SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Moet nog even uitzoeken. Is een wegwerpcameraatje voor m'n Instagramprojectje. Wordt Amazon denk ik, zoek ik nog even uit. Woon in Berlijn ook.quote:
Dat klinkt wel ideaal iddquote:Op maandag 5 augustus 2024 20:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb nu van die Kinderbueno's per 1 blokje verpakt, dat is echt ideaal.
Anders eet ik mij ongans aan die dingen
Gelukkigquote:Op maandag 5 augustus 2024 20:50 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Was wel prijzig, maar ja 3 euro is wel een normale kermisprijs volgens mij. Maar we hebben het gezellig gehad en dat telt natuurlijk het meest..
![]()
Prima, ik hoor het welquote:Op maandag 5 augustus 2024 20:51 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Moet nog even uitzoeken. Is een wegwerpcameraatje voor m'n Instagramprojectje. Wordt Amazon denk ik, zoek ik nog even uit. Woon in Berlijn ook.
Ik maakte vroeger een set maar één keer volgens het boekje en daarna gebruikte ik het om fantasiedingen te bouwenquote:Op maandag 5 augustus 2024 20:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Brick seperators zijn voor mensen die fouten maken :|w
Mijn nagels vinden dit niet leuk. Met je tanden lijkt me sowieso onhandig.quote:Op maandag 5 augustus 2024 20:47 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Brick separator![]()
Vroeger deed je dat gewoon met je nagels en tanden
En werd alles samen in 1 grote curver box gekwakt en een week later bouwde je weer iets andersquote:Op maandag 5 augustus 2024 20:52 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik maakte vroeger een set maar één keer volgens het boekje en daarna gebruikte ik het om fantasiedingen te bouwen
quote:Op maandag 5 augustus 2024 20:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat klinkt wel ideaal idd
[..]
Gelukkig![]()
![]()
21:15 pas volgens mij.quote:Op maandag 5 augustus 2024 21:10 schreef Karzai het volgende:
dacht sifan in actie zou komen om 20.45
Die mogen om 22.30 de finale spelenquote:Op maandag 5 augustus 2024 21:11 schreef Karzai het volgende:
tevens een mooie prestatie van de basketballers
Nee nu.quote:Op maandag 5 augustus 2024 21:10 schreef Karzai het volgende:
dacht sifan in actie zou komen om 20.45
ja die ga ik zeker kijkenquote:Op maandag 5 augustus 2024 21:12 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Die mogen om 22.30 de finale spelen
buitenquote:Op maandag 5 augustus 2024 20:54 schreef Ama het volgende:
Ik bouw het ook maar 1 keer en dan zet ik het ergens neer.
.quote:Op maandag 5 augustus 2024 21:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
Sifan was niet ingeschat voor een meedalje hier geloof ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |