SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
We gaan in oktober naar Hudson in Kiekduun. Meer info bij @CherryLips te verkrijgen.quote:VREETMEET 26 OKTOBER
HUDSON @ KIJKDUIN
Laat voor 1 augustus via een DM aan mij (CL) weten of je erbij bent
https://www.restauranthudson.nl/locations/hudson-beach
https://www.restauranthudson.nl/menukaart
Zonder wrijving geen glans
quote:Op zondag 4 augustus 2024 19:18 schreef Nizno het volgende:
Winkeldief steelt voor 1193,51 euro aan cervelaat en shampoo, maar rekent alleen een vanillevla toetje af
0.35 euro afrekenen en dan denken met een hele volle kar en tas de winkel uit te lopen
geen probleem.quote:
Je kunt het ook gewoon weer wegklikken hè Flesquote:Op zondag 4 augustus 2024 19:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Kunnen jullie ff kappen met al die AD.nl linkjes want dan moet ik iedere keer betalen en gegevens afgeven en daar heb ik geen zin in
ja maar dan kan ik het dus niet lezenquote:Op zondag 4 augustus 2024 19:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je kunt het ook gewoon weer wegklikken hè Fles
ik heb een beknopte samenvatting voor je getikt dus niet mauwenquote:Op zondag 4 augustus 2024 19:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Kunnen jullie ff kappen met al die AD.nl linkjes want dan moet ik iedere keer betalen en gegevens afgeven en daar heb ik geen zin in
De intro is meestal genoeg toch, voor mij in ieder geval.quote:Op zondag 4 augustus 2024 19:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja maar dan kan ik het dus niet lezen![]()
Ik wacht wel tot er een NWS topic van is of zo
Winkeldief steelt voor 1193,51 euro aan cervelaat en shampoo, maar rekent alleen een vanillevla toetje afquote:Op zondag 4 augustus 2024 19:22 schreef Dr_Flash het volgende:
ja veel meer staat er waarschijnlijk niet ook iddquote:Op zondag 4 augustus 2024 19:25 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik heb een beknopte samenvatting voor je getikt dus niet mauwen
lees het stuk van bal en vertel me of mijn samenvatting wel of niet voldoende wasquote:Op zondag 4 augustus 2024 19:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja veel meer staat er waarschijnlijk niet ook idd
35 eurocentquote:Op zondag 4 augustus 2024 19:28 schreef bitterbal het volgende:
één vanillevla toetje van 0,35 eurocent.
mijn samenvatting was dus zelfs beterquote:
t is gewoon een bericht van sociale media account van een plieziebureautje herschreven naar een 'nieuwdbericht'quote:
sir hiss is tot een oordeel gekomen over je snode slangenmoord...quote:Op zondag 4 augustus 2024 19:38 schreef bitterbal het volgende:
UPS heeft hier wel de meest shady pakketpunten
oh jee. En?quote:Op zondag 4 augustus 2024 19:43 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
sir hiss is tot een oordeel gekomen over je snode slangenmoord...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |