quote:Op woensdag 14 augustus 2024 12:16 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Je weet dat vrouwen mentaal voor op mannen lopen. Dus als ze lichamelijk al behoorlijke knallers had en zich niet als kind gedroeg snap ik best dat je er als 19 jarige intrapt.
Doe ff normaal joh
Had soortgelijk iets met mijn nichtje....tja kan gebeuren.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 12:16 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Je weet dat vrouwen mentaal voor op mannen lopen. Dus als ze lichamelijk al behoorlijke knallers had en zich niet als kind gedroeg snap ik best dat je er als 19 jarige intrapt.
Doe ff normaal joh
Een stukje te jong.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 13:36 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Hij wist toch dat ze 12 was of niet?
Hoe dan ook ben ik het wel met je eens dat het een storm in een glas water is. En ik vind het ook schokkend dat men hem een kinderverkrachter blijft noemen. Ook al is hij daarvoor officieel veroordeeld, ik heb toch wel heel andere ideeën bij een kinderverkrachter dan iemand die vrijwillige seks heeft met een meisje dat een stukje te jong is.
Eigenlijk niet, in het Nederlands is het ontuchtpleger.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 13:36 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Hij wist toch dat ze 12 was of niet?
Hoe dan ook ben ik het wel met je eens dat het een storm in een glas water is. En ik vind het ook schokkend dat men hem een kinderverkrachter blijft noemen. Ook al is hij daarvoor officieel veroordeeld, ik heb toch wel heel andere ideeën bij een kinderverkrachter dan iemand die vrijwillige seks heeft met een meisje dat een stukje te jong is.
Maar geen pedofiel wat mij betreft. Ongeacht welk argument wordt gebruikt, hij voldoet niet aan 'volwassen persoon met seksuele gevoelens voor kinderen die nog geen secundaire geslachtskenmerken vertonen'. Hij wilde immers wilde seks met een 16 jarige, net iets jonger dan hijzelf. Toen ze 12 bleek had ie schijt aan gezond verstand en dat kostte hem zijn vrijheid.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 14:00 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Eigenlijk niet, in het Nederlands is het ontuchtpleger.
Pedofilie is sowieso geen misdrijf maar een psychische afwijking. Er zijn pedofielen die zich hun leven keurig in alle opzichten beheersen, en er zijn niet pedofielen die kinderen verkrachten.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 14:08 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Maar geen pedofiel wat mij betreft. Ongeacht welk argument wordt gebruikt, hij voldoet niet aan 'volwassen persoon met seksuele gevoelens voor kinderen die nog geen secundaire geslachtskenmerken vertonen'. Hij wilde immers wilde seks met een 16 jarige, net iets jonger dan hijzelf. Toen ze 12 bleek had ie schijt aan gezond verstand en dat kostte hem zijn vrijheid.
Pedoseksueel zou het inderdaad zijn als je daadwerkelijk tot actie overgaat.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 14:15 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Pedofilie is sowieso geen misdrijf maar een psychische afwijking. Er zijn pedofielen die zich hun leven keurig in alle opzichten beheersen, en er zijn niet pedofielen die kinderen verkrachten.
Pedofilie gaat ook om prepuberale kinderen. Hier zou het om hebefilie of efebofilie kunnen gaan, dat zijn geen psychische afwijkingen maar geestestoestanden die om zelfbeheersing vragen. Het gaat daar waarschijnlijk niet om, aangezien hij zich niet exclusief tot een of beide leeftijdsgroepen voelt aangetrokken.
Klopt, maar ik vertaalde het Engelse "child rapist". In GB is het wel verkrachting van een minderjarige oftewel een kind.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 14:00 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Eigenlijk niet, in het Nederlands is het ontuchtpleger.
LEKKER NEUKENquote:Op woensdag 14 augustus 2024 13:16 schreef Wereldgozer het volgende:
[ x ]
DuBlanqueBogardegod @:de_boswachter
Ik heb zelf ook wel met kinderen gewerkt en het valt wel op dat de ontwikkeling van jongens en meisjes heel anders verloopt. Sommige meiden zijn op hun 18e nog heel kinderachtig en meisjesachtig, terwijl andere meiden op hun 11e of 12e al borsten hebben, rokjes dragen en met jongens (of zelfs oudere/volwassen jongens) flirten. Is natuurlijk altijd fout om zoiets met zo'n jong meisje te beginnen, maar kan me wel voorstellen dat je daar als jongen van 19 "intrapt" en dan in een opwelling dat allemaal wel spannend vindt. Zeker als zo'n meisje daar volop in meegaat.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 14:08 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Maar geen pedofiel wat mij betreft. Ongeacht welk argument wordt gebruikt, hij voldoet niet aan 'volwassen persoon met seksuele gevoelens voor kinderen die nog geen secundaire geslachtskenmerken vertonen'. Hij wilde immers wilde seks met een 16 jarige, net iets jonger dan hijzelf. Toen ze 12 bleek had ie schijt aan gezond verstand en dat kostte hem zijn vrijheid.
Zeg ik dat? Met je smerige gedachtenquote:Op woensdag 14 augustus 2024 11:32 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Genoeg lekkere meiden geneukt, maar geen minderjarigen toen ik 18+ was.
Onder de 18 heb ik ook minderjarigen gedaan maar dat waren mijn leeftijdsgenootjes, geen meisjes die 6 jaar jonger waren
Haha projecteer much? Ga weg manquote:Op woensdag 14 augustus 2024 16:57 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Zeg ik dat? Met je smerige gedachten
In het VK waar de daad heeft plaatsgevonden en de straf is uitgesproken, heet het verkrachting. In Nederland wordt iemand die een kind verkracht voor ontucht veroordeeld, maar dat maakt hem niet minder een verkrachter. Dus kinderverkrachter lijkt me hier wel op zijn plaats.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 14:08 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Dat macho gelul geloof je toch nietquote:Op woensdag 14 augustus 2024 16:57 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Zeg ik dat? Met je smerige gedachten
Ik stoor me daar ook ontzettend aan. De NOS had het ook over 'seks'. Noem het gewoon 'ontucht met een minderjarige' als je van de juridische afdeling het oordeel in Engeland niet mag gebruiken.quote:
Ik vind sowieso dat hij te veel wordt neergezet als slachtoffer. Verbaasde mij wel o.a. van NOS. Snap ook totaal niet dat hij de media zo opzoekt om zichzelf als slachtoffer neer te zetten. Je weet dat je er bij de meeste mensen geen punten mee scoort. En zeker als zijn vrouw en kind er ook last van hebben, begrijp ik echt niet waarom je de aandacht steeds op jezelf wil vestigen.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 12:06 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Ik stoor me daar ook ontzettend aan. De NOS had het ook over 'seks'. Noem het gewoon 'ontucht met een minderjarige' als je van de juridische afdeling het oordeel in Engeland niet mag gebruiken.
Want 'seks' is het simpelweg niet. Echt walgelijk. Alsof ze graag kindermisbruik normaliseren. Een 3voudig 'foutje', want ze had gezegd dat ze 16 was.
Opscheppen?quote:Op donderdag 15 augustus 2024 12:04 schreef matspontius het volgende:
[..]
Dat macho gelul geloof je toch nietGasten die hierover opscheppen presteren in de praktijk vaak bar weining
Hij vraagt LETTERLIJK of ik een minderjarige heb gedaan toen ik al 18+ was.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 12:30 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dat kind zei dat ze ouder was. Heb jij nooit een 17 jarige gewiept toen je rond die leeftijd was?
Tuurlijk joh, rukker - dream onquote:Op donderdag 15 augustus 2024 12:37 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Opscheppen?
Lol hij vraagt letterlijk naar mijn sexuele ervaringen op die leeftijd
Opscheppenomdat ik een paar meiskes heb geneukt
Doe normaal man
[..]
Hij vraagt LETTERLIJK of ik een minderjarige heb gedaan toen ik al 18+ was.
Ik antwoord nee.
Hij plaatst vervolgens een plaatje van een lachende emoji![]()
Ik zeg vervolgens gewoon dat ik prima sexuele ervaringen heb gehad, maar niet met minderjarigen toen ik al 18+ was.
En dan ben IK aan het OPSCHEPPEN????????? en heb IK smerige gedachten???![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hebben jullie de pilletjes wel op vandaag of mocht je van de dagbesteding even weer op internet?
Waar slaat dit op manquote:Op donderdag 15 augustus 2024 12:48 schreef matspontius het volgende:
[..]
Tuurlijk joh, rukker - dream on![]()
Hoezo zou het geen seks zijn? Is toch prima volgens de strekking? En ik denk niet dat mensen denken 'oh het is maar seks met een twaalfjarige boeieuhhhhh'quote:Op donderdag 15 augustus 2024 12:06 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Ik stoor me daar ook ontzettend aan. De NOS had het ook over 'seks'. Noem het gewoon 'ontucht met een minderjarige' als je van de juridische afdeling het oordeel in Engeland niet mag gebruiken.
Want 'seks' is het simpelweg niet. Echt walgelijk. Alsof ze graag kindermisbruik normaliseren. Een 3voudig 'foutje', want ze had gezegd dat ze 16 was.
Nee hoor, in Nederland wordt iemand die een kind verkracht veroordeeld voor verkrachting. De definities zijn alleen iets anders en niet altijd letterlijk één op één te vertalen. Je wordt in Nederland voor ontucht veroordeeld als je ontucht hebt gepleegd, wat per definitie iets anders is dan verkrachting.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 12:00 schreef NoCigar het volgende:
[..]
In het VK waar de daad heeft plaatsgevonden en de straf is uitgesproken, heet het verkrachting. In Nederland wordt iemand die een kind verkracht voor ontucht veroordeeld, maar dat maakt hem niet minder een verkrachter. Dus kinderverkrachter lijkt me hier wel op zijn plaats.
Onjuist:quote:Op donderdag 15 augustus 2024 13:04 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nee hoor, in Nederland wordt iemand die een kind verkracht veroordeeld voor verkrachting. De definities zijn alleen iets anders en niet altijd letterlijk één op één te vertalen. Je wordt in Nederland voor ontucht veroordeeld als je ontucht hebt gepleegd, wat per definitie iets anders is dan verkrachting.
Dat bedoel ik: voor ontucht wordt je doorgaans veroordeeld voor ontucht.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 13:16 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Onjuist:
Ontucht van minderjarige kinderen is strafbaar gesteld in artikel 244 en 245 Wetboek van Strafrecht (Sr.). Artikel 245 Sr. ziet op de ontucht met minderjarige kinderen van 12, 13, 14, en 15 jaar, terwijl artikel 244 Sr. ontucht met kinderen van o tot en met 11 jaar strafbaar stelt. In beide gevallen moet het gaan om het seksueel binnendringen van het kind. Artikel 245 Sr. (ontucht met minderjarige kinderen van 12, 13, 14 en 15 jaar) luidt: "Hij die met iemand, die de leeftijd van twaalf jaren maar nog niet die van zestien jaren heeft bereikt, buiten echt, ontuchtige handelingen pleegt die bestaan uit of mede bestaan uit het seksueel binnendringen van het lichaam, wordt gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste acht jaren of geldboete van de vijfde categorie.
Dus acht jaren gevangenisstraf in geval van ontuchtig binnendringen bij
iemand tussen de twaalf en de zestien jaar (art. 245 Sr). Komt ie goed weg met een jaartje gevangenisstraf.
Hij praatte het al eens goed (in mijn ogen) in een interview door te zeggen dat het vanuit haar kant vrijwillig was. Daar vermeldde hij er dan weer niet bij dat ze daarna zelfmoordgedachten had en in de war zei te zijn.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 13:04 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nee hoor, in Nederland wordt iemand die een kind verkracht veroordeeld voor verkrachting. De definities zijn alleen iets anders en niet altijd letterlijk één op één te vertalen. Je wordt in Nederland voor ontucht veroordeeld als je ontucht hebt gepleegd, wat per definitie iets anders is dan verkrachting.
En om ook hier eventuele ongure reacties maar weer voor te zijn: nee, dat praat zijn daad niet goed. Net zoals hij dat zelf overigens totaal niet goed probeert te praten. Integendeel.
Nogmaals, verkrachting van een twaalfjarige in Nederland valt onder de parapluterm ontucht. Het blijft natuurlijk verkrachting. In de rechtbank wordt je dan veroordeelt voor ontucht met minderjarigen. De hierbovengenoemde wetten worden toegepast als je een kind verkracht. Dan ben je een kinderverkrachter.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 13:55 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat bedoel ik: voor ontucht wordt je doorgaans veroordeeld voor ontucht.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |