SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Moet nog even uitzoeken. Is een wegwerpcameraatje voor m'n Instagramprojectje. Wordt Amazon denk ik, zoek ik nog even uit. Woon in Berlijn ook.quote:
Dat klinkt wel ideaal iddquote:Op maandag 5 augustus 2024 20:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb nu van die Kinderbueno's per 1 blokje verpakt, dat is echt ideaal.
Anders eet ik mij ongans aan die dingen
Gelukkigquote:Op maandag 5 augustus 2024 20:50 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Was wel prijzig, maar ja 3 euro is wel een normale kermisprijs volgens mij. Maar we hebben het gezellig gehad en dat telt natuurlijk het meest..
![]()
Prima, ik hoor het welquote:Op maandag 5 augustus 2024 20:51 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Moet nog even uitzoeken. Is een wegwerpcameraatje voor m'n Instagramprojectje. Wordt Amazon denk ik, zoek ik nog even uit. Woon in Berlijn ook.
Ik maakte vroeger een set maar één keer volgens het boekje en daarna gebruikte ik het om fantasiedingen te bouwenquote:Op maandag 5 augustus 2024 20:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Brick seperators zijn voor mensen die fouten maken :|w
Mijn nagels vinden dit niet leuk. Met je tanden lijkt me sowieso onhandig.quote:Op maandag 5 augustus 2024 20:47 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Brick separator![]()
Vroeger deed je dat gewoon met je nagels en tanden
En werd alles samen in 1 grote curver box gekwakt en een week later bouwde je weer iets andersquote:Op maandag 5 augustus 2024 20:52 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik maakte vroeger een set maar één keer volgens het boekje en daarna gebruikte ik het om fantasiedingen te bouwen
quote:Op maandag 5 augustus 2024 20:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat klinkt wel ideaal idd
[..]
Gelukkig![]()
![]()
21:15 pas volgens mij.quote:Op maandag 5 augustus 2024 21:10 schreef Karzai het volgende:
dacht sifan in actie zou komen om 20.45
Die mogen om 22.30 de finale spelenquote:Op maandag 5 augustus 2024 21:11 schreef Karzai het volgende:
tevens een mooie prestatie van de basketballers
Nee nu.quote:Op maandag 5 augustus 2024 21:10 schreef Karzai het volgende:
dacht sifan in actie zou komen om 20.45
ja die ga ik zeker kijkenquote:Op maandag 5 augustus 2024 21:12 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Die mogen om 22.30 de finale spelen
buitenquote:Op maandag 5 augustus 2024 20:54 schreef Ama het volgende:
Ik bouw het ook maar 1 keer en dan zet ik het ergens neer.
.quote:Op maandag 5 augustus 2024 21:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
Sifan was niet ingeschat voor een meedalje hier geloof ik.
Ik heb wel goede hoop op een medaille.quote:Op maandag 5 augustus 2024 21:15 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
.
Ze is wel de titelverdedigster, dus ze kan het wel
Ze is blijkbaar Ethiopische. Altijd gedacht dat ze uit Somalie komt..quote:
Tomato, tomato.quote:Op maandag 5 augustus 2024 21:23 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ze is blijkbaar Ethiopische. Altijd gedacht dat ze uit Somalie komt..![]()
![]()
quote:Op maandag 5 augustus 2024 21:27 schreef datismijnmening het volgende:
Hup Sifan![]()
![]()
Ik heb haar Olympische medaille vastgehouden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*burp* dat was lekker![]()
Te lui.quote:Op maandag 5 augustus 2024 21:29 schreef UitStraling het volgende:
Doen er geen Nederlanders mee op dit onderdeel?
Oost Afrikanen hebben een genetische en morfologische aanpassing waardoor ze een enorm voordeel hebben. Heeft geloof ik te maken met de pezen in de kuit.quote:Op maandag 5 augustus 2024 21:29 schreef UitStraling het volgende:
Doen er geen Nederlanders mee op dit onderdeel?
Het is toch ook het enorme verschil tussen wit spierweefsel (type IIx/IIb Fast Twitch) en rood spierweefsel (type I Slow Twitch), de sprinters uit de dichtbegroeide Afrikaanse jungle tegenover de duurlopers uit de uitgestrekte Hoorn van Afrika?quote:Op maandag 5 augustus 2024 21:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oost Afrikanen hebben een genetische en morfologische aanpassing waardoor ze een enorm voordeel hebben. Heeft geloof ik te maken met de pezen in de kuit.
Tof lijkt mequote:Op maandag 5 augustus 2024 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
OKee maat had ff een meltdown maar we hebben het weer uitgepraatik ga in mei volgend jaar naar de Faeroer en in september samen met hem drie weken naar IJsland. En dat gaat onsmakelijk veel biljetjes kosten ja.
DIe goud won dacht halverwege bij de finale worstelen te zitten en is DSQquote:
Oke is goedquote:Op maandag 5 augustus 2024 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
OKee maat had ff een meltdown maar we hebben het weer uitgepraatik ga in mei volgend jaar naar de Faeroer en in september samen met hem drie weken naar IJsland. En dat gaat onsmakelijk veel biljetjes kosten ja.
Nou, klinkt heerlijk.quote:Het eten op de Faeroer Eilanden bestaat voornamelijk uit vlees en aardappels met weinig verse groenten. Schapenvlees is de basis van veel gerechten. Een echte lokale delicatesse is Skerpikjøt: oud, door de wind gedroogd schapenvlees.
Liever een vers gegrild lamskoteletjequote:
Ik kan niet kiezen.quote:Op maandag 5 augustus 2024 21:52 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Gebakken walvis voor de afwisseling
quote:Op maandag 5 augustus 2024 21:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Liever een vers gegrild lamskoteletje
Ik moet hier om huilen. Dikke levertranenquote:Op maandag 5 augustus 2024 21:52 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Gebakken walvis voor de afwisseling
quote:Op maandag 5 augustus 2024 21:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Skerpikjøt, zo noem je een baby die zonder armpjes en beentjes ter wereld komt.
Maar dat ligt dan weer niet in de buurt van de Faeröerquote:Op maandag 5 augustus 2024 21:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Ja, maar dan op een Grieks strand
Goede conclusiequote:Op maandag 5 augustus 2024 21:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar dat ligt dan weer niet in de buurt van de Faeröer
Nee dat is de Skerkapøtquote:Op maandag 5 augustus 2024 21:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Skerpikjøt, zo noem je een baby die zonder armpjes en beentjes ter wereld komt.
Ja die liggen nog steeds onpraktisch in de kast hier, en de verzenddoos kan nu eindelijk bij het oud papier nu de kliko weer leeg isquote:Op maandag 5 augustus 2024 21:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
@:LTVDK
WC papier was vandaag weer in de aanbieding, 92 rollen of zo
Volgens mij hadden we dezelfde aanbieding ooit eens
Ik heb niet eens een verzenddoos gekregenquote:Op maandag 5 augustus 2024 21:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja die liggen nog steeds onpraktisch in de kast hier, en de verzenddoos kan nu eindelijk bij het oud papier nu de kliko weer leeg is
Ja die heb ik ook gezien, die was op Stora Dimun, één van de kleinste eilanden. Er zijn 18 eilanden. Ik heb er heel veel zin inquote:Op maandag 5 augustus 2024 21:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oke is goed
Maar goed, wel weer een toffe bestemming (van wat ik gezien heb van Floortje naar het einde van de wereld)
Goor verhaal weer. Klikken op eigen risico.quote:Op maandag 5 augustus 2024 21:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja die heb ik ook gezien, die was op Stora Dimun, één van de kleinste eilanden. Er zijn 18 eilanden. Ik heb er heel veel zin in
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Heb ik ook wel eens gehad ja, gewoon zo'n plastic verpakking met een sticker er opquote:Op maandag 5 augustus 2024 21:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb niet eens een verzenddoos gekregen![]()
De vorige keren wel, maar goed, nu was het: hier heb je je wc papier zonder doos. Veel plezier ervan
quote:Op maandag 5 augustus 2024 21:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Goor verhaal weer. Klikken op eigen risico.nee gaan we niet doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Ik moest het ophalen bij een afhaalpuntquote:Op maandag 5 augustus 2024 21:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb ik ook wel eens gehad ja, gewoon zo'n plastic verpakking met een sticker er op
Nee doe normie, Flesquote:
[..]
Goor verhaal weer. Klikken op eigen risico.Waarom klik ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Is dit een reallife soap uit Oss ?quote:Op maandag 5 augustus 2024 21:57 schreef UitStraling het volgende:
Laura gaat samen met de kinderen op bezoek bij haar man Wesley in de tbs-kliniek. Gradus moet zich melden bij de reclassering voor een urinecontrole. Ondanks het alcohol- en drugsverleden van Gradus is Ramona ervan overtuigd dat de urinecontrole negatief zal zijn. Harry moet naar de rechtbank omdat hij nog wat treinboetes heeft openstaan. Doordat hij het afgelopen jaar regelmatig af moest reizen naar de penitentiaire inrichting waar Jamie zat, heeft hij regelmatig zwartgereden omdat hij de treinkaartjes niet kon betalen. Isa en Djennah gaan op aanraden van de reclassering op zoek naar een andere woonplek voor Isa.
'haha, jij bent dat schijtwijf'quote:Op maandag 5 augustus 2024 21:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik moest het ophalen bij een afhaalpunt
OH BEN JIJ DEGENE VAN DE WC ROLLEN TOEVALLIG
FFS doe normaal
Waarom waarschuw ik nogquote:
nicequote:Op maandag 5 augustus 2024 21:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
DIe goud won dacht halverwege bij de finale worstelen te zitten en is DSQ
Zit mijn verstand te verkijken, waarom houden we dit soort mensen in leven?quote:Op maandag 5 augustus 2024 22:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is dit een reallife soap uit Oss ?
Omdat het net de Oostvaardersplassen is, maar dan met mensen.quote:Op maandag 5 augustus 2024 22:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zit mijn verstand te verkijken, waarom houden we dit soort mensen in leven?
Was ze weer erg bedankbaar?quote:
[..]
Goor verhaal weer. Klikken op eigen risico.Ik zou hier geen moeite mee hebben als ik bij expeditie Robinson oid zou meedoenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-XOXO-
"ja ik moet heel nodig"quote:Op maandag 5 augustus 2024 21:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik moest het ophalen bij een afhaalpunt
OH BEN JIJ DEGENE VAN DE WC ROLLEN TOEVALLIG
FFS doe normaal
Waar zou jij wél moeite mee hebben?quote:Op maandag 5 augustus 2024 22:01 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik zou hier geen moeite mee hebben als ik bij expeditie Robinson oid zou meedoen
Weet je wat, ik doe het hier wel gewoon bij het afhaalpunt... toch wc papier genoeg,quote:
Het politieke spelletjequote:Op maandag 5 augustus 2024 22:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Waar zou jij wél moeite mee hebben?
Ik heb echt met alles moeite.
Het leven zelfquote:
Ja maar daar leven nog zeldzame ijsvogels, Cetti's zangers en Konikpaardjes.quote:Op maandag 5 augustus 2024 22:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Omdat het net de Oostvaardersplassen is, maar dan met mensen.
Af en toe een baal hooi over dat hek heen gooien
Maar verder kunnen we jou alles laten eten?quote:Op maandag 5 augustus 2024 22:03 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Het politieke spelletje![]()
Ik heb loyaliteit te hoog in het vaandel
Jongeuhhh, leven is lijdenquote:
quote:Op maandag 5 augustus 2024 22:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Weet je wat, ik doe het hier wel gewoon bij het afhaalpunt... toch wc papier genoeg,
Oke, raar verhaal weer
quote:schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Kweenie, is de wolf daar al gearriveerd? Zeg dan maar dag met je handje tegen de perdjes.quote:Op maandag 5 augustus 2024 22:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja maar daar leven nog zeldzame ijsvogels, Cetti's zangers en Konikpaardjes.
Behalve tarantula zou ik het meeste wel hap slik weghakken jaquote:Op maandag 5 augustus 2024 22:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Maar verder kunnen we jou alles laten eten?
Gebakken Wattenschijfje?quote:Op maandag 5 augustus 2024 22:05 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Behalve tarantula zou ik het meeste wel hap slik weghakken ja
En genoeg beestjes voor een goede barbecuequote:Op maandag 5 augustus 2024 22:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja maar daar leven nog zeldzame ijsvogels, Cetti's zangers en Konikpaardjes.
Er hoefde geen kakelzaad bij in ieder gevalquote:
Remy Bonjanski met zijn hamburgerquote:Op maandag 5 augustus 2024 22:01 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik zou hier geen moeite mee hebben als ik bij expeditie Robinson oid zou meedoen
Paprika?quote:
Ja topteleveequote:Op maandag 5 augustus 2024 22:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Remy Bonjanski met zijn hamburger![]()
quote:
Ribbel naturel, boerderijchipsquote:
Nee moet niet, maar is wel het lekkerstquote:Op maandag 5 augustus 2024 22:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ribbel naturel, boerderijchips
Moest het paprika zijn dan?
Tarantulavlees ookquote:Op maandag 5 augustus 2024 22:08 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja is gewoon een vleesje toch
Kunnen we de wolven niet los laten tussen de gedetineerden, drugsverslaafden, tbs-veroordeelden, wajongers en zwakzinnige zitbankbewoners?quote:Op maandag 5 augustus 2024 22:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kweenie, is de wolf daar al gearriveerd? Zeg dan maar dag met je handje tegen de perdjes.
Welke heb jij dan meestal?quote:Op maandag 5 augustus 2024 22:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee moet niet, maar is wel het lekkerst
Voornamelijk haar en botjes, heb je daarna gelijk alleen maar meer hongerquote:Op maandag 5 augustus 2024 22:08 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja is gewoon een vleesje toch
quote:Op maandag 5 augustus 2024 22:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kunnen we de wolven niet los laten tussen de gedetineerden, drugsverslaafden, tbs-veroordeelden, wajongers en zwakzinnige zitbankbewoners?
quote:
Gewoon huismerk ribbel van de AH, Croky had de lekkerste maar die is er volgens mij niet meerquote:
Gewoon in de frituur gooien, dan zijn het knapperige spinnenpotenquote:Op maandag 5 augustus 2024 22:08 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee want dat zijn harige spinnenpoten
quote:Op maandag 5 augustus 2024 22:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon huismerk ribbel van de AH, Croky had de lekkerste maar die is er volgens mij niet meer
Mag je niet op kantoor in de airco?quote:Op maandag 5 augustus 2024 22:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Morgen 29 graden jongens, was leuk jullie gekend te hebben
Ik ga lekker fietsen in mijn korte broek. Wind langs de balletjes.quote:Op maandag 5 augustus 2024 22:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Hm ja, maar ik ga donderdag ook alquote:Op maandag 5 augustus 2024 22:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mag je niet op kantoor in de airco?
Bedankt voor de info Kaneelstokje. Had dit niet willen missen.quote:Op maandag 5 augustus 2024 22:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ga lekker fietsen in mijn korte broek. Wind langs de balletjes.
quote:
Mja en anders was Croky ook de lekkerste paprika, maar die hebben ze aangepast waardoor die niet meer zo lekker isquote:
Ik zat bijna in het vliegtuig richting de hitte in Azie vandaagquote:Op maandag 5 augustus 2024 22:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hm ja, maar ik ga donderdag ook al
Beetje mijn krachten sparen enz
4EverBlackFriedquote:Op maandag 5 augustus 2024 22:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
RIPquote:Op maandag 5 augustus 2024 22:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
De Hamka's hebben ze ook al zo aangepast, dat ik ze nooit meer ga kopenquote:Op maandag 5 augustus 2024 22:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mja en anders was Croky ook de lekkerste paprika, maar die hebben ze aangepast waardoor die niet meer zo lekker is
Ik twijfel nog of ik morgen misschien gewoon thuis ga werkenquote:Op maandag 5 augustus 2024 22:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hm ja, maar ik ga donderdag ook al
Beetje mijn krachten sparen enz
Is dat wanneer @bitterbal te laag in de frituur blijft?quote:
Maar goed dat je daar onderuit bent gekomenquote:Op maandag 5 augustus 2024 22:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik zat bijna in het vliegtuig richting de hitte in Azie vandaag
Hoezo twijfel je daar over ?quote:Op maandag 5 augustus 2024 22:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik twijfel nog of ik morgen misschien gewoon thuis ga werken
Doritos is ook al smaakloos gewordenquote:Op maandag 5 augustus 2024 22:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
De Hamka's hebben ze ook al zo aangepast, dat ik ze nooit meer ga kopen
Heb ik morgen een goed excuus om alles driedubbel op slot te houdenquote:Op maandag 5 augustus 2024 22:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik twijfel nog of ik morgen misschien gewoon thuis ga werken
Maar echt.quote:
Omdat ik normaal wel gewoon naar kantoor gaquote:Op maandag 5 augustus 2024 22:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoezo twijfel je daar over ?
quote:Op maandag 5 augustus 2024 22:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Morgen bootje varen denk ikquote:Op maandag 5 augustus 2024 22:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Wat heeft je doen besluiten om toch niet in te stappen?quote:Op maandag 5 augustus 2024 22:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Had op zich wel mee willen gaan, alleen is het tripje helaas net tijdens mijn vakantie.quote:Op maandag 5 augustus 2024 22:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Maar goed dat je daar onderuit bent gekomenAnders was het ook leuk jou gekend te hebben
Omg.. jeugdtrauma unlockedquote:Op maandag 5 augustus 2024 22:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Doritos is ook al smaakloos geworden
Op kantoor heb ik wel aircoquote:Op maandag 5 augustus 2024 22:14 schreef essnhills het volgende:
[..]
Heb ik morgen een goed excuus om alles driedubbel op slot te houden
Die warmte buiten houden
Huuuuu afwijking van het normale patroonquote:Op maandag 5 augustus 2024 22:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Omdat ik normaal wel gewoon naar kantoor ga
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Doritos paprika was altijd lekker, maar in een gemiddelde naturel dip tortillachips zit nog meer smaakquote:Op maandag 5 augustus 2024 22:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Omg.. jeugdtrauma unlocked
Groep 8 kamp oid
Had een jongen Dorito's (kaas?) mee, dat stonk in die bedompte kamers echt naar zweetvoeten ofzo![]()
"Helaas."quote:Op maandag 5 augustus 2024 22:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Had op zich wel mee willen gaan, alleen is het tripje helaas net tijdens mijn vakantie.
Ik snap niet zo goed waarom ze alles zo vies mogelijk willen makenquote:Op maandag 5 augustus 2024 22:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Doritos paprika was altijd lekker, maar in een gemiddelde naturel dip tortillachips zit nog meer smaak
Denk dat ik daar echt dood zou gaan. Ga je dan ook nog een pittige Vietnamese loempia eten als het 35 graden is.quote:
Nee is voor dat nutriscoredingesgebeuren toch?quote:Op maandag 5 augustus 2024 22:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik snap niet zo goed waarom ze alles zo vies mogelijk willen maken
Het zal allemaal weer goedkoper moeten zijn
quote:Op maandag 5 augustus 2024 22:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Huuuuu afwijking van het normale patroon
Ik ging vandaag al harstikke dood in de schoen, naar huis, want de zon wilde de schoen nog zwarter makenJa had ik in de godin al, stuur en armleuning waren loeiheet terwijl die aan de 'goede' kant in de zon stondSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Was het wel chips wat je rook?quote:Op maandag 5 augustus 2024 22:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Omg.. jeugdtrauma unlocked
Groep 8 kamp oid
Had een jongen Dorito's (kaas?) mee, dat stonk in die bedompte kamers echt naar zweetvoeten ofzo![]()
Wordt je dan zo rood als een tomaat ?quote:Op maandag 5 augustus 2024 22:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Denk dat ik daar echt dood zou gaan. Ga je dan ook nog een pittige Vietnamese loempia eten als het 35 graden is.
Goedkoper en 'gezonder' voor de nutriscorequote:Op maandag 5 augustus 2024 22:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik snap niet zo goed waarom ze alles zo vies mogelijk willen maken
Het zal allemaal weer goedkoper moeten zijn
quote:Op maandag 5 augustus 2024 22:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wordt je dan zo rood als een tomaat ?
Oh en moest nog tanken ookquote:Op maandag 5 augustus 2024 22:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja had ik in de godin al, stuur en armleuning waren loeiheet terwijl die aan de 'goede' kant in de zon stond
Wehhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhquote:Op maandag 5 augustus 2024 22:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Was het wel chips wat je rook?
Ja, want als ik gezond wil doen, dan eet ik chipsquote:Op maandag 5 augustus 2024 22:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Goedkoper en 'gezonder' voor de nutriscore
Snap dat nooit zo goed in zulke landen, dan is het al de hele dag tyfusheet en dan ga je je eten extra pittig maken zodat je het nog warmer krijgtquote:Op maandag 5 augustus 2024 22:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Denk dat ik daar echt dood zou gaan. Ga je dan ook nog een pittige Vietnamese loempia eten als het 35 graden is.
Leuke MIquote:
Of hete thee drinkenquote:Op maandag 5 augustus 2024 22:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Snap dat nooit zo goed in zulke landen, dan is het al de hele dag tyfusheet en dan ga je je eten extra pittig maken zodat je het nog warmer krijgt
Net als dat tekstje achterop van 'deze zak is goed voor 11 porties van 15 gram'quote:Op maandag 5 augustus 2024 22:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, want als ik gezond wil doen, dan eet ik chips
Fuck logic
Ja halloquote:Op maandag 5 augustus 2024 22:18 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee is voor dat nutriscoredingesgebeuren toch?
* inhaleert zakquote:Op maandag 5 augustus 2024 22:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Net als dat tekstje achterop van 'deze zak is goed voor 11 porties van 15 gram'
Buda?quote:Op maandag 5 augustus 2024 22:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Wereldrecord![]()
Niemand weet meer wie Boebka is.
De theorie is volgens mij dat je met warme dranken niet eerst energie moet verspillen om het spul op te warmen naar lichaamstemperatuur. Want daarvan krijg je het warm. EN als dat niet hoeft dan hoeft je lichaam minder hard te werken en dus minder warm.quote:Op maandag 5 augustus 2024 22:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Of hete thee drinken
Kweenie, maar dat helpt bij mij dus niet
heel mooi iddquote:Op maandag 5 augustus 2024 22:21 schreef Bomenverzameling het volgende:
Polsstok hoogspringen nieuw WR
De praktijk bij mij is, dat als ik hete thee drink.. ik het ook heet krijgquote:Op maandag 5 augustus 2024 22:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
De theorie is volgens mij dat je met warme dranken niet eerst energie moet verspillen om het spul op te warmen naar lichaamstemperatuur. Want daarvan krijg je het warm. EN als dat niet hoeft dan hoeft je lichaam minder hard te werken en dus minder warm.
Maar volgens mij werkt dat bij mij meer alleen met bouillon, en dat heeft meer te maken met het zout
Hong Kong, Vietnam.quote:Op maandag 5 augustus 2024 22:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Leuke MI
Maar welk Azië zou het dan zijn, waar je eigenlijk naar toe moest?
Tuurlijk welquote:Op maandag 5 augustus 2024 22:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Wereldrecord![]()
Niemand weet meer wie Boebka is.
Inhaleer je dan gewoon die zak met enkelverpakte kinder bueno's?quote:Op maandag 5 augustus 2024 22:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja hallo
Doe's nie
Ik wil gewoon af en toe gewoon hartstikke ongezond doen
quote:Op maandag 5 augustus 2024 22:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
Inhaleer je dan gewoon die zak met enkelverpakte kinder bueno's?
Uhhh, ik ging sowieso al naar huis als de straatlantaarns begonnen te brandenquote:Op maandag 5 augustus 2024 22:23 schreef Crack_ het volgende:
4ebe de hele wijk hier is overgenomen door drugsdealersof waren die er altijd al? Want dan valt het me nu pas op
Denk dat ik daar ergens in de buurt van een airco zou bivakkeren.quote:Op maandag 5 augustus 2024 22:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Snap dat nooit zo goed in zulke landen, dan is het al de hele dag tyfusheet en dan ga je je eten extra pittig maken zodat je het nog warmer krijgt
Ja met plastic en al.. hoef ik dat niet meer weg te gooienquote:Op maandag 5 augustus 2024 22:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
Inhaleer je dan gewoon die zak met enkelverpakte kinder bueno's?
Uhm, als jij er al niet tegen kanquote:Op maandag 5 augustus 2024 22:24 schreef CherryLips het volgende:
Ik kreeg net iets doorgestuurd via instagram waar ik TOTAAL niet tegen kan. Willen jullie het zien?
Interessante landen, maar ik weet niet of ik die temperaturen zou trekkenquote:
Moest ze niet heel dat weekend op het toilet zitten met buikloop dan, dat hoort er toch bij voor de echte India-experiencequote:Op maandag 5 augustus 2024 22:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Denk dat ik daar ergens in de buurt van een airco zou bivakkeren.
Collega van mij is vorig jaar naar India geweest om daar een leverancier te bezoeken, die hebben ze dan ook nog haar hele vrije weekend meegesleept naar allerlei tempels enzo
Het is NAAR.quote:Op maandag 5 augustus 2024 22:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Uhm, als jij er al niet tegen kan
Is het vies?
Nee, ik moet nog slapen vannachtquote:
Ja logisch toch, waar die eerst lekker zat te chillen zet dat mens nu allemaal vallen neerquote:Op maandag 5 augustus 2024 22:25 schreef essnhills het volgende:
Ja zeg, zet ik die vallen neer bij de bank en de tv kast want daar was ie gisteravond steeds tussen heen en weer aan het rennen.
Loopt ie nu aan de andere kant
Een nieuwe plaat van Bruno Sars?quote:
Maar er zit pindakaas in!!quote:Op maandag 5 augustus 2024 22:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja logisch toch, waar die eerst lekker zat te chillen zet dat mens nu allemaal vallen neer
Denk dat ik die toeristische tripjes ook zou skippen, maar je moet toch beetje sociaal doen. Hele dag op een boot naar Ha Long Bay kunnen we ook wel via Google Maps afdoen.quote:Op maandag 5 augustus 2024 22:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Interessante landen, maar ik weet niet of ik die temperaturen zou trekken
wat dan?quote:Op maandag 5 augustus 2024 22:24 schreef CherryLips het volgende:
Ik kreeg net iets doorgestuurd via instagram waar ik TOTAAL niet tegen kan. Willen jullie het zien?
Misschien heeft die wel een pinda-allergiequote:
Nee, ik wil straks wel daadwerkelijk slapenquote:
Ewl, sociaal doenquote:Op maandag 5 augustus 2024 22:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Denk dat ik die toeristische tripjes ook zou skippen, maar je moet toch beetje sociaal doen. Hele dag op een boot naar Ha Long Bay kunnen we ook wel via Google Maps afdoen.
quote:Op maandag 5 augustus 2024 22:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
https://www.instagram.com/p/C-A-GcpN3Wi/
Mijn pet peeve
quote:Op maandag 5 augustus 2024 22:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Uhhh, ik ging sowieso al naar huis als de straatlantaarns begonnen te branden
Voel je je ook onveilig of dat niet?
Ohja ik had natuurlijk rekening moeten houden met potentiële muisallergieënquote:Op maandag 5 augustus 2024 22:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Misschien heeft die wel een pinda-allergie
oei, ja vervelendquote:Op maandag 5 augustus 2024 22:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
https://www.instagram.com/p/C-A-GcpN3Wi/
Mijn pet peeve
quote:Op maandag 5 augustus 2024 22:29 schreef Bomenverzameling het volgende:
KLEUTERS WEER HIER HOOR
Ik had anderhalf uur geleden de droger aangezet. Ga ik net kijken, staat de droger open en uitgezet... Was nog gewoon nat
![]()
![]()
![]()
![]()
wtf, wie doet datquote:Op maandag 5 augustus 2024 22:29 schreef Bomenverzameling het volgende:
KLEUTERS WEER HIER HOOR
Ik had anderhalf uur geleden de droger aangezet. Ga ik net kijken, staat de droger open en uitgezet... Was nog gewoon nat
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 5 augustus 2024 22:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]Ohja
En nee, dat dan weer totaal niet. Moest me inhouden om er iets van te zeggen, al had dat er meer mee te maken dat vervelende vriend-buurman de klant is. En die gastjes komen op de scooter, heb me ingehouden omdat ik kentekens wil door snitchen
quote:Op maandag 5 augustus 2024 22:29 schreef Bomenverzameling het volgende:
KLEUTERS WEER HIER HOOR
![]()
![]()
![]()
![]()
Nou.. leuk...quote:Op maandag 5 augustus 2024 22:29 schreef Bomenverzameling het volgende:
KLEUTERS WEER HIER HOOR
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik denk dat je dat best goed kon. Op een gegeven moment gaat dat wel echt veel moeite kostenquote:Op maandag 5 augustus 2024 22:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kun je indenken dat ik vroeger iedere paar weken in het buitenland zat om sociaal te doen?
Die dingen maken wel een hoop herrie. Maar de deur van het hok kan wel dicht...quote:
triest gedoe zegquote:Op maandag 5 augustus 2024 22:32 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Die dingen maken wel een hoop herrie. Maar de deur van het hok kan wel dicht...
En mijn naam staat op het bord, dus als je het per ongeluk doet of er last van hebt. Bel dan de begeleiding of kom even naar mij toe...
Ja thee is bijna opquote:Op maandag 5 augustus 2024 22:32 schreef LTVDK het volgende:
Ja tijd om te gaan slapen
[ afbeelding ]
Heeft iemand hier al op geklikt ?quote:
nee, te vroegquote:Op maandag 5 augustus 2024 22:32 schreef LTVDK het volgende:
Ja tijd om te gaan slapen
[ afbeelding ]
nee, hij moet maar leren hoe je plaatjes postquote:Op maandag 5 augustus 2024 22:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heeft iemand hier al op geklikt ?
Vond het ook wel leuk om te doen; maar was niet echt een passende functie. Nu stuk beter op mijn plek; en deze buitenlandtrip die hoort er dan een beetje bij.quote:Op maandag 5 augustus 2024 22:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik denk dat je dat best goed kon. Op een gegeven moment gaat dat wel echt veel moeite kosten
quote:Op maandag 5 augustus 2024 21:28 schreef mschol het volgende:
OehSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*burp* dat was lekker![]()
Voor een keer maakt het niet zoveel uit.quote:Op maandag 5 augustus 2024 22:35 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik heb wel een droogrek op mijn kamer staan, dus daar maar de was opgehangen. maar dat is niet heel gezond slapen volgens mij....
Fijn dat je nu beter op je plek zitquote:Op maandag 5 augustus 2024 22:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vond het ook wel leuk om te doen; maar was niet echt een passende functie. Nu stuk beter op mijn plek; en deze buitenlandtrip die hoort er dan een beetje bij.
quote:Op maandag 5 augustus 2024 22:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Ohhh, was dat dat dramaverhaal met die hele jonge knul?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ik ben denk ik niet bang omdat ze mij niet moeten of willen hebbenBaby darling doll face honey
ja beetje wuiven, beetje sjampoepel drinkenquote:Op maandag 5 augustus 2024 22:33 schreef Bomenverzameling het volgende:
@:datismijnmening veel plezier in Parijs bij het 3x3 ik hoor net dat je er bij bent..
Ik heb het niet helemaal gevolgd, maar dacht dat het ook in de krant stond (logisch)quote:Op maandag 5 augustus 2024 22:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ohhh, was dat dat dramaverhaal met die hele jonge knul?
En ik ben denk ik niet bang omdat ze mij niet moeten of willen hebben
Lekker drukquote:Op maandag 5 augustus 2024 22:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
Moet eigenlijk ook langzaam richting bed, morgen weer dagje over de grens werken en op de terugweg maar eens mijn ouders bezoeken en tussendoor even naar de Bauhaus ergens.
Ja, tijd dat de sportschool hier weer eens open gaat.quote:
Snel, doe je airco aan.quote:Op maandag 5 augustus 2024 22:44 schreef Nattekat het volgende:
Dit was zo intensief dat ik niet eens honger heb nu
Ik weet nog niet zo goed of ik jou een straattype vind.quote:
Je moet jezelf af en toe verwennenquote:Op maandag 5 augustus 2024 22:39 schreef mschol het volgende:
[..]
ja lekker, wel duur (6 zoveel)maar moest dat ding een keer geprobeerd hebben
Hmm, hey dramaverhaal waar ik het over heb was een rennende achtervolging vanaf station mariahoeve en de jongen die achtervolgd werd heeft toen die ander gestoken (en dood). Vriendin was erbij en die steker was 16 jaar oidquote:Op maandag 5 augustus 2024 22:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb het niet helemaal gevolgd, maar dacht dat het ook in de krant stond (logisch)
En wel fijn dat je niet bang bent
Oke.. komt ie..quote:
eens, en ik haal eigenlijk zelden ijs..quote:Op maandag 5 augustus 2024 22:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je moet jezelf af en toe verwennen
Steppen en schommelenquote:Op maandag 5 augustus 2024 22:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik weet nog niet zo goed of ik jou een straattype vind.
Ik hoop niet dat er een tweede verhaal was.. dat zou triest zijn..quote:Op maandag 5 augustus 2024 22:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hmm, hey dramaverhaal waar ik het over heb was een rennende achtervolging vanaf station mariahoeve en de jongen die achtervolgd werd heeft toen die ander gestoken (en dood). Vriendin was erbij en die steker was 16 jaar oid
In een straat vlakbij de appie, achter bij het parkeren bij die halleluja-zwarte-mensen-kerk zitten tegenwoordig altijd junkies. Maar kostend en alles zeg maar
![]()
quote:halleluja-zwarte-mensen-kerk
Vroeger stoeprandenquote:Op maandag 5 augustus 2024 22:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik weet nog niet zo goed of ik jou een straattype vind.
Hoe is je vakantie verder of wil je het er niet over hebben?quote:
Jaaaaaaaaaquote:
Leedvermaak, beste vermaak, zeggen ze weleens.quote:Op maandag 5 augustus 2024 22:49 schreef Crack_ het volgende:
Mijn tuinbuurmeisje was van de schommel gevallen en ik moest hard lachen![]()
Ze ging te hoog en deed irritant en toen ging ze zo hoog dat de schommel er af vloog
https://youtube.com/shorts/3Blwqt5yuKY?si=xjpudXK1B9uJ0VHBquote:Op maandag 5 augustus 2024 22:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hmm, hey dramaverhaal waar ik het over heb was een rennende achtervolging vanaf station mariahoeve en de jongen die achtervolgd werd heeft toen die ander gestoken (en dood). Vriendin was erbij en die steker was 16 jaar oid
In een straat vlakbij de appie, achter bij het parkeren bij die halleluja-zwarte-mensen-kerk zitten tegenwoordig altijd junkies. Maar kostend en alles zeg maar
![]()
Is waarquote:Op maandag 5 augustus 2024 22:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat er een tweede verhaal was.. dat zou triest zijn..
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Hm.. die heb ik nog niet gezien
Net als babymeeuwen op de weg
Die dingen zijn niet leukquote:
Leeg terwijl ik wel dingen doe maar geniet er niet zo van ofzo. Beetje een blur? En voel me ondankbaar daardoor en wil niet zeuren.quote:Op maandag 5 augustus 2024 22:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoe is je vakantie verder of wil je het er niet over hebben?
Snap ik.
Ja en ze had niks. En ik zei al dat ze niet zo hoog moest en dat was voor haar juist een ‘hahaha crackie kijk wat ik doe!!! Kijk dan!!!!’quote:Op maandag 5 augustus 2024 22:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Leedvermaak, beste vermaak, zeggen ze weleens.
na dat ik de dimmy's heb afgebakken met uitjes en champignonsquote:
Misschien volgende zomer weer... heel mooi stadjequote:Op maandag 5 augustus 2024 22:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ettoooo
Hey ga jij nog ooit naar Bouillon?
quote:Op maandag 5 augustus 2024 22:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik moet denken aan die racisten film
quote:Op maandag 5 augustus 2024 22:56 schreef datismijnmening het volgende:
*kijkt op schema welk antwoord te geven*
HA! Ik schud het zo uit de mouw, amateur!quote:Op maandag 5 augustus 2024 22:56 schreef datismijnmening het volgende:
*kijkt op schema welk antwoord te geven*
Jaaa, echt heel mooi. En niet te ver wegquote:Op maandag 5 augustus 2024 22:56 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Misschien volgende zomer weer... heel mooi stadje
Je zit er nu?quote:Op maandag 5 augustus 2024 22:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Jaaa, echt heel mooi. En niet te ver weg
quote:Op maandag 5 augustus 2024 22:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik moet denken aan die racisten film
jammer, want vroeger waren de stoepranden van melkchocola.quote:Op maandag 5 augustus 2024 22:59 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb nooit buitengespeeld geloof ik. Verklaart wel een hoop.
Nee dat niet, vraag me af of m’n auto dat nog aan kan. Toen ging m’n auto niet harder dan 35 km/u oid op die heuvelsquote:
Oh help ja... herinner me ineens die slingerbochten weer...quote:Op maandag 5 augustus 2024 23:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee dat niet, vraag me af of m’n auto dat nog aan kan. Toen ging m’n auto niet harder dan 35 km/u oid op die heuvels
Er is hier nu wel een trefbalverenigingquote:Op maandag 5 augustus 2024 22:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaa![]()
Kunnen we niet een keer een stoeprand - meet doen met de KSC?
Nou misschien wel als ik exact weet waar die kerk is, maar ik heb ze nog nooit zien zingen en swingenquote:Op maandag 5 augustus 2024 22:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Is waar
Hahaha, ken je die?in de zomer staan de deuren open en hoor je de muziek en zie je iedereen swingen
[..]
Die dingen zijn niet leuk
[..]
Leeg terwijl ik wel dingen doe maar geniet er niet zo van ofzo. Beetje een blur? En voel me ondankbaar daardoor en wil niet zeuren.
Wel lief dat je het vraagtIk ga nog wel naar Pukkelpop en daar heb ik echt mega zin in!! Alleen echt kakkie dat ik de dag erna meteen moet werken en niet dan nog even een week nagenieten-vakantie heb
Ik ben gelijk weer terug met al mijn herinneringen van schoolgymquote:Op maandag 5 augustus 2024 23:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Er is hier nu wel een trefbalvereniging
quote:Op maandag 5 augustus 2024 22:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja en ze had niks. En ik zei al dat ze niet zo hoog moest en dat was voor haar juist een ‘hahaha crackie kijk wat ik doe!!! Kijk dan!!!!’nooit gekeken tho
Het is natuurlijk: WHIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEPKIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEPquote:
quote:Op maandag 5 augustus 2024 23:00 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
jammer, want vroeger waren de stoepranden van melkchocola.
Jij werd niet als laatste gekozen?quote:Op maandag 5 augustus 2024 23:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben gelijk weer terug met al mijn herinneringen van schoolgym
En dat zijn positieve herinneringenDank daarvoor
Is gewoon buitenspelenquote:Op maandag 5 augustus 2024 23:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Klinkt iets aangenamer, alsnog niet leuk tho
[..]
Ja, gezellig
Was erg leuk, behalve in de zomer, want dan werden ze vloeibaar en glibberde je zó op je snufferd!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |