Mooi kiekje enne beterschapquote:Op donderdag 10 oktober 2024 22:44 schreef Starhopper het volgende:
Het was weer even genieten. Vol in een koude NW wind staan is geen aanrader als je ziek bentNu weer naar bed
![]()
[ afbeelding ]
Zag je het ook goed met je blote oog?quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 07:08 schreef Starhopper het volgende:
Vroeg wakker geworden en pilaren zichtbaar door het toiletraampjeDe show was alweer voorbij toen ik aankwam op het strand maar er zat gelukkig nog een toegift in
Het was fokking fel!!!!
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
En in het zuiden nog een SAR arc, voor Orion langs![]()
[ afbeelding ]
Jazeker! Zelfs de kleuren waren te zien. De hemel kleurde echt vuurroodquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 07:13 schreef Seven. het volgende:
[..]
Zag je het ook goed met je blote oog?
Prachtig! Wat een beelden johquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 07:08 schreef Starhopper het volgende:
Vroeg wakker geworden en pilaren zichtbaar door het toiletraampjeDe show was alweer voorbij toen ik aankwam op het strand maar er zat gelukkig nog een toegift in
Het was fokking fel!!!!
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
En in het zuiden nog een SAR arc, voor Orion langs![]()
[ afbeelding ]
Jaloers?! Dat kan nietquote:
Thnxquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 09:52 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Prachtig! Wat een beelden joh![]()
Gister niets bij het strand te bewolkt..( vond het doodeng okk in het donker daar) heb nog tot half 3 gegluurd in de Bilt was wel helder maar niets van dat helaas. Dikke pech hier.
Nope, niksquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 10:26 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Jaloers?! Dat kan nietHeb je geen enkel gaatje meer gehad?
Niet zo als afgelopen nachtquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 11:20 schreef Maver24 het volgende:
Totaal niks van mee gekregen omdat ik wat grieperig ben en vroeg op bed lag. Rotterdam zowiezo bewolkt.
Vanavond weer een kans?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |