Aurora app voorspelt 6,67 KP rond die tijd. In Lapland zijn er al meldingen.quote:Op maandag 16 september 2024 20:34 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Waarom denk je dat? De CME is nog niet aangekomen
Maar dat is gebaseerd op de verwachting van een aankomst eind deze middag. Een aankomst van de CME hebben we nog niet gezien. Het is nog geduld hebben. Heel veel geduld hebbenquote:Op maandag 16 september 2024 22:00 schreef Seven. het volgende:
[..]
Aurora app voorspelt 6,67 KP rond die tijd. In Lapland zijn er al meldingen.
Ik moet zeggen, als ik een melding krijg, dan is het ook vaak binnen een paar uur zover. Maar ik heb nog geen melding gehad en de kaart ziet er ook heel erg tam uit.quote:Op maandag 16 september 2024 22:13 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Maar dat is gebaseerd op de verwachting van een aankomst eind deze middag. Een aankomst van de CME hebben we nog niet gezien. Het is nog geduld hebben. Heel veel geduld hebben
Wel eind middag gaf ie een alert.quote:Op maandag 16 september 2024 22:19 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ik moet zeggen, als ik een melding krijg, dan is het ook vaak binnen een paar uur zover. Maar ik heb nog geen melding gehad en de kaart ziet er ook heel erg tam uit.
Nee. Ik ben weer verder gaan slapen want impact zag er niet heel spannend uit. Hoorde van een vriend dat de storm laat op gang gekomen is en hij rond 5:20 visueel poollicht had. Felle beamers.quote:Op dinsdag 17 september 2024 06:50 schreef MissHobje het volgende:
Nog gelukt met het zien @:Starhopper?
Dus alsnog een kans vanavond?quote:Op dinsdag 17 september 2024 12:01 schreef Starhopper het volgende:
De CME van de X4.5 flare is mogelijk nog onderweg![]()
[ x ]
Er zit iig nog wat aan te komen maar wat het is, is nog onduidelijk. Of we een kans krijgen is afhankelijk van hoe sterk de impact is, wat de orintatie is van het IMF en hoelang hij het vol weet te houden.quote:
Neee.... Shitquote:
Het noorden heeft zichtquote:Op maandag 7 oktober 2024 22:10 schreef Seven. het volgende:
Misschien zo maar ff kijken of er wat te zien is hier.
Toch goed te zien vind ik, mooi!quote:Op maandag 7 oktober 2024 22:52 schreef Starhopper het volgende:
Hier de timelapse van vanavond. Kijk eens hoe waterig de lucht eruit ziet![]()
Echt balen dit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |