Ja echt balen! Was naar Wijk aan Zee gereden. Was beetje luguber sfeertje..kwam ineens een camper wild kamperen met 1quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 10:26 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Jaloers?! Dat kan nietHeb je geen enkel gaatje meer gehad?
[..]
Thnx![]()
Helemaal niets?Shit zeg! Bij welk strand was je? In De Bilt moet het ook wel mogelijk geweest zijn... Balen
![]()
Ja, het pikkedonker op het strand kan best indrukwekkend zijn. Je ziet vanalles in je ooghoekenVerstand op 0 en lekker kijken of je wat ziet
Jawel! Betere kansen zelfs, aanzienlijk minder bewolking. Mogelijk wel minder indrukwekkend dan gisteren.quote:
Balen zeg!quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 11:56 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Nope, niksHet regent nu nog steeds
Vandaag vanaf 20:00 tot ongeveer 02:00 wel onbewolkt lijkt het, dus als het nog even aanhoudt dan zou het leuk zijn. Misschien dat ik dan ook even richting strand rij, want heb daar ook mooi uitzicht op het noorden, zonder teveel lichtvervuiling.
Ja, daar loopt altijd vaag volk rond idd. Gisteren op het strand van Egmond was het gezelligerquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 15:52 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ja echt balen! Was naar Wijk aan Zee gereden. Was beetje luguber sfeertje..kwam ineens een camper wild kamperen met 1
kerel erin..en die vos bleef ook in mijn buurt
.dacht wegwezenregende ook vrij snel weer..
Opklaringen in de Bilt gaven helaas geen vrijspel voor het noorderlicht.![]()
![]()
Hier niets te zien kp is terug gezakt naar 3.3 denk dat het klaar is.quote:
Nicequote:Op vrijdag 11 oktober 2024 07:08 schreef Starhopper het volgende:
Vroeg wakker geworden en pilaren zichtbaar door het toiletraampjeDe show was alweer voorbij toen ik aankwam op het strand maar er zat gelukkig nog een toegift in
Het was fokking fel!!!!
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
En in het zuiden nog een SAR arc, voor Orion langs![]()
[ afbeelding ]
*jaloers*quote:Op dinsdag 31 december 2024 21:48 schreef Fogel het volgende:
Mhh, ik heb vandaag blijkbaar noorderlicht in het zuiden…. Ik ga straks maar eens even naar buiten. -10, lichtbewolkt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |