abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_214711929
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2024 12:16 schreef kurk_droog het volgende:

[..]
Je weet dat vrouwen mentaal voor op mannen lopen. Dus als ze lichamelijk al behoorlijke knallers had en zich niet als kind gedroeg snap ik best dat je er als 19 jarige intrapt.

Doe ff normaal joh
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2024 12:16 schreef kurk_droog het volgende:

[..]
Je weet dat vrouwen mentaal voor op mannen lopen. Dus als ze lichamelijk al behoorlijke knallers had en zich niet als kind gedroeg snap ik best dat je er als 19 jarige intrapt.

Doe ff normaal joh
Had soortgelijk iets met mijn nichtje....tja kan gebeuren.

Niemand maakte er ook echt een probleem van.
  woensdag 14 augustus 2024 @ 13:39:28 #102
503118 Bezsen
We Call Them Poor
pi_214711931
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2024 13:36 schreef TAmaru het volgende:

[..]
Hij wist toch dat ze 12 was of niet?

Hoe dan ook ben ik het wel met je eens dat het een storm in een glas water is. En ik vind het ook schokkend dat men hem een kinderverkrachter blijft noemen. Ook al is hij daarvoor officieel veroordeeld, ik heb toch wel heel andere ideeën bij een kinderverkrachter dan iemand die vrijwillige seks heeft met een meisje dat een stukje te jong is.
Een stukje te jong. :')
pi_214712053
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2024 13:36 schreef TAmaru het volgende:

[..]
Hij wist toch dat ze 12 was of niet?

Hoe dan ook ben ik het wel met je eens dat het een storm in een glas water is. En ik vind het ook schokkend dat men hem een kinderverkrachter blijft noemen. Ook al is hij daarvoor officieel veroordeeld, ik heb toch wel heel andere ideeën bij een kinderverkrachter dan iemand die vrijwillige seks heeft met een meisje dat een stukje te jong is.
Eigenlijk niet, in het Nederlands is het ontuchtpleger.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_214712095
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2024 14:00 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]
Maar geen pedofiel wat mij betreft. Ongeacht welk argument wordt gebruikt, hij voldoet niet aan 'volwassen persoon met seksuele gevoelens voor kinderen die nog geen secundaire geslachtskenmerken vertonen'. Hij wilde immers wilde seks met een 16 jarige, net iets jonger dan hijzelf. Toen ze 12 bleek had ie schijt aan gezond verstand en dat kostte hem zijn vrijheid.
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_214712145
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2024 14:08 schreef Knipoogje het volgende:

[..]
Maar geen pedofiel wat mij betreft. Ongeacht welk argument wordt gebruikt, hij voldoet niet aan 'volwassen persoon met seksuele gevoelens voor kinderen die nog geen secundaire geslachtskenmerken vertonen'. Hij wilde immers wilde seks met een 16 jarige, net iets jonger dan hijzelf. Toen ze 12 bleek had ie schijt aan gezond verstand en dat kostte hem zijn vrijheid.
Pedofilie is sowieso geen misdrijf maar een psychische afwijking. Er zijn pedofielen die zich hun leven keurig in alle opzichten beheersen, en er zijn niet pedofielen die kinderen verkrachten.

Pedofilie gaat ook om prepuberale kinderen. Hier zou het om hebefilie of efebofilie kunnen gaan, dat zijn geen psychische afwijkingen maar geestestoestanden die om zelfbeheersing vragen. Het gaat daar waarschijnlijk niet om, aangezien hij zich niet exclusief tot een of beide leeftijdsgroepen voelt aangetrokken.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_214712159
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2024 14:15 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]
Pedofilie is sowieso geen misdrijf maar een psychische afwijking. Er zijn pedofielen die zich hun leven keurig in alle opzichten beheersen, en er zijn niet pedofielen die kinderen verkrachten.

Pedofilie gaat ook om prepuberale kinderen. Hier zou het om hebefilie of efebofilie kunnen gaan, dat zijn geen psychische afwijkingen maar geestestoestanden die om zelfbeheersing vragen. Het gaat daar waarschijnlijk niet om, aangezien hij zich niet exclusief tot een of beide leeftijdsgroepen voelt aangetrokken.
Pedoseksueel zou het inderdaad zijn als je daadwerkelijk tot actie overgaat.
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_214712196
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2024 14:00 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]
Klopt, maar ik vertaalde het Engelse "child rapist". In GB is het wel verkrachting van een minderjarige oftewel een kind.

Ik ben het er ook niet mee eens dat dit gelijkstaat aan verkrachting, maar ook in Amerika zijn ze daar heel trots op, dat elke vorm van seks met een minderjarige verkrachting is. Wat ik dom vind, want dan maakt het dus feitelijk niet meer uit of zo'n meisje ja of nee zegt.
Mja
pi_214712210
quote:
1s.gif Op woensdag 14 augustus 2024 13:16 schreef Wereldgozer het volgende:
[ x ]

DuBlanqueBogardegod @:de_boswachter
LEKKER NEUKEN
U MAD?
pi_214712226
quote:

[..]
Ik heb zelf ook wel met kinderen gewerkt en het valt wel op dat de ontwikkeling van jongens en meisjes heel anders verloopt. Sommige meiden zijn op hun 18e nog heel kinderachtig en meisjesachtig, terwijl andere meiden op hun 11e of 12e al borsten hebben, rokjes dragen en met jongens (of zelfs oudere/volwassen jongens) flirten. Is natuurlijk altijd fout om zoiets met zo'n jong meisje te beginnen, maar kan me wel voorstellen dat je daar als jongen van 19 "intrapt" en dan in een opwelling dat allemaal wel spannend vindt. Zeker als zo'n meisje daar volop in meegaat.

Zou hij hier in NL ook celstraft voor hebben gekregen?
Mja
pi_214713292
quote:
1s.gif Op woensdag 14 augustus 2024 11:32 schreef MMaRsu het volgende:

[..]
Genoeg lekkere meiden geneukt, maar geen minderjarigen toen ik 18+ was.

Onder de 18 heb ik ook minderjarigen gedaan maar dat waren mijn leeftijdsgenootjes, geen meisjes die 6 jaar jonger waren :')
Zeg ik dat? Met je smerige gedachten
U MAD?
pi_214717079
twitter
  donderdag 15 augustus 2024 @ 11:15:26 #112
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_214719046
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2024 16:57 schreef de_boswachter het volgende:

[..]
Haha projecteer much? Ga weg man :')
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_214719283
quote:

[..]
In het VK waar de daad heeft plaatsgevonden en de straf is uitgesproken, heet het verkrachting. In Nederland wordt iemand die een kind verkracht voor ontucht veroordeeld, maar dat maakt hem niet minder een verkrachter. Dus kinderverkrachter lijkt me hier wel op zijn plaats.
anonieme razernist
  donderdag 15 augustus 2024 @ 12:04:07 #114
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_214719300
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2024 16:57 schreef de_boswachter het volgende:

[..]
Dat macho gelul geloof je toch niet _O- Gasten die hierover opscheppen presteren in de praktijk vaak bar weining
"Hoka Hey!"
pi_214719308
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2024 23:13 schreef Nober het volgende:
[ x ]
Ik stoor me daar ook ontzettend aan. De NOS had het ook over 'seks'. Noem het gewoon 'ontucht met een minderjarige' als je van de juridische afdeling het oordeel in Engeland niet mag gebruiken.

Want 'seks' is het simpelweg niet. Echt walgelijk. Alsof ze graag kindermisbruik normaliseren. Een 3voudig 'foutje', want ze had gezegd dat ze 16 was.
pi_214719334
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2024 12:06 schreef Stepperoller het volgende:

[..]
Ik stoor me daar ook ontzettend aan. De NOS had het ook over 'seks'. Noem het gewoon 'ontucht met een minderjarige' als je van de juridische afdeling het oordeel in Engeland niet mag gebruiken.

Want 'seks' is het simpelweg niet. Echt walgelijk. Alsof ze graag kindermisbruik normaliseren. Een 3voudig 'foutje', want ze had gezegd dat ze 16 was.
Ik vind sowieso dat hij te veel wordt neergezet als slachtoffer. Verbaasde mij wel o.a. van NOS. Snap ook totaal niet dat hij de media zo opzoekt om zichzelf als slachtoffer neer te zetten. Je weet dat je er bij de meeste mensen geen punten mee scoort. En zeker als zijn vrouw en kind er ook last van hebben, begrijp ik echt niet waarom je de aandacht steeds op jezelf wil vestigen.
  donderdag 15 augustus 2024 @ 12:37:58 #117
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_214719490
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2024 12:04 schreef matspontius het volgende:

[..]
Dat macho gelul geloof je toch niet _O- Gasten die hierover opscheppen presteren in de praktijk vaak bar weining
Opscheppen?

Lol hij vraagt letterlijk naar mijn sexuele ervaringen op die leeftijd _O-

Opscheppen _O- omdat ik een paar meiskes heb geneukt :')

Doe normaal man

quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2024 12:30 schreef de_boswachter het volgende:

[..]
Dat kind zei dat ze ouder was. Heb jij nooit een 17 jarige gewiept toen je rond die leeftijd was?
Hij vraagt LETTERLIJK of ik een minderjarige heb gedaan toen ik al 18+ was.

Ik antwoord nee.

Hij plaatst vervolgens een plaatje van een lachende emoji :?

Ik zeg vervolgens gewoon dat ik prima sexuele ervaringen heb gehad, maar niet met minderjarigen toen ik al 18+ was.

En dan ben IK aan het OPSCHEPPEN????????? en heb IK smerige gedachten???

:? :? :? :? :? :?

Hebben jullie de pilletjes wel op vandaag of mocht je van de dagbesteding even weer op internet?
  donderdag 15 augustus 2024 @ 12:48:00 #118
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_214719555
quote:
10s.gif Op donderdag 15 augustus 2024 12:37 schreef MMaRsu het volgende:

[..]
Opscheppen?

Lol hij vraagt letterlijk naar mijn sexuele ervaringen op die leeftijd _O-

Opscheppen _O- omdat ik een paar meiskes heb geneukt :')

Doe normaal man
[..]
Hij vraagt LETTERLIJK of ik een minderjarige heb gedaan toen ik al 18+ was.

Ik antwoord nee.

Hij plaatst vervolgens een plaatje van een lachende emoji :?

Ik zeg vervolgens gewoon dat ik prima sexuele ervaringen heb gehad, maar niet met minderjarigen toen ik al 18+ was.

En dan ben IK aan het OPSCHEPPEN????????? en heb IK smerige gedachten???

:? :? :? :? :? :?

Hebben jullie de pilletjes wel op vandaag of mocht je van de dagbesteding even weer op internet?
Tuurlijk joh, rukker - dream on _O- _O-
"Hoka Hey!"
  donderdag 15 augustus 2024 @ 12:55:12 #119
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_214719603
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2024 12:48 schreef matspontius het volgende:

[..]
Tuurlijk joh, rukker - dream on _O- _O-
Waar slaat dit op man :') stelletje kneuzen.

Log nog een x in op je alt man
  Redactie Sport donderdag 15 augustus 2024 @ 13:02:24 #120
274204 crew  Mexicanobakker
pi_214719637
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2024 12:06 schreef Stepperoller het volgende:

[..]

Hoezo zou het geen seks zijn? Is toch prima volgens de strekking? En ik denk niet dat mensen denken 'oh het is maar seks met een twaalfjarige boeieuhhhhh'
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 15 augustus 2024 @ 13:04:06 #121
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_214719650
quote:
2s.gif Op donderdag 15 augustus 2024 12:00 schreef NoCigar het volgende:

[..]
In het VK waar de daad heeft plaatsgevonden en de straf is uitgesproken, heet het verkrachting. In Nederland wordt iemand die een kind verkracht voor ontucht veroordeeld, maar dat maakt hem niet minder een verkrachter. Dus kinderverkrachter lijkt me hier wel op zijn plaats.
Nee hoor, in Nederland wordt iemand die een kind verkracht veroordeeld voor verkrachting. De definities zijn alleen iets anders en niet altijd letterlijk één op één te vertalen. Je wordt in Nederland voor ontucht veroordeeld als je ontucht hebt gepleegd, wat per definitie iets anders is dan verkrachting.

En om ook hier eventuele ongure reacties maar weer voor te zijn: nee, dat praat zijn daad niet goed. Net zoals hij dat zelf overigens totaal niet goed probeert te praten. Integendeel.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_214719729
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2024 13:04 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Nee hoor, in Nederland wordt iemand die een kind verkracht veroordeeld voor verkrachting. De definities zijn alleen iets anders en niet altijd letterlijk één op één te vertalen. Je wordt in Nederland voor ontucht veroordeeld als je ontucht hebt gepleegd, wat per definitie iets anders is dan verkrachting.

Onjuist:

Ontucht van minderjarige kinderen is strafbaar gesteld in artikel 244 en 245 Wetboek van Strafrecht (Sr.). Artikel 245 Sr. ziet op de ontucht met minderjarige kinderen van 12, 13, 14, en 15 jaar, terwijl artikel 244 Sr. ontucht met kinderen van o tot en met 11 jaar strafbaar stelt. In beide gevallen moet het gaan om het seksueel binnendringen van het kind. Artikel 245 Sr. (ontucht met minderjarige kinderen van 12, 13, 14 en 15 jaar) luidt: "Hij die met iemand, die de leeftijd van twaalf jaren maar nog niet die van zestien jaren heeft bereikt, buiten echt, ontuchtige handelingen pleegt die bestaan uit of mede bestaan uit het seksueel binnendringen van het lichaam, wordt gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste acht jaren of geldboete van de vijfde categorie.

Dus acht jaren gevangenisstraf in geval van ontuchtig binnendringen bij
iemand tussen de twaalf en de zestien jaar (art. 245 Sr)
. Komt ie goed weg met een jaartje gevangenisstraf.
anonieme razernist
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 15 augustus 2024 @ 13:55:40 #123
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_214720004
quote:
2s.gif Op donderdag 15 augustus 2024 13:16 schreef NoCigar het volgende:

[..]
Onjuist:

Ontucht van minderjarige kinderen is strafbaar gesteld in artikel 244 en 245 Wetboek van Strafrecht (Sr.). Artikel 245 Sr. ziet op de ontucht met minderjarige kinderen van 12, 13, 14, en 15 jaar, terwijl artikel 244 Sr. ontucht met kinderen van o tot en met 11 jaar strafbaar stelt. In beide gevallen moet het gaan om het seksueel binnendringen van het kind. Artikel 245 Sr. (ontucht met minderjarige kinderen van 12, 13, 14 en 15 jaar) luidt: "Hij die met iemand, die de leeftijd van twaalf jaren maar nog niet die van zestien jaren heeft bereikt, buiten echt, ontuchtige handelingen pleegt die bestaan uit of mede bestaan uit het seksueel binnendringen van het lichaam, wordt gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste acht jaren of geldboete van de vijfde categorie.

Dus acht jaren gevangenisstraf in geval van ontuchtig binnendringen bij
iemand tussen de twaalf en de zestien jaar (art. 245 Sr)
. Komt ie goed weg met een jaartje gevangenisstraf.
Dat bedoel ik: voor ontucht wordt je doorgaans veroordeeld voor ontucht.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_214720045
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2024 13:04 schreef heywoodu het volgende:

[..]

En om ook hier eventuele ongure reacties maar weer voor te zijn: nee, dat praat zijn daad niet goed. Net zoals hij dat zelf overigens totaal niet goed probeert te praten. Integendeel.
Hij praatte het al eens goed (in mijn ogen) in een interview door te zeggen dat het vanuit haar kant vrijwillig was. Daar vermeldde hij er dan weer niet bij dat ze daarna zelfmoordgedachten had en in de war zei te zijn.
pi_214720612
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2024 13:55 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Dat bedoel ik: voor ontucht wordt je doorgaans veroordeeld voor ontucht.
Nogmaals, verkrachting van een twaalfjarige in Nederland valt onder de parapluterm ontucht. Het blijft natuurlijk verkrachting. In de rechtbank wordt je dan veroordeelt voor ontucht met minderjarigen. De hierbovengenoemde wetten worden toegepast als je een kind verkracht. Dan ben je een kinderverkrachter.

Dat wat je boven schreef: Nee hoor, in Nederland wordt iemand die een kind verkracht veroordeeld voor verkrachting. is gewoon onjuist.
anonieme razernist
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')