Casiopeia omringt door poollichtquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 10:31 schreef Seven. het volgende:
Het was echt spectaculair in Apeldoorn vannacht![]()
[ link | afbeelding ]
Ik zie wel wat rozigs onderin!quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 10:31 schreef Seven. het volgende:
Het was echt spectaculair in Apeldoorn vannacht![]()
[ link | afbeelding ]
Ah jammer! Waar zit je in Duitsland? Gelukkig heb je toch kunnen genieten van de vallende sterrenquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 12:12 schreef Molo het volgende:
Prachtig!
Hier vanuit Duitsland wel vallende sterren gezien maar geen noorderlicht. Supermooie beelden mensen!
Ik was daar ook!quote:
Wauw! Gaaf! Zelfs zo zuidelijk dus.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 15:08 schreef -CRASH- het volgende:
Venlo.
Rechts bij het felle licht. Kunje wat poollicht zien
Cool! Vaag of niet, je hebt het gezien! Ook veel vallende sterren gezien?quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 15:09 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik was daar ook!
Wij hebben wel vaag het noorderlicht gezien, maar niet heel goed. Mijn man heeft een foto waarop het te zien is. We zijn in het zand gaan liggen en hebben vallende sterren gekeken. Wat ziet dat er prachtig uit op jouw filmpje
We hadden de laatste opgang in de richting Bergen. Daar zijn we een paar hondered meter doorgelopen, voorbij dat ene eettentje en dan ergens halverwege de strandhuisjes die daar staan. Wij waren met drieën (man, dochter en ik) en waar wij gingen liggen kwam er een vrouw alleen bij ons liggen. Ze wilde er graag zijn, maar voelde zich helemaal alleen toch wel wat kwetsbaar, dus vroeg ze of ze bij ons in de buurt mocht komen liggen. We zijn er van iets voor 12 tot na 1 uur geweest. Best wat vallende sterren gezien, zo tof.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 15:27 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Cool! Vaag of niet, je hebt het gezien! Ook veel vallende sterren gezien?
Waar zaten jullie? Ik heb veel liggende mensen gezien op de heen en terugweg. Misschien ben ik wel langs jullie gelopen
Omg! Dan ben ik op de terugweg 100% zeker langs je gelopenquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 15:29 schreef miss_sly het volgende:
[..]
We hadden de laatste opgang in de richting Bergen. Daar zijn we een paar hondered meter doorgelopen, voorbij dat ene eettentje en dan ergens halverwege de strandhuisjes die daar staan. Wij waren met drieën (man, dochter en ik) en waar wij gingen liggen kwam er een vrouw alleen bij ons liggen. Ze wilde er graag zijn, maar voelde zich helemaal alleen toch wel wat kwetsbaar, dus vroeg ze of ze bij ons in de buurt mocht komen liggen. We zijn er van iets voor 12 tot na 1 uur geweest. Best wat vallende sterren gezien, zo tof.
Wat heb jij coole apparatuur dat je dat zo hebt kunnen vastleggen. Echt prachtig
Een rookspoor?! Vet cool! Heb je een groter plaatje? Lastig te zien zoquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 15:30 schreef -CRASH- het volgende:
Veel vallende sterren gezien. Heb toevallig een rookspoor op de time lapse kunnen vastleggen.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 16:35 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Een rookspoor?! Vet cool! Heb je een groter plaatje? Lastig te zien zo
Nabij Dortmundquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 15:08 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ah jammer! Waar zit je in Duitsland? Gelukkig heb je toch kunnen genieten van de vallende sterren
Yup dat was het inderdaad!quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 09:42 schreef Starhopper het volgende:
Ja, op de foto is het lastig vast te leggen denk ik, daar gaat het te snel voor. Jammer dat het niet gelukt is om te filmen! Maarja, jullie hebben in ieder geval de ervaring gehad! Dat is ook heel cool!
Dit bedoel ik trouwens. Lijkt dit er een beetje op?![]()
Omg! Je hebt de corona!!quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 17:15 schreef Evenstar het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]~
geen tijd gehad om ze door lightroom te halen, maar zien er al goed genoeg uit
Ik kom net deze tegenquote:
Ik zit er al klaar voorquote:
Ruegen in Duitsland ookquote:Op donderdag 12 september 2024 20:52 schreef Houtenbeen het volgende:
In Finland sinds een paar minuten geleden
Bz loopt wel weer langzaam op
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |