet of ze die daar in de bergen wel hebbenquote:
Nicequote:Op dinsdag 6 augustus 2024 15:47 schreef essnhills het volgende:
[..]
https://www.belsimpel.nl/sony-xperia-10-vi/128gb-blauw
quote:
Ik koop die bakken eigenlijk nooit, vind het lastig om dan hoeveelheid te bepalenquote:
Het was een dure avond/nacht van zondag op maandagquote:
Heb het idee dat jij al weken bezig bent met een broodrooster uitzoekenquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 15:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het was een dure avond/nacht van zondag op maandag
Ik kon niet slapen en heb dus muizenvallen en een telefoon besteld. En zeepbakjes en boodschappentrolley uitgezocht (en gisterochtend gekocht), en ook broodrooster bekeken![]()
quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 15:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het was een dure avond/nacht van zondag op maandag
Ik kon niet slapen en heb dus muizenvallen en een telefoon besteld. En zeepbakjes en boodschappentrolley uitgezocht (en gisterochtend gekocht), en ook broodrooster bekeken![]()
Ja kloptquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 15:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb het idee dat jij al weken bezig bent met een broodrooster uitzoeken
Prima als je thuis bent, anders is het hopen dat ze het bij de buren afleveren of er per ongeluk een pakketpunt bij je in de buurt zitquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 15:51 schreef ESF1Gamer het volgende:
Heeft iemand ervaring met UPS als bezorgdienst?
Skûtjesquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 15:04 schreef FreshFruit het volgende:
[ afbeelding ]
Bij wat internationale leveringen wel; was eigenlijk altijd wel prima.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 15:51 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik ken wel iemand die graag meehelpt met het uitzoeken van zulke producten als je veel twijfeltquote:
denk wel dat ik dan de koelbox moet meenemen, anders smelten ze in de kofferbakquote:
ik denk dat ik de provinciequote:Op dinsdag 6 augustus 2024 15:04 schreef FreshFruit het volgende:
[ afbeelding ]
Ja internationaal. Beter dan DHLquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 15:51 schreef ESF1Gamer het volgende:
Schattigquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 15:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nu in de aanbieding bij de Blokker
Wat een mooiequote:Op dinsdag 6 augustus 2024 15:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nah, ben er na het nachtbraken wel redelijk uitquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 15:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ken wel iemand die graag meehelpt met het uitzoeken van zulke producten als je veel twijfelt@:bitterbal
Kijk hoe Viola holt.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 15:53 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
ik denk dat ik de provincie@:haags
quote:
Deze week ¤16quote:
pure spiritus?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 15:54 schreef ESF1Gamer het volgende:
Bezorger is laat en ik verwacht een pakketje uit Polen. Nee, het is geen vuurwerk.
Nee gewoon TNTquote:
Deze vond ik wel leuk, maar niet meer te krijgen zo te zien https://www.lidl.nl/p/sil(...)odrooster/p100343212quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 15:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nah, ben er na het nachtbraken wel redelijk uit
Deze denk ik
[ afbeelding ]
Bordspellen spulletjes.quote:
Landbouwgif zonder EU goedkeuring?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 15:54 schreef ESF1Gamer het volgende:
Bezorger is laat en ik verwacht een pakketje uit Polen. Nee, het is geen vuurwerk.
Oma Essquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 15:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat is gewoon een praktisch leerkamp voor in de zomervakantiequote:Op dinsdag 6 augustus 2024 16:00 schreef RockNijntje het volgende:
Oh en kinderarbeid is hier pas afgeschaft in 2009Maar daar is weinig van te zien
Dat was daadwerkelijk het excuus in Kazachstanquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 16:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is gewoon een praktisch leerkamp voor in de zomervakantie
Ook bordspellen worden leuker met alcoholquote:
correct.quote:
Eens,kleding etc.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 16:06 schreef datismijnmening het volgende:
Kids kunnen best wat doen voor de kost
Nee die is er zo te zien niet meer iddquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 15:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Deze vond ik wel leuk, maar niet meer te krijgen zo te zien https://www.lidl.nl/p/sil(...)odrooster/p100343212
Ja die zijn gewoon goed in omdenkenquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 16:05 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat was daadwerkelijk het excuus in Kazachstan![]()
Jaquote:
quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 16:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Morgen toch maar even de huisarts bellen. Rare bulten in mijn nek, mogelijk van een prikbeest. Maar het gaat maar niet weg en minder wordt het ook niet. Geen jeuk.
Maak er alvast een foto van, voor als het morgen ineens alweer half verdwenen is.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 16:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Morgen toch maar even de huisarts bellen. Rare bulten in mijn nek, mogelijk van een prikbeest. Maar het gaat maar niet weg en minder wordt het ook niet. Geen jeuk.
He'k al gedaan.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 16:41 schreef Modus het volgende:
[..]
Maak er alvast een foto van, voor als het morgen ineens alweer half verdwenen is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Heb je geen bed bugs meegenomen van vakantie?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 16:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Iewquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 16:46 schreef Recce het volgende:
[..]
Heb je geen bed bugs meegenomen van vakantie?
Had hem vorig jaar willen kopen, maar toen bedacht ik me ook dat ik dat ding nauwelijks gebruikquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 16:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee die is er zo te zien niet meer idd
Nee dat was in april. En dat jeukte WEL.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 16:46 schreef Recce het volgende:
[..]
Heb je geen bed bugs meegenomen van vakantie?
quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 16:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
He'k al gedaan.Hmm, kan ook een soort eczeem zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou ja het kwam ineens na een middag boswandelen. En het zit alleen maar daarquote:
Gewoon in een keer leegeten toch?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 15:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik koop die bakken eigenlijk nooit, vind het lastig om dan hoeveelheid te bepalen
Die huisarts heeft vast een idee.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 16:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja het kwam ineens na een middag boswandelen. En het zit alleen maar daar
Ja dan is een magnum op een stokje veiligerquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 16:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Gewoon in een keer leegeten toch?
Wel bijzonder als de HA daarmee zou komen ja.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 16:52 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Fles daar last van heeft.
Ik gebruik ook nauwelijks een broodroosterquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 16:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Had hem vorig jaar willen kopen, maar toen bedacht ik me ook dat ik dat ding nauwelijks gebruik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Misschien moet je wel even vermelden dat je in de KSC post.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 16:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wel bijzonder als de HA daarmee zou komen ja.
quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 16:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik gebruik ook nauwelijks een broodroosterIk eigenlijk hoofdzakelijk om pita broodjes op te warmenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |