SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
[ Bericht 1% gewijzigd door datismijnmening op 05-08-2024 23:14:23 ]-XOXO-
Nee, waarom denk je dat? En jij wel dan?quote:Op maandag 5 augustus 2024 23:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jij werd niet als laatste gekozen?
quote:Op maandag 5 augustus 2024 23:02 schreef EttovanBelgie het volgende: [..] Oh help ja... herinner me ineens die slingerbochten weer...
Ohhh, wanneer ben je geweest?quote:Op maandag 5 augustus 2024 23:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende: [..] Nou misschien wel als ik exact weet waar die kerk is, maar ik heb ze nog nooit zien zingen en swingen
![]()
klinkt wel leuk en vrolijk
Nee nou ja, je gevoel is je gevoel toch? En ik vind je niet zeuren
Ohhh leuk Pukkelpop, daar ben ik ook twee keer heen geweest, superleuk, voor welke bands ga je of gewoon voor de fun and giggles? Oh das wel shit.. meteen moeten werken
![]()
Wil je nog een glaasje chocolademelk, anders?quote:
vertelquote:Op maandag 5 augustus 2024 23:10 schreef UitStraling het volgende:
Ik ken wel de Willy Wanker van Helmond.
ben even aan het minderen, want komt zo een kilo bij zo...quote:Op maandag 5 augustus 2024 23:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wil je nog een glaasje chocolademelk, anders?
Nou ja dat was zo'n klein getint mannetje (Willy) en die liep altijd door het stadscentrum in een trainingsbroek met zijn handen steeds DAAR.quote:
quote:Op maandag 5 augustus 2024 23:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou ja dat was zo'n klein getint mannetje (Willy) en die liep altijd door het stadscentrum in een trainingsbroek met zijn handen steeds DAAR.
Ja maar nee stop, dit klinkt gemeenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik welquote:Op maandag 5 augustus 2024 23:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, waarom denk je dat? En jij wel dan?
quote:Op maandag 5 augustus 2024 23:13 schreef mschol het volgende:
waarom staat die slet in de OP?When will Taylor Swift endorse Kamala Harris? Swifties are already leaping into action.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
2005 en 2006 dacht ikquote:Op maandag 5 augustus 2024 23:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
Ohhh, wanneer ben je geweest?ik ben twee keer eerder geweest volgens mij, editie met foo fighters en editie met the prodigyyyyy Nu vooral voor fun, geen echt grote dingen maar wel genoeg leuke bands
Heb jij nog vakantie eigenlijk?
quote:Op maandag 5 augustus 2024 23:13 schreef mschol het volgende:
waarom staat die slet in de OP?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-XOXO-
ik won altijd met gym, want anders zette ik mensen op DE LIJST.quote:Op maandag 5 augustus 2024 23:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik welIk was niet sportief en niet fanatiek
Maar ik denk dat jij dat juist wel was
Ja, maar dan snap ik wel dat je gymmen niet leuk vondquote:Op maandag 5 augustus 2024 23:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik welIk was niet sportief en niet fanatiek
Maar ik denk dat jij dat juist wel was
Iedereen beven van angst natuurlijkquote:Op maandag 5 augustus 2024 23:16 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ik won altijd met gym, want anders zette ik mensen op DE LIJST.
Ja nee, heel goed.. er is een tijd en plaats voor allesquote:Op maandag 5 augustus 2024 23:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja maar nee stop, dit klinkt gemeenhet is een kind van 10 en ik had al gezellig samen fruit geplukt en gegeten maar zo’n kind blijft non-stop aandacht vragen
en ik ging verder met struiken verwijderen en dan sta je je kapot te werken en wil zo’n kind dat je kijkt hoe ze schommelt? No
![]()
nu even niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |