abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_214568591
Ik heb een dildo gekocht om te oefenen om een beetje goed te kunnen pijpen.

Ik wil geen man pijpen, dat is niet mijn ding. Maar een voorbinddildo of een lekkere shemale zijn fair game.

Afijn ik oefen dus, maar zonder een hoop speeksel lukt het dus gewoon niet, nou goed na een tijd kom ik eindelijk diep genoeg voor mijn gag reflex, maar dan is het gewoon moeilijk om ermee door te gaan. Eigenlijk heb ik dan een meesteres nodig die haar handen achter mijn hoofd doet en doorduwt.

Klacht: geen meesteres hebben die mij kan helpen zodat ik lekker kan pijpen.
pi_214569378
Radar.
  Moderator zondag 4 augustus 2024 @ 22:50:45 #3
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_214569809
Gewoon bij de capuchon grijpen. Als mijn hoertje niet diep genoeg gaat trek ik even aan haar capuchon. Natuurlijk kan dit niet zonder hoodie. Dan is het bij de haren
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_214571138
GAAY
Een echte man wil niets in zijn mond hebben wat op een fallus lijkt.
pi_214572010
quote:
1s.gif Op zondag 4 augustus 2024 22:50 schreef capuchon_jongen het volgende:
Gewoon bij de capuchon grijpen. Als mijn hoertje niet diep genoeg gaat trek ik even aan haar capuchon. Natuurlijk kan dit niet zonder hoodie. Dan is het bij de haren
Gekomen
Radar.
pi_214572746
Als je wil pijpen weet je ook zelf wel wat je bent. Hoef je niet te ontkennen. Of pijp je in de kast ? Dat kan natuurlijk ook gewoon.
pi_214572768
Je moet dit soort dingen gewoon aan de pro vragen, of heb je geen contact meer met je vader?
  maandag 5 augustus 2024 @ 11:39:53 #8
463823 Rodgrod
Lekker met vanillekwark
pi_214574545
Kom maar langs bij de meesteres voor een cursus.
❤️🐤🐤🐤🐤🐤🐤🐤🐤❤️
Doet rubber om staven
pi_214574710
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2024 11:39 schreef Rodgrod het volgende:
Kom maar langs bij de meesteres voor een cursus.
Graag, wil wel op mijn knietjes zitten en op jouw heerlijke voorbinddildo sabbelen, terwijl je hem diep in mijn keeltje ramt.

Jammer dat de meeste mannen hier erg bekrompen zijn en het gewoonweg niet snappen en direct de koppeling naar homoseksualiteit moeten maken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')