Ik graaf de boel altijd zo diep mogelijk uit. Als er dan nog diep wortels zitten dan hak ik die met een bijl door. Nog nooit gehad dat een boom daardoor terug kwam.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 00:23 schreef einzeinz het volgende:
Ik zou een boom willen verwijderen maar de wortel van die boom zit zo diep dat ik niet goed weet hoe ik die moet verwijderen.
Hoe kun je er voor zorgen als ik een boom om zaag dat hij niet terug komt? Beetje grond afgraven en ondergronds afzagen? Of loopt hij daarna gewoon weer uit?
Gaat de boomwortel automatisch weg of blijft hij tot de eeuwigheid zitten?
Dit idd, en eventueel een reciprozaag gebruiken als het met een bijl niet lukt.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 03:20 schreef IkEetSlakken het volgende:
[..]
Ik graaf de boel altijd zo diep mogelijk uit. Als er dan nog diep wortels zitten dan hak ik die met een bijl door. Nog nooit gehad dat een boom daardoor terug kwam.
Een boom is niet als een paardenbloem; een stukje wortel in de grond zal niet zo snel weer uitgroeien.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 07:51 schreef einzeinz het volgende:
Was een boom van ong. 7m. hoog. heb zoveel mogelijk uitgegraven afgezaagd en de aarde er weer over maar de wortel van die boom zit er wel nog steeds.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |