Jij welquote:Op woensdag 12 november 2025 20:49 schreef Molo het volgende:
[..]
Kan ik deze post 3 duimpjes geven please?![]()
![]()
spaceweather.comquote:THE THIRD CME HAS ARRIVED: The highly-anticipated 3rd CME has arrived. It struck Earth's magnetic field at approximately 1915 UTC on Nov. 12th. It is too soon to say how effective the impact will be; this depends on the CME's internal magnetic structure. Stay tuned for updates on what could become a strong-to-severe geomagnetic storm during the night of Nov. 12-13.
Mooi hoorquote:Op woensdag 12 november 2025 21:51 schreef heywoodu het volgende:
Lichtjes jaloers, vriendin belde eerder in de week vanuit Lapland en stond voor het eerst naar het Noorderlicht te kijken, wat ze uit enthousiasme wilde delen, maar ja, camera van de telefoon pikte het niet op
Als ik het zo lees is het voor haar nu wel jammer dat ze inmiddels al slaapt, de kaart is ook vrij groen
Ik zie soms noorderlicht in het zuidenquote:Op woensdag 12 november 2025 19:28 schreef Wrapster het volgende:
[..]
De naam zegt het al, je moet richting het noorden kijken.
Ja...quote:Op donderdag 13 november 2025 02:48 schreef Maver24 het volgende:
Als het noorderlicht zo sterk is en boven je stad waarneembaar is dan hoef je toch alleen maar omhoog te kijken?
bij Kp8 of hoger zou het te zien zijjn voor het hele landquote:Op donderdag 13 november 2025 02:56 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Aurora app geeft nu kp 6 aan. Het grijs gebied hangt boven de randstad zowat
Site doet het nietquote:Op donderdag 13 november 2025 03:08 schreef -CRASH- het volgende:
https://www.aurorasaurus.org/
Wat boven de rode lijn ligt. Zou PL kunnen zien
Ik heb dat soms ook. Later nog een keer proberen.quote:
Gisteravond waren de waardes ook beter dan nuquote:Op donderdag 13 november 2025 03:55 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Ik heb dat soms ook. Later nog een keer proberen.
Ben net ff een stukje gaan lopen. Niks gezien behalve de maan, Jupiter en een meteoriet
Net zo mooi. Het zou een super goed moment zijn om m’n telescoop te pakken. Het is niet koud, kraakhelder en veel te zien. Maar over 2 uur gaat m’n wekker helaas.quote:Op donderdag 13 november 2025 03:55 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Ik heb dat soms ook. Later nog een keer proberen.
Ben net ff een stukje gaan lopen. Niks gezien behalve de maan, Jupiter en een meteoriet
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |