quote:noem 1 rede om je kut te voelen...
Op dinsdag 18 februari 2003 15:41 schreef Mistix het volgende:
yo net was ik met wat maten bij de Mcdonalds. ik sprint naar buiten want zie iemand fietsen die ik ken en spring een hek op. komt er een buitenlander naar buiten. die zegt :ga s ff van dat hek af. nou ok best ik loop trug naar binnen zeg ik tegen men maten : wordt ik van het hek afgestuurd door die pinda. zegt een van mn maten. Sukkel dat is een vriend van me... ARGH help me voel me zwaar kut
(maar op de trug weg deed ie gewoon normaal)
quote:Wat aardig van hem.
Op dinsdag 18 februari 2003 15:41 schreef Mistix het volgende:(maar op de trug weg deed ie gewoon normaal)
Maar serieus, wat is nou het probleem, mis ik iets?
quote:mag ik vragen hoe oud je bent?
Op dinsdag 18 februari 2003 15:43 schreef Mistix het volgende:
nou sja ik heb sorry gezegd enz... maar ja ik voel me gewoon lullig. dat er elk moment een molotov door de ruit kan vliegen
quote:deze zin kan je op twee manieren opvatten.
Op dinsdag 18 februari 2003 15:43 schreef Mistix het volgende:
nou sja ik heb sorry gezegd enz... maar ja ik voel me gewoon lullig. dat er elk moment een molotov door de ruit kan vliegen
nee serieues ik heb als ruzie met die knakker gehad en dat was nogal klote (ga niet in details) maar ik hbe geen zin in nog s ruzie
Beetje raar.
quote:Ligt er ook aan hoe je het zegt.
Op dinsdag 18 februari 2003 15:46 schreef BigBear het volgende:
wij noemen een vriend van mij ook Pinda...ik zie het probleem niet helemaal eigenlijk....
quote:iig ben jij een ontzettend min figuur!....potentieel erg gevaarlijk voor de maatschappij! misbaksel
Op dinsdag 18 februari 2003 15:47 schreef Mistix het volgende:
weet ik veel... omdat het hek van de mac is ofoz
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |