SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
We gaan in oktober naar Hudson in Kiekduun. Meer info bij @CherryLips te verkrijgen.quote:VREETMEET 26 OKTOBER
HUDSON @ KIJKDUIN
Laat voor 1 augustus via een DM aan mij (CL) weten of je erbij bent
https://www.restauranthudson.nl/locations/hudson-beach
https://www.restauranthudson.nl/menukaart
Zonder wrijving geen glans
quote:Op zondag 4 augustus 2024 19:18 schreef Nizno het volgende:
Winkeldief steelt voor 1193,51 euro aan cervelaat en shampoo, maar rekent alleen een vanillevla toetje af
0.35 euro afrekenen en dan denken met een hele volle kar en tas de winkel uit te lopen
geen probleem.quote:
Je kunt het ook gewoon weer wegklikken hè Flesquote:Op zondag 4 augustus 2024 19:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Kunnen jullie ff kappen met al die AD.nl linkjes want dan moet ik iedere keer betalen en gegevens afgeven en daar heb ik geen zin in
ja maar dan kan ik het dus niet lezenquote:Op zondag 4 augustus 2024 19:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je kunt het ook gewoon weer wegklikken hè Fles
ik heb een beknopte samenvatting voor je getikt dus niet mauwenquote:Op zondag 4 augustus 2024 19:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Kunnen jullie ff kappen met al die AD.nl linkjes want dan moet ik iedere keer betalen en gegevens afgeven en daar heb ik geen zin in
De intro is meestal genoeg toch, voor mij in ieder geval.quote:Op zondag 4 augustus 2024 19:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja maar dan kan ik het dus niet lezen![]()
Ik wacht wel tot er een NWS topic van is of zo
Winkeldief steelt voor 1193,51 euro aan cervelaat en shampoo, maar rekent alleen een vanillevla toetje afquote:Op zondag 4 augustus 2024 19:22 schreef Dr_Flash het volgende:
ja veel meer staat er waarschijnlijk niet ook iddquote:Op zondag 4 augustus 2024 19:25 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik heb een beknopte samenvatting voor je getikt dus niet mauwen
lees het stuk van bal en vertel me of mijn samenvatting wel of niet voldoende wasquote:Op zondag 4 augustus 2024 19:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja veel meer staat er waarschijnlijk niet ook idd
35 eurocentquote:Op zondag 4 augustus 2024 19:28 schreef bitterbal het volgende:
één vanillevla toetje van 0,35 eurocent.
mijn samenvatting was dus zelfs beterquote:
t is gewoon een bericht van sociale media account van een plieziebureautje herschreven naar een 'nieuwdbericht'quote:
sir hiss is tot een oordeel gekomen over je snode slangenmoord...quote:Op zondag 4 augustus 2024 19:38 schreef bitterbal het volgende:
UPS heeft hier wel de meest shady pakketpunten
oh jee. En?quote:Op zondag 4 augustus 2024 19:43 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
sir hiss is tot een oordeel gekomen over je snode slangenmoord...
oh wat een gelukquote:Op zondag 4 augustus 2024 19:45 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Hij achtte het zelfverdediging, dus je bent vrijgesproken.
Maar hij houdt je in de gaten.
[ afbeelding ]
gevonden, het was dus gewoon een verhaal. tijdelijk berichtje dat met 24u weer weg isquote:Op zondag 4 augustus 2024 19:37 schreef Nizno het volgende:
[..]
t is gewoon een bericht van sociale media account van een plieziebureautje herschreven naar een 'nieuwdbericht'
Elkaar laten zandhappen?quote:Op zondag 4 augustus 2024 19:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wij kijken Zwitserland's nationale sport, "Schwingen"
[ afbeelding ]
daarvoor zou ik iedereen zaagsel laten happenquote:
quote:Op zondag 4 augustus 2024 19:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 4 augustus 2024 19:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zaagsel, maar zoiets ja
Oh en de winnaar krijgt een koe.
doe Streep de groetenquote:
quote:De gemengde triatlon-ploeg van België komt morgen niet meer in actie. De triatlete Claire Michel is namelijk naar het ziekenhuis gebracht met serieuze darmklachten. Ze heeft last van buikloop en is mogelijk besmet met de E. coli-bacterie.
De 35-jarige Michel deed ook mee aan de individuele triatlon, waarvan het zwemonderdeel in de rivier de Seine was. De waterkwaliteit is al langere tijd onderwerp van gesprek, omdat die niet in orde zou zijn. Of Michel ziek is geworden door het zwemmen in de Seine is niet duidelijk.
Triatlon is geen sport, maar gekkenwerkquote:
zandworstelen?quote:Op zondag 4 augustus 2024 19:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
zaagselworstelenquote:
quote:Op zondag 4 augustus 2024 17:13 schreef Recce het volgende:
[..]
Hmmz, lang geleden was er bij de UT ook een engerd en die sloeg juist wel een paar keer toe op dezelfde plek, geloof ik.
Nou ja, dusquote:Op zondag 4 augustus 2024 16:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zou eigenlijk denken dat het veiliger is om hetzelfde rondje te blijven lopen, nu is iedereen daar alerter. Als hij weer toeslaat is het om die reden wellicht juist ergens anders.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
quote:Op zondag 4 augustus 2024 20:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
[..]
Nou ja, dusgadverSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik zou een uitgebreide douche nemen..Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Ik ben bang dat ze dan weer bellen en dat ik ze dan net mis ofzoquote:Op zondag 4 augustus 2024 20:24 schreef Nizno het volgende:
[..]
gadver
ik zou een uitgebreide douche nemen..
leg je de telefoon in de douche en zet je het geluid hardquote:Op zondag 4 augustus 2024 20:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ze dan weer bellen en dat ik ze dan net mis ofzo
heb ik elke keer als vlinder voorbij looptquote:Op zondag 4 augustus 2024 20:25 schreef essnhills het volgende:
Horloge: abnormale harstlag gedetecteerd.
Goh, hoe zou dat nou komen
[..]
[..]
Nou ja, dusHeftig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
[..]
[..]
Nou ja, dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
Inteeltquote:Op zondag 4 augustus 2024 20:31 schreef EttovanBelgie het volgende:
wat is er mis met bepaalde mensen
Klap van de molen gehadquote:Op zondag 4 augustus 2024 20:31 schreef EttovanBelgie het volgende:
wat is er mis met bepaalde mensen
[..]
[..]
Nou ja, dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
[..]
Nou ja, dusoh essieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gelukkig ben je weer veilig thuis
[..]
[..]
Nou ja, dusIeuw gadverSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gelukkig is het goed afgelopen, maar ik snap dat de schrik er goed in zit bij je
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Denk dat ik niet zo lekker slaap straksquote:
nee dat snap ik. Maar ze zullen je wel niet gevolgd zijnquote:Op zondag 4 augustus 2024 20:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
Denk dat ik niet zo lekker slaap straks
is voor nu een extra prettig gevoel. Daarom zei ik ook lekker lang douchen.. even het jezelf lekker maken.quote:Op zondag 4 augustus 2024 20:56 schreef essnhills het volgende:
Heb ook overal de extra sloten op slot gegooid. Normaal doe ik dat eigenlijk niet.
[..]
[..]
Nou ja, dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Nee dat denk ik ook niet, maar tochquote:Op zondag 4 augustus 2024 20:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee dat snap ik. Maar ze zullen je wel niet gevolgd zijn
Knuffel want ik lees het net.quote:Op zondag 4 augustus 2024 20:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
Denk dat ik niet zo lekker slaap straks
Moet de fok-knokploeg langskomen?quote:Op zondag 4 augustus 2024 20:56 schreef essnhills het volgende:
Heb ook overal de extra sloten op slot gegooid. Normaal doe ik dat eigenlijk niet.
Grmbl is al onderwegquote:Op zondag 4 augustus 2024 21:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Moet de fok-knokploeg langskomen?
Bodybuilders mee voor als ik rondje ga lopenquote:Op zondag 4 augustus 2024 21:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Moet de fok-knokploeg langskomen?
Ik heb een boogquote:Op zondag 4 augustus 2024 21:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
Bodybuilders mee voor als ik rondje ga lopen
Oeh beveiliging op afstandquote:
Ik laat ze panisch wegrennen door matige sarcastische grapjesquote:
[..]
[..]
Nou ja, dusBah.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Misschien waren dit gewoon irritante gasten. In het bericht van gisteren was er niet sprake van nog iemand. Hadden ze nu trouwens ook fietsen bij zich?
Ik denk dat het toch met name die grapjes zijnquote:
hoop dat je kan slapen essiequote:Op zondag 4 augustus 2024 21:10 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik denk dat het toch met name die grapjes zijn
Klopte dit?quote:Op zondag 4 augustus 2024 21:10 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik denk dat het toch met name die grapjes zijn
Hij had andere kleuren kleding aan, maar wel met zo'n ruitjequote:Op zondag 4 augustus 2024 21:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Klopte dit?
"Hij is tussen de 25 en 30 jaar oud, heeft kort haar, een donkere huidskleur, een normaal postuur en is rond de 1,70 meter lang. Verder droeg hij een bruin/groen gekleurd houthakkersshirt en een lichte broek"
Ja nu waren ze met zijn 2. En ze hadden 1 fiets mee. Maar ze liepen er naastquote:Op zondag 4 augustus 2024 21:09 schreef Recce het volgende:
[..]
Bah.Misschien waren dit gewoon irritante gasten. In het bericht van gisteren was er niet sprake van nog iemand. Hadden ze nu trouwens ook fietsen bij zich?
Kort haar, donkere huidskleur, klein van postuur?quote:Op zondag 4 augustus 2024 21:14 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hij had andere kleuren kleding aan, maar wel met zo'n ruitje
jaquote:
Zullen ze die vast ook gejat hebbenquote:Op zondag 4 augustus 2024 21:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja nu waren ze met zijn 2. En ze hadden 1 fiets mee. Maar ze liepen er naast
Heb liever dat ie die kleren aanhoudt eigenlijkquote:Op zondag 4 augustus 2024 21:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kort haar, donkere huidskleur, klein van postuur?
Kleding kun je uittrekken.
quote:Op zondag 4 augustus 2024 21:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Heb liever dat ie die kleren aanhoudt eigenlijk
nodig niet, mogelijk wel.quote:Op zondag 4 augustus 2024 21:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
1,70m? Dan is niet de hele knokploeg nodig.
Wel justitieel link om een donker iemand af te tikken.quote:Op zondag 4 augustus 2024 21:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
1,70m? Dan is niet de hele knokploeg nodig.
Zorgen dat het op een 'ongeluk' lijkt danquote:Op zondag 4 augustus 2024 21:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wel justitieel link om een donker iemand af te tikken.
Over stoepjes heen duwen. Oeps.quote:Op zondag 4 augustus 2024 21:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Even noterenquote:Op zondag 4 augustus 2024 21:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zorgen dat het op een 'ongeluk' lijkt dan
Goed dat je de politie hebt gebeld. Echt klote om mee te maken.quote:Op zondag 4 augustus 2024 21:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja nu waren ze met zijn 2. En ze hadden 1 fiets mee. Maar ze liepen er naast
We hebben een alibi.quote:Op zondag 4 augustus 2024 21:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lijkt me ook heel naar om te zien.quote:Op zondag 4 augustus 2024 21:23 schreef CherryLips het volgende:
Iemand overleden na aanrijding met een tram in Amsterdam. Au.
om het daar op te moeten laten lijken moet je wel heeel erg goed je best doenquote:Op zondag 4 augustus 2024 21:23 schreef CherryLips het volgende:
Iemand overleden na aanrijding met een tram in Amsterdam. Au.
Signalement is hier wat bekaaid terwijl dit juist vrij belangrijk is met een voortvluchtige dader.quote:Op zondag 4 augustus 2024 21:26 schreef Recce het volgende:
Het staat zelfs op teletekst, @:essnhills
[ afbeelding ]
Gewoon duwen tochquote:Op zondag 4 augustus 2024 21:26 schreef Nizno het volgende:
[..]
om het daar op te moeten laten lijken moet je wel heeel erg goed je best doen
ja maar vanuit Hoorn naar Amsterdam duwen is best een opgave om dat een ongeluk te laten lijkenquote:
Jeetje, wie had dat gedacht van de NOS?quote:Op zondag 4 augustus 2024 21:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Signalement is hier wat bekaaid terwijl dit juist vrij belangrijk is met een voortvluchtige dader.
Ja inderdaad, mein God wat slecht.quote:Op zondag 4 augustus 2024 21:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Signalement is hier wat bekaaid terwijl dit juist vrij belangrijk is met een voortvluchtige dader.
Zeg dan het was een neger of noord Afrikaan dan weten mensen wat er wordt bedoelt.quote:. Signalementen van de gezochte man zijn inmiddels bekend. Hij is tussen de 25 en 30 jaar oud, heeft kort haar, een donkere huidskleur, een normaal postuur en is rond de 1,70 meter lang. Verder droeg hij een bruin/groen gekleurd houthakkersshirt en een lichte broek.
Toch knap dat hij dan weer kon praten.quote:Op zondag 4 augustus 2024 21:31 schreef UitStraling het volgende:
Paar jaar geleden heb ik eens met iemand gesproken die door een tram in Amsterdam aangereden was, die tram had hem tegen een vuilniswagen aangetikt die vervolgens over zijn bovenlijf was gereden "ik zag mijn onderkaak op straat liggen en een hoop losse huid"
@:CherryLips
Misschien was het een Indiër.quote:Op zondag 4 augustus 2024 21:33 schreef Lospedrosa het volgende:
Hier het profiel.
[..]
Zeg dan het was een neger of noord Afrikaan dan weten mensen wat er wordt bedoelt.
In Afrika iemand verkrachten is vrij normaal dus deze deed niet veel fout, cultuurdingetje.
Hij had maar liefst 2 jaar in het ziekenhuis gelegen, zonder Nederlands te kunnen en zonder iemand aan zijn bed.quote:Op zondag 4 augustus 2024 21:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Toch knap dat hij dan weer kon praten.
Tijd genoeg om Nederlands te leren dus. En wij maar betalen. /squote:Op zondag 4 augustus 2024 21:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hij had maar liefst 2 jaar in het ziekenhuis gelegen, zonder Nederlands te kunnen en zonder iemand aan zijn bed.
Ja het was net ook op de radio en stond ook op de NOS enzoquote:Op zondag 4 augustus 2024 21:26 schreef Recce het volgende:
Het staat zelfs op teletekst, @:essnhills
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 4 augustus 2024 21:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Tijd genoeg om Nederlands te leren dus. En wij maar betalen. /s
wordt het al wat rustiger in het lijf?quote:Op zondag 4 augustus 2024 21:36 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja het was net ook op de radio en stond ook op de NOS enzo
Brb, even een trambaan aanleggenquote:Op zondag 4 augustus 2024 21:26 schreef Nizno het volgende:
[..]
om het daar op te moeten laten lijken moet je wel heeel erg goed je best doen
Ja zo zijn wij als landje, in Polen, Spanje of Zuid-Afrika had hij stukken minder kans gehad.quote:Op zondag 4 augustus 2024 21:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Tijd genoeg om Nederlands te leren dus. En wij maar betalen. /s
Ja begon net wat te kalmeren en toen zag ik die muis achter de tv-kast vandaan komenquote:Op zondag 4 augustus 2024 21:36 schreef Nizno het volgende:
[..]
wordt het al wat rustiger in het lijf?
Was het niet Wim?quote:Op zondag 4 augustus 2024 21:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja begon net wat te kalmeren en toen zag ik die muis achter de tv-kast vandaan komen
uche uche... hij was niet hard genoeg geschrokken van de roboquote:Op zondag 4 augustus 2024 21:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja begon net wat te kalmeren en toen zag ik die muis achter de tv-kast vandaan komen
En ik juist welquote:Op zondag 4 augustus 2024 21:39 schreef Nizno het volgende:
[..]
uche uche... hij was niet hard genoeg geschrokken van de robo
quote:
Straks gaat die muis rodeo rijden op Wimquote:
het kan altijd ergerquote:Op zondag 4 augustus 2024 21:42 schreef CherryLips het volgende:
Maar goed, ik ben niet aan de drugs dus het had erger gekund.
Even in de park in je blootje gaan lopen in Hoorn.quote:Op zondag 4 augustus 2024 21:42 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben al op een derde van m'n boek
Wat een enerverend weekend.
Maar goed, ik ben niet aan de drugs dus het had erger gekund.
IK BEN AAN HET ETEN, FFSquote:Op zondag 4 augustus 2024 21:31 schreef UitStraling het volgende:
Paar jaar geleden heb ik eens met iemand gesproken die door een tram in Amsterdam aangereden was, die tram had hem tegen een vuilniswagen aangetikt die vervolgens over zijn bovenlijf was gereden "ik zag mijn onderkaak op straat liggen en een hoop losse huid"
@:CherryLips
Ik heb witte chocolademoussequote:
Lastig eten zonder onderkaak.quote:Op zondag 4 augustus 2024 21:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
IK BEN AAN HET ETEN, FFS
Inb4, ja maar dat ben jij altijd
Dat vergeet ik steeds als ik bij de ah benquote:Op zondag 4 augustus 2024 21:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb witte chocolademousse
appie heeft gisteren sjokola gebrachtquote:Op zondag 4 augustus 2024 21:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Niets kan ook normaal in deze sc he?quote:Op zondag 4 augustus 2024 21:47 schreef CherryLips het volgende:
Had een beetje veel broccoli vanavond. Morgen windjes laten.
Mijn onderkaak zit nog gewoon op z'n plek en ik ben niet aangereden door de tramquote:
Wat voor?quote:Op zondag 4 augustus 2024 21:48 schreef Nizno het volgende:
[..]
appie heeft gisteren sjokola gebracht
Boooring!!quote:Op zondag 4 augustus 2024 21:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mijn onderkaak zit nog gewoon op z'n plek en ik ben niet aangereden door de tram
Ah, de ervaring spreekt hier?quote:Op zondag 4 augustus 2024 21:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Met de hand zo tegen je gehemelte pletten
Rijke tataquote:Op zondag 4 augustus 2024 21:48 schreef Nizno het volgende:
[..]
appie heeft gisteren sjokola gebracht
lekkere...quote:
2 sleurhutten, 1 agregaat, en 3 bouwcontainers in de straat.quote:Op zondag 4 augustus 2024 21:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
IK BEN AAN HET ETEN, FFS
Inb4, ja maar dat ben jij altijd
Mijn broccoli was verrot, ik moest pannenkoeken bakkenquote:Op zondag 4 augustus 2024 21:47 schreef CherryLips het volgende:
Had een beetje veel broccoli vanavond. Morgen windjes laten.
Ja, sorry hoor.. maar hoe kan je dit nou vergeten ?quote:Op zondag 4 augustus 2024 21:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat vergeet ik steeds als ik bij de ah ben
Ja, pak eensquote:Op zondag 4 augustus 2024 21:49 schreef Nizno het volgende:
[..]
lekkere...
ik heb geen idee meer hoe lekker.... moment even pakken
Wat eeeeergquote:Op zondag 4 augustus 2024 21:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mijn broccoli was verrot, ik moest pannenkoeken bakken
Klinkt echt alsof je volop aan het genieten bentquote:Op zondag 4 augustus 2024 21:49 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
2 sleurhutten, 1 agregaat, en 3 bouwcontainers in de straat.
Parkeergenot.
was niet duurder dan in de AH zelfquote:
Ik word afgeleid door het gangpad met chocolaquote:Op zondag 4 augustus 2024 21:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, sorry hoor.. maar hoe kan je dit nou vergeten ?![]()
Ik ga je elke dag taggen, net als Kaneelstokje
Lol que ?quote:Op zondag 4 augustus 2024 21:49 schreef UitStraling het volgende:
De druiventeelt en de olijventeelt hebben iets romantisch, chiques en bohemien, de mandarijnenteelt juist helemaal niet, opvallend vind ik dat.
#volgmijvoorgrootsegedachten
De prinsesjes vinden hier de worteltjes niet meer te vretenquote:Op zondag 4 augustus 2024 21:50 schreef CherryLips het volgende:
De rest van de broccoli verdwijnt in rap tempo in de caviakooi.
Milka sjokoreep met coockies vullingquote:
Ja, leven is lijdenquote:
Hier hebben ze dat soms ineens met de witlof. En dan geef ik ze later op de dag een los blaadje en dat wordt dan geïnhaleerd.quote:Op zondag 4 augustus 2024 21:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
De prinsesjes vinden hier de worteltjes niet meer te vreten
Ze eten het met lange tanden![]()
Nou pech, je krijgt worteltjes, iets anders is er niet
Ik wil dit nu allemaal zo graag.quote:Op zondag 4 augustus 2024 21:51 schreef Nizno het volgende:
[..]
Milka sjokoreep met coockies vulling
Milka sjokoreep met alpine milk creme vulling
Milka sjokoreep met gebroken hazelnootjes
Lekker, ik zag vandaag milka -ijsjes, maar ik mag alleen nieuwe kopen als ik die Haagendasz eens op heb en dat duurt nog wel evenquote:Op zondag 4 augustus 2024 21:51 schreef Nizno het volgende:
[..]
Milka sjokoreep met coockies vulling
Milka sjokoreep met alpine milk creme vulling
Milka sjokoreep met gebroken hazelnootjes
WHIEEEEPlof.quote:Op zondag 4 augustus 2024 21:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hier hebben ze dat soms ineens met de witlof. En dan geef ik ze later op de dag een los blaadje en dat wordt dan geïnhaleerd.
Ja, mama.quote:Op zondag 4 augustus 2024 21:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
ik snap datquote:Op zondag 4 augustus 2024 21:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wil dit nu allemaal zo graag.
Lusten ze geen asperges?quote:Op zondag 4 augustus 2024 21:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
kun je daar wel een hele kar vol boodschappen twv 1100 euro meenemen als je 1 zo'n toetje scant?quote:Op zondag 4 augustus 2024 21:52 schreef CherryLips het volgende:
De boni heeft die goedkope toetjes van 35 cent verbeterd.
* Aai over de bol geeftquote:
Ze hebben om bizarre redenen geen zelfscan.quote:Op zondag 4 augustus 2024 21:53 schreef Nizno het volgende:
[..]
kun je daar wel een hele kar vol boodschappen twv 1100 euro meenemen als je 1 zo'n toetje scant?
hmm.... stomquote:Op zondag 4 augustus 2024 21:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze hebben om bizarre redenen geen zelfscan.
Pohquote:Op zondag 4 augustus 2024 21:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb ze dat weleens geprobeerd aan te smerenquote:
Hangt er vanaf wat je erin duwt.quote:Op zondag 4 augustus 2024 21:53 schreef CherryLips het volgende:
Zijn smoothies nou slecht voor je of niet? Ik kom er niet uit.
Je eet te weinig ijs.quote:Op zondag 4 augustus 2024 21:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Lekker, ik zag vandaag milka -ijsjes, maar ik mag alleen nieuwe kopen als ik die Haagendasz eens op heb en dat duurt nog wel even
@:Kaneelstokje
Ik wilde bijna dat Oppo ijs meenemen, maar om bovenstaande reden niet gedaan
quote:
ja nu ze geen peuken meer verkopen is dat logischquote:Op zondag 4 augustus 2024 21:54 schreef CherryLips het volgende:
Ondertussen heeft de AH nu zelfs bij de bloemen zelfscan staan zodat er niemand bij de servicebalie hoeft te staan.
M'n vinger.quote:Op zondag 4 augustus 2024 21:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hangt er vanaf wat je erin duwt.
Ja, nee super gezond.quote:
maak je mij ook een kop vol?quote:Op zondag 4 augustus 2024 21:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Hm, het is al 22.00 uur
Slaaptheetje dan maar
Dat wordt wel kauwen denk ik. Of een oververhitte blender.quote:Op zondag 4 augustus 2024 21:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit zou best bizar zijn, je eigen vinger opdrinken.
quote:Op zondag 4 augustus 2024 22:00 schreef Nizno het volgende:
[..]
maak je mij ook een kop vol?
graag niet in een ikeaglas
quote:Op zondag 4 augustus 2024 22:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Ik kom hem wel even naar je toe brengen.
Het is de KSC.. hoezo is dat bizar?quote:Op zondag 4 augustus 2024 21:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit zou best bizar zijn, je eigen vinger opdrinken.
Ja dat is hier gewoon een standaard doordeweekse dinsdag toch?quote:Op zondag 4 augustus 2024 22:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het is de KSC.. hoezo is dat bizar?
Dat iedereen hier uiteindelijk met de neus aan het typen is.quote:Op zondag 4 augustus 2024 22:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het is de KSC.. hoezo is dat bizar?
de eerste dinsdag van de week dan welquote:Op zondag 4 augustus 2024 22:02 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja dat is hier gewoon een standaard doordeweekse dinsdag toch?
Middelvinger-milkshake.quote:Op zondag 4 augustus 2024 22:02 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja dat is hier gewoon een standaard doordeweekse dinsdag toch?
En als je nu Voldemort heet ?quote:Op zondag 4 augustus 2024 22:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat iedereen hier uiteindelijk met de neus aan het typen is.
en daar hadden ze zulke harde muziek dat je moest schreeuwen?quote:
Ja nee niet op de derde dinsdag van de week iddquote:Op zondag 4 augustus 2024 22:03 schreef Nizno het volgende:
[..]
de eerste dinsdag van de week dan wel
jij weet niet neequote:Op zondag 4 augustus 2024 22:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Volgens mij is het zondag, maar kweenie?
Nee maar het alternatief was dat Cruella ging kokenquote:Op zondag 4 augustus 2024 22:03 schreef Nizno het volgende:
[..]
en daar hadden ze zulke harde muziek dat je moest schreeuwen?
dat was vast gezelligquote:Op zondag 4 augustus 2024 22:05 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee maar het alternatief was dat Cruella ging koken![]()
![]()
EN NU GINGEN WE HDP BIJ SPORT OP HET STRAND ETEN!!!!![]()
![]()
![]()
KREEFTJE GEKLAPT!!
Maar milkshakes zijn toch niet gezond?quote:Op zondag 4 augustus 2024 22:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Middelvinger-milkshake.
Heel normaal
Denk het welquote:
het is de laatste zondag van de week dus komt vast goedquote:Op zondag 4 augustus 2024 22:05 schreef essnhills het volgende:
Door de muis ben ik wel wat afgeleid iig.
Hopelijk kan ik daardoor zo beter slapen
Middelvinger -smoothie klinkt wel goor.quote:Op zondag 4 augustus 2024 22:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar milkshakes zijn toch niet gezond?
ja ik zit hier te wachten met mn goede gedrag... heb maar weer fatsoenlijk kleren aan gedaan enzoquote:
Ohja dat scheelt wel iddquote:Op zondag 4 augustus 2024 22:06 schreef Nizno het volgende:
[..]
het is de laatste zondag van de week dus komt vast goed
Ik wil je niet zien met onfatsoenlijke kleding aanquote:Op zondag 4 augustus 2024 22:07 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja ik zit hier te wachten met mn goede gedrag... heb maar weer fatsoenlijk kleren aan gedaan enzo
Ja stuk goorder dan middelvingermilkshake iddquote:Op zondag 4 augustus 2024 22:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Middelvinger -smoothie klinkt wel goor.
Doe maar nietquote:Op zondag 4 augustus 2024 22:08 schreef essnhills het volgende:
My milkshake brings all the boys to the yard
precies daarom heb ik me op mn paasbest gekleedquote:Op zondag 4 augustus 2024 22:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik wil je niet zien met onfatsoenlijke kleding aan
Ik geloof dit directquote:Op zondag 4 augustus 2024 22:08 schreef Nizno het volgende:
[..]
precies daarom heb ik me op mn paasbest gekleed
Ohnee die enge gasten moeten juist van mij wegblijven.quote:
Preciesquote:Op zondag 4 augustus 2024 22:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ohnee die enge gasten moeten juist van mij wegblijven.
als een grijs tshirt, spijkerbroek, blote voeten in oranje lidl slippers telt als paasbest..... dan welquote:
Brrrrquote:
quote:Op zondag 4 augustus 2024 22:09 schreef Nizno het volgende:
[..]
als een grijs tshirt, spijkerbroek, blote voeten in oranje lidl slippers telt als paasbest..... dan wel
quote:
Dat duurde te lang ja.quote:Op zondag 4 augustus 2024 21:41 schreef UitStraling het volgende:
Eindelijk zeg dat de sporters zelf ingrijpen door die irritante debiele pubermuziek uit te laten zetten.
IT’S BETTER THAN YOURS!!quote:Op zondag 4 augustus 2024 22:08 schreef essnhills het volgende:
My milkshake brings all the boys to the yard
trustequote:Op zondag 4 augustus 2024 22:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar goed, dat was een mooie atletiek-avond. Welterusten en tot morgen allen
quote:Op zondag 4 augustus 2024 22:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ohnee die enge gasten moeten juist van mij wegblijven.
ah dan mag jij al die boys in the yard hebben.... zijn ze bij ess vandaanquote:
I COULD TEACH YOUquote:
Jij was niet 1 van die enge gasten Bossiequote:
En bij dimmy hebben ze wel al tramsquote:Op zondag 4 augustus 2024 22:12 schreef Nizno het volgende:
[..]
ah dan mag jij al die boys in the yard hebben.... zijn ze bij ess vandaan
OH.quote:Op zondag 4 augustus 2024 22:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jij was niet 1 van die enge gasten Bossie
easy fixquote:Op zondag 4 augustus 2024 22:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
En bij dimmy hebben ze wel al trams
quote:Op zondag 4 augustus 2024 22:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
I COULD TEACH YOU
BUT I'D HAVE TO CHARGE
quote:Op zondag 4 augustus 2024 22:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Andere manier engquote:Op zondag 4 augustus 2024 22:14 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
OH.
De laatste keer dat ik in de spiegel keek, schrok mijn spiegelbeeld wel...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Ik las transquote:Op zondag 4 augustus 2024 22:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
ut moet wel op een ongeluk lijkenquote:
Voor context zie eerder in het topicquote:
Ja ik denk dat Dimmy ook wel trans kentquote:
Ik ook. En niet alleen Dimmyquote:Op zondag 4 augustus 2024 22:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja ik denk dat Dimmy ook wel trans kent
haal hem binnen, dan kan hij je muis opjagenquote:Op zondag 4 augustus 2024 22:19 schreef essnhills het volgende:
Dat egeltje in de tuin is wel leuk. Slakken zat iig
En ook even filmen danquote:Op zondag 4 augustus 2024 22:20 schreef Nizno het volgende:
[..]
haal hem binnen, dan kan hij je muis opjagen
ik zei niet dat het een ideaal plan wasquote:Op zondag 4 augustus 2024 22:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Daarna kan je je hele huis gaan ontvlooien
Nee, want dan ben je tot aan morgen nog bezig met disclaimersquote:Op zondag 4 augustus 2024 22:21 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik zei niet dat het een ideaal plan was
precies.... die geef ik nooitquote:Op zondag 4 augustus 2024 22:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, want dan ben je tot aan morgen nog bezig met disclaimers
Verstandig, in jouw gevalquote:
quote:
uhuhquote:
Goed ideequote:Op zondag 4 augustus 2024 22:20 schreef Nizno het volgende:
[..]
haal hem binnen, dan kan hij je muis opjagen
Dakenniequote:Op zondag 4 augustus 2024 22:24 schreef Nizno het volgende:
[..]
uhuh![]()
Anders moet ik mijn nick nog aanpassen naar
sueires
nee.quote:
Balen als er dan net alleen dance wordt gedraaidquote:
kheb werkelijk geen ideequote:Op zondag 4 augustus 2024 22:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Zouden egels muizen opjagen?
#filosofisch
#ikdenkdusikbesta
#nee?
Hoeveel Poma/ esma / gito heb je op?quote:Op zondag 4 augustus 2024 22:25 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Niet oordelen hoe DJ’s zich identificeren aub
Is wel iets om over na te denken, zo op de zondagavondquote:
een heel goed idee voor @essnhills om over na te denkenquote:Op zondag 4 augustus 2024 22:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is wel iets om over na te denken, zo op de zondagavond
als er een boerderij is op 800meter afstand mag dat ookquote:Op zondag 4 augustus 2024 22:27 schreef essnhills het volgende:
Nouja, hopelijk worden die vallen morgen bezorgd.
Dan kan die egel lekker in de tuin blijven egelen en die muis moet ik dan geloof ik minimaal 1km verderop weer vrijlaten.
Halve fles champoepel en een flesje wiwijquote:Op zondag 4 augustus 2024 22:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoeveel Poma/ esma / gito heb je op?
Ik kwam gisteren niet verder dan een poma en een esma en toen vond ik het wel welletjes
"Hoe heb je je gedachten verzet?"quote:Op zondag 4 augustus 2024 22:27 schreef Nizno het volgende:
[..]
een heel goed idee voor @:essnhills om over na te denken
quote:Op zondag 4 augustus 2024 22:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Zal ik 40 euro aan waterdrops kopen?
Ja doe maar, en kom dan hier reviewenquote:Op zondag 4 augustus 2024 22:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Zal ik 40 euro aan waterdrops kopen?
Volgens mij is dat een neequote:
En dit een jaquote:Op zondag 4 augustus 2024 22:29 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja doe maar, en kom dan hier reviewen
hardstikke duur voor een ranjavervangerquote:Op zondag 4 augustus 2024 22:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Volgens mij is dat een nee
[..]
En dit een jaja hallo
Ja, maar ik vind ranja niet lekkerquote:Op zondag 4 augustus 2024 22:31 schreef Nizno het volgende:
[..]
hardstikke duur voor een ranjavervanger
Dat krijg je op de laatste zondag van de week, meningsverschillen over de meest belangrijke zakenquote:Op zondag 4 augustus 2024 22:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Volgens mij is dat een nee
[..]
En dit een jaja hallo
Zoals of een egel een muis opjaagtquote:Op zondag 4 augustus 2024 22:31 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat krijg je op de laatste zondag van de week, meningsverschillen over de meest belangrijke zaken
dan ga je ofquote:Op zondag 4 augustus 2024 22:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar ik vind ranja niet lekker
Ja bijvoorbeeldquote:Op zondag 4 augustus 2024 22:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zoals of een egel een muis opjaagt
Denk dat het soort van jack russells zijn.quote:Op zondag 4 augustus 2024 22:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is wel iets om over na te denken, zo op de zondagavond
Ik vind ranja ook niet meer goedkoop, eigenlijkquote:Op zondag 4 augustus 2024 22:32 schreef Nizno het volgende:
[..]
dan ga je of
A op zoek naar een smaak limonadesiroop wat je wel lekker vindt
B gewoon water drinken zonder fancy smaakjes
Oh, dat is wel leuk om te zienquote:Op zondag 4 augustus 2024 22:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Denk dat het soort van jack russells zijn.
goedkoper dan dure dropsquote:Op zondag 4 augustus 2024 22:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind ranja ook niet meer goedkoop, eigenlijk
Denk dat Andrew Tate premier gaat worden nu.quote:Op zondag 4 augustus 2024 22:33 schreef Lospedrosa het volgende:
https://www.nu.nl/buitenl(...)dit-weten-we-nu.html
Zal dit nog verder escaleren?
Ja. het eiland tot zinken brengen is de enige hoop die we nog hebben..quote:Op zondag 4 augustus 2024 22:33 schreef Lospedrosa het volgende:
https://www.nu.nl/buitenl(...)dit-weten-we-nu.html
Zal dit nog verder escaleren?
Ja, maar ik ben ook een luxepaardjequote:
en irritant tegen je op springenquote:Op zondag 4 augustus 2024 22:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh, dat is wel leuk om te zien
Zie je ze ineens wild graven
oke ik heb het geprobeerd, dan gooi je geld maar in het water (pun intended)quote:Op zondag 4 augustus 2024 22:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben ook een luxepaardje
Maar goed dat ze niet formaat herdershond zijnquote:
quote:Op zondag 4 augustus 2024 22:35 schreef Nizno het volgende:
[..]
oke ik heb het geprobeerd, dan gooi je geld maar in het water (pun intended)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |